The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Poll: Wist je voor 22uur dat Davydenko niet meedoet?
You do not have permission to vote in this poll.
Ja, maar ik had geen tijd om het te vermelden
0%
0 0%
Ja, maar ik dacht dat iedereen dit zou weten
20.00%
3 20.00%
ja, maar ik wil FTM winnen en hield tactisch mijn mond
13.33%
2 13.33%
Nee, ik wist het ook niet.
66.67%
10 66.67%
Total 15 vote(s) 100%
* You voted for this item. [Show Results]

Davydenko geblesseerd
#61
die had ik net aan de telefoon. Die is pas weer 17uur online :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#62
buurs Wrote:Ik begon om 21.15 met het maken van mijn team...

Toen stond Capdeville al in het ftm-schema, dus hoef ik dat neem ik aan niet te melden op het forum....

Ik vind het jammer dat ik overal voor wordt aangekeken.

En vos zag het op om 21.30 op livescore.com staan....

En andre gaat nu het meest tekeer, maar zitten altijd te zeuren en schreeuwen dat de deadline niet overdag mag. En hij gaat nu de fout in op maandagavond Undecided

Goed bezig, Andre =D>

Het maakt voor jou dus niet uit wanneer de deadline is.
Het gaat mij er niet om dat ik Davydenko in mijn team heb. Dat is mijn eigen fout. Ik was niet thuis en heb ook niet op een eventueel terugtrekken geanticipeerd.
Het gaat er mij om dat je om 22.03 met die melding kom. Dan vind ik je onsportief bezig.
Het maakt mij wel uit wanneer de deadline is. Normaal heb ik 's avond wel tijd en overdag niet.
Reply
#63
ik hoop dat je nu door hebt waarom ik om 22.03 postte...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#64
Haggie Wrote:niemand valt iets te verwijten. Ik kan me de frustratie bij de managers die davydenko hebben goed voorstellen, maar kijk eerst even naar jezelf denk ik toch, zonder mensen te beschuldigen. Ik weet bijvoorbeeld van jongens als Scholten dat die al blij zijn dat ze het opmerken. Je moet niet ook verwachten dat zij denken dat dit al algemeen bekend is. Met zo'n hele riskante keus als davy had je beter moeten weten....
Net zoiets als Murray in Miami, ook een riskante keuze.
Reply
#65
Al mijn alternatieven liggen er direct uit :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Kom tussen de werkzaamheden en saneringsvergadering van mijn werk even op het forum en wil wel orde in de materie scheppen. Heb gisteravond - tijdens mijn werkzaamheden - de order of play op ATP-site gecheckt (rond 21.00 uur of zelfs nog iets eerder) en gezien dat Capdeville en Benneteau (daar lees ik namelijk weinig over) zouden spelen tegen Junqueira en Sela als lucky losers. Ik heb meteen gehandeld om Davydenko en Devilder uit het schema te halen zodat die niet meer verkiesbaar zouden zijn en de ll's Benneteau en Capdeville wel. En nee, het is niet gepost op het forum inderdaad, er moest ook gewerkt worden maar organisatietechnisch was volgens mij aan de meest belangrijke voorwaarde voldaan.
Reply
#67
=D>
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
waarom klap je?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
Keurige uitleg Arco, je hebt t prima gedaan =D>
Reply
#70
Helemaal mee eens: prima gedaan Arco.
Ik vind achteraf ook dat het goed gelopen is. Alleen de kinderachtige reactie van Buurs kon ik niet zo waarderen.
Reply
#71
Nogmaals Andre, jij hebt de reactie van mij van 22.03 verkeerd beoordeeld.

Ik dacht dat het allang bekend was, dat Davy niet speelde en verbaasde mij erover dat jij hem in je team had. Dit overkomt jou niet zo snel. Dus vat het op als compliment.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#72
OK, Buurs.
Met die 'blessure' viel het ook wel mee denk ik. Koubek wordt er hard afgetikt.
Reply


Forum Jump: