The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wat statistiekjes
#1
We hebben hier verschillende statistieken op t forum die je natuurlijk allemaal zelf kunt opzoeken maar is misschien wel ff leuk om ze op een rijtje te zetten.

er zijn op dit moment 39 691 berichten geplaatst. wat een gemiddelde is van 270.01 posts per dag.
Deze berichten zijn geplaatst in 1535 topics wat een gemiddelde is van 10.35 posts per dag en een gemiddelde van 25.86 posts per topic.
Het grootste topic is het hattrick topic met 3526 replies. Opvallend is ook de 4e plaats van het theo van gogh topic aangezien die plaats al binnen 2 dagen werd behaald ongeveer.

Peter heeft de meeste topics gestart gevolgd door Mac en Moker.

De meest gebruikte smilie is de Big Grin op de voet gevolgd door de welbekende knipoog Wink dan volgt een groot gat en op nummer 3 staat :lol:

Sinds vorige maand zijn we begonnen met het aantal hits bij te houden.
In een maand tijd zijn er dik 20 000 hits geweest op het forum. Dit geldt alleen voor de index maar dus wel elke keer als iemand refresht. Zaterdag is altijd de rustigste dag en maandag vaak de drukste dag van de week.

Raar genoeg komen 98% van de hits uit nederland. Eirik Bakke is de afgelopen maand 340x op t forum geweest en zijn er zelfs mensen uit zweden belgie en Ierland op ons forum geweest.

Het drukste moment van de dag is net na de middagpauze. De mensen schijnen dan nog niet genoeg pauze te hebben gehad en moeten nog even bijkomen van de zware lunch waardoor het tussen 2 en 3 het drukst is hier.

95% van de gebruikers gebruikt nog altijd een internet explorer browser. De opkomst van mozilla firefox is ook op dit forum goed te merken en maar liefst 4% gebruikt deze browser dan ook. De ondergang van netscape navigator is hier mooi te zien.

Met de operating systems zijn we wat meer verdeeld. Het grootste deel gebruikt nog wel windows xp (bijna 60%) maar zelfs het oude brakke windows 98 wordt nog gebruikt door bijna 30% van de gebruikers. Opvallend genoeg zijn er geen linux gebruikers in ons midden.

56% van de mensen hier heeft een schermresolutie van 1024x768. Op nummer 2 staat het oude 800x600 maar dat zal wel vooral bij de windows98 gebruikers liggen dan Smile 1280x1024 is in opkomst en maar liefst 14% van de gebruikers heeft die schermresolutie.
Reply
#2
Quote:zelfs mensen uit zweden belgie en Ierland op ons forum geweest

Marsbar, Dindurf en Peter? (die ging toch naar Ierland?)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#3
Wie heeft het meeste en minste woorden per post ???
Dat staat namelijk ook bij elke user vermeldt maar je kan hier geen top 10 van maken...
Reply
#4
nope voor zover ik weet zijn de gasten die die hack hebben gemaakt wel bezig dat je ook daarop kunt sorteren maar voorlopig is dit nog niet mogelijk. Maar goed echt veel zegt het natuurlijk niet. Als ik veel nieuwsberichten kopieer van VI.nl heb ik veel woorden per post.
Reply
#5
Hoeveel mensen lezen de FvdW?
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#6
dat is niet echt te zien...wel zie je een piek qua hits op t clubhuis op de dag dat de fvdw uitkwam maar ik kan niet zien welke pagina's de meeste hits krijgen. Maar ik denk dat er aardig wat mensen zijn die t bekijken gezien de reacties in de topics.
Reply
#7
Lamme Lennie Wrote:
Quote:zelfs mensen uit zweden belgie en Ierland op ons forum geweest

Marsbar, Dindurf en Peter? (die ging toch naar Ierland?)


Precies... Ierland zal er wel een keertje of 5 staan denk ik, that was me!
Reply
#8
Mac Wrote:Eirik Bakke is de afgelopen maand 340x op t forum geweest

Slechts 340x? Haha, wel grappig eigenlijk dat je dat kan zien.
Reply
#9
haha jah zover ik weet ben je de enige uit amerika dus van jou kan ik t precies zien Wink

dat betekent dus dat je zo'n 11 x per dag op t forum bent Big Grin
Reply
#10
Het aantal posts loopt in een snel tempo op:

Juni: 1164
Juli: 3231
Aug: 5210
Sept: 9820
Okt: 12237
Nov: 10907 zitten we net over de helft van de maand.
Khalid for President!!!!!!!!!
Reply
#11
yup ik ben toch wel blij dat de host voorlopig nog geen bandbreedtegebruik bijhoudt want volgens mij zitten we aardig in de buurt van t maximum
Reply
#12
Ja, hoe zit het met die credits enzo ? ... Gaat dat nog goed of is het nu al niet meer betaalbaar ?
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
#13
hehe we hebben allang geen credits meer box Big Grin

We hebben nu een echte server (dotservant.com) en die betalen we 10 dollar per maand. Met de 5 euro die elke forum supporter heeft betaald komen we zeker uit de kosten dit jaar. We gaan zelfs binnenkort nog een domein aanvragen waardoor we van dat stomme .tk afzijn en we een echt <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sportdreamzz.com">http://www.sportdreamzz.com</a><!-- w --> hebben.

Er zijn dan ook veel meer opties. Zo kunnen we dan <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sportdreamzz.com">http://www.sportdreamzz.com</a><!-- w --> naar het clubhuis laten linken en <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sportdreamzz.com/forum">http://www.sportdreamzz.com/forum</a><!-- w --> naar het forum. <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.sportdreamzz.com/statistieken">http://www.sportdreamzz.com/statistieken</a><!-- w --> naar de statistieken etc etc
Reply
#14
en ik krijg mijn sportdreamzz e-mail adres!!!!! JOEPIE
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#15
we hebben gister dan eindelijk de magische grens van 1000 hits op 1 dag doorbroken!!

23 november 2004 1078
Reply
#16
Heb je nog wat nieuwe statistiekjes, Mac?
Reply
#17
Op het forum hebben we nu een totaal van 125985 posts staan wat een gemiddelde is van 377.20 per dag wat dus betekend dat we sinds november gemiddeld 100 posts omhoog zijn gegaan.
Het aantal topics per dag is echter niet schrikbarend omhoog gegaan van 10.35 naar 11.07 dus nog niet eens 1 topic per dag extra. Maar met 125 985 posts in 3696 zitten we wel 34.08 replies per topic (25 vorige keer).

Uiteraard is het meest bekeken topic nog altijd het hattrick topic met 59239 views.

Ik heb inmiddels dik de eerste plaats ingenomen bij de meeste posts op ruime afstand gevolg door ricochan en ekslem. Ricochan is echter nog altijd de snelste user met gemiddeld 17.34 berichten per dag (15.78 voor mezelf)

In deze maan (mei) heeft bocaloca tot nu toe de meeste geposts gemaakt gevolgd door kleine jan en ekslem.

Waar vroeger de drukste dag de maandag en de dinsdag was is die nu enigzins verplaatst naar de woensdag. Gevolgd door de donderdag dus daarin enigzins een verschuiving. De tijden van posten zijn echter nog niet echt veranderd want het is nog altijd het drukst net na de middagpauze (tussen 1 en 2)

De subsilver template is nog altijd het populairst. Van de nieuwe templates is f1subsilversh het meest gebruikt. Er is maar 1 user die Rainy day gebruikt.

in april zijn er 749 pb's verstuurd. in de laatste 24 uur 21 en de laatste week 204.

in april zijn er maar liefst 3 898 342hits (het aantal pagina's in totaal dat opgevraagd is) geweest bij ons :eeeek:
In totaal waren er 16268 visits (iemand die op de site komt)
dat resulteerde ook in een aardige toename van het dataverkeer. Waar we vroeger rond de 7 a 8 GB zaten zitten we nu dus op 14 gb dus gelukkig hebben we op de nieuwe server 20gb zeker met nacompetitieteam en volgend seizoen competitieteam.
Reply
#18
Ik ben weer bij, bedankt Smile !
Reply
#19
We hebben op het forum een totaal van 185646 posts wat een gemiddelde is van 378.51 per dag. Vorige keer was dat nog 377 dus we zijn maar 1 post per dag omhoog gegaan al zal dat ook te maken hebben met de downtime van de afgelopen tijd.
Het aantal topics per dag zit nu op 10.46 dus is zelfs een half omlaag gegaan. Het aantal replies per topic is dus vanzelfsprekend wel weer omhoog gegaan naar 36.19 per topic.

Het hattrick topic zit inmiddels op 80931 views gevolgd door het transfers en geruchten topic met 32596 views.

Mijn voorsprong qua aantal posts is alleen maar groter geworden maar de nummers 2 en 3 zijn inmiddels bocaloca en gerben zonderland. ricochan is inmiddels afgezakt in het snelste user klassement naar de 3e plaats. ik sta eerste met 14.77 postsper dag en bocaloca 2e.

Boca is echter hard op weg om mij in te halen want deze maand heeft hij de meeste posts gevolgd door de zieke treesong en rico. ikzelf ben pas op de 7e plaats terug te vinden.

Niet zo raar is dat woensdag de drukste dag is qua aantal posts aangezien CM dan sluit en dat nog altijd het grootste forum is. Veel mensen forummen nog vanaf hun werk aangezien de meeste posts tussen 12 en 3 worden gedaan! GA WERKEN!

In de maand oktober hebben we tot nu toe 1015 unieke bezoekers die gemiddeld het forum 8 keer hebben bezocht Deze mensen hebben in totaal 218074 pagina's bekeken en hebben 6 GB bandbreedte verbruikt. Dat is dus ietsje ingezakt al is dit wel allemaal in 20 dagen tijd (statistieken beginnen vanaf 6 oktober)

Opvallend is dat we nog verrot veel hits uit the US krijgen ondanks dat Bakke alweer terug is maar ook groot brittanie en zweden zijn erg populair.

Opvallend is ook dat de meeste bezoeken meer dan een uur duren 99% van onze gebruikers komt hier met een windows OS maar er zijn ook enkele hits met een mac en een linux geweest. IE is niet zo populair meer als vroeger. 'slechts' 93% van onze gebruikers komt hier met IE. Firefox is zeker in opkomst met bijna 6 procent. ook komen er nog enkelingen met opera of safari.

de raarste searchphrase waarmee iemand op het forum gekomen is is: "flash rajsmichu cz 0 jak love eskymaci swf" ik snap niet hoe dat hier uikomt maar goed het zal wel!

zo dat was t weer...heel lulverhaal maar goed
Reply
#20
GA WERKEN :lol:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#21
ik lunch altijd tussen 12.00 en 15.00 :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#22
Dat wisten we al lang Davydoff! :Big Grin
Economists do it with models...
Reply
#23
:lol:
Reply
#24
Mooie statistieken weer, ben ik altijd gek op. Raar inderdaad dat er nog veel hits uit de VS komen... het zou kunnen dat ik op de computer(s) daar het forum bij de Favorieten heb laten staan, en er dus nog genoeg scholieren/familieleden de site bezoeken, zich afvragend wat er toch allemaal gepost wordt.
Reply
#25
In Amerika denken ze natuurlijk dat Bakke een spion is voor Osama, die via dit forum nu zijn bevindingen communiceert met een moslim terrorist.... hmmm wie zou dat nou zijn :wink:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
#26
Allah, bom, terrorist. Zo, kijken hoe snel de FBI op de stoep staat...
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
#27
neej dan moet je doen
Al qaeda, osama, terrorist, Bomb
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#28
Bocaloca Wrote:neej dan moet je doen
Al qaeda, osama, terrorist, Bomb

Assassinate, kill, president, Grad Damen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#29
Jongens doe even normaal, want dalijk zijn ze me op het spoor... [-X
Economists do it with models...
Reply
#30
That's the point nu juist innit? :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: