The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Help Bumme in 2009 naar Parijs............
#1
Doe net als andere jaren mee met een poule in mijn woonplaats en wil daarvoor vier teams inschrijven.

1 team gaat voor het algemeen klassement en moet dus een mooie mix zijn van berggeiten, sprinters en klassementrenners.

Team 2 moet bestaan uit sprintkanonnen en team 3 uit klimmers.

Team 4 tenslotte is een team waarbij ik mik op een mooei dagzege, allemaal eendagvliegen die met een lange ontsnapping meekunnen

Ik zou graag jullie hulp willen bij het samenstellen van deze drie teams. Teams bestaan uit 15 renners en 5 wissels (die alleen invallen indien een renner uit de eerste 15 niet start).

Ik zal later in 3 verschillende reply's mijn teams plaatsen zodat jullie per team kunnen reageren. Alvast bedankt !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Bumme, ik ga je helpen!!

Kom maar op met jouw lijstjes. Ik ga vanavond met al mijn tourspellen bezig.
Vandaag nog even de uitslag afwachten inzake Boonen. Wordt het onze coke snuiver of toch Allan Davis?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#3
kuiper Wrote:Bumme, ik ga je helpen!!

Kom maar op met jouw lijstjes. Ik ga vanavond met al mijn tourspellen bezig.
Vandaag nog even de uitslag afwachten inzake Boonen. Wordt het onze coke snuiver of toch Allan Davis?


Rechter in zaak-Boonen onbevoegd
30 juni 2009

De start van Tom Boonen in de komende Tour de France is nog altijd onzeker. Vandaag zou duidelijk worden of de Belg aan de start mag verschijnen, maar de rechter die een oordeel zou vellen over de zaak heeft zich vandaag onbevoegd verklaard.

"Er is geen uitspraak," zegt de advocaat van Tom Boonen, Johnny Maeschalck. "We zullen nu het nodige doen om alsnog met Boonen aan de start te staan in de Tour. Het is duidelijk dat het nu een urgente zaak moet worden. We zullen op gepaste tijden met de pers communiceren."

Mocht de renner van Quick-Step niet mogen starten in de Tour zal hij worden vervangen door Allan Davis.
Reply
#4
Bumme, ik zal vast een voorzetje geven:

Deel ik ook mee in de prijzen, Bumme?? :wink:

Team 1:
Contador
Armstrong
Evans
Schleck, A
Schleck, F
Menchov
Kreuziger
Cavendish
Freire
Hushovd
Farrar
Ciolek
Boonen of Davis
Kirchen
Cancellara

Team 2:
Cavendish
Freire
Hushovd
Farrar
Ciolek
Boonen of Davis
Bennati
Duque
van Avermaet
van Hummel
Haussler
Koldo Fernandez
Lorenzetto
Hutarovich
Napolitano

Team 3:
Contador
Armstrong
Evans
Schleck, A
Schleck, F
Menchov
Kreuziger
Gesink
Efimkin, V
Nibali
Sastre
Leipheimer
Kirchen
Arroyo
Anton of Sanchez, L.L. of Pellizotti

Team 4:
Voigt
Le Lay
Dessel
Fedrigo
Trofimov
Terpstra
Augé
Dumoulin
Moncoutie
Pauriol
Txurruka
Casar
Chavanel, Syl.
Le Mevel
Pozzato
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#5
Kuiper, heb je je sportpools team al af? :8: Pittig he Icon_evil
Reply
#6
Wow thanks Kuiper!

Heb door jouw teams zeker wel wat nieuwe ideen opgedaan maar "mis" ook wat namen"

Geen Sastre en Anton in team 1?
Is Mondory in team 2 een hele gekke gok?
Denk je niet dat Moncoutie ook in team 3 goed mee zou komen?
Zijn Turpin en Bruseghin niets voor team 4 ?

Wat gaat Astarloza doen?

Ik ga er morgen nog even over lezen, nadenken en discusieren en maak dan mijn teams.

Boonen of Davis zullen we dan nog niet weten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
Sastre zou ik zeker in team 1 en team 3 drukken. Verder zou Gesink nog in 1 kunnen, maar goed, dat is sjauvunisties gedacht natuurlijk :8:

Verder Zubeldia en Asterloza in team 3, al zal Zubeldia wel kapot gaan aan het begin van de laatste berg. Asterloza is kopman, die gaat denk ik wle top 10-15 rijden.

Klöden hoort ook in team 3 thuis, of is ie zo hard afgezakt de laatste 2 jaar?
Reply
#8
Sastre verwacht ik persoonlijk niet zoveel punten van. Als ik het schema bekijk zijn er weinig ritten waar hij in de top 5 kan komen. Het is geen tijdrijder, hij bemoeit zich niet met sprints (ook niet in groepjes). De enige rit waar ik hem in de top5 verwacht is de Mont Ventoux (maar alleen als hij nog goed in het klassement staat). Hij heeft dit jaar natuurlijk ook geen echte topploeg om hem heen.

Gesink eigenlijk een beetje hetzelfde. En het feit dat hij de eerste keer de tour rijdt is ook geen voordeel. Ik hoop het wel en dan is het al mooi genoeg, jammer voor je team dan :wink:

Anton is altijd maar weer afwachten. Is inmiddels al 26 en eigenlijk alleen nog maar een keertje in de Vuelta goed gepresteerd. In mijn ogen geen kandidaat voor team 1.

Mondory kan een keer in de top10 sprinten, maar verwacht ik persoonlijk geen wonderen van.

Moncoutie is wel in vorm. Wellicht gaat hij zijn zinnen zetten op de bolletjestrui. Ik verwacht geen top10 klassement, maar is wel een dark horse.

Turpin en Bruseghin in team 4 kan natuurlijk altijd. Ik kon daar nog wel 20 namen noemen. Dat is het lastigste om samen te stellen. Meer gokwerk.

Zubeldia zal helemaal in dienst van de kopmannen moeten rijden en Asterloza rijdt altijd wel top 20 ja, maar ik zie hem in spellen niet zoveel punten pakken.

Kloden een beetje hetzelfde verhaal als Zubeldia. Helemaal in dienst van Armstrong en Contador. Zal zich in de tijdritten mogen uitleven en de rest niet.

Uiteraard zijn dit mijn visies. Iedereen moet natuurlijk zijn eigen gevoel volgen. Ik vind het alleen maar leuk om er zo mee bezig te zijn en achteraf te kijken wat er van uitkomt.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#9
Scholten! Wrote:Kuiper, heb je je sportpools team al af? :8: Pittig he Icon_evil

Altijd erg lastig, omdat je keuzes moet maken en goede renners af moet laten vallen.

Ik ga Gesink als kluns nemen. Ik hoop echt dat hij veel punten gaat pakken voor ons als Nederland, dan heb ik ook een geweldige tour om naar te kijken. Zo niet dan heb ik een mooie kluns voor dit spel te pakken. Ik verwacht hem niet zo vaak in de top 10 van een dagklassement.

Ik heb behoorlijk wat tijdrijders in mijn team zie ik. :roll:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#10
Iemand al aangemeld bij <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wielerkenner.nl">www.wielerkenner.nl</a><!-- w --> is gratis, dus best aardig om te spelen.
Reply
#11
Bumme, om een goede ploeg samen te stellen (zeker de ploeg voor het algemeen klassement) is het wel van belang hoe de puntentelling in elkaar steekt. Bij veel poules krijg je namelijk extra punten voor het eindklassement, bollen, groene en witte trui. Dan kan het daardoor dus meer lonend zijn om de nr.7 uit het eindklassement erbij te nemen als iemand die alleen gaat voor 5x een top 10 notering in de sprints.
Als je de puntentelling ook nog kunt posten, dan zal ik ook eens kijken of ik nog gekke andere namen heb (alhoewel praktisch iedereen al genoemd is, ik verwacht zelf alleen nog wel veel van Tony Martin en Daniel Martin)
Reply
#12
MadMen Wrote:Bumme, om een goede ploeg samen te stellen (zeker de ploeg voor het algemeen klassement) is het wel van belang hoe de puntentelling in elkaar steekt. Bij veel poules krijg je namelijk extra punten voor het eindklassement, bollen, groene en witte trui. Dan kan het daardoor dus meer lonend zijn om de nr.7 uit het eindklassement erbij te nemen als iemand die alleen gaat voor 5x een top 10 notering in de sprints.
Als je de puntentelling ook nog kunt posten, dan zal ik ook eens kijken of ik nog gekke andere namen heb (alhoewel praktisch iedereen al genoemd is, ik verwacht zelf alleen nog wel veel van Tony Martin en Daniel Martin)

Spelregels / Puntentelling

De puntentelling: Telkens wanneer een renner uit je Pool de France-team in de top 10 van de etappeuitslag voorkomt, levert hij punten op.
Renner eindigt op plaats 1: 20 punten
Renner eindigt op plaats 2: 15 punten
Renner eindigt op plaats 3: 12 punten
Renner eindigt op plaats 4: 10 punten
Renner eindigt op plaats 5: 8 punten
Renner eindigt op plaats 6: 6 punten
Renner eindigt op plaats 7: 4 punten
Renner eindigt op plaats 8: 3 punten
Renner eindigt op plaats 9: 2 punten
Renner eindigt op plaats 10: 1 punt

Bonuspunten:
Positie renner *: 1 punt
Geletruidrager**: 1 punt

* Positie renner = Als je 1e renner in de daguitslag op 1 eindigt, je 2e op 2, je 3e renner op 3 etc. verdien je een extra punt. Let daarom goed op de volgorde van je renners bij het inschrijven van je team. Dit geldt alleen voor de top 10.
** Geletruidrager = Als de geletruidrager in de Tour in je team is opgenomen krijg je een extra punt bij de totaalscore.

De officiële uitslag op <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.letour.com">www.letour.com</a><!-- w --> is doorslaggevend. Mocht de Tourleiding vóór de start van de volgende etappe de uitslag geheel of gedeeltelijk herroepen, dan wordt de nieuwe uitslag in dit spel verwerkt. Latere correcties (bijvoorbeeld na diskwalificatie door doping) zijn niet meer van invloed op de door ons vergeven punten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#13
Aangezien er meer sprints zijn (ik denk een stuk of 7) als aankomsten bergop (slechts 3x) lijkt het me het meest logisch om de sprinters op de hoogste posities te krijgen. Dit voor de bonuspunten. Cancalara wint de tijdrit denk ik en rijd een aantal dagen in het geel. Dus die bonuspunten moet je ook nemen.
Dan zijn er dus 8 ritten met bergen waarvan slechts 3 met finish bovenop, dus 3x een echte favoriet die wint en waarschijnlijk een aantal keer een groep met favorieten die in de top 10 gaat rijden. Dan moet je daarvan dus degene nemen die liever 6e wordt als 13e. Dan 2x een tijdrit en een rit of 3 voor de aanvallers. Dan dus ook nog sprinters nemen die voor de groene trui meedoen en dus ook in dit soort etappe's graag 8e willen worden.
.
Mijn team zou zijn (7 sprinters, 6 mannen voor de bergen en 2 tijdrijders, met als voordeel dat Haussler en Martin ook nog wel eens tot de aanvallers kunnen behoren):

1. Cavendish
2. Freire
3. Hushovd
4. Benatti
5. Ciolek
6. Haussler
7. Farrar
8. Contador
9. Evans
10. Armstrong
11. Menchov
12. A. Schleck
13. Sastre
14.Cancalara
15. Tony Martin

En als Boonen toch mee mag doen, natuurlijk Farrar eruit en Boonen erin.
Reply
#14
Ik zou dan Farrar er abslouut niet uithalen.
Bennati is weer geblesseerd geraakt en zou ik sowieso niet nemen.
Haussler kan wel, maar moet wellicht de sprint aantrekken voor Hushovd, als die goed is.
Ik mis toch wel Kirchen, die kan tijdrijden, sprints licht bergop en kan aanvallen.
Sastre zie ik qua ritten weinig echte punten scoren. Zal een paar keer top 10 rijden en de mont ventoux kunnen winnen
Tony Martin kan verrassen, zo'n één moet je er tussen hebben maar daar komen meerdere renners voor in aanmerking.

Maar zo hebben gelukkig allemaal iets andere lijstejes, anders wordt het ook zo saai.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#15
Denis eruit, Robert erin en dan nog 2 opvullers (auge en txurruka) en exact op nul uitkomen. ff de proloog nog afwachten maar anders wordt dit hem denk ik. Kopman (dubbele punten) denk ik Cavendish..


Kenny van Hummel (NED) [SKS] (3.00M)
Robert Gesink (NED) [RAB] (8.00M)
Tony Martin (GER) [THR] (2.90M)
Gerald Ciolek (GER) [MRM] (8.00M)
Cadel Evans (AUS) [SIL] (10.00M)
Mark Cavendish (IOM) [THR] (11.10M)
Mikel Astarloza (ESP) [EUS] (5.70M)
Alberto Contador (ESP) [AST] (11.20M)
Igor Antón (ESP) [EUS] (4.90M)
Thor Hushovd (NOR) [CTT] (9.80M)
Andy Schleck (LUX) [SAX] (9.20M)
Sandy Casar (FRA) [FDJ] (4.20M)
Stéphane Augé (FRA) [COF] (2.80M)
Fabian Cancellara (SUI) [SAX] (6.40M)
Amets Txurruka (ESP) [EUS] (2.80M)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#16
verkeerde topic har
Reply
#17
Pfff 0:57 uur en de team staan. Zit al met al weer een dikke werkdag in de teams maar dat is wel goed voor 3 weken plezier.
Zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de stand van zaken.

Speciale dank gaat uit naar Kuiper, Madmen en Kooltje ( via mail).

Ik wens u allen een fijne Tour!

Wees gegroet,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#18
Bumme Wrote:Pfff 0:57 uur en de team staan. Zit al met al weer een dikke werkdag in de teams maar dat is wel goed voor 3 weken plezier.
Zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de stand van zaken.

Speciale dank gaat uit naar Kuiper, Madmen en Kooltje ( via mail).

Ik wens u allen een fijne Tour!

Wees gegroet,

Bumme

Ga je ons ook even op de hoogte houden van de prestaties van jouw teams Bumme?
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#19
kuiper Wrote:Ga je ons ook even op de hoogte houden van de prestaties van jouw teams Bumme?


Bumme Wrote:Zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de stand van zaken.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#20
kuiper Wrote:Bennati is weer geblesseerd geraakt en zou ik sowieso niet nemen.

Hoe ernstig is het met hem?
May The Schwartz Be With You
Reply
#21
Bumme Wrote:
kuiper Wrote:Ga je ons ook even op de hoogte houden van de prestaties van jouw teams Bumme?


Bumme Wrote:Zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de stand van zaken.

Hoe gaat het na een week met jouw teams Bumme??
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#22
kuiper Wrote:
Bumme Wrote:
kuiper Wrote:Ga je ons ook even op de hoogte houden van de prestaties van jouw teams Bumme?


Bumme Wrote:Zal jullie regelmatig op de hoogte houden van de stand van zaken.

Hoe gaat het na een week met jouw teams Bumme??

De rustdag is idd een mooi moment voor een update, er doen 818 teams mee dit jaar.

Algemeen klassement sta ik met 263 punten op plek 5 ( nummer 1 heeft 276punten) met dit team:

Geselecteerde wielerploeg
# Wielrenner Team Punten
1 44. Oscar Freire Gomez (Spa) Rabobank 29
2 71. Mark Cavendish (GBr) Team Columbia - High Road 52
3 6. Thor Hushovd (Noo) Cervelo Test Team 46
4 53. Tyler Farrar (USA) Garmin - Slipstream 26
5 182. Gerald Ciolek (Dui) Team Milram 25
6 153. Tom Boonen (Bel) Quick Step
7 33. Fabian Cancellara (Zwi) Team Saxo Bank 32
8 21. Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 17
9 11. Cadel Evans (Aus) Silence-Lotto 12
10 41. Denis Menchov (Rus) Rabobank
11 36. Frank Schleck (Lux) Team Saxo Bank
12 31. Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank
13 62. Igor Anton Hernandez (Spa) Euskaltel - Euskadi
14 118. Luis Leon Sanchez Gil (Spa) Caisse D'Epargne 20
15 93. Roman Kreuziger (Tsj) Liquigas 4

In het sprintersklassement deel ik een 29e plek ( 115 punten waar nummer 1 er 128 heeft)
Geselecteerde wielerploeg
# Wielrenner Team Punten
1 71. Mark Cavendish (GBr) Team Columbia - High Road 54
2 153. Tom Boonen (Bel) Quick Step
3 44. Oscar Freire Gomez (Spa) Rabobank 30
4 53. Tyler Farrar (USA) Garmin - Slipstream 26
5 182. Gerald Ciolek (Dui) Team Milram 25
6 6. Thor Hushovd (Noo) Cervelo Test Team 46
7 124. Leonardo Duque (Col) Cofidis, Le Credit en Ligne
8 16. Greg Van Avermaet (Bel) Silence-Lotto 4
9 199. Kenny Van Hummel (Ned) Skil-Shimano
10 5. Heinrich Haussler (Dui) Cervelo Test Team
11 63. Koldo Fernandez (Spa) Euskaltel - Euskadi
12 167. Filippo Pozzato (Ita)* Team Katusha 6
13 104. Yauheni Hutarovich (WRu) Française des Jeux
14 166. Danilo Napolitano (Ita) Team Katusha 6
15 175. Romain Feillu (Fra) Agritubel 12

In de bergen gaat het minder en sta ik op plaats 75 met 33 punten ( nummer 1 heeft er 67)

Geselecteerde wielerploeg
# Wielrenner Team Punten
1 21. Alberto Contador Velasco (Spa) Astana 17
2 22. Lance Armstrong (USA) Astana 1
3 11. Cadel Evans (Aus) Silence-Lotto 11
4 31. Andy Schleck (Lux) Team Saxo Bank
5 36. Frank Schleck (Lux) Team Saxo Bank
6 24. Levi Leipheimer (USA) Astana 7
7 41. Denis Menchov (Rus) Rabobank
8 93. Roman Kreuziger (Tsj) Liquigas 4
9 1. Carlos Sastre (Spa) Cervelo Test Team
10 46. Robert Gesink (Ned) Rabobank
11 81. Vladimir Efimkin (Rus) AG2R La Mondiale 10
12 95. Vincenzo Nibali (Ita) Liquigas 2
13 75. Kim Kirchen (Lux) Team Columbia - High Road
14 112. David Arroyo Duran (Spa) Caisse D'Epargne
15 118. Luis Leon Sanchez Gil (Spa) Caisse D'Epargne 20

Mijn team met verrassingen heeft nog geen dagprijs weten binnen te halen en staat met 45 punten op 815:
Geselecteerde wielerploeg
# Wielrenner Team Punten
1 39. Jens Voigt (Dui) Team Saxo Bank
2 177. David Le Lay (Fra) Agritubel
3 83. Cyril Dessel (Fra) AG2R La Mondiale
4 144. Pierrick Fedrigo (Fra) Bbox Bouygues Telecom 20
5 149. Yury Trofimov (Rus) Bbox Bouygues Telecom
6 186. Niki Terpstra (Ned) Team Milram
7 122. Stéphane Auge (Fra) Cofidis, Le Credit en Ligne
8 123. Samuel Dumoulin (Fra) Cofidis, Le Credit en Ligne 10
9 121. David Moncoutie (Fra) Cofidis, Le Credit en Ligne
10 129. Rémi Pauriol (Fra) Cofidis, Le Credit en Ligne
11 62. Igor Anton Hernandez (Spa) Euskaltel - Euskadi
12 111. Oscar Pereiro Sio (Spa) Caisse D'Epargne
13 68. Amets Txurruka (Spa) Euskaltel - Euskadi
14 101. Sandy Casar (Fra) Française des Jeux 15
15 151. Sylvain Chavanel (Fra) Quick Step
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#23
Fedrigo heeft toch gisteren een dagsuccesje geboekt?
Of telt dat niet zo?
What, me worry?
Reply
#24
Fred Naaigaren Wrote:Fedrigo heeft toch gisteren een dagsuccesje geboekt?
Of telt dat niet zo?

Gaat inderdaad op punten, hij leverde er mij 20 op maar er waren mensen die meer renners uit de top 10 van de dag in de ploeg hadden. Voor mij was Fedrigo de enige. De dagwinnaar had 39 punten.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#25
Jammer dat je ROjas mist bij de sprinters
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
Je hebt Voekler niet in je team met aanvallers?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Bocaloca Wrote:Jammer dat je ROjas mist bij de sprinters

Idd, met hem in mijn teams had ik nu op een gestaan. maar ach, je kan niet alles hebben,.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#28
Nog drie dagen te gaan en sta op 6 met 521 punten, de nummer 1 heeft er 10 meer.
Ik moet hopen op een goede klassering van Luis Leon Sanchez of Igor Anton ( die met Boonen toch wel de bits van de ploeg is).

Ook winst van Farrar kan mij nog helpen maar het zal zeer lastig worden om in de prijzen te rijden.

In de bergen sta ik op 8 maar is het gat naar plek 1 al 35 punten. Bij de sprinters sta ik op plaats 15 met 22 punten achter op nummer 1. Ook daar is eigenlijk niets meer te winnen.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#29
Op 4e plaats geindigd, net buiten de prijzen.

Pak in Parijs wel de dagprijs met mijn sprintteam, toch een flesje wijn binnen.

Bits van de ploeg was Boonen en ook Menchov was dramatisch. Verder gegokt en verloren met Anton.
Als ik een van die drie thuis had gelaten en Lance wel in mijn ploeg had gehad was het weekend Parijs binnen geweest.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply


Forum Jump: