The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum TENNIS dag
#91
Ad Wim Wrote:
Bocaloca Wrote:Mwah Ad, ik ben in werkelijkheid ook heel anders dan ik hier ben.
Vraag maar aan Mukkus bijvoorbeeld
Uiteraard is dat zo, dat kun je bij mij ook aan heel wat gasten hier vragen (treesong bijv.).
Maar a) ik heb Buurs dus al eens IRL gezien dus ik kan oordelen, en b) Buurs is zo uitzonderlijk en we hebben zo vaak zijn ware aard hier gezien, dat ik daar denk ik ook wel over kan oordelen.

wij hebben elkaar idd heel even ontmoet samen met ml, haggie en mac.

wat was er toen zo opvallend....????
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
buurs Wrote:Kuiper kent mij als enige in werkelijkheid.

Ik ben wel fanatiek, zoals de meesten hier, maar voor de rest valt het volgens mij allemaal wel mee...

Dat klopt! En ik heb het op de vorige forum dagen ook al tegen de desbetreffende jongens gezegd dat jij buiten het forum best een aardig kerel bent. En inderdaad soms kan ik je op het forum ook wel schieten, maar omdat ik je ken kan ik die berichten van jou meestal wel inschatten hoe je het bedoeld.

En Ad, ik vind het van jou inderdaad een beetje kinderachtig. Je kunt op zo'n weekend nu eenmaal beter opschieten met de één dan met de ander. En buurs valt echt mee hoor. Om nu om één persoon niet te komen en gelijk nu al weer zo'n reactie te geven slaat gewoon nergens op. Ik hoop gewoon dat je komt en we zullen het er dinsdag nog wel even over hebben. Dus ik ga nu niet hier een lange discussie over voeren.

Ik vind het een pracht idee!! En heb er nu al zin aan. Tot in BAAAAAAAAAAAAAAAAK.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#93
Dat je verloor met poker? :-"
Reply
#94
centre court Wrote:Even een voorschotje. In het weekend van 11 en 12 juli zijn er 2 fantastische bergetappes in de Tour, mijn ouders zijn dan al op vakantie(jaja ik woon nog thuis). Het bekijken van die etappes i.c.m het hele tennisverhaal en de BBQ enz maakt het al interessant. Daarnaast heb ik dan voldoende ruimte voor gasten en heeft Scholten in zijn masterkelder ook voldoende ruimte.
Moeten we alleen even kijken hoe we dat op de tennisbaan doen, we hebben slechts 3 banen.

Eigenlijk niet eens zo gek nog niet om het in Baak te doen, alleen de data zitten mij wat tegen. Die 11 en 12 juli zit ik al in Italië, tot circa 10 augustus. Als het in Baak gehouden wordt, komt ook het onderdeel Jeu de Boules erbij, aangezien ons kleine dorpje de beschikking heeft over twee prachtige banen :8:
Reply
#95
Anders wordt het pas eind augustus ben ik bang voor. Is ook niet zo erg, maar dan beginnen de voetbalcompetities natuurlijk ook weer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#96
Zit jij dat weekend ook al in Italie? :eeeek:
Wellicht kan 't ook een weekend eerder maar dan heb ik minder mogelijkheden thuis en dan is de tour nog niet. de andere activiteiten kunnen natuurlijk net zo goed doorgang vinden. dan zal vooral de kelder van Scholten als slaapplek moeten dienen. En dat is geen kelder zoals je dat in Amsterdam e.o. gewend bent. Daar kan dan 's nachts ook nog mooi een tafeltennistoernooi gehouden worden. En rond-de-tafel met 15 dronken gasten. Notworthy
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
mindlight Wrote:Dat je verloor met poker? :-"

jij had alleen maar AA... :8:
zo kan ik het ook.

ik had dacht ik een keer best een aardige hand en toen ging jij erover met een straat/flush... Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
centre court Wrote:Zit jij dat weekend ook al in Italie? :eeeek:
Wellicht kan 't ook een weekend eerder maar dan heb ik minder mogelijkheden thuis en dan is de tour nog niet. de andere activiteiten kunnen natuurlijk net zo goed doorgang vinden. dan zal vooral de kelder van Scholten als slaapplek moeten dienen. En dat is geen kelder zoals je dat in Amsterdam e.o. gewend bent. Daar kan dan 's nachts ook nog mooi een tafeltennistoernooi gehouden worden. En rond-de-tafel met 15 dronken gasten. Notworthy

tafeltennis vind ik ook leuk om te spelen :razz:

die tour wordt sowieso niet lijkt mij.
rond 17 uur is de finish en dan wil ik nog op de tennisbaan staan....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#99
in de maand juli zit ik persoonlijk (zie onderschrift)..

15-16 augustus een optie..?

Haggie
...

Zeg het maar....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Augustus zit je natuurlijk volop met voetbal alweer. Dan is de zondag iig niet te doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kan geen bal recht vooruit slaan heren...
Reply
centre court Wrote:Augustus zit je natuurlijk volop met voetbal alweer. Dan is de zondag iig niet te doen.

Zaterdag 15 augustus 10.00 uur op de tennisbaan, 's avonds zuipen en zondagochtend iedereen opzouten... :wink:

Haggie, kan jij de gymzaal niet ff afhuren voor een nachtje? :-"
Reply
kooltje Wrote:Ik kan geen bal recht vooruit slaan heren...

Lekker belangrijk Kool. Tennis is maar een onderdeel. Er zijn zoveel onderdelen dat iedereen minimaal één ding niet beheerst. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
wat dachten jullie van een vrijdagavond om te zuipen en te pokeren en de bbq en de zaterdag voor het tennis?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het weekend van 15 augustus zou mij weer supergoed uitkomen, dus dat zou prima zijn! Zondagochtend vroeg vertrekken ivm andere Baakse verplichtingen is natuurlijk geen enkel probleem, dat lijkt me duidelijk. Wellicht (mits nog voldoende energie) kunnen we zelfs nog wel komen supporteren langs de lijn.
Reply
Vroeg is overdreven. 11 uur pas trainen en als we tegen die tijd al wedstrijden hebben pas 1 uur aanwezig. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
zaterdag op zondag is mij natuurlijk ook veel beter. Laat iedereen even kijken. 15-16 augustus....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Dat je verloor met poker? :-"
Dat was niet eens opvallend...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Dat je verloor met poker? :-"
Dat was niet eens opvallend...

ik moet zeggen dat jij een topper bent met poker =D>

speel je nog steeds op cent tafels :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
poker, tennis en tour kijken klinkt allemaal goed. maar dit gaat dus in het gehucht baak plaatsvinden of lees ik dat verkeerdSmile?
Reply
Nee dat lees je goed, dat maakt het ook juist leuk!
Reply
Zal voor jullie ontwikkeling goed zijn om eens in Baak te komen. Een dorp dat qua schoonheid amper te evenaren is. Bovendien heerst er rust en is de lucht schoon en gezond en dat is voor jullie drukke leven weleens goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.wikipedia.org/wiki/Baak_(Bronckhorst">http://nl.wikipedia.org/wiki/Baak_(Bronckhorst</a><!-- m -->)
Reply
Via de link van Jappie gaat 't niet helemaal goed, hieronder de tekst.

Baak (Nedersaksisch: Boak) is een klein Nederlands dorp in de Gelderse Achterhoek, gemeente Bronckhorst, tussen Steenderen, Vorden en Wichmond, op een kleine tien km van Zutphen, met in 2007 bijna 1200 inwoners.

Baak is omstreeks 1190 ontstaan als buurtschap, maar is later rond de (voor het aantal inwoners erg ruime) katholieke kerk uitgegroeid tot dorp. Deze kerk, de St. Martinuskerk van architect Alfred Tepe uit 1890, staat in de top 10 van hoogste kerken van Nederland.

Binnen de dorpsgrenzen, langs de weg naar Wichmond, ligt Huis Baak, één van de vele kastelen die dit deel van de Achterhoek rijk is. Het kasteel is vanaf 1982 in handen geweest van de rooms-katholieke Focolarebeweging. In 2007 werd het verkocht aan de christelijke organisatie Ellel Ministries, na 25 jaar een Mariapoli te zijn geweest. Het huis is ook vanaf de openbare weg goed te bekijken; bovendien loopt er een wandelpad rond het kasteelpark.


[bewerken] De naam Baak
Het is niet met zekerheid te zeggen waar de naam Baak vandaan komt. Er zijn een aantal mogelijkheden:

van het Germaanse woord 'baka', dat heuvelrug betekent.
van het Germaanse woord 'baki', dat beek betekent (vergelijk het Duitse 'bach'; het Deense 'bæk' en het Friese 'beets').
Hiervan is de eerste optie minder aannemelijk omdat Baak geen deel uitmaakt van een heuvelrug. De tweede optie zou wat dat betreft logischer zijn, aangezien Baak aan de Baakse beek gelegen is. In de naam van Baak is ook het Middelnederlandse woord 'beke' te herkennen, wat eveneens 'beek' betekent. We vinden hiervan in de Achterhoek meerdere verbasteringen terug (zoals Bekveld, Beezebekke, Meerbekke, Overbekkink).

Een oude legende vertelt overigens een andere oorsprong van de naam van het dorp. Zo wordt verteld dat er in Baak ooit een kalf in de kerktoren is terechtgekomen die uit het raam kwam te hangen en 'boaaak, boaaak' begon te loeien. Het is echter duidelijk dat dit niet meer dan een latere volksvertelling is, aangezien het etymologisch volkomen onlogisch is dat het dorp hier zijn naam aan zou danken.


[bewerken] De geschiedenis van Baak

St. Martinuskerk in BaakDoor de vondst van een aantal urnen uit de 10e eeuw weet men dat er destijds reeds een gemeenschap in Baak woonde. Het prille dorp ontstond waarschijnlijk omdat men elkaar nodig had om het land te verbouwen en weerstand te kunnen bieden aan ziektes.

In 11e eeuw kwam het hofstelsel in Baak en kreeg het twee hoven, namelijk een van de Graaf van Gelre (hof te Baak) en een van de bisschop van Utrecht (hof Tamming).

In de 12e eeuw nam de bevolking sterk toe, en dus werd er veel woeste grond ontgonnen, later besefte men dat men zuinig moest zijn op de woeste gronden en richtte men in 1400 de Marke van Baak op.

In de 13e eeuw had Baak volgens de documenten zijn eerste kapel gekregen, welke ten ere van de Heilige Nicolaas gebouwd was door de Heer van Baak, maar desondanks moest men op zondag noch steeds naar Steenderen gaan voor de Heilige Mis.

Ook Baak ontkwam niet aan de onlusten van de 14e eeuw. De Heer van Baak moest eerst met een behoorlijk aantal boeren meevechten in de Limburgse successie-oorlog. Dichter bij huis was er ook nog de strijd tussen de Heekerens en de Bronkhorsten. Aangezien Baak niet ver van Bronkhorst lag, had het dorp ook te lijden onder deze strijd; er zijn plunderingen geweest en de kapel werd verwoest. In 1362 is er een nieuwe kapel gebouwd, die voorzien was van een toren met opvallend dikke muren (1,15 m) en een kleine ingang. Dit is waarschijnlijk zo gedaan omdat de toren dan als schuilplaats kon dienen ten tijde van strijd. Tegenwoordig staat alleen de toren nog overeind.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zie daar ineens Aadje verschijnen bij de mensen online, zou toch mooi zijn als ze ook aanwezig kon zijn =D>
Reply
Zit met voetbal in de voorbereiding die weekenden...Gaat lastig worden maar ga me best doen.
Reply
@Jappiesevic;

Doe je van 20-26 juli nog mee aan de Tamek Open NRT*** in Lelystad? Zag je al wel ingeschreven staan in Harderwijk?

Ik ben er uiteraard bij op de forummeeting. Lijkt me leuk. Zit alleen wel met werk, maar kan wel wat regelen als ik het vroeg genoeg weet.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:@Jappiesevic;

Doe je van 20-26 juli nog mee aan de Tamek Open NRT*** in Lelystad? Zag je al wel ingeschreven staan in Harderwijk?

Ik ben er uiteraard bij op de forummeeting. Lijkt me leuk. Zit alleen wel met werk, maar kan wel wat regelen als ik het vroeg genoeg weet.

Ligt er ook wanneer het is voor mij
Ga per 1/8 elders werken, en kan dan niet zomaar even vrij nemen Smile
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Dit moeten we echt doen. we waren ook zo enthousiast over het uitje naar RG. Maar daar kwam later dus helemaal niets van.
Dit mag niet weer uitgesteld worden. Volgende week moeten we een definitieve datum hebben en inderdaad zal dan niet iedereen kunnen, maar dat red je toch niet.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
ik was niet van plan lelystad te gaan spelen, maar aangezien ik nu geblesseerd ben, gooi ik mijn kalender nog om en speel ik hem misschien wel om aan mijn toernooien te komen.. is het een aanrader? goede redenen om te komen :lol: ?
Reply


Forum Jump: