The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Hij krijgt nog wel een kans. Ivanisevic was al aan het aftakelen toen hij alsnog een Grand Slam titel won, zo ver is Roddick nog niet.
Reply
Yeah!! Schitterende finale met een verdiende winnaar. Wel sneu voor Roddick.
God wat ben ik ook blij dat die Murray niet in de finale is gekomen met zijn lelijke tennis.
Roger weer nummer één Big Grin. Waar hij hoort te staan.
Reply
AssyriskaFF Wrote:Yeah!! Schitterende finale met een verdiende winnaar.

prachtige finale en als je wint is het altijd verdiend, maar ik vond federer voor zijn toch slordig spelen en roddick was gewoon constant goed. erg knap dat hij dat vol wist te houden.

federer is nu helemaal de beste tennisser ooit. mooi dat hij dat die discussie ff kortsluit. Notworthy
Reply
Historische finale en chapeau Roddick jammer dat ik je niet in mijn team had en feli to all the boys geweldig genoten :Big Grin
B&B "even uitwaaien"
Reply
waf Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Yeah!! Schitterende finale met een verdiende winnaar.

prachtige finale en als je wint is het altijd verdiend, maar ik vond federer voor zijn toch slordig spelen en roddick was gewoon constant goed. erg knap dat hij dat vol wist te houden.

federer is nu helemaal de beste tennisser ooit. mooi dat hij dat die discussie ff kortsluit. Notworthy

Ben ik met je eens.
Vond Federer op sommige momenten heel laf en aarzelend spelen. Maar dan had hij weer van die magistrale ballen.
Roddick heel sterk. Heb Roddick nog nooit zo goed zien spelen als op Wimbledon. Goede coach Big Grin.

Maar waarom zeggen ze niet best MALE player. Ze hebben het over de beste tenniser ooit.
Steffi Graf vind ik nog altijd de beste van allemaal namelijk. Heeft 22 Grand Slams gewonnen. Alle grand Slams in één jaar + Olympische spelen ( Golden Slam). Langste op nummer één.
Reply
omdat mannen en vrouwen gewoon niet te vergelijken zijn.

Bij de vrouwen is de concurrentie (helemaal in die tijd) gewoon een heel stuk kleiner. Wil niet zeggen dat de prestatie van graf niet fantastisch was maar gewoon niet te vergelijken.
Reply
AssyriskaFF Wrote:
waf Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Yeah!! Schitterende finale met een verdiende winnaar.

prachtige finale en als je wint is het altijd verdiend, maar ik vond federer voor zijn toch slordig spelen en roddick was gewoon constant goed. erg knap dat hij dat vol wist te houden.

federer is nu helemaal de beste tennisser ooit. mooi dat hij dat die discussie ff kortsluit. Notworthy

Ben ik met je eens.
Vond Federer op sommige momenten heel laf en aarzelend spelen. Maar dan had hij weer van die magistrale ballen.
Roddick heel sterk. Heb Roddick nog nooit zo goed zien spelen als op Wimbledon. Goede coach Big Grin.

Maar waarom zeggen ze niet best MALE player. Ze hebben het over de beste tenniser ooit.
Steffi Graf vind ik nog altijd de beste van allemaal namelijk. Heeft 22 Grand Slams gewonnen. Alle grand Slams in één jaar + Olympische spelen ( Golden Slam). Langste op nummer één.

omdat graf ook een vent is. en hij verloren had van federer.

22 gs bij de vrouwen zegt meer over het niveau van de vrouwen dan over dat van graf, me dunkt.
Reply
waf Wrote:
AssyriskaFF Wrote:Yeah!! Schitterende finale met een verdiende winnaar.

federer is nu helemaal de beste tennisser ooit. mooi dat hij dat die discussie ff kortsluit. Notworthy
Ook dat vind ik bediscussieerbaar, omdat verschillende tijdperken niet te vergelijken zijn.
Iemand als Rod Laver komt daarvoor ook wel in aanmerking.
Reply
AIaiaiai, wat was dit zuur voor Roddick en FTM zeg. Hoe geweldig was het wel niet geweest als Roddick hier 2000 punten had gepakt, na al de discussie aan het begin van het toernooi...
Ik gun het Federer uiteraard ook ontzettend en misschien nog wel meer, maar hij speelde gewoon niet goed in de finale, en ik vond Roddick beter. Ik kwam er helaas pas in op 5-5 derde set, maar ik hoor overal dat als Roddick die 2e set had gepakt, dat ie een hele goede kans had het toernooi te winnen, erg zuur is dat zeg, dat was pas echt mooi geweest voor FTM. Toch aan het einde weer iets dat tegen zit, en is het uiteindelijk een hele vervelende Wimbledon geworden, zeker als je ziet dat het zo dicht bij een topscore heeft gezeten.

Maar er is maar één smiley voor Roger: Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Rg is toch ook goed gegaan op zondagochtend, dan moet zondagavond ook zeker lukken lijkt mij.
maandag 12 uur is discutabel maar lijkt mij gewoon het beste voor een grand slam. (ik zal het dan ook al maandagochtend voor 7uur moeten doen)
Had niks gezegd bij Wimbledon Ad Undecided
Reply
kooltje Wrote:maandag 12 uur is discutabel maar lijkt mij gewoon het beste voor een grand slam
Hop, I rest my case. Dag kool!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:maandag 12 uur is discutabel maar lijkt mij gewoon het beste voor een grand slam
Hop, I rest my case. Dag kool!
:lol: Waar slaat dit op?

Dit geeft juist aan dat ik voorstander ben van een deadline zo kort mogelijk op de eerste partij.
Jij gaat dezelfde deadline aanhouden voor een GS in Europa en in Amerika.
Reply
Dus straks bij de TMS in Shanghai ben jij voor een deadline om pak 'm beet 03:00 's-nachts?
Reply
mindlight Wrote:Dus straks bij de TMS in Shanghai ben jij voor een deadline om pak 'm beet 03:00 's-nachts?
Uiteraard.
Reply
Dat is wel consequent maar totaal niet praktisch.
Reply
mindlight Wrote:Dat is wel consequent maar totaal niet praktisch.
Denk er maar eens over na dat een grote organisatie als de ATP hier gewoon standaard voor kiest.
Wij blijven echter prutsen met deadline-topics.

Wat is er nou makkelijker:
eerste wedstrijd begint om 17:00....Als iedereen dan weet dat de deadline 1 uur van te voren is weet iedereen het binnen een seconde.

Nu moet iedereen maar weer eens gaan checken wat Ad en Mindlight besloten hebben...Maar jij hebt gelijk hoor...
Reply
Je snapt gewoon helemaal niks van het runnen van een spel voor meerdere mensen, je lult maar wat raak met je eigen mening. Natuurlijk zou ik ook liever 17 uur zien, maar dat kan gewoon niet, punt. Dus dan wordt het maandagochtend, aangezien zondagavond voor sommigen ook lastig is. Werkte prima in de afgelopen TMSs en gaat dus nu ook prima werken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat is wel consequent maar totaal niet praktisch.
Denk er maar eens over na dat een grote organisatie als de ATP hier gewoon standaard voor kiest.
Wij blijven echter prutsen met deadline-topics.

Wat is er nou makkelijker:
eerste wedstrijd begint om 17:00....Als iedereen dan weet dat de deadline 1 uur van te voren is weet iedereen het binnen een seconde.

Nu moet iedereen maar weer eens gaan checken wat Ad en Mindlight besloten hebben...Maar jij hebt gelijk hoor...
Inderdaad ja, reuze handig om het vast een uur voor de eerste parij te zetten, het is namelijk altijd zo makkelijk te vinden en zo duidelijk wanneer die 1e partij is #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Kool nu ook al voor deadlines om 3 uur 's nachts gaat pleiten dan is 't einde zoek in deze non-discussie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Dat is wel consequent maar totaal niet praktisch.
Denk er maar eens over na dat een grote organisatie als de ATP hier gewoon standaard voor kiest.
Wij blijven echter prutsen met deadline-topics.

Wat is er nou makkelijker:
eerste wedstrijd begint om 17:00....Als iedereen dan weet dat de deadline 1 uur van te voren is weet iedereen het binnen een seconde.

Nu moet iedereen maar weer eens gaan checken wat Ad en Mindlight besloten hebben...Maar jij hebt gelijk hoor...

Kooltje in de bocht hoor. Nogal wiedes dat het bij de ATP anders werkt, dat is een internationale organisatie, wij zijn echter een NL forum en wij dus met schommelende tijden aangezien er over de hele wereld getennist wordt.

De manier waarop je praat steekt trouwens wel. Met alle liefde en plezier stel ik volgend jaar mijn plek in de organisatie beschikbaar en mag jij laten zien hoe het beter kan.
Reply
Dan maak je een verkeerde inschatting. Ik waardeer jullie tijd enorm.
Zie jullie voor vol aan en daarom begrijp ik niks van die belachelijke deadlines waar jullie mee komen als zogenaamd beste voor iedereen.
Reply
centre court Wrote:Als Kool nu ook al voor deadlines om 3 uur 's nachts gaat pleiten dan is 't einde zoek in deze non-discussie.
Het slaat inderdaad helemaal nergens op, en het ergste is nog dat ie het zelf niet eens doorheeft.

Ik denk dan ook dat voor het seizoen een lijst met deadlines maken niet echt werkt, aangezien het vaak pas weken van tevoren bekend is wanneer de eerste partij begint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk het juist wel, aangezien er dan gewoon duidelijkheid is. Het hoeven toch niet per definitie deadlines net voor de eerste partij te worden? Ik denk hierbij meer aan 10 uur bij TMS en GS en 22 uur voor alle overige toernooien...
Reply
kooltje Wrote:Dan maak je een verkeerde inschatting. Ik waardeer jullie tijd enorm.
Zie jullie voor vol aan en daarom begrijp ik niks van die belachelijke deadlines waar jullie mee komen als zogenaamd beste voor iedereen.

Die zijn het resultaat van honderden eerdere posts over dit onderwerp. Dat het niet bij jou zienswijze aansluit kan gebeuren, maar over het algemeen levert deze deadline de minste weerstand op.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Als Kool nu ook al voor deadlines om 3 uur 's nachts gaat pleiten dan is 't einde zoek in deze non-discussie.
Het slaat inderdaad helemaal nergens op, en het ergste is nog dat ie het zelf niet eens doorheeft.

Ik denk dan ook dat voor het seizoen een lijst met deadlines maken niet echt werkt, aangezien het vaak pas weken van tevoren bekend is wanneer de eerste partij begint...

:lol: Iedere keer reageren op ML en CC om hun gelijk te geven...Jammer Ad.
Pleit niet voor een deadline van 3 uur voor Shanghai, gaf alleen aan dat dat erg handig zou zijn. Dan weet je nu de deadline al bijvoorbeeld.

Je onderste zin is natuurlijk niet waar. Partijen zullen dezelfde tijd als dit jaar beginnen.
Eventuele nieuwe toernooien zijn wel redelijk in te schatten. Met een deadline 1 uur van te voren heb je altijd nog een uur speling ook.
Reply
Ja oke, dat is duidelijk en dat doen we nu ook. En gaat wat mij betreft prima, behalve wat commentaar van een onverlaat zo nu en dan...

Maar ik dacht dat er ook deadlines van toernooien die op zondag beginnen op zondag moesten. En vaker deadlines voordat er een bal geslagen is...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Als Kool nu ook al voor deadlines om 3 uur 's nachts gaat pleiten dan is 't einde zoek in deze non-discussie.
Het slaat inderdaad helemaal nergens op, en het ergste is nog dat ie het zelf niet eens doorheeft.

Ik denk dan ook dat voor het seizoen een lijst met deadlines maken niet echt werkt, aangezien het vaak pas weken van tevoren bekend is wanneer de eerste partij begint...

:lol: Iedere keer reageren op ML en CC om hun gelijk te geven...Jammer Ad.
Pleit niet voor een deadline van 3 uur voor Shanghai, gaf alleen aan dat dat erg handig zou zijn. Dan weet je nu de deadline al bijvoorbeeld.

Je onderste zin is natuurlijk niet waar. Partijen zullen dezelfde tijd als dit jaar beginnen.
Eventuele nieuwe toernooien zijn wel redelijk in te schatten. Met een deadline 1 uur van te voren heb je altijd nog een uur speling ook.
Ik hoef helemaal m'n gelijk niet te halen, want daar gaat het niet om. En ik reageer ook direct op jou, al ben ik dat wel een beetje zat aan het worden...

En die laatste zin is natuurlijk onzin. Het begint lang niet altijd op dezelfde tijd als het jaar ervoor en met de tijdsverschillen is het ook vaak onduidelijk hoe laat het precies begint, dat hebben we al een aantal keer ervaren dit jaar. En dat nog los van dat je vaak aan het begin van het jaar niet eens weet hoe laat een bepaald toernooi precies begint, als je het al te weten komt.
En het lijkt me nog veel erger als je van tevoren een schema maakt en daar later aanpassingen in moet gaan maken, omdat het niet klopt. Of dat er al een hoop partijen bezig zijn op de deadline...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nja dat is dit seizoen niet anders natuurlijk bij de 250 en 500 toernooien in Noord- en Zuid-Amerika
Reply
Wat niet?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat er al partijen bezig/afgerond zijn als onze deadline is.

Maar wat er imo toch voor pleit de deadlines van te voren duidelijk vast te stellen zijn de in mijn ogen valide argumenten van Andre en ik geloof Cruijff die aangeven hun deelname te heroverwegen als die deadlines overdag op werkdagen liggen, dan wel in het weekend liggen. Ik vind derhalve dat voor het seizoen voor iedereen duidelijk moet zijn waar hij/zij aan toe is.
Reply


Forum Jump: