The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Siemens Open
Iemand enig idee wat de entrylist is voor de Siemens Open challenger komende maand? Tripplex?
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.siemensopen.nl/item/deelnemers/160/deelnemerslijst-enkel.html">http://www.siemensopen.nl/item/deelneme ... enkel.html</a><!-- m -->

"Op 18 juni wordt de voorlopige deelnemerslijst van de Siemens Open 2009 bekend gemaakt."
Reply
Kunnen diegene die al vakantie hebben en de liefhebbers die vrij willen nemen ook wel ff gaan kijken. Leuk die top 200 namen. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Kunnen diegene die al vakantie hebben en de liefhebbers die vrij willen nemen ook wel ff gaan kijken. Leuk die top 200 namen. =D>

Vorig jaar geweest en dat is me goed bevallen, ondanks matig weer. Dit jaar weer, donderdag of vrijdag.
Reply
_Tampie Wrote:
centre court Wrote:Kunnen diegene die al vakantie hebben en de liefhebbers die vrij willen nemen ook wel ff gaan kijken. Leuk die top 200 namen. =D>

Vorig jaar geweest en dat is me goed bevallen, ondanks matig weer. Dit jaar weer, donderdag of vrijdag.

Beaam. Ik vind het altijd het leukste toernooi van het jaar. Altijd sterk deelnemersveld, lekker dicht op de banen, strand in de buurt, HC etc.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Hmm beetje vreemd. De entry lists van de andere challengers in die week zijn inmiddels bekend, maar die van Scheveningen idd nog niet. Waarom zouden ze tot donderdag wachten?
Reply
Misschien nog een paar onzekere namen, ik weet het niet. Maar wellicht ga ik dit toernooi ook wel een dagje bezoeken Smile
Reply
Ik heb net die week vrij, dus ik ga er wellicht ook wel meerdere dagen heen. Nu maar hopen op een leuke lijst met interessante jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
welke dag dan? allemaal verschillend gaan heeft natuurlijk ook weinig zin :wink: !
Ik kan 1 dag vrij vragen in de week..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik ben die week vanaf donderdag op vakantie, dus maandag of dinsdag zou mij het beste uitkomen.
Reply
Ik kan in principe elke dag, maar als er mensen op vrijdag willen gaan (4 kwartfinales) dan zou het helemaal perfect zijn
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
O, ik wist helemaal niet dat er veel meer geïnteresseerden waren, aangezien het maar een challenger is. Ik kan gewoon gratis met de auto gaan en kaartje is maar 10 euro, dus daarom kan ik heel flexibel gewoon een dagje gaan. Dus stellen jullie maar wat voor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Challengers zijn ook gewoon gaaf man, doen vaak de grootste helden van allemaal aan mee.
Reply
Stille : ma/di/wo/do/vr met sterke voorkeur voor vrijdag
Reply
mindlight Wrote:Challengers zijn ook gewoon gaaf man, doen vaak de grootste helden van allemaal aan mee.
Vooral van ons, denk ik Wink

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de entry list...
Reply
Ja ik ook, maargoed, wat betreft bezoek en voorkeur, zoals hiervoor aangegeven zijn maandag en dinsdag eigenlijk de enige serieuze opties voor mij. Wordt het een andere dag is dat uiteraard geen probleem, dan ben ik er gewoon volgend jaar bij.
Reply
Programma Siemens open 2009
Maandag 6 juli 12:00 uur eerste ronde (10) -
Dinsdag 7 juli 12:00 uur eerste ronde (11) -
Woensdag 8 juli 13:00 uur tweede ronde (7) -
Donderdag 9 juli 13:00 uur tweede ronde (6) -
Vrijdag 10 juli 13:00 uur ¼ finales (4) & ½ finale (1) -
Zaterdag 11 juli 13:00 uur ½ finales (3) -
Zondag 12 juli 13:00 uur finales (2)

Wel een bijzondere opbouw van een toernooi in een land waar je op minimaal 1 regendag moet rekenen.
Reply
Hoezo? is toch normaal schema? alleen de dubbels zijn hierin ook meegeteld
Reply
Ik had het ook niet over de aantallen, maar over de speeldagen. Nee, een normaal schema is dit niet volgens mij, althans, QF begint bij veel toernooien al op donderdag.
Reply
Als je op zondag finisht is dit het meest voor de hand liggende optie
Reply
mindlight Wrote:Ik had het ook niet over de aantallen, maar over de speeldagen. Nee, een normaal schema is dit niet volgens mij, althans, QF begint bij veel toernooien al op donderdag.

QF worden altijd gespeeld op vrijdag.

Alleen bij ATP toernooien niet voorafgaande aan een GS.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Vrijdag lijkt me ook wel het mooist, maar ik wil dus ook best twee dagen gaan, want het is wel leuk als ML er ook bij is, zeker bij een challenger. Wordt flink wat vlaggen meenemen dan: Poolse, Spaanse, Amerikaanse, Italiaanse en ga zo maar door!
Reply
Ohh ok, dan zit ik blijkbaar mis. Blijft wmb overeind dat het in Nederland niet handig is om zoveel naar achteren te schuiven, ivm het weer hier, maar als het gebruikelijk is, prima uiteraard.

Ja inderdaad, ook ik heb dan behoorlijk wat vlaggen nodig, Engelse, Franse, Algerijnse, Uruguayaanse. Ik zie dat helemaal zitten!

En prima Ad, als jij maandag of dinsdag erbij kan zijn, zorg ik dat ik die dag vrij regel.
Reply
Wat een prachtige lijst, maar liefst 9 top 100 spelers en zelfs een top 50 speler in Montanes. Ik ga zeker meerdere dagen, er spelen sowieso 3 persoonlijke favorieten!
Reply
Hmmmm, ik weet het niet maar ik krijg zo ineens weer zin....

Welke spelers spelen er zoal? (ik was te lui om dit op de site op te zoeken)
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.siemensopen.nl/item/deelnemers/160/deelnemerslijst-enkel.html">http://www.siemensopen.nl/item/deelneme ... enkel.html</a><!-- m -->

Montanes bijv, maar ook Benneteau, Serra, Koellerer, Lapentti, Cuevas, etc.
Echt een heel erg sterk bezette challenger!
Reply
Schitterend veld voor een challenger hoor! Als ik vrij heb of kan krijgen ga ik zeker kijken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Benneteau Notworthy
Schwank Notworthy
Cuevas Notworthy

Hier wil ik zeker 1 dag bij zijn, en nu helemaal maandag of dinsdag, aangezien ik Schwank live wil zien, maar hij nooit wint Wink
Reply
Ik ga met je mee CC, wat een geweldige gravelaars zitten hier tussen Notworthy ik ga dan wel die donderdag op vakantie, dus ik wil mss ook wel maandag of dinsdag gaan.
Reply
gaudio Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: