The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Queens/Halle.
#31
Daar noem je ook een paar gasten: Vicente, Hernych, Serra, Sela en Kunitsyn staan nou niet echt bekend om hun service...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ik vind 't toch nog wel een vrij lastige week hoor. Ik denk dat er een relatief klein gedeelte van je budget aan mustpicks op gaat en dat er dus nog veel te kiezen valt. Wat 't lastig maakt is dat er in elk kwart een veel te dure maar goede speler zit. Het is lastig inschatten wanneer een speler rendabel is als je de ''euro per punt'' formule wil toepassen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
Muller had net de TB 2e set nog met 8-6 verloren maar nu heeft ie 'm ineens met 9-7 gewonnen... :roll:
Muller overigens 22 aces in 11 games. Dat moet Ivo ook kunnen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
centre court Wrote:Ik vind 't toch nog wel een vrij lastige week hoor. Ik denk dat er een relatief klein gedeelte van je budget aan mustpicks op gaat en dat er dus nog veel te kiezen valt. Wat 't lastig maakt is dat er in elk kwart een veel te dure maar goede speler zit. Het is lastig inschatten wanneer een speler rendabel is als je de ''euro per punt'' formule wil toepassen.
Volgens mij valt het wel mee, aangezien vrijwel de hele eerste ronde in Queens gespeeld wordt. Daar zitten heel veel goedkope sprokkelaars bij. Doe daar een grote jongen bij en 4 man in Halle en je bent klaar volgens mij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#35
Die sprokkelaars hebben dan 10 hele punten, de helft daarvan wint de volgende ronde ook en dan hebben ze er 20. Dat schiet natuurlijk allemaal niet op. Voordat ze 45 punten hebben moeten ze in de 3e ronde winnen van een speler die op papier beter is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#36
Dat is waar, maar zie jij goede alternatieven dan? Ik zie bijvoorbeeld geen duidelijke, betaalbare favoriet voor de SF of F van Queens. Roddick zit bij Cilic en andersom, en jongens als Monfils en Blake zijn me te onzeker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
Dat zeg ik ook. ik zie de alternatieven niet deze week. Je moet mss genoegen nemen met sprokkelaars die 20 punten pakken of gokken met een grote jongen die dan 150 of 250 punten gaat pakken. Vanaf de 90 punten grens zullen er wss alleen maar grote jongens staan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
Mooi weekje om me eens helemaal door het sheetje te laten leiden. Komt Roger is de grote en belangrijkste vraag.
Reply
#39
Cool, Mathieu serveert om in de set te blijven :-"
Reply
#40
mindlight Wrote:Cool, Mathieu serveert om in de set te blijven :-"

En hij houdt, netjes hoor :razz:
Reply
#41
En dat doet hij uiteraard met verve, met zelfs 2 aces Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
En zelfs de TB winnen ondanks meerdere sps tegen, wat een held, must-pick!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Hehe, ja op 4*-5 was het even bibberen en verloor hij een puntje, maar knap hersteld! PHM picken gaat me echter te ver, van Pavel wint iedereen.
Reply
#44
6-4, 7-6 tegen Pavel, zeer overtuigend Notworthy
Reply
#45
Volgens mij hebben de qualies voor Halle wel 12, maar die van Queens maar 5 punten.
Klopt dat?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#46
Zoals jij zegt moet het zijn inderdaad, ik had het net gepost.
Reply
#47
Ik vind het maar een gekke week, ik heb zelden zoveel gewisseld...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Voor de weekwinst is het leuk, maar het zijn natuurlijk peanuts in vergelijking met de 1200 punten voor Soderling.
Reply
#49
Heerlijk Engels weertje vandaag. Ik vrees pas rond avonduur tennis
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://uk.weather.com/weather/today-London-UKXX0085">http://uk.weather.com/weather/today-London-UKXX0085</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#50
Gelukkig heb ik vrij veel te doen op het werk, dus dat is weer wat afleiding minder Wink
Reply
#51
En is Halle overdekt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
[quote="Ad Wim"]En is Halle overdekt...[/quote

Ja krijg je Santoro-Santoro 12 uur, beiden niet gekozen en daarna bolelli-djokovic. Ok in Halle wordt regen verwacht
dus waarschijnlijk overdag alleen deze 2 fantastische FTM partijen. Ik ga mijn hok maar weer in
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Er gaat effe wat fout :Big Grin Santoro-Tsonga dus
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#54
Niet voor FTM nee, maar het zijn wel gewoon leuke partijen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
ALLEZ GAEL !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#56
heeft fedex zich al terug getrokken? Moet hij nu wel vlot mee wezen...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Stille Wrote:Heerlijk Engels weertje vandaag. Ik vrees pas rond avonduur tennis
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://uk.weather.com/weather/today-London-UKXX0085">http://uk.weather.com/weather/today-London-UKXX0085</a><!-- m -->
Die Stille huur ik ook niet in als weerman, ze zijn gewoon op tijd begonnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
Allez Sebastien! =D>
Reply
#59
Klasse Jurgen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
De grootste must-pick van allemaal gaat ook lekker. Opvallend dat hij toch "maar" 19x gekozen is.
Reply


Forum Jump: