The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mobiele telefoon -> help
#1
Heren,

Op dit moment bezit ik een heeeeeeeele oude Nokia. Ik bel pre pay. Tegenwoordig kan je internetten op je mobiel en dat wil ik nu ook. Lekker in de tram nog even het forum checken. Dus ben ik nu op zoek naar een leuke telefoon met abonnement om onbeperkt te internetten. Veel bellen en smsen doe ik niet.

Heeft iemand hier nog een goede tip? Of weten jullie waar ik op moet letten bij de aanschaf van zo’n ding. Ik zie nu tussen de bomen het bos niet meer.

Thanks voor de hulp!
Davy
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#2
ik zou zeggen t-mobile en de i phone. Bevalt mij iig prima
The great old Ludwig von...
Reply
#3
Wat voor abonnement heb je dan? Je kan daar kiezen tussen Relax en Flex ofzo.

Ik bel echt zelden, dus veel minuten inslaan is niet nodig voor mij.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#4
[oude doos]Sloeber![/oude doos] :8:

He je al wel een kleure-skerm?

Maar even on-topic: Ik kan me niet voorstellen dat ik ga internetten op mijn mobiele telefoon. Ik heb een laptop van de zaak met zo'n internet-insteekkaart en dat gaat prima en je heb tenminste een scherm waar je wat op ziet. Een alternatief is zo'n mini-laptop waar je een internet-abbo bij koopt. Dat ga ik ook doen als ik weer aan de beurt ben voor een nieuwe gadget.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#5
je kunt je gewoon bij t-mobile laten inlichten. Geef aan wat je ongeveer belt, onbeperkt internet, ben je voor 4 tientjes ofzo klaar
The great old Ludwig von...
Reply
#6
Gerben Zonderland Wrote:[oude doos]Sloeber![/oude doos] :8:

He je al wel een kleure-skerm?

Maar even on-topic: Ik kan me niet voorstellen dat ik ga internetten op mijn mobiele telefoon. Ik heb een laptop van de zaak met zo'n internet-insteekkaart en dat gaat prima en je heb tenminste een scherm waar je wat op ziet. Een alternatief is zo'n mini-laptop waar je een internet-abbo bij koopt. Dat ga ik ook doen als ik weer aan de beurt ben voor een nieuwe gadget.

Hij heeft een kleure-skerm ;-). Ik geef geen ene moer om mobieltjes. Ik heb een hekel aan bellen en krijg altijd de afdankertjes van mijn vriendin.

Laptop heb ik thuis liggen, die ga ik niet meeslepen. Een mini-laptop ga ik even naar kijken. Het moet iets zijn wat ik makkelijk mee kan dragen en waar ik even snel mijn e-mail op kan checken of de voetbalstanden mee kan checken. Is een blackberry makkelijk?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#7
gittermaster Wrote:je kunt je gewoon bij t-mobile laten inlichten. Geef aan wat je ongeveer belt, onbeperkt internet, ben je voor 4 tientjes ofzo klaar

Ik ga dat maar even doen denk ik.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#8
Ik heb een LG Cookie gewonnen bij Topcoach, die mag je overnemen hoor Smile
Je mag ook mijn Sony Ericsson C905 overnemen, kan je meteen 8 megapixel foto's maken.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#9
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:[oude doos]Sloeber![/oude doos] :8:

He je al wel een kleure-skerm?

Maar even on-topic: Ik kan me niet voorstellen dat ik ga internetten op mijn mobiele telefoon. Ik heb een laptop van de zaak met zo'n internet-insteekkaart en dat gaat prima en je heb tenminste een scherm waar je wat op ziet. Een alternatief is zo'n mini-laptop waar je een internet-abbo bij koopt. Dat ga ik ook doen als ik weer aan de beurt ben voor een nieuwe gadget.

Hij heeft een kleure-skerm ;-). Ik geef geen ene moer om mobieltjes. Ik heb een hekel aan bellen en krijg altijd de afdankertjes van mijn vriendin.

Laptop heb ik thuis liggen, die ga ik niet meeslepen. Een mini-laptop ga ik even naar kijken. Het moet iets zijn wat ik makkelijk mee kan dragen en waar ik even snel mijn e-mail op kan checken of de voetbalstanden mee kan checken. Is een blackberry makkelijk?

Zwartebessen is alleen handig als je je werkmail enzo wilt laten doorsluizen. Internetten is nauwelijks prettiger dan op een normale mobiele telefoon. Die mini-laptops hebben een 10" scherm en passen in je werktas/rugzak. Zorg alleen voor een goede beschermhoes, anders gooi je hem misschien stuk in de hoek van de gang, onder de kapstok. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#10
Ik heb nu echt nog nooit de behoefte gevoeld om in de tram te gaan internetten.
May The Schwartz Be With You
Reply
#11
Berend Botje Wrote:Ik heb nu echt nog nooit de behoefte gevoeld om in de tram te gaan internetten.

Ik kijk op mijn N73 vaak naar Nu.nl, buienrader, Teletekst 101 en 801 en dat is het dan. Heb onbeperkt internet voor €9,00 per maand.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#12
Iphone Notworthy
Reply
#13
Mac Wrote:Iphone Notworthy
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#14
Inderdaad iPhone Big Grin. Beste toestel wat ik tot nu toe heb gehad. Met Jailbreak kun je er nog meer uithalen. Toffe games en handige applicaties.

Ik heb een iphone 150 abbo.
30 euro per maand:
150 belminuten
150 smsjes
onbeperkt internetten.

Ik bel en sms ook niet veel vandaar dit abonnement. Ben goedkoper uit met dit abonnement dan met mijn vorige Relax abbo met Nokia's meeste waardeloze toestel de N73 ( traag rotding).
Reply
#15
AssyriskaFF Wrote:met Nokia's meeste waardeloze toestel de N73 ( traag rotding).

Dit zou ik tot 5 maanden geleden helemaal met je eens geweest zijn. Wat een stront machine was het, een simpel sms-je versturen duurde al 3 minuten.Toen ik echter de nieuwe software van de site heb gehaald is het echt mijn lekkerste en snelste toestel ooit geworden en nu wil ik het eigenlijk nooit meer kwijt.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#16
Bumme Wrote:
AssyriskaFF Wrote:met Nokia's meeste waardeloze toestel de N73 ( traag rotding).

Dit zou ik tot 5 maanden geleden helemaal met je eens geweest zijn. Wat een stront machine was het, een simpel sms-je versturen duurde al 3 minuten.Toen ik echter de nieuwe software van de site heb gehaald is het echt mijn lekkerste en snelste toestel ooit geworden en nu wil ik het eigenlijk nooit meer kwijt.

Ow goed om te horen. Mijn broer heeft em nu namelijk Big Grin. Thanks Big Grin.
Reply
#17
Ik heb een Iphone voor prive en de nieuwe Xperia van Sony zakelijk...vind de Xperia een veel handigere telefoon dan de iPhone, internet sneller, veel meer applicaties en synchro met outlook gaat ook 10x beter. Moet ik wel bij vermelden dat ik een amerikaanse iPhone heb (1.5 oud oid) dus mijn bluetooth en G3 werkt hier niet.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#18
Depor Wrote:Ik heb een Iphone voor prive en de nieuwe Xperia van Sony zakelijk...vind de Xperia een veel handigere telefoon dan de iPhone, internet sneller, veel meer applicaties en synchro met outlook gaat ook 10x beter. Moet ik wel bij vermelden dat ik een amerikaanse iPhone heb (1.5 oud oid) dus mijn bluetooth en G3 werkt hier niet.

Ik heb de SE G900 omdat dat op dat moment het beste toestel was van SE met de meeste mogelijkheden, maar als ik nu zou moeten kiezen zou ik ook de Xperia nemen. Ik heb voor mijn werk een simpelere Nokia, maar bij mijn nieuwe werkgever ga ik daarvoor bedanken als ze me zoiets aanbieden. Dan koop ik er zelf wel een SE Xperia bij. 8) Ik vind het nauwelijks doenlijk om twee telefoons van verschillende merken naast elkaar te gebruiken. Touchscreen is heel prettig, maar sommige dingen doe je gewoon met knopjes als je geen uitschuifbaar toetsenbord hebt.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#19
Ik snap geen ene moer van de Xperia. Wellicht komt het omdat ik alleen maar Nokia gewend ben Big Grin. Toestel ziet er mooi uit en heeft leuke mogelijkheden, maar kwa gebruiksvriendelijk valt hij tegen. Dan heb ik liever de iPhone.
Reply
#20
AssyriskaFF Wrote:Ik snap geen ene moer van de Xperia. Wellicht komt het omdat ik alleen maar Nokia gewend benD. Toestel ziet er mooi uit en heeft leuke mogelijkheden, maar kwa gebruiksvriendelijk valt hij tegen. Dan heb ik liever de iPhone.

Dat heb ik dus met die verskrikkelijke Verneukia's! Wink
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#21
Ik denk dat als ik DD zijn openingspost lees, dat de iPhone de beste keus is, heel licht, makkelijk internetten en bellen. SMSen gaat beter met andere telefoons.
Als je een stap verder gaat en je mail en andere office applicaties wil gebruiken, filmpjes makkelijk wil kijken (aflevering Lost o.i.d) en mp3's wil luisteren zonder dat stront irritante iTunes dan kan je beter voor de Xperia van SE gaan. Synchro is gewoon 10x makkelijker dan met de iPhone.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
#22
Bedankt voor de tips!!!

Ik ga denk ik voor die Xperia ga.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#23
Ik ga zelf ook op zoek naar telefoon, internet en dat soort geneuzel ( ik ben nog zo'n ouderwetse lul die geen mobieltje heb).
Vrouw wil nu toch wel dat ik bereikbaar ben......onzin allemaal.
Maar goed, ik kreeg van iemand de tip om bij <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.gsmtrack.nl">www.gsmtrack.nl</a><!-- w --> te gaan shoppen.
Misschien ook wat voor jou Davydoff?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#24
Ik heb die van mij via http://www.typhone.nl/en dat is ook prima bevallen, tot nu toe.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#25
Heeft iemand toevallig een oude N73 liggen die hij niet meer gebruikt?
Ik zou hem graag voor een zacht prijsje overnemen.
Die van mij is net gestolen en ik vond het toch wel een fijn toestel.
Over iets minder dan een jaar loopt mijn abonnement af en mag ik een ander uitzoeken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#26
Bumme Wrote:Heeft iemand toevallig een oude N73 liggen die hij niet meer gebruikt?
Ik zou hem graag voor een zacht prijsje overnemen.
Die van mij is net gestolen en ik vond het toch wel een fijn toestel.
Over iets minder dan een jaar loopt mijn abonnement af en mag ik een ander uitzoeken.

Zal mijn broer ff vragen of hij mijn oude Nokia N73 wil verkopen. Hij vindt het en rottoestel. Ik ook. Met de nieuwe softwareupdate zou hij sneller moet zijn. Maar goed. Ik laat je zsm weten Big Grin.
Reply
#27
Bumme Wrote:Heeft iemand toevallig een oude N73 liggen die hij niet meer gebruikt?
Ik zou hem graag voor een zacht prijsje overnemen.
Die van mij is net gestolen en ik vond het toch wel een fijn toestel.
Over iets minder dan een jaar loopt mijn abonnement af en mag ik een ander uitzoeken.

Gestolen uit huis? Zakkenrollers? Klinkt klote.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
#28
Legion Wrote:
Bumme Wrote:Heeft iemand toevallig een oude N73 liggen die hij niet meer gebruikt?
Ik zou hem graag voor een zacht prijsje overnemen.
Die van mij is net gestolen en ik vond het toch wel een fijn toestel.
Over iets minder dan een jaar loopt mijn abonnement af en mag ik een ander uitzoeken.

Gestolen uit huis? Zakkenrollers? Klinkt klote.

Nee, gelukkig geen inbraak of zakkenroller.......het ging eigenlijk zo:
Ik stapte uit mijn auto en moest mijn laptoptas nog van de achterbank halen (deze leg ik altijd laag achter de stoelen om zo diefstal uit de achterklep te voorkomen). Omdat dit nogal ongemakkelijk ging heb ik mijn N73 even op het dak gelegd............de rest laat zich raden.
Als dit in Amsterdam oid gebeurd zou zijn had ik hier minder moeite mee gehad dan gewoon in mijn eigen rustige straat waar geen doorgaand verkeer is. Had echt verwacht dat degene die de telefoon zou "vinden" deze wel aan mij terug zou bezorgen. helaas was dat niet zo. Toen ik er na een klein uur achter kwam dat mijn telefoon nog op het dak zou moeten liggen was deze weg. Na het bellen van mijn eigen nummer kreeg ik gelijk de voicemail en wist ik genoeg........

Geluk bij een ongeluk is mijn aansluiting zakelijk en heeft onze telecom-provider alles snel weten te regelen en kon ik gisteren om 09:30 uur weer bellen met mijn eigen nummer. Baal alleen van alle foto's die ik nu kwijt ben. Toestel was 3 jaar oud en volgens mij heeft een ander daar niet veel aan .

Heb nu tijdelijk een 6300, prima toestel verder maar ik was wel blij met de N73.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#29
Adder Wrote:Ik ga zelf ook op zoek naar telefoon, internet en dat soort geneuzel ( ik ben nog zo'n ouderwetse lul die geen mobieltje heb).
Vrouw wil nu toch wel dat ik bereikbaar ben......onzin allemaal.
Maar goed, ik kreeg van iemand de tip om bij <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.gsmtrack.nl">http://www.gsmtrack.nl</a><!-- m --> te gaan shoppen.
Misschien ook wat voor jou Davydoff?


Ik heb uiteindelijk bij hi een abonnement van 2 tientjes+ 2,5 euro onbeperkt internetten , 1e jaar.
2e jaar, 2 tientjes + 9,95 onbeperkt internetten.
120 minuten of 120 SMS p/m.
Gratis toestel, HTC diamond.

Heb het nu 2 weken, bevalt goed. Internet best wel snel en tot nu toe, overal ontvangst.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#30
<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.studentmobiel.nl">www.studentmobiel.nl</a><!-- w --> is ook een tjiepe site! Wink

Daar heb ik afgelopen week mijn Nokia N97 besteld bij mijn nieuwe abbo. Inmiddels ontvangen, maar begrijp er geen snars van het toestel :-k (oude telefoon Nokia 6230i)

Heeft iemand enig idee welke navigatiesoftware op een N97 kan? Schijnbaar kan TomTom er niet op vanwege de Symbian ofzo... :roll:
Reply


Forum Jump: