The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum TENNIS dag
#31
Neeeeeuh beton of tapijt :-"
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#32
buurs Wrote:
Bocaloca Wrote:Doe maar Indoor Icon_twisted

als het maar op gravel is :wink:

Indoor mag ook idd. En dan nog liever op tapijt dan zo'n HC-achtige baan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
indoor in de zomer lijkt me trouwens geen goed plan...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Indoor is wel makkelijker regelen, dat zijn banen die je altijd wel af kunt huren en niet zo duur zijn (sommigen).
Reply
#35
Scholten! Wrote:Indoor is wel makkelijker regelen, dat zijn banen die je altijd wel af kunt huren en niet zo duur zijn (sommigen).


In de zomer overdag spotgoedkoop meestal
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#36
we kunnen ook bij mijn club afspreken.

ligt aan treinstation.

9 banen.
in de zomer is er geen kip en kunnen we gratis tennissen.

gaan we daarna naar mijn huis voor barbecue.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Bocaloca Wrote:
Scholten! Wrote:Indoor is wel makkelijker regelen, dat zijn banen die je altijd wel af kunt huren en niet zo duur zijn (sommigen).


In de zomer overdag spotgoedkoop meestal

En dan daarna in 't zonnetje de andere activiteiten. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#38
buurs Wrote:we kunnen ook bij mijn club afspreken.

ligt aan treinstation.

9 banen.
in de zomer is er geen kip en kunnen we gratis tennissen.

gaan we daarna naar mijn huis voor barbecue.

Klinkt goed maar ik denk dat Ad dan niet meegaat :wink:
Reply
#39
Ik hoef ook nie Mama Buurs te ontmoeten hoorTongue
Dan blijft ze me steeds bellen :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#40
Ik ben vooral doodsbang voor die hond.
Reply
#41
Emmen is natuurlijk wel heel ver uit de richting. Het is fantastisch aangeboden natuurlijk maar er zitten wat nadelen aan.
En er is in de zomer geen kip? Bij ons juist wel, lekker weer, fijne pot tennis en biertje erbij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#42
Het was goed bedoeld....

En Boca, ik woon niet meer thuis :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Nee hoor Buurs, ik waardeer het aanbod ook zeker wel!
Reply
#44
centre court Wrote:Emmen is natuurlijk wel heel ver uit de richting. Het is fantastisch aangeboden natuurlijk maar er zitten wat nadelen aan.
En er is in de zomer geen kip? Bij ons juist wel, lekker weer, fijne pot tennis en biertje erbij.

In onze regio gaan veel mensen op vakantie. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Dat lijkt me logisch als je in die regio woont Wink

Maar op zich lijkt het me een prima plan. Mocht het overigens omgeving Utrecht worden kunnen er wel mensen blijven pitten uiteraard die geen zin hebben om terug te reizen. Ik heb alleen geen bbq :8:
Reply
#46
Wie stemt Emmen?
Wie stemt Utrecht?
Reply
#47
Welke dag is het?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#48
Als ik ergens kan blijven slapen, kom ik zelfs naar Baak!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Ik wil er graag bij zijn natuurlijk. Ik speel komende week mijn eerste toernooitje weer. Voor het eerst in de 7. #-o

Emmen is voor mij uiteraard het mooiste, maar ik wil sowieso bier drinken!!

En als het goed is staat er speciaal voor mij toch ook nog de 100 meter sprint op het programma. :wink: :wink:

Ik ben op vakantie van 17 juli t/m 2 augustus
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#50
Ad Wim Wrote:Als ik ergens kan blijven slapen, kom ik zelfs naar Baak!


Jij mag bij Buurs in bed
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#51
Ja absoluut, bij blijven slapen wil ik ook best het hele land doorrijden, no problem!
Reply
#52
In Baak kan er ook perfect overnacht worden hoor. Dus mocht Baak een optie zijn dan is dat te regelen. Kay heeft alleen wel net zo'n hond als Buurs. :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#53
Op zich lijkt het mij wel leuk om naar Baak te gaan eigenlijk, ben wel benieuwd! :lol:
Reply
#54
Ik wil het wonderschone Baak ook wel eens zien. Dus mag van mij ook, mits ik kan blijven slapen ergens.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#55
Even een voorschotje. In het weekend van 11 en 12 juli zijn er 2 fantastische bergetappes in de Tour, mijn ouders zijn dan al op vakantie(jaja ik woon nog thuis). Het bekijken van die etappes i.c.m het hele tennisverhaal en de BBQ enz maakt het al interessant. Daarnaast heb ik dan voldoende ruimte voor gasten en heeft Scholten in zijn masterkelder ook voldoende ruimte.
Moeten we alleen even kijken hoe we dat op de tennisbaan doen, we hebben slechts 3 banen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#56
Absoluut voor! Ik ben dan nog niet op vakantie...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Volgens mij kan ik wel.
En 2 banen is eerst genoeg. Niet iedereen tennist en desnoods doen we korte partijen (1 set).
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#58
centre court Wrote:Even een voorschotje. In het weekend van 11 en 12 juli zijn er 2 fantastische bergetappes in de Tour, mijn ouders zijn dan al op vakantie(jaja ik woon nog thuis). Het bekijken van die etappes i.c.m het hele tennisverhaal en de BBQ enz maakt het al interessant. Daarnaast heb ik dan voldoende ruimte voor gasten en heeft Scholten in zijn masterkelder ook voldoende ruimte.
Moeten we alleen even kijken hoe we dat op de tennisbaan doen, we hebben slechts 3 banen.

goed plan.

ik blijf dan waarschijnlijk ook slapen indien mogelijk.

als afsluiter bier en poker =P~
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
centre court Wrote:In Baak kan er ook perfect overnacht worden hoor. Dus mocht Baak een optie zijn dan is dat te regelen. Kay heeft alleen wel net zo'n hond als Buurs. :eeeek:

franse bulldogs zijn ook geweldig!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#60
Pfff, als Buurs ook echt komt, ga ik wel twijfelen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: