The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
#91
mindlight Wrote:En bij een goede discussie horen voor en tegenstanders, dat klopt, maar bij een goede discussie horen ook argumenten, en die mis ik hier nogal eens. Het is 1 kreet, met ik wil dit, of ik wil dat, zonder enige onderbouwing of in het belang van het spel.
Klopt volledig.
Helemaal irritant als mensen de deadline niet goed vinden maar meer ook niet zeggen.
Reply
#92
Kan me goed vinden in het voorstel van kooltje.. Standaard om maandag 22.00 uur en voor de "grote" toernooien voor de start van de 1e wedstrijd.. Zo zal het maximaal 5x voorkomen dat we een team moeten maken in het weekend en dat moet zelfs voor mij haalbaar zijn...
Reply
#93
Voor jou zal het idd relaxed zijn aangezien de deadlines dan zelden op zondag zullen vallen. Maar voor de werkende mensen valt dan de deadline van vrijwel elke TMS overdag tijdens werktijd op maandag...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Ik werk ook Adje Wink
Reply
#95
Ad Wim Wrote:Voor jou zal het idd relaxed zijn aangezien de deadlines dan zelden op zondag zullen vallen. Maar voor de werkende mensen valt dan de deadline van vrijwel elke TMS overdag tijdens werktijd op maandag...
Ik wil hier inderdaad bij aantekenen dat ik ook werk. Soms vanuit kantoor maar soms ook in het "veld". Toch geef ik hier de voorkeur aan.
Reply
#96
Ja eventueel kan ik me dus voorstellen dat dit voor volgend jaar zouden besluiten, maar nu doen er mensen mee die hier geen rekening mee hebben gehouden, en het is dus niet eerlijk om dat nu op te leggen voor de rest van het seizoen.
Reply
#97
mindlight Wrote:Ja eventueel kan ik me dus voorstellen dat dit voor volgend jaar zouden besluiten, maar nu doen er mensen mee die hier geen rekening mee hebben gehouden, en het is dus niet eerlijk om dat nu op te leggen voor de rest van het seizoen.
Klopt ML,
Om wie zou dat gaan buiten Andre dat jij weet?
Mensen die niet op het forum komen spreek ik nooit namelijk.
Reply
#98
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor jou zal het idd relaxed zijn aangezien de deadlines dan zelden op zondag zullen vallen. Maar voor de werkende mensen valt dan de deadline van vrijwel elke TMS overdag tijdens werktijd op maandag...
Ik wil hier inderdaad bij aantekenen dat ik ook werk. Soms vanuit kantoor maar soms ook in het "veld". Toch geef ik hier de voorkeur aan.

Is voor ook ook gewoon k u t Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#99
Sowieso Arco, die zit ook vaak redelijk vol met werk, en heeft zeer veel last van schuivende deadlines (hoewel minder als het ruim van te voren bekend is volgens mij).

Ook voor OD kan het lastig zijn, maar daar hangt het weer van de tijd van de deadline af, aangezien het bij hem soms midden in de nacht is.

Verder weet ik het ook niet direct, maar van deze mensen weet ik het vrij zeker dat ze er last van zullen hebben.
Reply
Bocaloca Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Voor jou zal het idd relaxed zijn aangezien de deadlines dan zelden op zondag zullen vallen. Maar voor de werkende mensen valt dan de deadline van vrijwel elke TMS overdag tijdens werktijd op maandag...
Ik wil hier inderdaad bij aantekenen dat ik ook werk. Soms vanuit kantoor maar soms ook in het "veld". Toch geef ik hier de voorkeur aan.

Is voor ook ook gewoon k u t Tongue
?
Reply
voor mij, ik werk ook gewoon en kan ook vaak niet bij PC

Dus savonds lukt het wel of zondag, maar deadline midden op de dag red ik gewoon niet
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zo waren er meer, de polls die gehouden zijn kwamen gemiddeld zo op 50:50 uit.
Ik vind maandag 9 of 10 uur, zoals voorgesteld, een mooi compromis. Mensen die op zondag niet kunnen, kunnen maandagochtend hun team samenstellen. Mensen die overdag werken en niet kunnen updaten, hebben minder last van evt. afzeggingen.
Volgens zijn de mensen die liever op zondagavond willen meer tot een compromis bereid dan mensen die op start 1e wedsttrijd willen. Noem in ieder geval eens een goed argument voor start 1e wedstrijd (bij Wimbledon 12.00 uur?) boven maandagochtend 9 of 10 uur.
Reply
Aparte lijst, maar 2 te kiezen voor ons:

Gentlemen
Roko Karanusic
Edouard Roger-Vasselin
Luka Gregorc
Jesse Levine
Alexander Peya
Alejandro Falla
Lukas Lacko
Riccardo Ghedin
Xavier Malisse
Rajeev Ram
Michael Yani
Taylor Dent
Grega Zemlja
Adrian Mannarino
Simon Greul
Santiago Gonzalez
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Malisse en Gruel blijven over
Reply
Taylor Dent vind ik geen slechte.
Reply
101 Korolev, Evgeny (RUS) 713 -7 23
102 Greul, Simon (GER) 713 6 28
103 Massu, Nicolas (CHI) 711 3 29
104 Berrer, Michael (GER) 706 3 25
105 Daniel, Marcos (BRA) 705 -3 24
106 Schwank, Eduardo (ARG) 702 3 26
107 Cipolla, Flavio (ITA) 697 3 30
108 Montcourt, Mathieu (FRA) 697 7 28
109 Andujar, Pablo (ESP) 690 -6 33
110 Granollers, Marcel (ESP) 685 -11 36
111 Canas, Guillermo (ARG) 685 -15 27
112 Karanusic, Roko (CRO) 676 -1 27
113 Odesnik, Wayne (USA) 674 -1 25
114 Ginepri, Robby (USA) 665 0 21
115 Rochus, Olivier (BEL) 665 21 24
116 Nishikori, Kei (JPN) 655 -3 14
117 Bozoljac, Ilia (SRB) 652 1 25
118 Machado, Rui (POR) 649 -2 23
119 Zeballos, Horacio (ARG) 645 0 29
120 Alves, Thiago (BRA) 636 -3 25
121 Ouanna, Josselin (FRA) 633 -1 23
122 Ramirez Hidalgo, Ruben (ESP) 633 1 29
123 Udomchoke, Danai (THA) 631 -2 27
124 Lapentti, Nicolas (ECU) 630 -2 21
125 Brands, Daniel (GER) 626 -1 29
126 Dancevic, Frank (CAN) 621 -1 23
127 Cuevas, Pablo (URU) 611 2 28
128 Dorsch, Benedikt (GER) 594 0 19
129 Elgin, Michail (RUS) 584 1 26
130 Ventura, Santiago (ESP) 582 -3 29
131 Mannarino, Adrian (FRA) 581 0 26
132 Devvarman, Somdev (IND) 574 0 23
133 Kubot, Lukasz (POL) 572 0 23
134 Bellucci, Thomaz (BRA) 571 0 26
135 Russell, Michael (USA) 560 2 24
136 Levine, Jesse (USA) 553 -1 23
137 Giraldo, Santiago (COL) 552 2 24
138 Ouahab, Lamine (ALG) 549 0 23
139 Evans, Brendan (USA) 543 2 29
140 Recouderc, Laurent (FRA) 537 2 26
141 Guccione, Chris (AUS) 530 -1 26
142 Riba-Madrid, Pere (ESP) 525 2 31
143 Beck, Karol (SVK) 518 2 19
144 Llodra, Michael (FRA) 508 -18 21
145 Volandri, Filippo (ITA) 503 4 21
146 Mahut, Nicolas (FRA) 500 0 22
147 Huta Galung, Jesse (NED) 500 0 23
148 Calleri, Agustin (ARG) 495 0 21
149 Hocevar, Ricardo (BRA) 495 1 32
150 Tenconi, Tomas (ITA) 487
Reply
Geen Monfils...polsblessure
Reply
:| Een groot verlies voor het toernooi.
Reply
Laten we de deadline maar definitief op maandagochtend 9 uur zetten. Ik stuur later nog wel een mail rond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja goed plan Smile
Reply
Rafael Nadal will decide on Friday whether he will defend his men's singles title at Wimbledon this year

The 23-year-old has been struggling with a knee injury in the lead-up to The Championships and he lost an exhibition match against 2002 champion Lleyton Hewitt 6-4, 6-3 at the Hurlingham Club in Fulham on Thursday.

"Today's match was a real test, as close to reality as it could get," Nadal said after the match. "I will come back and play again and then make my decision about playing at Wimbledon or not."
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
10 uur is de loting
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ben benieuwd! Grote vraag is hoe de top 4 wordt ingedeeld en in wel stukje grasspelers als roddick en karlovic zitten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zag er niet echt soepel uit van Nadal, maar goed, het was ook maar een trainingspotje en ik neem aan dat ie bewust rustig aan deed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Ben benieuwd! Grote vraag is hoe de top 4 wordt ingedeeld en in wel stukje grasspelers als roddick en karlovic zitten.
De allergrootste vraag is of Nadal speelt. Maar dan wordt het meteen wel erg belangrijk wie bij hem in de helft zit. Is het Murray, neemt iedereen Murray. Is het Djokovic, dan wordt het leuk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker trouwens weer van e organisatie: Haas gaat opeens door de withdrawal van Monfils van unseeded naar 24e geplaatst...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer-Murray en Djoko-Nadal als halve finalisten in de draw gaat idd voor leuke situaties zorgen. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Lekker trouwens weer van e organisatie: Haas gaat opeens door de withdrawal van Monfils van unseeded naar 24e geplaatst...

Qua kwaliteiten en vorm wel terecht natuurlijk dat ie wordt geplaatst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Lekker trouwens weer van e organisatie: Haas gaat opeens door de withdrawal van Monfils van unseeded naar 24e geplaatst...

Qua kwaliteiten en vorm wel terecht natuurlijk dat ie wordt geplaatst.

Duidelijke must-pick
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: