The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2009
#61
Scholten! Wrote:Het zou me niet verbazen als Astana volgend seizoen alsnog opgedoekt wordt. Lance maakt idd een eigen team met bilmaatje Bruyneel, Popo en andere consorten. Contador zit al openlijk te flirten met Caisse, ben benieuwd wat dit allemaal voor gevolgen heeft voor deze tour. Was gisteren wel geweldig om te zien dat Popovych de ook in de kopgroep rijdende Zubeldia aanstuurde om ook mee te rijden. Het lijken mij de eerste scheurtjes in het team. Arsmtrong, Popovych vs. Contador, Paulinho (vul aan)
maar volgens bruyneel heeft de ploegleiding op een gegeven moment besloten mee te rijden. dat was op zich niet onlogisch en als hij dat ter plekke verzon dan vind ik het knap. dat kan popo vervolgens tegen zubeldia gezegd hebben.

ik blijf het dus gek vinden dat armstrong niet eenvoudigweg deze verklaring van bruyneel uitsprak. :-k
Reply
#62
waf Wrote:
Scholten! Wrote:Het zou me niet verbazen als Astana volgend seizoen alsnog opgedoekt wordt. Lance maakt idd een eigen team met bilmaatje Bruyneel, Popo en andere consorten. Contador zit al openlijk te flirten met Caisse, ben benieuwd wat dit allemaal voor gevolgen heeft voor deze tour. Was gisteren wel geweldig om te zien dat Popovych de ook in de kopgroep rijdende Zubeldia aanstuurde om ook mee te rijden. Het lijken mij de eerste scheurtjes in het team. Arsmtrong, Popovych vs. Contador, Paulinho (vul aan)
maar volgens bruyneel heeft de ploegleiding op een gegeven moment besloten mee te rijden. dat was op zich niet onlogisch en als hij dat ter plekke verzon dan vind ik het knap. dat kan popo vervolgens tegen zubeldia gezegd hebben.

ik blijf het dus gek vinden dat armstrong niet eenvoudigweg deze verklaring van bruyneel uitsprak. :-k

Dan blijkt toch wel dat het niet officieel van Bruyneel kwam, maar dat Armstrong en Popo zelf beslisten. Achteraf is het makkelijk praten voor Bruyneel..
Reply
#63
Lance zei gister na de etappe "Ik heb 7 keer de Tour gewonnen, waarom zouden we niet doorrijden?" op de vraag waarom de op kop gingen rijden in de eerste waaier. Hiermee geeft hij gewoon aan dat hij zichzelf ziet als (degeelde) kopman van de ploeg. Dat interview duurde niet eens een minuut, hij had amper de kans om aan te geven dat het ploegorders waren (als dat al het geval was). Of het moet over een ander interview gaan, maar dat betwijfel ik.

Maakt mij niet uit of het ploegorders waren of niet, het is wel een mooie ontwikkeling.

Ben benieuwd of hij vandaag het geel kan pakken als er echt wat gaande is in de ploeg.

Lance+Contador+Kloden+Liepie+Popo vs Martin+Montfort+Grabsch+Rogers+Hincapie (+Kirchen) =P~

Ik zie Garmin ook wel hoog eindigen vandaag met o.a. Millar+VDV+Wiggins+Zabriskie
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#64
rabobank wil de top 5 halen. Ik ben benieuwd! Zou wel keer moeten om de 'genoemde' negatieve spiraal te door breken...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#65
rabobank begint en binnen de eerste minuut valt menchov in de eerste de beste minuut.. Dat geloof je toch zelf niet... SUKKEL!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#66
Haggie Wrote:rabobank begint en binnen de eerste minuut valt menchov in de eerste de beste minuut.. Dat geloof je toch zelf niet... SUKKEL!!!

Zo"n beste minuut was dat dus niet ! Was het trouwens op een recht stuk of in de bocht?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#67
volgens valt Ballan in dezelfde bocht samen met een teamgenoot... :|
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#68
was een bocht bumme. Ze gaan nu als slappe balletjes de bochten in. Wordt weer moeizaam op deze manier....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#69
53Seconden achter op caisse naar 10km..

Wat een baggerzooi!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#70
Als ik radio 1 mag geloven vallen alle ploegen zo ong. Net 4 man tegelijk van ''Bwiek''? Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#71
ik zie op teletekst dat skill na het 2de meetpunt al 3 minuten aan de broek heeft.....

heb ik voor niks zitten hopen op van hummel in het geel!
Reply
#72
Armstrong en Cancellara tot op de seconde gelijk, hoe bedenk je het. Cancellara op tienden/hondersten van een seconde nog in het geel.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#73
Nu was Cancellara toch een goede keuze geweest want die blijft waarschijnlijk nog wel een dag of 3/4 in het geel!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#74
Vrijdag eerste bergrit, dan is het eindelijk gebeurd met the Suisse Time.
Reply
#75
de nieuwe Wrote:Armstrong en Cancellara tot op de seconde gelijk, hoe bedenk je het. Cancellara op tienden/hondersten van een seconde nog in het geel.

dat heeft astana keurig uitgemeten. die wilden het geel nog niet...
Reply
#76
Haggie Wrote:slappe balletjes

[Image: gay.gif]
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#77
waf Wrote:
Scholten! Wrote:Het zou me niet verbazen als Astana volgend seizoen alsnog opgedoekt wordt. Lance maakt idd een eigen team met bilmaatje Bruyneel, Popo en andere consorten. Contador zit al openlijk te flirten met Caisse, ben benieuwd wat dit allemaal voor gevolgen heeft voor deze tour. Was gisteren wel geweldig om te zien dat Popovych de ook in de kopgroep rijdende Zubeldia aanstuurde om ook mee te rijden. Het lijken mij de eerste scheurtjes in het team. Arsmtrong, Popovych vs. Contador, Paulinho (vul aan)
maar volgens bruyneel heeft de ploegleiding op een gegeven moment besloten mee te rijden. dat was op zich niet onlogisch en als hij dat ter plekke verzon dan vind ik het knap. dat kan popo vervolgens tegen zubeldia gezegd hebben.

ik blijf het dus gek vinden dat armstrong niet eenvoudigweg deze verklaring van bruyneel uitsprak. :-k

en gister zei armstrong: ik ben naar de tour gekomen om hem te winnen. dat is heel wat anders dan eerdere uitspraken. of zal hij bedoelen: met de ploeg te winnen? :|
Reply
#78
waf Wrote:en gister zei armstrong: ik ben naar de tour gekomen om hem te winnen. dat is heel wat anders dan eerdere uitspraken. of zal hij bedoelen: met de ploeg te winnen? :|

Sowieso het 2e en het 1e laat hij uiteraard afhangen van of hij of Contador genoeg voorsprong heeft op de ander. :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#79
Scholten! Wrote:Vrijdag eerste bergrit, dan is het eindelijk gebeurd met the Boss.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#80
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Vrijdag eerste bergrit, dan is het eindelijk gebeurd met the Boss.

welnee. hij is natuurlijk nu al dat bloed verrijkt met witte bloedlichaampjes aan het injecteren, dat hij de afgelopen 4 jaarin amerika met behulp van epo heeft kunnen aanmaken. in de ronde van italie heeft hij vast niet alles opgemaakt.

ik denk dat hij op de mont ventoux (daar heeft hij het telkens over) iedereen naar huis rijdt. ook contador. die laatste dag overleeft hij dan wel binnen de ploeg. hij speelt met iedereen.
Reply
#81
Vind het maar een raar gedoe met die Armstrong. Andere jaren dacht hij tijdens de Tour alleen aan zichzelf en nu doet hij zich voor als Mr. Relax. Neemt alle tijd voor de pers en deelde gisteren tot uren na de koers handtekeningen uit. Er kan regelmatig zelfs een lachje vanaf. Hij houdt ons volgens mij gewoon voor de gek.

Wel mooi was dat ie gisteren voor de etappe even stopte bij Dhr. Smeets: 'You don't like Twitter?' :Big Grin
Reply
#82
Scholten! Wrote:Wel mooi was dat ie gisteren voor de etappe even stopte bij Dhr. Smeets: 'You don't like Twitter?' :Big Grin

Inderdaad leuk om te zien. Waar hij over het algemeen niets moet hebben van de pers oogde dit als een praatje tussen 2 vrienden. Zegt m.i. veel over Smeets die ik wel hoog heb zitten, in tegenstelling tot veel anderen die hem niets vinden.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#83
waf Wrote:
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Vrijdag eerste bergrit, dan is het eindelijk gebeurd met the Boss.

welnee. hij is natuurlijk nu al dat bloed verrijkt met witte bloedlichaampjes aan het injecteren, dat hij de afgelopen 4 jaarin amerika met behulp van epo heeft kunnen aanmaken. in de ronde van italie heeft hij vast niet alles opgemaakt.

ik denk dat hij op de mont ventoux (daar heeft hij het telkens over) iedereen naar huis rijdt. ook contador. die laatste dag overleeft hij dan wel binnen de ploeg. hij speelt met iedereen.

Even een correctie, met epo stimuleer je de aanmaak van rode bloedlichaampjes, niet de witte. epo is kort voor erythropoietine. Erythros is Grieks voor rood.
May The Schwartz Be With You
Reply
#84
Lamme Lennie Wrote:
Scholten! Wrote:Wel mooi was dat ie gisteren voor de etappe even stopte bij Dhr. Smeets: 'You don't like Twitter?' :Big Grin

Inderdaad leuk om te zien. Waar hij over het algemeen niets moet hebben van de pers oogde dit als een praatje tussen 2 vrienden. Zegt m.i. veel over Smeets die ik wel hoog heb zitten, in tegenstelling tot veel anderen die hem niets vinden.

het was op zich wel leuk, maar het zegt alles dat smeets dit heeft laten zien. 'kijk mij eens vrienden zijn met armstrong' zo kwam het op mij over.

kijk, ik vind het gewoon een arrogante blaag die verschrikkelijk goed wielrennen kan verslaan. zijn reactie op die dichter bij dwdd was gewoon tenekrommend en zei alles over hem.

ik vind het ook heel irritant dat dat studio sportzomer nu al voor het 4de jaar achtereen hetzelfde concept heeft met dat hele irritante 'waar is fifi' en telkens maar weer dat dalida. dat hij zelf niet inziet dat dat niet meer leuk is. :roll:
Reply
#85
waf Wrote:
de nieuwe Wrote:Armstrong en Cancellara tot op de seconde gelijk, hoe bedenk je het. Cancellara op tienden/hondersten van een seconde nog in het geel.

dat heeft astana keurig uitgemeten. die wilden het geel nog niet...


Heb de herhaling een paar keer gezien en je ziet Armstrong inhouden vlak voor de finish
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#86
waf Wrote:
Lamme Lennie Wrote:
Scholten! Wrote:Wel mooi was dat ie gisteren voor de etappe even stopte bij Dhr. Smeets: 'You don't like Twitter?' :Big Grin

Inderdaad leuk om te zien. Waar hij over het algemeen niets moet hebben van de pers oogde dit als een praatje tussen 2 vrienden. Zegt m.i. veel over Smeets die ik wel hoog heb zitten, in tegenstelling tot veel anderen die hem niets vinden.

het was op zich wel leuk, maar het zegt alles dat smeets dit heeft laten zien. 'kijk mij eens vrienden zijn met armstrong' zo kwam het op mij over.

kijk, ik vind het gewoon een arrogante blaag die verschrikkelijk goed wielrennen kan verslaan. zijn reactie op die dichter bij dwdd was gewoon tenekrommend en zei alles over hem.

ik vind het ook heel irritant dat dat studio sportzomer nu al voor het 4de jaar achtereen hetzelfde concept heeft met dat hele irritante 'waar is fifi' en telkens maar weer dat dalida. dat hij zelf niet inziet dat dat niet meer leuk is. :roll:


Hij is ook goed bevriend met Armstrong. Hij loopt ook al sinds mensheugenis met dat gele bandje.
Van die dichter heb ik niet gezien, mar hij is idd. arrogant en als hij bij iemand anders aan tafel zit, neemt hij de "hostrol" vrijwel meteen over, omdat hij daar nou eenmaal goed in is.
Ik mag dat arrogante gedoe wel, zijn al zoveel grijze muizen in deze wereld.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#87
Fifi is al behoorlijk over the hill en Dalida krijgt het zelden nog voormekaar in huize Naaigaren een noot te doen slaken.
Verder is het programma nog steeds top.
Die rebus nu is wel grappig, al vond ik de oude beeldenvraag altijd erg leuk.
Ik mis Jean nog wel.
Kan er niet een andere oude mafkees gevonden worden om Fifi op te volgen?
En dan niet Tony Eyk, Hugo Camps, Jan Mulder of Martin Ros.
Gewoon een nieuwe oude vent.
What, me worry?
Reply
#88
Adder Wrote:Ik mag dat arrogante gedoe wel

dat zie ik heus wel aan je avater hoor. :razz:
Reply
#89
Fred Naaigaren Wrote:Fifi is al behoorlijk over the hill en Dalida krijgt het zelden nog voormekaar in huize Naaigaren een noot te doen slaken.
Verder is het programma nog steeds top.
Die rebus nu is wel grappig, al vond ik de oude beeldenvraag altijd erg leuk.
Ik mis Jean nog wel.
Kan er niet een andere oude mafkees gevonden worden om Fifi op te volgen?
En dan niet Tony Eyk, Hugo Camps, Jan Mulder of Martin Ros.
Gewoon een nieuwe oude vent.

nee, het program is verder prima, hartstikke leuke beelden met een etappe in een notendop.

maar hij hoeft van mij niet meer te bewijzen dat hij vrienden is met armstrong, hij hoeft daar ook niet stoer over te doen, hij mag een item van philip f laten zien maar hij hoeft niet telkens infantiel of fifi te roepen en hij kan ook een ander liedje verzinnen dan dalida. die twee dingen bewijzen voor mij dat hij de kijkers nauwelijks serieus neemt en het een sleur wordt.
Reply
#90
Gisteren met die kerel van Cervelo was er toch 1 vraag die ik miste.
Bij het verhaal dat Sastre voor Cervelo koos voor hun idee/verhaal, dan wil ik toch weten welk verhaal Sastre dan zo aantrok om voor die ploeg te kiezen en had Hushovd dat ook?
What, me worry?
Reply


Forum Jump: