The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tour 2009
#91
Gesink gevallen en op achterstand nu

Gaat lekker met Rabo.

En Menchov slag gemist, mocht het zo blijven
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#92
Bocaloca Wrote:En Menchov slag gemist, mocht het zo blijven

What else is new? Hij zit altijd in de tweede waaier of achter een valpartij oid, in de Giro had hij in een van de eerste etappes toch ook een halve minuut verloren door iets onbenulligs? Enorm knap dat hij de Vuelta (2x) en de Giro heeft gewonnen maar ik blijf het toch een net-niet klassementsrenner voor de Tour vinden, zal nooit de Tour winnen.
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
#93
Gesink wss scheurtje in de pols, grote kans dat het einde oefening is na deze etappe :roll:
Reply
#94
Gesink teruggekomen, maar heeft het peloton weer moeten laten gaan
Zal idd wel einde oefening zijn
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#95
Voeckler Notworthy
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#96
Gesink binnen als allerlaatste op 9.35......
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#97
Wat een ellende allemaal
Reply
#98
Daar gaat een hoop kijkplezier voor de Nederlandse TDF-volger :cry:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#99
Die achterstand van Gesink maakte me nog niet zoveel uit, had ie alleen maar meer kans op een ontsnapping in de bergen. Dit is wel erg kut. Voor wie moeten we nu zijn? Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Die achterstand van Gesink maakte me nog niet zoveel uit, had ie alleen maar meer kans op een ontsnapping in de bergen. Dit is wel erg kut. Voor wie moeten we nu zijn? Icon_evil

Armstrong natuurlijk!
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
wegwezen met je armstrong. Als ik van iemand hoop dat hij gaat falen is het hem wel. Hopelijk laat contador vrijdag even zien wie de beste klimmer is!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:wegwezen met je armstrong. Als ik van iemand hoop dat hij gaat falen is het hem wel. Hopelijk laat contador vrijdag even zien wie de beste klimmer is!

ik ben bang dat jouw tour echt een hel wordt. :razz:
Reply
Hup Kreuziger :-({|=
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Bocaloca Wrote:Hup Kreuziger :-({|=

En Kirchen :-({|=
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kreuziger en Nibali \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Cavendish! Smile
Reply
Mocht de groep vandaag bij mekaar blijven, dan kunnen we een leuke finish verwachten op Montjuich.
Verwacht niet dat de geëikte sprinters vandaag zullen zegevieren, alhoewel Freire en Haussler dit wellicht wel aankunnen.
[Image: lastkms06.gif]
Wat denken jullie?
What, me worry?
Reply
Het wordt idd tijd dat Freire zich een keer laat zien. Ook vind ik dit wel een aankomst voor Kirchen, Ballan, Pozzato, Van Avermaet (waar is die gebleven?), Ciolek en Roche.
Reply
echt iets voor zabel dit. :razz:
Reply
waf Wrote:
Haggie Wrote:wegwezen met je armstrong. Als ik van iemand hoop dat hij gaat falen is het hem wel. Hopelijk laat contador vrijdag even zien wie de beste klimmer is!

ik ben bang dat jouw tour echt een hel wordt. :razz:

Ik mag hopen dat er vandaag een leuke kopgroep komt, met Maaskant op kop.

En nee waf, ik denk echt dat Contador vrijdag de poppetjes op de juiste plaats gaat zetten.
Ik hou de Twitter van Armstrong in de gaten op vrijdagmiddag.. :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
waf Wrote:
Haggie Wrote:
Scholten! Wrote:Vrijdag eerste bergrit, dan is het eindelijk gebeurd met the Boss.

welnee. hij is natuurlijk nu al dat bloed verrijkt met witte bloedlichaampjes aan het injecteren, dat hij de afgelopen 4 jaarin amerika met behulp van epo heeft kunnen aanmaken. in de ronde van italie heeft hij vast niet alles opgemaakt.

ik denk dat hij op de mont ventoux (daar heeft hij het telkens over) iedereen naar huis rijdt. ook contador. die laatste dag overleeft hij dan wel binnen de ploeg. hij speelt met iedereen.


Dit is denk ik de beslissing in de tour.

Lance hebben ze 3 jaar niet gecontroleerd, heeft dus alles op kunnen bouwen (net als Rasmussen deed met zn "trip naar Mexico") en is dus gewoon niet meer te pakken (zie verhaal Kohl) wat er de afgelopen jaren ingespoten is kan men nu nooit meer traceren. Erg slim gespeeld van Lance, 2-3 jaar niets doen, je lichaam opbouwen (het jaar nadat hij stopte ging men ook over de zee controleren en testen, dus op tijd gestopt itt bv Hamilton) en nu de grote comeback maken met een volgespoten lichaam.

Met andere woorden, iedereen gebruikt, alleen de pechvogels worden gepakt.
Reply
Mooi, ik heb Armstrong in al mijn spellen gespeeld. Dus laat ie hem maar winnen. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Iedereen mag van mij winnen, behalve die Armstrong, wat een naar manneke vind ikd at.

Ik weet wel voor 99% zeker dat ie gaat winnen, maar hoop op Contador of Andy Schleck, al ligt die nu al te ver achter eigelijk.
Reply
Van mij mag Lance het doen.. Staan wat leuke centjes op Smile
Reply
Mocht hij echt gaan op winnen staan, ga ik persoonlijk een Last-minute vakantie nemen richting Frankrijk. Dan zal ik verdomme een stok in zijn wiel steken.... Dead
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het peleton rijdt 1m35s achter deze 3 heren. Ik mag hopen dat ze deze jongens niet laten lopen. Wat een poep-kopgroep! Kan ook bijna niet met Millar op mar 1m07s van Cancellara!
(57km afgelegd, 124.5 te gaan!)

koploper(s) - 3 renners
56 Millar (Sch, GRM) +1:07
151 Sy. Chavanel (Fra, QST) +3:23
122 Augé (Fra, COF) +4:40
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
3m02s :cry:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ben benieuwd of de messias gaat vertellen aan Armstrong hoe die moet fietsen.... :wink:
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
dopingcontrole deze ochtend voor levi, conta, klodi en armstrong!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:dopingcontrole deze ochtend voor levi, conta, klodi en armstrong!

ja en? denk je dat armstrong nu opeens gepakt wordt?
Reply


Forum Jump: