The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
#31
Shit, heb dit in het verkeerde topic gezet, hij heeft zich teruggetrokken voor Queens dus, en Wimbledon heb ik niets over gelezen.
Reply
#32
Hoe zit het trouwens met de deadline voor Wimbledon?

Zondag 23.55 of maandag 11/12 uur?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Wimbledon begint gewoon op maandag volgens mij hoor. Alleen RG begint op zondag. Zou het bij aanvang van de partijen leggen, dat is denk ik om 12 uur onze tijd.
Reply
#34
Dan krijg je weer dat gezeik dat mensen overdag werken....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
buurs Wrote:Dan krijg je weer dat gezeik dat mensen overdag werken....

Is dat gezeik niet elke keer als er een TMS of Grand Slam is?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#36
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Dan krijg je weer dat gezeik dat mensen overdag werken....

Is dat gezeik niet elke keer als er een TMS of Grand Slam is?

yep.

daarom is zondag 23.55 een goede optie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Neuhhh Smile

Gewoon voor de start van de 1e partij net als afgelopen jaar Wink
Reply
#38
Ik zal me niet te veel in de discussie mengen, mar ik heb nooit begrepen waarom er niet vooraf een schema wordt gemaakt met deadlines. Dan weet toch iedereen waar hij/zij aan toe is?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#39
Precies en kan iedereen op basis daarvan besluiten mee te doen of niet .. Wink
Reply
#40
Tripplexxx Wrote:Ik zal me niet te veel in de discussie mengen, mar ik heb nooit begrepen waarom er niet vooraf een schema wordt gemaakt met deadlines. Dan weet toch iedereen waar hij/zij aan toe is?
Dat lijkt me heel zinvol voor volgens jaar.
Al kun je dan ook weer discussie krijgen, omdat niet alle toernooischema's hetzelfde zijn als het jaar daarvoor.

Voor nu staken de stemmen ongeveer tussen zondagavond en maandag voor de eerste partij. Voor allebei de tijdstippen zijn ook valide argumenten naar voren gebracht.
Wat is een eerlijke manier om de knoop door te hakken, dus anders dan persoonlijke voorkeur / wie het hardste schreeuwt / de voorkeur van de ander als gezeik wegzetten?
Reply
#41
Tja, vroeger was TM deadline altijd dinsdagavond, dat is erg laat. Maandagavond is in de meeste weken gewoon prima. Voor de TMS en GS toernooien wil ik best een uitzondering maken maar voor al die kuttoernooien kan ik onvoldoende tijd maken op de zondag, of helemaal niet. Dus mijn suggestie zou zijn alle TMS en GS deadline op begin 1e wedstrijd (welke tijd dan ook) en alle overige weken maandag 22:00.
Reply
#42
Ik sluit me volledig aan bij Tampie.
TMS en GS: Voor begin 1e wedstrijd.
Overige: Maandag 22.00 uur.
Reply
#43
andre Wrote:
Tripplexxx Wrote:Ik zal me niet te veel in de discussie mengen, mar ik heb nooit begrepen waarom er niet vooraf een schema wordt gemaakt met deadlines. Dan weet toch iedereen waar hij/zij aan toe is?
Dat lijkt me heel zinvol voor volgens jaar.
Al kun je dan ook weer discussie krijgen, omdat niet alle toernooischema's hetzelfde zijn als het jaar daarvoor.

Voor nu staken de stemmen ongeveer tussen zondagavond en maandag voor de eerste partij. Voor allebei de tijdstippen zijn ook valide argumenten naar voren gebracht.
Wat is een eerlijke manier om de knoop door te hakken, dus anders dan persoonlijke voorkeur / wie het hardste schreeuwt / de voorkeur van de ander als gezeik wegzetten?

Knopen doorhakken is niet zo moeilijk. Gewoon stemmen. Ik snap wel dat het voor het spel ideaal is als je per toernooi bekijkt welk tijdstip het meest handig is,dus wanneer er nog geen wedstrijden gespeeld zijn. Dat maakt het spel uiteraard het leukst.

Maar aan dat opportunistische geplan heb je niks imo. Gewoon sheetje maken met tijden van deadlines en daar niet meer van afwijken. Weet iedereen waar hij of zij aan toe is en zijn de omstandigheden gelijk. Idee van Tampie lijkt me oke.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#44
Totaal met Tampie eens
Reply
#45
kooltje had al een keer een schema gemaakt.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Het lijkt toch weer de richting op te gaan van degene die het hardste roepen.
Diverse keren hebben we al meningen gewisseld / gestemd over het deadline-tijdstip en de verhouding tussen zondagavond en start 1e wedstrijd was 50:50.
Persoonlijk vind ik overdag kut, vaak kan ik wel op internet, maar soms ook hele dagen niet. Bovendien kan ik bij veel sites niet bij, dus afzeggingen kan ik vaak niet vinden en deze komen zeker voor.
Reply
#47
Vorige keer was iedereen het toch met Kooltje eens, tenminste over de opzet.
Snap neit waarom deze discussies dan voorkomen.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#48
Ik heb de draad deadlines FTM van Kooltje nog eens doorgelezen, maar ook daarin zijn de meningen heel verschillend.
Voor TMS/GS wordt ook nog de optie genoemd om de deadline gewoon op maandag 22.00 uur te laten.

Mij lijkt het beste nog eenmalig een poll te houden.
Vanwege de genoemde argumenten (ik kan niet op zondag; overdag moet ik werken; in ieder geval voordat de partijen starten dat is leuker) stel ik voor om 3 opties te pollen (zondag 23.55, maandag 22.00, tijdstip start 1e partij) en aan te geven welke je in ieder geval NIET wilt, de minste stemmen wint dan.

De beslissing hierover laat ik graag over aan Mindlight / Ad Wim, zij zijn in ieder geval in staat om verder te kijken dan het eigen belang.

Een compromis kan nog zijn om het tijdstip te variëren, b.v. GS/TMS verschillend of Europa/buiten Europa verschillend. Wel moet dan uiteraard vantevoren een schema afgesproken worden waarvan niet meer afgeweken wordt.

EDIT: ik heb AdWim en ML een PM gestuurd met het verzoek een knoop door te hakken over de deadlines/procedure om de deadline te bepalen.
Reply
#49
Allereerst, dank voor de reminder Andre, ik was in Rosmalen, en uitgebreid hierop reageren via de mobiel is niet al te gemakkelijk, dus bij deze alsnog.

Ben het volledig met Tripple eens dat vooraf een schema het beste is, en dat dan strikt te hanteren. Daarmee voorkom je verdere discussies gedurende het seizoen, en iedereen weet voorafgaand waar hij/zij aan toe is. Echter, hoewel Kooltje een aanzet heeft gedaan (waar ik eerlijkheidshalve nog niet heel goed naar heb gekeken), denk ik niet dat dat voor dit seizoen het best werkt. Zoiets moet je imo voorafgaand aan het seizoen regelen, en zorgen dat daar een akkoord over is, zodat je er een heel seizoen mee vooruit kunt.

Maar nu eerst even de korte termijn, Wimbledon. Andre, ik begrijp je idee voor een poll met daarin je minste optie. Echter, gevoelsmatig (op basis van eerdere discussies) denk ik dat maandag 22 uur voor veel mensen de minste optie zal zijn. Wat je dan krijgt is dat die het meest gekozen zal worden, en er dan alsnog wat zo+ma overdag stemmen zijn, maar waarom niet gewoon een poll tussen die twee?

Ik kom hier morgen absoluut nog even op terug, ben nu behoorlijk gaar geraakt, en dan zal ik met een concreet voorstel komen. Is dat ok?
Reply
#50
Als je er voor het seizoen ook niet op reageert kom je nog nergens. Je had gewoon "moeten" reageren een maand geleden en niet nu het wijze weldenkende mannetje uit gaan hangen.
Reply
#51
Ik denk dat de discussie in deze helemaal niet nodig is. Bij RG was het wel nodig, omdat de partijen al op zondag begonnen. Nu is dat niet nodig en lijkt mij de optie zondagavond of maandag voor de eerste partij vrijwel niks uitmaken. Hoe vaak wordt er tegenwoordig nog van zondag op maandagochtend afgezegd?

ML had een goede middenweg, we doen de deadline om 8 of 9 uur 's ochtends op maandag. Zo kunnen de mensen die er zondag niet zijn nog hun team maken op maandagochtend, en hebben de niet-werkende mensen geen voordeel als de deadline om 12 uur is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ik kan de post met jouw voorstel niet eens meer vinden, dat lijkt me genoeg te zeggen. Als het een levende discussie had opgeleverd, waar ik niet op gereageerd zou hebben, had ik nu inderdaad geen recht van spreken, maar je zal moeten beamen dat het is doodgebloed, en er verder niets meer gebeurd is.

Je had ook zelf wat initiatief kunnen nemen door de discussie verder aan te wakkeren, in plaats van hier nu een niet bepaald constructieve post te plaatsen die niets toevoegt aan de discussie over de Wimbledon deadline.
Reply
#53
Ad Wim Wrote:Ik denk dat de discussie in deze helemaal niet nodig is. Bij RG was het wel nodig, omdat de partijen al op zondag begonnen. Nu is dat niet nodig en lijkt mij de optie zondagavond of maandag voor de eerste partij vrijwel niks uitmaken. Hoe vaak wordt er tegenwoordig nog van zondag op maandagochtend afgezegd?

ML had een goede middenweg, we doen de deadline om 8 of 9 uur 's ochtends op maandag. Zo kunnen de mensen die er zondag niet zijn nog hun team maken op maandagochtend, en hebben de niet-werkende mensen geen voordeel als de deadline om 12 uur is.

Hier had ik inderdaad morgenochtend nog mee willen komen inderdaad, zoals we al bespraken in Rosmalen Smile
Reply
#54
Rg is toch ook goed gegaan op zondagochtend, dan moet zondagavond ook zeker lukken lijkt mij.
maandag 12 uur is discutabel maar lijkt mij gewoon het beste voor een grand slam. (ik zal het dan ook al maandagochtend voor 7uur moeten doen)
Reply
#55
mindlight Wrote:Ik kan de post met jouw voorstel niet eens meer vinden, dat lijkt me genoeg te zeggen. Als het een levende discussie had opgeleverd, waar ik niet op gereageerd zou hebben, had ik nu inderdaad geen recht van spreken, maar je zal moeten beamen dat het is doodgebloed, en er verder niets meer gebeurd is.

Je had ook zelf wat initiatief kunnen nemen door de discussie verder aan te wakkeren, in plaats van hier nu een niet bepaald constructieve post te plaatsen die niets toevoegt aan de discussie over de Wimbledon deadline.
Het was een prima topic.
Een aantal mensen die het eens waren en met namen Cruijff en Andre tegen. Als de rest dan geen mening geeft houdt het op inderdaad.
Jij regelt dat blijkbaar liever zelf op de woensdag voor het toernooi...
Reply
#56
Nee, het is me destijds ontschoten, en daarna is het topic weggezakt. Ja dat is misschien niet goed, maar daar valt nu niet al te veel meer aan te doen. Als je me nu de link even zou kunnen geven, dan kan ik er morgen alsnog goed naar kijken.

Overigens blijft het jammer dat je in discussies als deze zo snel en gemakkelijk conclusies trekt, terwijl je weet dat het tegendeel waar is.
Reply
#57
Hij staat weer bovenaan. Gewoon zonde van iedereen zijn tijd zo.
Andre die in beide discussies al behoorlijk wat tijd heeft zitten bijvoorbeeld.
Gaat er abslouut niet om dat mijn tijden het moeten worden hoor, het ging om een opzet voor een discussie.
Reply
#58
We weten in principe wat er speelt: een aantal mensen werkt op zondag dus kan dan niet hun team maken/aanpassen. Dat lijkt me nog altijd veel zwaarder wegen dan mensen die last-minute wijzigingen niet meer kunnen bekijken.
Dit verhaal is elke TMS en GS hetzelfde, dus daar hoeven we idd niet meer over te discussiëren en geen extra tijd meer in te steken.

Dus wat ik eerder zei, lijkt me maandagochtend 9 uur wel een goede middenweg. Zo heeft iedereen, zowel de werkenden als de studeren, de tijd om 's ochtends nog te checken voor eventuele afzeggingen en is er geen nadeel voor de mensen die werken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ja, en je gaat nu ook volledig voorbij aan het feit dat ook ik al het gehele jaar behoorlijk wat tijd heb zitten in discussies over de deadline. Daarom vind ik je eerdere posts van vanavond ook op z'n zachtst gezegd vervelend.

En ik snap gewoon niet dat je je inzet om deze discussie op gang te brengen (wat uiteraard prima is), maar als het dan vervolgens doodbloedt, je het er net als iedereen (ja ik dus ook) erbij laat zitten. Jij bent degene die hier tijd in heeft gestoken. Had desnoods de vraag gesteld of bij gebrek aan verder commentaar jouw versie goedgekeurd was...

Maargoed, nu even inhoudelijk ingaan op je voorstel. Ik kan me de reacties van Andre en Cruijff voorstellen, aangezien zij al het hele jaar hetzelfde aangeven. Cruijff zit moeilijk gedurende de weekenden, Andre zit moeilijk als de deadline overdag ligt op een doordeweekse dag. En dan zijn er nog mensen die niet in de discussies reageren, maar waarvan ik wel weet dat ze moeite hebben met verschillende deadlines, in verband met langdurige afwezigheid, ofwel gedurende het weekeinde, maar soms ook maandag incluis.

Voor de Wimbledon deadline heb ik daarom vandaag met Ad overlegd (en ik wil daarmee absoluut niet zeggen dat dat heilig is, maar mij maakt een deadline weinig uit, Ad ook niet, en daarom is het misschien wel objectief), en wij kwamen tot de optie voor een ochtend-deadline, zodat werkenden voor het werk nog de mogelijkheid hebben hun team aan te passen, en mensen die gedurende de weekeinden geen internet hebben ook hun team op een normale manier kunnen maken. Dit voorstel wilden wij derhalve voor deze week neerleggen.

Ik begrijp dat dit niet aansluit bij jouw voorstel, maar puur vanuit praktisch oogpunt gedacht, wat vind je hiervan?

Verder ben ik het overigens met je sheet eens (behalve de 17 uur deadlines, die zouden 22 uur moeten zijn imo).
Reply
#60
En nu ga ik afsluiten, morgen verder Smile
Reply


Forum Jump: