The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Queens/Halle.
Goed Andy. =D> =D>
Gaat prima zo deze week. Eigenlijk alleen nog even Youzhny eruit.

Dat was een foute wissel van mij.
Ik heb in het laatst Youzhny/Clement vervangen door Baghdatis/Kiefer. Jammer....
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kooltje Wrote:Pfff gravelaar JCF gaat ook dit winnen...Kutdag
Ferrero is een goede grasspeler, hij heeft op Wimbledon b.v. een 18-8 record.
Reply
andre Wrote:
kooltje Wrote:Pfff gravelaar JCF gaat ook dit winnen...Kutdag
Ferrero is een goede grasspeler, hij heeft op Wimbledon b.v. een 18-8 record.
Klopt...Enkel de overwinning op Blake was knap daarvan...
Reply
Nou, Querrey op gras verslaan is niet makkelijk, Tipsa on fire verslagen, hij kan best wat.
Reply
Anders geeft Youzhny even een 5*-4 in de tb weg ](*,)
Reply
Ik zit weer te genieten hoor, bij vlagen mooi tennis.
(ik kijk eigenlijk nooit tennis, maar bij grastoernooien ben ik niet voor de buis weg te slaan)

En het was zelfs 5-2 in de tie-break.
Reply
Ja inderdaad, en ben het direct met je eens dat het qua tennis genieten is! Iets wat aan beide heren ligt.
Reply
pfff pleurisweek..

Ik heb ook net nog even de tiebreak mee kunnen pakken. Had ik hem maar niet gezien.
Kut Youzhny!

Pfff pleurisweek..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja die Youzhny was wel erg treurig in die TB. Verder kan de week nog best mooi worden hoor, als Roddick maar wint \Big Grin/
Reply
Prima uitslagen gisteren. Als Roddick het toernooi wint, is het nog wel een aardige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Come on Kohlschreiber. Pak die Haas!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Wat geeft hij het weer weg. Nu die TB nog. Kom op man.
Ik zie nu Haas winnen, zou jammer zijn.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
kohl stond met 5-2 voor

en zo opeens kreeg hij een dikke arm en haas was een klasse beter =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
roddick geeft op bij 4-4..

hij verstapte zich net :|

hopen dat hij snel weer fit is
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lekker dit, daar gaat mijn weekzege. Icon_evil Icon_evil
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Klasse Tommy. Heel close. pff.
Roddick maar 90 ipv 250 punten, niet verkeerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hetzelfde, CC. Ernstig genoeg dat ik al blij ben dat de schade verder beperkt blijft, i.p.v. in te lopen.
Reply
mooi! haas wint en roddick eruit.. Maar het blijft een pleurisweek..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
pfff, wat een gezeik weer zeg. scheelt toch zo weer 160 punten... gebeurt me helaas net iets te vaak dit seizoen.

haas die wint van kohl is dan we'll weer gunstig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
was ook een vervelend zwikkie wat Roddick maakte zeg
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Haas pakt de eerste set tegen Djokovic...maakt weing meer uit voor FTM
Reply
Maakt idd niet heel veel meer uit. Toch wel goed dat Kohl gisteren niet doordrukte, want van deze Djokovic kunnen heel veel gasten winnen...

Wel heel goed te zien dat Djokovic totaal geen grasspeler is, althans niet zo speelt. Hij speelt graveltennis en Haas wordt beloond voor zijn meer risicovolle spel. Haas serveert ook erg goed, Djokovic helemaal niet. Dit gaat nog erg lastig worden voor Novak...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Enorme choke van Haas in de TB, 3 dfs terwijl ie de hele set fantastisch serveerde. Toch ook weer knap dat Djoko er staat als het moet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-1 Haas inmiddels...Gewoon meer thuis op gras
Reply
Klopt, hij snapt het spelletje beter en speelt ook gewoon goed. Djoko speelt slecht en veel te veilig.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GSM...6-1...Dat zijn keiharde cijfers. Wie zet zijn FTM op het spel met Djoko op wimbledon?!
Reply
Niemand, lijkt mij. Als je wilt gokken ga je voor Murray of Nadal, Djoko lijkt mij geen optie.
Reply
Als Murray wimbledon wint, mag Federer gewoon de finale halen en hij gaat hem nog voorbij

Als Nadal dan de 4e ronde niet haalt (of afzegt?) is Murray gewoon de nieuwe nummer 1
Reply
Haha dat zou wat zijn zeg, ik hoop dat dit scenario geen waarheid zal worden.
Reply
Elikian Wrote:Als Murray wimbledon wint
Hier was ik al gestopt met lezen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: