The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Forum TENNIS dag
Koop ff paar blikjes, is 2 euro bovenop de prijs en 1 biertje minder voor sommigen. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
ik kan hieruit afleiden dat je morgen komt?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie regelt ff de sleutel van de tenniskantine, dan kunnen geïnteresseerden daar naar hartelust douchen en is iedereen fris voor de geweldige bbq met geweldig vleesch bij CC.
Reply
Haggie Wrote:ik kan hieruit afleiden dat je morgen komt?

Als jij zorgt voor nieuwe ballen :wink:

Heb net ff leenautootje opgehaald bij de garage, omdat mijn auto voor groot onderhoud daar is.

Maar met die Swift moet Baak ook wel te bereiken zijn. Ligt toch ergens in Duitsland?
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Bij Berlijn linksaf.
Reply
Klinkt fantastisch allemaal, ik kom zo snel mogelijk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Haggie Wrote:@buurs: als het niet om drie nachts is, lijkt me dit duidelijk..

Halve finales zullen waarschijnlijk om 20 en 23 uur zijn ofzo....

Federer - Murray en Djoko - Nadal

CC - de rest en Buurs - de rest (+ Buurs :wink: )

Bij winst Djoko, zal Buurs de koppositie weer overnemen Icon_twisted
Die vier moeten er eerst maar eens zien te komen en waarschijnlijk begint de tweede partij om 1 uur 's nachts. Maar dat lijkt me juist mooi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Probleem is dat we tegen die tijd bij Scholten zijn en dat hij geen sport 1 heeft. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
jullie maken toch wel plaatjes om ons een indruk te geven van de ongetwijfeld relaxte sfeer mannen :wink:
B&B "even uitwaaien"
Reply
centre court Wrote:Probleem is dat we tegen die tijd bij Scholten zijn en dat hij geen sport 1 heeft. :wink:
Ah, dat is jammer zeg. Maar hoe laat gaan we naar Scholten dan? Die eerste partij zien we dus ook niet?
Wellicht laptop aansluiten op tv?

Het is ook geen must hoor, maar, zeker bij Nadal-Djokovic en Federer-Murray, wel erg leuk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb zojuist de halve finale verloren met 3-6 6-2 1-6 van een 4,6

ik had helaas weer last van mijn schouder, waardoor ik ongeveer 25 df heb geslagen...

toch zal ik morgen de strijd aangaan!

nog even een belangrijke vraag: mijn luchtbed blijkt lek te zijn #-o

kan iemand mij uit de brand helpen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
ik heb zojuist niet kunnen voetballen omdat ik een blessure aan mijn heup heb opgelopen omdat ik me wilde inslaan voor morgen! Maar toch pak ik je buurs :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
25 dfs? Ontzettende Coria! :lol:

En wordt een leuk tennistoernooitje zo, feli Scholt Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:25 dfs? Ontzettende Coria! :lol:

En wordt een leuk tennistoernooitje zo, feli Scholt Big Grin

Qua tennis zal ik er staan.
Moet alleen zorgen dat ik die service in piel :8:

Gaat morgen allemaal goed komen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kan ik van iemand een luchtbed lenen?

Baakse Boys?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Poe daar kan ik je denk ik niet mee helpen Buurs. Ik campeer/logeer nooit dus luchtbedjes e.d. heb ik niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik kom wel alleen met een slaapzak.

hopen dat het ter plekke is op te lossen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Je kan natuurlijk altijd bij Ad op z'n matje als ie een beetje opschuift.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Je kan natuurlijk altijd bij Ad op z'n matje als ie een beetje opschuift.

Dat vindt hij vast geen probleem :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb een luchtbed en slaapzak kunnen regelen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Helaas was ik heel de dag weg, dus heb ik dit voorpret topic moeten missen. Maar de berichten vooraf klinken prima, en Scholten, ondanks pm net, ik zorg ook gewoon dat ik er 12:15 ben, dat hapje en drankje wil ik natuurlijk niet missen Wink

Tot morgen mannen!
Reply
Gvd bijna kwart voor 4 en ik kan niet slapen. Had net journalistiek klusje. Is wel af, maar het is inmiddels wel laat. Hoop dat ik me morgen fit genoeg voel om te komen tennissen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ik neem nog 2 prijsjes mee voor de quiz. :wink:
Mijn vrouw was aan het opruimen en vond deze 2 "sportgerelateerde" dingen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Iets van Stefan Postma is ook sport gerelateerd Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:25 dfs? Ontzettende Coria! :lol:

En wordt een leuk tennistoernooitje zo, feli Scholt Big Grin

Qua tennis zal ik er staan.
Moet alleen zorgen dat ik die service in piel :8:

Gaat morgen allemaal goed komen!

Buurs voelt zich nou eenmaal goed in de underdogpositie :wink:
Reply
Maak er een mooie dag van!

Ben benieuwd naar alle verhalen achteraf :lol:
Reply
ik moet mij helaas afmelden voor het tennis. Mijn linker heup is dusdanig geirriteerd dat ik geen fatsoenlijke versnelling kan inzetten. Zonde erg zonde
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ai, dat is kut Hag!
Reply
:cry:

Houden we dan 4 tennissers over? We kunnen dan alle 4 tegen elkaar spelen in een overzichtelijke draw maar de finale staat al wel vast dan lijkt me. :wink:
Kuiper-CC om de 3e en 4e plaats zal een wedstrijd voor het neutrale publiek worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou CC, als ik het goed begrijp hoef je maar 1 servicegame tegen Buurs te winnen :8:
Reply


Forum Jump: