The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Mobiele telefoon -> help
#61
Ik heb ook HI en ben wel tevreden, maar bij verlengen krijg je altijd een pauperfoon, dus ik stap over naar een andere provider.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#62
Net overgestapt naar Vodafone via personeelsaanbieding. Toch maar wel gedaan;
- 450 belminuten of sms
- webbundel (max 10x het gemiddelde verbruik....)
- totaaltarief: 27,50 incl telefoon.

Ik wilde de HTC Desire of Legend maar die was niet meer verkrijgbaar. Nu dus een HTC HD2 besteld en ontvangen. Die via MP verkopen en dan kan ik een Legend of Desire terugkopen. Voila!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
#63
Gister de Samsung i9000 Galaxy besteld emt abbonnenent, bij Studentmobiel.nl

Al jaren klant daar en bevalt goed.

Weer met HI, verlenging HI45 met internetbundel, alles weer voor ene jaar. Nog nooit langer gedaan, dus ieder jaar weer een nieuwe telefoon.
Reply
#64
Nokia C7 uitgezocht, ben benieuwd.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#65
Tijdens deze duidelijke komkommerperiode (tegenwoordig erg letterlijk) waar weinig te beleven en lezen is op het forum, roep ik dit topic maar weer even wat nieuw leven in. Ik ben samen met een vriend bezig met een vergelijkingswebsite voor smartphones en de daarbij horende abonnementen: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.infoon.nl">http://www.infoon.nl</a><!-- m -->
Naast de laagste prijzen (je kunt alle smartphones en beschikbare abonnementen combineren en de laagste prijs vinden) kan je hier ook gewoon informatie vinden over abonnementen en smartphones. Nog niet voor alle smartphones is een introductie aanwezig, maar wel specificaties,reviews, foto's, filmpjes etc.

Zoals gezegd is de site nog in ontwikkeling, maar als er nog iemand op zoek is naar een telefoon kan diegene natuurlijk altijd een kijkje nemen. Feedback wordt overigens ook erg op prijs gesteld, net als gebruikservaringen van telefoons.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#66
Dugarry Wrote:Gister de Samsung i9000 Galaxy besteld emt abbonnenent, bij Studentmobiel.nl

Al jaren klant daar en bevalt goed.

Weer met HI, verlenging HI45 met internetbundel, alles weer voor ene jaar. Nog nooit langer gedaan, dus ieder jaar weer een nieuwe telefoon.

Mijn vriendin heeft hem. Echt een mooie ding! Wil hem zelf ook halen... enige punt waardoor ik nog twijfel is de grootte. Prety big!

@LL: nice site!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#67
Ekslem Wrote:
Dugarry Wrote:Gister de Samsung i9000 Galaxy besteld emt abbonnenent, bij Studentmobiel.nl

Al jaren klant daar en bevalt goed.

Weer met HI, verlenging HI45 met internetbundel, alles weer voor ene jaar. Nog nooit langer gedaan, dus ieder jaar weer een nieuwe telefoon.

Mijn vriendin heeft hem. Echt een mooie ding! Wil hem zelf ook halen... enige punt waardoor ik nog twijfel is de grootte. Prety big!

@LL: nice site!

Thanks Ekslem! Nog iets op aan te merken verder? Zoals gezegd suggesties zijn altijd welkom ;-)

Als je twijfelt over de Samsung i9000 Galaxy, zou ik zeker even een kijkje nemen bij de Galaxy S Plus i9001 of de Samsung Galaxy S II. De eerste is een update van de Samsung Galaxy S i9000, en de 2e is zijn grote broer met nog vettere features. Beide zijn hier te vinden: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.infoon.nl/smartphones/Samsung/">http://www.infoon.nl/smartphones/Samsung/</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#68
LL, ziet er zeker goed uit je site. Als ik een puntje mag noemen:
Kijk eens wat het effect is van de linkjes een iets donkerde kleur te geven, wellicht zelfs zwart. Aangezien er veel linkjes staan (vooral bij home) wordt een site vaak een beetje erg druk met allemaal lichtblauwe linkjes.

Verder erg netjes gedaan en erg gebruiksvriendelijk.

Als ik ergens deze week tijd heb zal ik proberen een review te schrijven voor de iphone4 en de blackberry bold
Reply
#69
Ik bedoelde de Galaxy SII, dacht dat dat hetzelfde was als die i9000, haha

In verlengde van Mac, ben gister in de RAI naar een marketing event geweest. leuke site: whichtestwon.com

Heb verder nog niet heel specifiek naar de site gekeken.

EDIT: zie net op LL zijn site dat de Sensation qua afmetingen net zo groot is als de Galaxy SII. Dacht dat die kleiner was. Nu ga ik zeker voor de Samsung.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#70
Mac Wrote:LL, ziet er zeker goed uit je site. Als ik een puntje mag noemen:
Kijk eens wat het effect is van de linkjes een iets donkerde kleur te geven, wellicht zelfs zwart. Aangezien er veel linkjes staan (vooral bij home) wordt een site vaak een beetje erg druk met allemaal lichtblauwe linkjes.

Verder erg netjes gedaan en erg gebruiksvriendelijk.

Als ik ergens deze week tijd heb zal ik proberen een review te schrijven voor de iphone4 en de blackberry bold

Thanks for the compliments Mac! Dat van de kleur van de links gaan we zeker even uitproberen! Nu ik er naar kijk denk ik dat je wel eens gelijk kan hebben dat een donkere kleur wat meer rust geeft.

Reviews zijn altijd van harte welkom.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#71
Ekslem Wrote:Ik bedoelde de Galaxy SII, dacht dat dat hetzelfde was als die i9000, haha

In verlengde van Mac, ben gister in de RAI naar een marketing event geweest. leuke site: whichtestwon.com

Heb verder nog niet heel specifiek naar de site gekeken.

EDIT: zie net op LL zijn site dat de Sensation qua afmetingen net zo groot is als de Galaxy SII. Dacht dat die kleiner was. Nu ga ik zeker voor de Samsung.

Goede keuze Ekslem! Uiteraard ga ik er van uit dat je dit toestel wel online koopt via onze site (dan heb je in ieder geval de goedkoopste te pakken) :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#72
LL, is de zite ook te combineren met het verlengen van je abonnement en ene toestel?

Over 6 weken mag ik namelijk weer.....
Reply
#73
Jep, alle combinaties voor nieuw en verlengen (1 of 2 jaar) met elke smartphone.
Heb je al een idee wat je wilt qua abo en toestel?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#74
Hier ook interesse in verlengen (Vodafone).
Kosten per maand moeten wel zo minimaal mogelijk zijn want er wordt erg weinig mee gebeld.
Ik denk aan iets van ongeveer €20,00 per maand (bellen + sms).
Een leuke smartphone met bijbetaling is oke, twee jaar verlengen ook.
Heb je een goede suggestie (Nokia heeft voorkeur).
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#75
Wil je per se Vodafone? En met of zonder internet? Wil je er ook redelijk tot goede foto's mee maken en heb je nog andere eisen aan het toestel (bv toetsenbord)? E.e.a. hangt af van de eisen die je aan een telefoon stelt natuurlijk.

Bij een goedkoop abonnement is bijbetaling zeker aan de orde. Sim-only hebben we momenteel nog niet op de site staan, maar dat staat nog op de planning. Ik kan dus alleen kijken icm een smartphone.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in de Nokia's zit, aangezien we (ik) daar nog uitgebreidere introducties voor moeten schrijven. Ik kan je wel zeggen dat het besturingssysteem van de Nokia (Symbian) een beetje achterhaalt is aangezien de meeste nieuwe toestellen over zijn gegaan op Android (waardoor er voor dit besturingssysteem gewoonweg meer verschillende apps en widgets zijn). Mocht je echter niets geven om applicaties en widgets maakt het behalve het visuele gedeelte niet zo veel uit.

Afhankenkelijk van je abo-eisen en toestel-eisen wil ik best even kijken of ik een aanrader heb. Anders kan je zelf natuurlijk ook e.e.a. combineren op de site zelf.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#76
Lamme Lennie Wrote:Jep, alle combinaties voor nieuw en verlengen (1 of 2 jaar) met elke smartphone.
Heb je al een idee wat je wilt qua abo en toestel?

Heb nu Samsung i9000 Galaxy S, sind augustus en ben er net aan gewend. Het grote nadeel is de batterij die erg snel leeg loopt.
Ik denk dat ik gewoon dezelfde telefoon neem en deze pas ga gebruiken als mn huidige het begeeft oid.
Neem altijd een jaar abonnement van HI45, afg. jaar voor 39,95 en dan voor 3,50 snel en onbeperkt internet en sms verdubbelaar.
Heeft Samsung al een betere telefoon inmiddels dan de Samsung i9000 Galaxy S?
Is het ook mogelijk om bv een Samsung tablet te nemen ipv een telefoon?


Nu op Studentmobiel:
Samsung i9100 Galaxy S II i.c.m. Hi verlenging Hi + Web 2 jaar incl. sms verdubbelaar incl. Hi Internet Extreem (2 GB)
Nu 12 maanden 32,45 per maand en dan 12 maanden 52,45 per maand.
Via de site van Lamme kom ik niet goedkoper uit dan 152 euro bijbetaling....
Reply
#77
Lamme Lennie Wrote:Wil je per se Vodafone? En met of zonder internet? Wil je er ook redelijk tot goede foto's mee maken en heb je nog andere eisen aan het toestel (bv toetsenbord)? E.e.a. hangt af van de eisen die je aan een telefoon stelt natuurlijk.

Bij een goedkoop abonnement is bijbetaling zeker aan de orde. Sim-only hebben we momenteel nog niet op de site staan, maar dat staat nog op de planning. Ik kan dus alleen kijken icm een smartphone.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in de Nokia's zit, aangezien we (ik) daar nog uitgebreidere introducties voor moeten schrijven. Ik kan je wel zeggen dat het besturingssysteem van de Nokia (Symbian) een beetje achterhaalt is aangezien de meeste nieuwe toestellen over zijn gegaan op Android (waardoor er voor dit besturingssysteem gewoonweg meer verschillende apps en widgets zijn). Mocht je echter niets geven om applicaties en widgets maakt het behalve het visuele gedeelte niet zo veel uit.

Afhankenkelijk van je abo-eisen en toestel-eisen wil ik best even kijken of ik een aanrader heb. Anders kan je zelf natuurlijk ook e.e.a. combineren op de site zelf.

Vodafone is geen must, nummerbehoud wel. Kosten zoals gezegd rond de €20,00.
Telefoon is voor mijn vrouw die altijd een Nokia heeft gehad en daar ook nu weer een voorkeur voor heeft.
Goede foto's en film is belangrijker dan Internet.
Dank voor een suggestie!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#78
Dugarry Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Jep, alle combinaties voor nieuw en verlengen (1 of 2 jaar) met elke smartphone.
Heb je al een idee wat je wilt qua abo en toestel?

Heb nu Samsung i9000 Galaxy S, sind augustus en ben er net aan gewend. Het grote nadeel is de batterij die erg snel leeg loopt.
Ik denk dat ik gewoon dezelfde telefoon neem en deze pas ga gebruiken als mn huidige het begeeft oid.
Neem altijd een jaar abonnement van HI45, afg. jaar voor 39,95 en dan voor 3,50 snel en onbeperkt internet en sms verdubbelaar.
Heeft Samsung al een betere telefoon inmiddels dan de Samsung i9000 Galaxy S?
Is het ook mogelijk om bv een Samsung tablet te nemen ipv een telefoon?


Nu op Studentmobiel:
Samsung i9100 Galaxy S II i.c.m. Hi verlenging Hi + Web 2 jaar incl. sms verdubbelaar incl. Hi Internet Extreem (2 GB)
Nu 12 maanden 32,45 per maand en dan 12 maanden 52,45 per maand.
Via de site van Lamme kom ik niet goedkoper uit dan 152 euro bijbetaling....

De Samsung Galaxy S II is momenteel een van de beste smartphones en inderdaad een hele goede opvolger van de Galaxy S. Geen idee of het mogelijk is om een tablet te nemen ipv een telefoon.

De aanbieding die je laat zien is een hele mooie! Studentmobiel is geen shop die bij ons in de database zit waarschijnlijk, omdat ze de data niet aanbieden om automatisch te verwerken. Via infoon komt de goedkoopste Samsung Galaxy S II met Hi45 inderdaad een stuk duurder uit. Het verschil zit hem in het feit dat je korting krijgt als je een internetbundel afsluit bij je abonnement. Deze optie hebben we momenteel nog niet, maar dit maakt me duidelijk dat dat een must is. Dat moet aangepast worden aangezien 'onze' shops deze aanbieding ook hebben. Jammer dat de techneut met zijn reet op Bali zit Sad Goede actie van Hi, dat je bv een jaar lang 17,50 euro korting krijgt als je een internet-abo van 12,50 afsluit Smile

Een vergelijkbaar abonnement welke wel op de site staat met de Samsung Galaxy S II voor dezelfde prijs als waar Studentmobiel op komt:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.infoon.nl/prijzen/Samsung/Galaxy+S+II+i9100/Vodafone/Bel+Sms+Web+450/?contractsoort=2-jarig+verlenging">http://www.infoon.nl/prijzen/Samsung/Ga ... verlenging</a><!-- m -->
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#79
Deze gevonden, maar weet niet of ik er goed aan doe.

Samsung Galaxy Tab P1000 16GB

Kan hem voor 6 krijgen bij een eenjarig abonnement, maar moet ik hier ook een simkaart in hebben?

Was niet van plan dit ding overal mee naar toe te zeulen en wil hem NAAST mijn mobiele telefoon gebruiken, maar weet niet of dat handig is.

Iemand ervaring?

Zit wifi op, dus in principe kan ik hem overal met WIFI gebruiken. Je kan hem ook zonder wifi gebruiken voor internet, maar dan moet er denk ik een simkaart in.

Wifi, 3G en bellen
Behalve dat u onderweg kunt blijven internetten via wifi, is de Samsung Galaxy Tab ook voorzien van een 3G verbinding, waardoor u met het juiste (internet) abonnement overal over een internet verbinding kunt beschikken. Of u nu onderweg wilt bellen met vrienden of wilt e-mailen met kantoor, de Samsung Galaxy Tab is de meest complete oplossing op het gebied van mobiele communicatie.


Lamme, jij zit in het wereldje, wat adviseer jij een leek?
Reply
#80
Dugarry Wrote:Deze gevonden, maar weet niet of ik er goed aan doe.

Samsung Galaxy Tab P1000 16GB

Kan hem voor 6 krijgen bij een eenjarig abonnement, maar moet ik hier ook een simkaart in hebben?

Was niet van plan dit ding overal mee naar toe te zeulen en wil hem NAAST mijn mobiele telefoon gebruiken, maar weet niet of dat handig is.

Iemand ervaring?

Zit wifi op, dus in principe kan ik hem overal met WIFI gebruiken. Je kan hem ook zonder wifi gebruiken voor internet, maar dan moet er denk ik een simkaart in.

Wifi, 3G en bellen
Behalve dat u onderweg kunt blijven internetten via wifi, is de Samsung Galaxy Tab ook voorzien van een 3G verbinding, waardoor u met het juiste (internet) abonnement overal over een internet verbinding kunt beschikken. Of u nu onderweg wilt bellen met vrienden of wilt e-mailen met kantoor, de Samsung Galaxy Tab is de meest complete oplossing op het gebied van mobiele communicatie.


Lamme, jij zit in het wereldje, wat adviseer jij een leek?

Als je ook al een Android telefoon met databundel hebt is 3G voor een Galaxy tab niet echt van toegevoegde waarde. Gewoon je telefoon als wifi hotspot voor de tab gebruiken. Scheelt je een extra databundel.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#81
Sorry Dugarry, met tablets kan ik je echt niet helpen.
Ik zit net een week of 3 in dit wereldje, en het is voor mij tot nu toe beperkt gebleven bij smartphones.
Over een tijdje kan ik je wellicht beter helpen, maar nu liggen de prioriteiten bij de smartphones.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#82
Bumme Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Wil je per se Vodafone? En met of zonder internet? Wil je er ook redelijk tot goede foto's mee maken en heb je nog andere eisen aan het toestel (bv toetsenbord)? E.e.a. hangt af van de eisen die je aan een telefoon stelt natuurlijk.

Bij een goedkoop abonnement is bijbetaling zeker aan de orde. Sim-only hebben we momenteel nog niet op de site staan, maar dat staat nog op de planning. Ik kan dus alleen kijken icm een smartphone.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet in de Nokia's zit, aangezien we (ik) daar nog uitgebreidere introducties voor moeten schrijven. Ik kan je wel zeggen dat het besturingssysteem van de Nokia (Symbian) een beetje achterhaalt is aangezien de meeste nieuwe toestellen over zijn gegaan op Android (waardoor er voor dit besturingssysteem gewoonweg meer verschillende apps en widgets zijn). Mocht je echter niets geven om applicaties en widgets maakt het behalve het visuele gedeelte niet zo veel uit.

Afhankenkelijk van je abo-eisen en toestel-eisen wil ik best even kijken of ik een aanrader heb. Anders kan je zelf natuurlijk ook e.e.a. combineren op de site zelf.

Vodafone is geen must, nummerbehoud wel. Kosten zoals gezegd rond de €20,00.
Telefoon is voor mijn vrouw die altijd een Nokia heeft gehad en daar ook nu weer een voorkeur voor heeft.
Goede foto's en film is belangrijker dan Internet.
Dank voor een suggestie!

Bumme, ik moet heel eerlijk zeggen dat ik je vooralsnog een antwoord schuldig moet blijven. Zoals gezegd heb ik me helaas nog niet in alle merken kunnen verdiepen. Nokia is daar helaas 1 van. Ik ga je niets aanraden waarvan ik nog te weinig weet. Wellicht zijn er anderen op het forum die je een suggestie voor een Nokia kunnen geven.

Ik kan je wel de link sturen van de vergelijkingspagina van de smartphones van Nokia die we momenteel op de site hebben staan: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.infoon.nl/smartphones_vergelijker_resultaat.php">http://www.infoon.nl/smartphones_vergel ... ultaat.php</a><!-- m -->
Op deze manier kan je de specificaties makkelijk vergelijken.

Aangezien je weet welk merk je wilt en nog niet precies welk abonnement, is het handig om eerst de telefoon uit te zoeken en daarna het goedkoopste abonnement die aan je eisen voldoet. Uiteraard wil ik best even met je meekijken als je een telefoon in je hoofd hebt. Mocht ik me meer verdiept hebben in Nokia, laat ik het je uiteraard ook even weten.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#83
Lamme Lennie Wrote:Uiteraard wil ik best even met je meekijken als je een telefoon in je hoofd hebt.

Lijkt me dan verstandiger om met Bumme naar het ziekenhuis te gaan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#84
LL, weet je toevallig ook een goede en goedkope site voor accessoires zoals beschermhoes en geheugenkaart??
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#85
Nope sorry Ekslem, helaas niet onze markt.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#86
Ni een paar dagen de SII in bezit. Moet hem voor de details nog beter uitvogelen, maar wat een geweldig toestel!

EDIT: had ik niet moeten zeggen. Mijn hotmail synchroniseert ineens niet meer. Kan geen verbinding maken ofzo... wil ik account deleten, lukt ook niet echt. Kut phone :-)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#87
En het alarm doet het niet als de telefoon helemaal uit staat. cry
Reply
#88
Smartphone bleek toch iets teveel voor wat mijn vrouw er mee zou doen, is nu een Nokia X3 geworden. Nieuw abb bij Hi voor een jaar afgesloten per 1 augustus.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#89
Ekslem Wrote:Ni een paar dagen de SII in bezit. Moet hem voor de details nog beter uitvogelen, maar wat een geweldig toestel!

EDIT: had ik niet moeten zeggen. Mijn hotmail synchroniseert ineens niet meer. Kan geen verbinding maken ofzo... wil ik account deleten, lukt ook niet echt. Kut phone :-)

Gewoon in de winkel gekocht, of via internet?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#90
Ik heb ook net een nieuwe gekocht. Ik lees toevallig net dit topic, dus ik heb mij niet laten beinvloeden en ook niet via deze site gekocht.
Ik heb een HTC Sensation gekocht via Vodafone met een leuke aanbieding. Bel+sms+web 275 met sms verdubbelaar voor het 1e jaar € 19,75 en het 2e jaar € 39,50.

Dit is mijn eerste smartphone en ik zal er eerst nog wel even mee moeten puzzelen.
Ik krijg hem trouwens morgen per post bezorgd.

Als jullie nog tips hebben hou ik mij zeker aanbevolen en ook voor leuke apps.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply


Forum Jump: