The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Bastad/Stuttgart
De database is open en de teams voor Bastad en Stuttgart kunnen gemaakt worden. Ook zijn in Bastad de qualifiers te kiezen die hun laatste kwalificatieronde nog moeten spelen. Succes allemaal!
Reply
Verdasco, Monaco, Robredo, Safin, Acasuso, Berdych, Beck, Kiefer, Kohlschreiber, Youzhny, allemaal in de draws met Davis Cup achter de rug. Davydenko die niet meedeed (dus twijfelachtig?) en Montanes die in Scheveningen opgaf. Lastig....
Reply
Ik heb net effe de qualies in Bastad aangepast. Veel succes met puzzelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De kwalificatiespelers in Bastad staan nu ook in het schema in plaats van erbuiten. Alles is daarmee klaar voor deze week.
Reply
Dank heren! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Op de OOP voor Stuttgart morgen is Montanes vervangen door Sidorenko. Deze staat inmiddels ook op de sheet van ons FTM spelletje
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Potjes van vandaag:

Koellerer - Darcis
Monaco - M. Gonzalez
Martin - Luczak
Berta - Phau
Dimitrov - Canas
Benneteau - Starace
Granollers - Vliegen

pas morgen 1e ronde
Gimeno - Gil
Almagro - Safin

Simon - Petzschner
Zverev - Garcia-Lopez
Chardy - Acasuso .................... heel erg belangrijk!!
Berdych - Kiefer
Beck - Greul
Junqueira - Kohlschreiber
Tipsarevic - Hernandez ............. heel erg belangrijk!!
Minar - Schuettler
Santoro - Fognini

morgen pas 1e ronde
Youzhny - Mathieu ....................heeel erg belangrijk!!
Golubev - Vassallo Arguello
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
De start van minar is prima! 2-0 1e set...
Reply
minar 6-2 *1-0 .. Puntje voor de Poll Wink

Ben weer te snel met conclusies.. 1-1 2e set...
Reply
Waar is Benne-Starace trouwens?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die zijn al begonnen... staat 4-3 Benneteau 1e set...
Reply
cruijff Wrote:minar 6-2 *1-0 .. Puntje voor de Poll Wink
De diesel van Schuettler is gestart...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benneteau wordt gebroken met een df, wat een triest figuur is het toch ook.

De baan is trouwens dramatisch daar in Bastad.
Reply
Ik kan die tussenstand nergens volgen. Benneteau is niet triest natuurlijk, hij heeft alleen wat moeite met spanning, maar dat overkomt wel meer Franse tennissers.
Reply
Bah en die Duitser naar 4-2 2e set Sad ..
Reply
Ik heb nu live beelden via Betfair. En ja, Benneteau is zeker wel triest. Verliezen van Tenconi.
Noem eens een goed resultaat van hem onlangs dan...
Reply
cruijff Wrote:Bah en die Duitser naar 4-2 2e set Sad ..
Na 30-0 voor Minar. Je weet dat het onvermijdelijk is en helaas gebeurt het ook. Minar is helaas niet goed genoeg om daar doorheen te slaan...
Reply
30-40 nu.. Pak die Break terug!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik heb nu live beelden via Betfair. En ja, Benneteau is zeker wel triest. Verliezen van Tenconi.
Noem eens een goed resultaat van hem onlangs dan...

Finaleplaats in Kitzbuhel was niet gek natuurlijk. En daarbij is het goed om te zien dat hij dit jaar net zoveel punten in ATP toernooien heeft gehaald als de hier vaak geroemde Mathieu. Dan heb je wel wat in je mars natuurlijk.
Reply
Direct de onvermijdelijke break terug. Klasse Ivo
Reply
Nee joh, Mathieu heeft een tussenjaar, en staat alsnog vele malen hoger dan Benneteau. Rara, hoe kan dat?

Maar het gaat vooral om het spel, het is nu weer niet om aan te zien van Julien...
Reply
En na twee gamepoints voor 4-4 weer de break voor Schuettler, soms is tennis zo voorspelbaar...
Reply
En direct weer de rebreak, voorspelbaar indeed.

En PHM een tussenjaar? :lol: Dat is niet handig...
Reply
Waarom is dat niet handig? Zoveel talent, ik begrijp wel dat het moeilijk is daarmee om te gaan.

En hup Minar, hou nou 1x je service!
Reply
Hahahaha, Benneteau gaat weer onderuit en knalt de boarding in, wat een prachtige anti-held is het toch ook Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:En na twee gamepoints voor 4-4 weer de break voor Schuettler, soms is tennis zo voorspelbaar...

ga jij maar niet voorspellen Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hop, op love naar gamewinst, hup Ivo!
Reply
En de break voor Ivo, klasse =D>
Reply
Klasse Ivo, nu toeslaan!
Reply
mindlight Wrote:En de break voor Ivo, klasse =D>

zo voorspelbaar allemaal Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: