The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




GSM
#1
Ik moet op zeer korte termijn een nieuwe gsm uitzoeken. Iemand tips? Ben er niet zo mee bezig en heb er daarom ook niet veel inzicht in.

Hij moet bellen. filmpie maken en mp3'tje luisteren is leuk, maar geen pre. Iemand ervaring met UMTS? Zo ja, bevalt dat?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#2
Ik kan eind februari/begin maar een nieuwe uitzoeken (als ik niet voor een sim-only ga) en dan zal mijn keuze hoogstwaarschijnlijk op de zwarte Motorola V3 (Razor) vallen. Mijn 'schoonmoeder' heeft em ook en vind het een skitterend apparaat (die telefoon dus). De foto's zijn ongekend voor een mobiele telefoon, hij is iets zwaarder door het materiaal, plat en wat breder dan normaal. Ik vind dat klapmechanisme handig, want je drukt nooit meer ongewild op knopjes en/of je hoeft niet telkens op toetsenblokkering te drukken.
Reply
#3
Die Samsung D600 lijkt me ook wel oke. Heeft iemand die?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#4
Ik heb de Motorola V3 RZR. Doe die maar niet Icon_evil
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#5
goa Wrote:Ik heb de Motorola V3 RZR. Doe die maar niet Icon_evil

Want?
Reply
#6
Batterij gaat snel achteruit en je kan er ook niet mee internetten. Beetje simpel toestel eigenlijk.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#7
K hed die d600. Wel aardig ding, niet echt bijzonder ofzo verder.
Als het maar belt, smst en dergelijke
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#8
Bocaloca Wrote:K hed die d600. Wel aardig ding, niet echt bijzonder ofzo verder.
Als het maar belt, smst en dergelijke

psies. Ik vind hem er wel ok uitzien. Moet alleen wel 2 jaar abbo nemen anders moet ik er voor schokken, maar goed. Filmt ie trouwens ook?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#9
waarom wil je er mee filmen? die kwaliteit is over het algemeen prut. telefoon is om mee te bellen Wink

volgens mij kan je beter een iets goedkoper toestel nemen die niet kan filmen/foto's maken en daar een leuke digitale camera bij kopen
Reply
#10
Ekslem Wrote:
Bocaloca Wrote:K hed die d600. Wel aardig ding, niet echt bijzonder ofzo verder.
Als het maar belt, smst en dergelijke

psies. Ik vind hem er wel ok uitzien. Moet alleen wel 2 jaar abbo nemen anders moet ik er voor schokken, maar goed. Filmt ie trouwens ook?

Jup hij filmt Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#11
Mac Wrote:waarom wil je er mee filmen? die kwaliteit is over het algemeen prut. telefoon is om mee te bellen Wink

volgens mij kan je beter een iets goedkoper toestel nemen die niet kan filmen/foto's maken en daar een leuke digitale camera bij kopen

Is geen pre, maar wel grappig als je een keer in een kroeg bent of zo. daar ga ik uiteraard geen camera mee naar toe sjouwen en dat de kwaliteit niet optimaal is, is alleen maar meegenomen :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#12
goa Wrote:Batterij gaat snel achteruit en je kan er ook niet mee internetten. Beetje simpel toestel eigenlijk.

Internetten doe ik toch nooit met mijn mobiel en wat bedoel je met snel achteruit? Dat ie lui wordt? Laat je hem wel helemaal leeglopen voordat je hem weer in de oplader stopt?
De camera vind ik qua foto's echt heel goed en het scherm en de bediening vond ik er ook degelijk uitzien. Tis tenminste niet zo'n licht wergwaaiapparaatje of een standaard-Neukia die iedereen al heeft.
Reply
#13
Ik laat hem inderdaad helemaal leeglopen maar hij wordt toch snel lui. Hiervoor had ik een Nokia en die batterij ging soms wel twee weken mee, nu red ik het amper 4 dagen of zo.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#14
Ik twijfel nu alleen nog tussen KPN Hi en Vodafone. T-Mobile komt er nooit meer in en over de rest vd aanbieders heb ik ook erg mijn twijfels!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#15
goa Wrote:Ik laat hem inderdaad helemaal leeglopen maar hij wordt toch snel lui. Hiervoor had ik een Nokia en die batterij ging soms wel twee weken mee, nu red ik het amper 4 dagen of zo.

:eeeek:

Ik vind een dag of 4, 5 voor een multifunctionele telefoon helemaal niet zo gek. Die Nokia was zeker eentje zonder kleurenscherm, camera of andere toeters en bellen, want die vreten namelijk energie. Mijn oude Siemens S35i kan na vele jaren ook nog een dikke week met 1 opladinkje, maar das geen vergelijking natuurlijk.

Ekslem Wrote:Ik twijfel nu alleen nog tussen KPN Hi en Vodafone. T-Mobile komt er nooit meer in en over de rest vd aanbieders heb ik ook erg mijn twijfels!

Ik heb helemaal geen negatieve ervaringen met T-mobile. Prima service, duidelijke rekeningen en (bijna) overal bereik en dat ligt niet aan de provider, maar aan de omgeving.
Reply
#16
Gerben Zonderland Wrote:Die Nokia was zeker eentje zonder kleurenscherm, camera of andere toeters en bellen, want die vreten namelijk energie.

En je hebt er bovendien geen reet aan :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#17
T-Mobile heeft gewoon geen landelijke dekking en laat ik nu net in een gat wonen waar het af en toe lijkt alsof ik een bunker zit. Vodafone of KPN gebruikers hebben hier geen last van dus de keuze voor mij is duidelijk.

Wat betreft de rekeningen ben ik het met je eens. Voor service heb ik ze eigenlijk nooit nodig gehad dus daar kan ik weinig over zeggen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#18
goa Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Die Nokia was zeker eentje zonder kleurenscherm, camera of andere toeters en bellen, want die vreten namelijk energie.

En je hebt er bovendien geen reet aan :wink:

Kijk, dat zijn de keuzes die je maakt. Ik hoef geen internet op mijn telefoon, maar die camera+kleurenscherm vind ik wel prettig en in combinatie daarmee is ook blauwetand tegenwoordig wel verrekte handig en dat kost batterij-energie. Ik heb wel ergens gelezen dat er een nieuwe generatie GSM-batterijen in aantocht is, maar hoeveel winst dat oplevert, wat dat moet gaan kosten en per wanneer die beschikbaar zijn weet ik niet.
Reply
#19
Die V3 is wel vrij robuust trouwens, dat is dan wel weer een pre.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#20
goa Wrote:Die V3 is wel vrij robuust trouwens, dat is dan wel weer een pre.


Das ook een van mijn 'zwaarstwegende' argumenten. Maar hij is niet onhandelbaar, zoals de Nokia 'Koelkast' 6600. :8:
Reply
#21
Als de windkracht sterker is dan 2 Beaufort kun je er overigens niet verstaanbaar buiten mee bellen :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
#22
[Image: wolf_on_phone_hg_clr.gif]

Ik heb een Siemens S55. Koop die iig niet!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
#23
Die is al een tijdje niet meer nieuw verkrijgbaar toch? :|
Ik heb een C65 en zelfs die is eigenlijk al niet eens meer 'gangbaar'. Volgens berichten komt binnenkort de 75-serie in de handel.
Reply
#24
Ik mag ook weer eens, weliswaar niet op korte termijn (juni loopt contract af geloof ik maar je mag al 3 maanden voor einde van het contract een nieuw abbo kiezen), iets uitzoeken. Maar je wordt gewoon opgelicht waar je bij staat!

Het is toch te belachelijk voor woorden dat ik als ik me abbonement gewoon verleng, het makkelijkste voor iedereen (minste administratie etc etc), duurder uit ben als dat ik precies eenzelfde abbo neem bij precies dezelfde provider met precies dezelfde telefoon! Alleen dan een nieuw nummer... dus meer werk..

Er is vast wel iemand die me dat uit kan leggen!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#25
Bij T-mobile krijg je tegenwoordig wel korting als je het(zelfde) contract verlengt. Tis niet veel, maar tis in ieder geval wat.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#26
Gerben Zonderland Wrote:Bij T-mobile krijg je tegenwoordig wel korting als je het(zelfde) contract verlengt. Tis niet veel, maar tis in ieder geval wat.

50% korting op je abbonement vind ik toch aardig wat.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#27
Maar het gaat toch nergens over... ik neem een willekeurige site: gsmplaza.nl en ga zoeken op een vodafone abbo (27,50 of 35 euro; heb ik) en dan zoeken voor de D600:

Als ik me abbo verleng met:
1 jaar betaal ik: 235
2 jaar betaal ik: 176

Beide voor het 35 euro abbo

Als ik een nieuw 35 euro abbo neem bij vodafone
1 jaar betaal ik: 172 ( 222 bij een 27,50 abbo )
2 jaar betaal ik: 37 MAAAAR deze is bij het 27,50 abbo GRATIS :lol: (dus bij een goedkoper abbonement is de telefoon gratis) :roll:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#28
yup sommige dingen zijn echt te raar voor woorden! verbaas ik me er ook al tijden over dat een telefoon duurder is bij verlengen dan bij een nieuw abo. hiervoor was ik altijd te lui maar de volgende keer ga ik naar orange ofzo vul ik nummerbehoud in en heb ik een goedkope telefoon. iets meer werk voor mij en een weekje een ander nummer maar scheelt zo 50 euro ofzo :S
Reply
#29
Ik heb sinds aug een SE K750i; prachtig apparaat maar nu is de ook mijn tweede exemplaar ook al stuk Icon_evil . Astie werkt: filmen (nooit gedaan), camera 2 Megapixel, MP3-speler goede kwaliteit, makkelijk via je je PC bestanden en muziek overzetten. Geheugen uit te breiden tot 2 Gig, wel duur maar handig.

Maar hij werkt nu ff niet....
Reply
#30
Mac Wrote:yup sommige dingen zijn echt te raar voor woorden! verbaas ik me er ook al tijden over dat een telefoon duurder is bij verlengen dan bij een nieuw abo. hiervoor was ik altijd te lui maar de volgende keer ga ik naar orange ofzo vul ik nummerbehoud in en heb ik een goedkope telefoon. iets meer werk voor mij en een weekje een ander nummer maar scheelt zo 50 euro ofzo :S

Precies ja..dat nummerbehoud slaat werkelijk waar helemaal alles! Nummerbehoud kan bij dezelfde provider alleen bij contractverlenging.... nou dan niet! Als ik naar KPN terug stap dan heb ik niet eens last van een weekje een ander nummer als je het tenminste 3 maanden van te voren aan geeft ofzo! Duidelijk dus... een nieuw abbonement, stukken goedkoper bij KPN met nummerbehoud! De stumpers...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: