The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2009
Haggie Wrote:Hup Dent! Jij moet Murray pakken!!

Dan heb ik nog meer ''angst'' voor pannenkoek Gulbis dan voor Dent.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dulko is ook al een ex vriendin van Verdasco. Ook niet heel slecht vind ik zo :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Damn Sela, die had je moeten pakken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-2 Greulinho =D>
Robredo Undecided
Sela mist 2 bps Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oh, wat heb ik spijt van Djoko. ](*,) ](*,)
Toch liever Del Potro gehad. #-o
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Sela breakt! Buurs had wel gelijk, die kerel heeft een geweldige backhand.
Reply
Rustig Kuip man, dit gaat hij natuurlijk nooit verliezen. En je kunt niks zeggen over de rest van het toernooi, dat hebben we wel gezien...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Scholten! Wrote:Sela breakt! Buurs had wel gelijk, die kerel heeft een geweldige backhand.
Undecided

Verder natuurlijk uitstekend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Rustig Kuip man, dit gaat hij natuurlijk nooit verliezen. En je kunt niks zeggen over de rest van het toernooi, dat hebben we wel gezien...

Ja maar hij overtuigt nog niet echt, dat ben je toch met me eens.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Die backhand van Sela is onovertroffen. Goede stand-in bij gebrek aan Gasquet :-({|=
Reply
kuiper Wrote:
Ad Wim Wrote:Rustig Kuip man, dit gaat hij natuurlijk nooit verliezen. En je kunt niks zeggen over de rest van het toernooi, dat hebben we wel gezien...

Ja maar hij overtuigt nog niet echt, dat ben je toch met me eens.
Dat ben ik zeker met je eens, maar dat maakt dus niet zoveel uit in de 1e rondes, zolang ie maar wint.

Kijk naar Nadal op RG, eerst over Hewitt heenwalsen en daarna slecht tegen Soderling.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kom op Tipsa en Moffie! Aanmoedigingen helpen niet echt helaas Sad
Reply
Ai, Dent mist 15-40...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko pakt de break terug.

Dudi =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
2 bps robje

sela mist 3 sps
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Dudi, met je gekke stem!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
boredo breakt =D>
greul naar 5-5 =D>
set sela =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fish breakt :oops:
Reply
Schuettler geef ik op, maar Tipsa moet toch nog ana het langste eind kunnen trekken!! 10-8 5e set ? [-o<
Reply
Sela is twee klassen beter
Reply
visje =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Break Sela meteen!

Kom op Dent!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klasse fish en sela
Koubek breakt meteen weer terug. Dent met moeite naar 4-4.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Schuettler is natuurlijk nog lang niet verslagen, maar hij speelt wel echt slecht en ongeinteresseerd.

Wat is die Dulko trouwens ook lekker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat zei ik, gewoon vertrouwen houden in Djoko.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Montanes!

Ga zo door Greulinho!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
fish stond lang stil.

tipsa lijkt geblesseerd.

hopen dat hij het nog even volhoudt [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:Hup Montanes!
Wij begrijpen elkaar! Montanes, ook al zo'n koning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben er vandoor, Canas, laat jij vandaag maar zien dat je de koning bent. Levine mag dan mustpick geweest zijn, Canas was natuurlijk DE must-pick.
Reply
Nou Dent, nu moet het wel gaan gebeuren in de TB...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: