The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum TENNIS dag
Ik speel btw ook met 't racket van Haggie aangezien de bespanningen van mijn beide rackets 't hebben begeven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb ook maar één racket aangezien een van m'n bespanningen het begeven heeft, maar probeer nog wel ff een reserveracket te fiksen.
Reply
centre court Wrote:Nieuwe ballen liet 't budget niet toe Tripple. We hebben nu per baan 2 harige, natte dunlop ballen.

Dan sponsor ik ze persoonlijk!

Moet ik ff zelf halen? Waar spelen we trouwens op? Kunstgras?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
haha nee joh, ik vind de ballen van haggie perfect. buurs had ook goede ballen bij zich zei hij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kunstgras ja, denk dat wij geen tijd meer hebben om nieuwe ballen te halen, aangezien de eerste gasten rond 12 uur binnen kunnen druppelen.
Reply
CC kom is deze kant op man :wink:
Reply
Haal wel ff blikkie. Zie jullie over een uurtje.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
mijn moeders schiet niet op. Ik kom asap!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het is alleen nog wachten op Tripple, dan rijden we richting tennisbaan (Buurs is in outfit aangekomen)
Reply
iedereen is er. let's go
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Have fun! Ik helaas voetballen zo...
Reply
het tennistoernooi is zojuist van start gegaan: de volgende deelnemers doen mee; Kuiper, Buurs, CC, Triplexxx en Scholten. De eerste wedstrijd ronde is als volgt:
Baan 1: buurs - cc
Baan 2: triplexxx - scholten
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
de eerste uitslag is binnen: Dennis 'krampie' Buurs verslaat CC 'pielert' Eenink met 6-1!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten - Triplexxx was een heerlijke kraker. Er werden veel fouten gemaakt maar het was erg spannend. Triple trok aan het langste eind in de tiebreak. Na een 2-4 achterstand won Triplexxx 5 punten op rij en liet Scholten beduusd achter! 7-6(4)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Veel plezier mannen!
Reply
Haggie Wrote:de eerste uitslag is binnen: Dennis 'krampie' Buurs verslaat CC 'pielert' Eenink met 6-1!
Ik zie een kleine glimlach voor me hier...
Reply
nu aan t ontbijt: ML werkt met moeite een broodje weg. Buurs drijft de moeder van Scholten tot waanzin door zijn vierde kopje te vragen. Kuiper vraagt zich alleen maar af of hij dit weekend meer bier dan musse heeft gezopen. Ad wint de tennisquiz maar faalt op alle andere onderdelen. Stille, welke stille? Trip, allin and call.. Rebuy Trip! Scholten verslaat buurs met tennis, buurs is de nieuwe leider van FTM, ad heeft vanacht buurs zijn banden lek gestoken. Het uitgebreide verhaal volgt later door alle deelnemers..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:lol:
Reply
Haggie Wrote:ad heeft vanacht buurs zijn banden lek gestoken.

Haha, Federer en Djoko winnen, hebben cc en buurs dat overleefd?
Reply
Haggie Wrote:nu aan t ontbijt: ML werkt met moeite een broodje weg. Buurs drijft de moeder van Scholten tot waanzin door zijn vierde kopje te vragen. Kuiper vraagt zich alleen maar af of hij dit weekend meer bier dan musse heeft gezopen. Ad wint de tennisquiz maar faalt op alle andere onderdelen. Stille, welke stille? Trip, allin and call.. Rebuy Trip! Scholten verslaat buurs met tennis, buurs is de nieuwe leider van FTM, ad heeft vanacht buurs zijn banden lek gestoken. Het uitgebreide verhaal volgt later door alle deelnemers..


Accountants zuipen altijd te veel koffie op kosten van een ander OSmile OSmile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik kwam gister rond 13 uur aan, nadat mijn tomtom mij via een toeristische route naar Baak had geleid :8:
Ik werd gastvrij ontvangen bij huize Scholten.
Eerst de Franse Bulldog even geaaid en daarna de rest een hand geschud :Big Grin

Na nog even gewacht te hebben op Tripple zijn we richting de tennisbaan gegaan.
Stille, Haggerman en ML waren jury/toeschouwer.

Kuiper, CC, Scholten, Tripple en Buurs gingen de strijd met elkaar aan.

Ik zal niet alle uitslagen opnoemen, aangezien ik die niet allemaal meer weet, behalve die van mezelf :8:
Ik heb 2x met 6-1 gewonnen, 1x met 6-0 en ik heb 2x met 6-3 verloren (1x van Tripple en 1x van Scholten).

Tripple speelde het slimst op het kunstgras en zijn backhand slice werkte goed, waar ik mij regelmatig op versloeg. Zijn service gaf uiteindelijk de doorslag, aangezien die van een behoorlijk niveau is.
Tegen Scholten waren rally's van 20 slagenwisselingen meer regel dan uitzondering. Er werd flink doorgeslagen en de jury vond deze partij qua amusementswaarde de beste van de middag.
Ook tegen Scholten stond ik een break voor, maar ik heb ook deze weggechoked :8:

Uitslag tennis:
1. Tripple
2. Scholten
3. Buurs
4. CC
5. Kuiper

Ad voegde zich ook toe bij het gezelschap. We vertrokken hierna naar CC voor een barbecue.
Ook dit was perfect geregeld en ook hier werden we gastvrij ontvangen =D>

Tijdens de barbecue presenteerde Haggie een tennisquiz van 30 vragen. Ik moet zeggen dat de moeilijkheidsgraad van de quiz voor een gemiddelde tennisliefhebber te hoog zou zijn geweest, maar gelukkig wisten de forummers wel raad met deze vragen.

De uitslag was:

1. Ad Wim
2. Buurs.....
3. Stille (weet het niet zeker)

Na nog wat vlees gegeten te hebben en bier gedronken te hebben, gingen we de 2e set van Federer - Murray kijken. Helaas was Murray zwak, waardoor Roger de pot na een anti-climax won.... Icon_evil

Hierna zijn we gaan pokeren met 8 man. Tripple en Haggerman waren aardig loose aggresive aan het spelen.
Buurs en Scholten waren ultra tight :8:
Ik weet niet precies wie hier de meeste winst heeft gemaakt.
Ik weet wel dat Tripple zonder geld de tafel verliet en dat ik ongeveer quite heb gespeeld.

Tripple vertrok rond 24 uur. De rest ging nog even door tot 1 uur, aangezien dan de kraker Djokovic - Nadal zou beginnen.
Dit was een eitje voor Djoko, omdat hij ten eerste 1 van zijn beste potten van het jaar speelde en Nadal nog niet op het gewenste niveau zit. Hij miste veel 1e services en sloeg veel returns fout.
Buurs pakt hierdoor de weekwinst en de nr. 1 positie in het algemeen klassement Icon_twisted

Rond 3 uur zijn we weer richting Scholtens' huis gegaan, waar iedereen redelijk snel ging pitten.

Vanmorgen ging om 9 uur de wekker, om nog een tafeltennistoernooi te spelen.
Hier was Scholten glorieus winnaar! =D>

De moeder van Scholten had inmiddels de tafel voor het ontbijt gereed gemaakt Notworthy
Na een glas vers geperste jus d' orange te hebben gehad, voelde iedereen zich weer redelijk goed.
Daarna heb ik nog EEN kop koffie gehad :wink:

Hierna gingen CC en Scholten trainen en vertrok de rest weer richting huis.

Mannen, het was gezellig en dit is zeker voor herhaling vatbaar.
Hopelijk komen er volgend jaar nog meer forummers!

Speciale dank gaat uit naar Scholten, Haggerman en CC voor de gastvrijheid bij hun thuis en de goede organisatie!!! Notworthy =D>

Voor vanavond: HUP DJOKOVIC!!! :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
waren het kanonskogels van triple, buurs?

vooral de jongens uit baak bedankt voor alles, had niet verwacht dat het zo goed geregeld zou zijn.

gelukkig de tennisquiz gewonnen, op voorhand hetgeen ik dacht het meest kans op te hebben. helaas was het daarna niet veel meer, al verdienen de coolers tegen haggie en triple toch wel een vermelding...

maar dat buurs op alle punten is afgetroefd was misschien nog wel het hoogtepunt!

ik zeg volgend jaar weer en dan zeker jeu de boulen en vrouwen versieren!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer van de vijandige reactie.... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
we zijn weer op het forum he :wink:

Nog een trieste vermelding is dat Stille ons voor niets heeft verlaten. Vanwege achterstallige betalingen van de vliegmaatschappij werd zijn vlucht richting Wenen gecanceled en zit Stille thuis ipv bier te zoepen bij één van zijn 13 favo clubs in Europa! Sad
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat is echt balen voor Stille zeg ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het was echt een topdag. Heb me reuze vermaakt. Van de Sela achtige backhand van Buurs tot de geweldige quiz die Haggie had gemaakt. De bbq was super! Alle Baakse Boys hartstikke bedankt voor de gastvrijheid. We moeten dit zeker nog eens over doen.

De terugreis gisteren was a la Buurs. Ik heb diverse dorpen gezien. Opeens stuurt mijn navigatie me naar een woonwijk in het pittoreske Hummelo. Dan sta je daar in een wijk en een doodlopende weg. Gelukkig zijn er nog mensen die me de weg richting Arnhem hebben verteld en was ik toch nog binnen 1.45 uur thuis.
Dan vanmorgen : wat een ellende. Ik wist al dat er problemen waren bij Sky Europe, maar volgens hun site zouden ze alle vluchten normaal uitvoeren. Nou mooi dus niet. Ze hebben dus hun betalingen aan Vienna Airport niet voldaan en mochten niet landen. Ik kon omgeboekt worden naar een late middagvlucht, maar ja daar heb ik niets aan, want dan zou ik te laat voor de aftrap zijn. Ik heb mijn geld teruggehad + wat bonnen en ben weer huiswaarts gekeerd. 11 september ga ik weer maar dan heb ik gelukkig bij Austrian Airlines geboekt.

P.S. was het nog leuk tijdens Nadal-Djokovic. Ik denk dat Buurs het wel naar zijn zin heeft gehad :roll:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
In mijn geval twijfelde ik tot op het laatste moment of ik uberhaupt wel zou gaan. Donderdagavond en nacht behoorlijk doorgehaald op Pokerstars en dus in een klap mijn opgebouwde ritme verneukt Icon_evil . Vrijdagavond naar Top Oss- FC Zwolle geweest en nadat ik mijn journalistieke verplichtingen gedaan had, trachtte ik de oogjes dicht te doen. Ik heb het nog 6.18 uur zien worden, kon echt niet slapen. Kwart over 10 ging de wekker en na een goed ontbijtje voelde ik me eigenlijk best goed. Toch maar eens even kijken waar m'n rackets lagen. Overal gekeken en uiteindelijk bedacht ik me dat ik ze paar maanden geleden meegegeven had aan een vriend van me. Beetje rondgebeld, m'n broertje had nog wel wat oud spul liggen. Boel opgehaald, even getankt en toen maar ' op gevoel' naar Baak gereden. Wist dat het ergens onder Zuthpen lag. Nadat ik zo'n beetje elk plekje van Zutphen gezien had, toch maar gevraagd waar ik heen moest. Zag het bordje Baak (vroeg me af of het al Duitsland was), knipperde met mijn ogen en ik was Baak weer uit. Tegelijkertijd belde Scholten. Bleek dat ik zijn huis al voorbij was. Na twee minuten was ik op de plek van bestemming. Scholten woont werkelijk schitterend, onbegrijpelijk dat zijn ouders daar weg willen.

Na een glaasje fris zijn we richting het tennispark gereden in Steenderen. Toernooileider Haggie deelde mee dat we allemaal een setje tegen elkaar zouden spelen. Nou ja setje, mijn eerste wedstrijd tegen Scholten duurde meteen meer dan een uur. Geen idee welke idioot de ondergrond kunstgras heeft bedacht, maar ik voel me er niet echt op thuis. Bij ons is kunstgras voor kunstkoeien. Anyway, ik kan me wel redelijk aanpassen aan omstandigheden en dat deed ik dus maar. Kon terugvallen op mijn service (hoef je niet voor te lopen) en op mijn redelijk vaste backhand. Scholten en ik hadden beide moeite met de timing. Veel afzwaaiers dus, maar na 12 games stond er wel netjes 6-6 op het bord en had niemand zijn servicegame ingeleverd. Ik kwam 4-2 achter om vervolgens geen punt meer in te leveren en zwaarbevochten met 7-6(4) als winnaar van de baan te stappen. volgende pot was tegen onze 4-speler Buurs. Nou ja, op papier dan. Vandaag speelden we niet op papier maar op kutgras. Buurs had de partij ervoor al indruk gemaakt door onderhands te serveren. Tegen mij serveerde hij met name in de beginfase sterk, daar waar ik vast aan de grond leek te staan na mijn slijtageslag tegen Scholten. Buurs kwam heel brutaal een break voor (3-2). Ik besloot dat het misschien handig was om wat te bewegen en af en toe door mijn knieen te gaan. Het wierp vrijwel meteen zijn vruchten af en de rest van de partij was een formailiteit (6-3). Mijn overige poulewedstrijden won ik met 6-1 van een uitgebluste Kuiper en 6-0 van Centre Court, die bijna zijn kinderbijslag aan zich voorbij zag gaan. Een service met veel zijkick belandde via het racket van CC middenin zijn kruis. CC bleef liggen en vroeg een medische timeout aan. Buurs bood nog aan om hem te masseren, maar CC bedankte vriendelijk en vroeg meteen of ik hem even overeind wilde helpen. Omdat Scholten zijn clash met Buurs winnend wist af te sluiten, ging de finale tussen Scholten en ondergetekende. Ik begon sterk, kwam 4-1 en een break voor. Game nummer zes duurde lang en na 9x deuce en 5 gemiste breekkansen, pakte Scholten de game alsnog. Niks aan de hand, ik had immers de break voorsprong. Het eerste punt was een memorabele. Mijn tweede service ging onhaalbaar naar buiten, ace dus. Scholten callde hem uit, maar corrigeerde zichzelf en riep "let". Ik besloot er geen probleem probleem van te maken, maar ik sloeg vervolgens wel een dubbele fout en leverde zelfs mijn service in (4-3). De game erop speelde ik sterk en brak ik meteen weer terug. Op 5-3 serveerde ik hem op 40-15 uit. Moe, voldaan en trots kon ik onder de douche stappen.

Na een drankje in de imposante kelder van Scholten, zijn we richting huize CC gereden. Wederom een prachtig plekje en met de gastvrijheid was niks mis. De BBQ was heerlijk, de tennisquiz daarentegen wat minder. Respect voor de kennis van onze forumvrienden. Ik had overigens als enige de winnaar van de Olympische Spelen van 2000 goed. Dat was uiteraaard Kafelnikov. Ik liet uiteindelijk alleen Scholten onder me, maar het was geen schande om van deze ' kenners' te verliezen. Volgende keer een quiz over jeugdtennis. :wink:

Na de quiz de tweede set van Murray-Fedez gezien. Slappe hap van Murray. Na het tennis de pokertafel opgezocht en 20NL cashgame gespeeld. Na een half uurtje was ik chipleader. Twee schitterende torens met vooral fishes van 10 en 20 cent, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik kraakte onder andere Ad's vrouwen met pocket negens. het geld ging er hier in op een 923 flop :8: . Een uurtje later was m'n toren weg en een tientje extra. Wat Buurs zei klopt wel, ik speelde misschien wel iets te los, net als Haggie. Die presteerde het om Mindlight 10 euro afhandig te maken door met 78 off te 3-betten en na wat gebet en geraise op een 78v flop zelfs nog een fullhouse te riveren.
Om 00:15 uur besloot ik dat het wel welletjes was en ben ik huiswaarts gekeerd. Om kwart voor 1 kwam ik wederom langs Baak, omdat ik wederom op gevoel was teruggereden. ](*,) Uurtje later was ik thuis en ben ik meteen in slaap gevallen.

Ik wil nog even bedanken:

Huize Scholten voor de gastvrijheid.
Huize CC voor de gastvrijheid.
Baakse Boys voor de organisatie
Haggie voor het organiseren van de soms moeilijke, maar leuke tennisquiz
Stille voor het op de hoogte houden van de livescores in de wereld
Mijn broertje voor het lenen van mijn racket
Autobedrijf Van de Belt voor het beschikbaar stellen van een leenauto
Moeder CC voor de heerlijke satesaus
Huize Haggie voor de 2-liter fles cola light.

Kuiper, AdWim, Stille, Mindlight, Scholten!, CentreCourt, Haggie en Buurs. Bedankt voor de leuke dag! Zeker voor herhaling vatbaar.

=D> =D> =D>
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
balen stille, maar aangezien je niet van poker houdt, heb je niet al te veel gemist hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mannen, ik kan de sfeer vd dag niet beter verwoorden dan de geweldige verhalen die inmiddels zijn geschreven Notworthy
Reply
Tripplexxx Wrote:volgende pot was tegen onze 4-speler Buurs. Nou ja, op papier dan. Vandaag speelden we niet op papier maar op kutgras. Buurs had de partij ervoor al indruk gemaakt door onderhands te serveren. Tegen mij serveerde hij met name in de beginfase sterk, daar waar ik vast aan de grond leek te staan na mijn slijtageslag tegen Scholten. Buurs kwam heel brutaal een break voor (3-2). Ik besloot dat het misschien handig was om wat te bewegen en af en toe door mijn knieen te gaan. Het wierp vrijwel meteen zijn vruchten af en de rest van de partij was een formailiteit (6-3).

beetje meer realiteit mag natuurlijk wel, tripple :wink:

1-0 voor jou op 30
1-1 op 15
2-1 voor jou. in deze game mis ik 3 bp!
2-2 op 15
3*-2 buurs
3-3 nadat ik met 30-15 voor sta en 2 df sla in deze game
4-3 voor jou op 30 dacht ik
5-3 voor jou na 10x deuce, waarbij ik heel veel gamepoints heb gehad. in deze game sloeg ik 4 df...
6-3... dit was de 1e game die een formaliteit was.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: