The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Umag / Gstaad / Los Angeles
#1
Drie kleine toernooien deze week, en weinig wedstrijden die voor de deadline gespeeld zullen zijn; Beck, Youzhny, GGL, Gaba, Andreev, Hernych en Crivoi/Kohlschreiber zijn dus wel must-picks, maar in LA en Umag zijn best verschillen te maken.
Reply
#2
dat zijn zeker niet allemaal must-picks en ik vind het dan ook een hele lastige week, voornl door de vele jongens die al weken lang achter elkaar spelen en idd niks dat er in umag en LA bekend is...

een groot deel zal andreev nu we'll nemen en dat is jammer, want ik had hem sowieso genomen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
wel grappig trouwens, djokovic dubbelt wel in umag maar singlet niet. zal wel met dat nieuwe rankingsysteem te maken hebben, want hij kan hier bijna niks meer winnen.

maar goed, of het dan verstandig is om op gravel te gaan dubbelen met het hc-seizoen voor de deur...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Hij doet het voor de gezelligheid en om jou te kunnen ontmoeten, lijkt me.
Reply
#5
Foutje in de LA draw; Kunitsyn heeft geen bye maar een q.
Reply
#6
Bedankt voor de oplettendheid, het is nu aangepast.
Reply
#7
_Tampie Wrote:Hij doet het voor de gezelligheid en om jou te kunnen ontmoeten, lijkt me.
dat lijkt me ook en ik ga morgen dus ik zie hem dubbelen. en ook nog 8 single-partijen. helaas niet de mooiste potten op papier, maar wel veel en ik ga vrijdag of zaterdag nog een keer dus hoop dan op wat mooiere potten.

voor degenen met beelden, ik ben te herkennen aan een kroatieshirt en een spandoek met 'buurs is een loser'.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Ad Wim Wrote:ik ben te herkennen aan een kroatieshirt en een spandoek met 'buurs is een loser'.

Undecided Hoe leg je dat je vriendin uit? 'Nou ik heb dus een gast op het internet daar maak ik 17 uur per week ruzie mee, die wil ik toch even laten weten dat ik aan hem denk'
Reply
#9
De q's uit LA zijn niet te kiezen? (Ouanna, Bogomolov)
Reply
#10
Die zijn nog niet gekwalificeerd. Ik wil ze er best bijzetten, maar ik vrees dat er mensen zijn die dan q's gaan picken die nog niet eens R3 van de qualireeks hebben overleefd.
Reply
#11
Zo is het weleens gebeurd. Maar laat maar, zullen toch weinig mensen interesse in hebben.
Reply
#12
Dat is zeker zo Andre, en als ik vandaag iets meer in de buurt van een computer zou hebben gezeten zou ik dat allicht gedaan hebben. Maar het is nu redelijk laat en misschien wordt het nu niet meer gelezen als ik ze er nu in zet.
Reply
#13
Zet er toch maar bij als het kan...want ik wil er wellicht 1 kiezen :8:
Reply
#14
Chardy wint, Navarro dubbel mp. Jammer, dat zijn toch de goedkope alternatieven die ik links heb laten liggen voor Davy. Davy weinig gekozen en presteert ook zelden back-to-back, maar gezien zijn prijs kon ik hem niet laten liggen, en omdat er maar 2 anderen met Davy zijn is het wel weer aardig.
Reply
#15
Gezien zijn prijs? :eeeek:

Hij kost bijna 3000 euro en dat voor zo'n klein toernooitje....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Ja maar Davydenko is gezien zijn kwaliteiten niet duur. En het is inderdaad een klein toernooi, maar ook daar worden relatief de grote puntenaantallen door de winnaars binnengesleept. Maar hij heeft wel een finaleplaats nodig om rendabel te zijn, en eigenlijk zelfs winst. Zijn loting is wel erg eenvoudig, en na vorige week heeft hij wat krediet bij me.
Reply
#17
Ad Wim Wrote:
_Tampie Wrote:Hij doet het voor de gezelligheid en om jou te kunnen ontmoeten, lijkt me.
dat lijkt me ook en ik ga morgen dus ik zie hem dubbelen. en ook nog 8 single-partijen. helaas niet de mooiste potten op papier, maar wel veel en ik ga vrijdag of zaterdag nog een keer dus hoop dan op wat mooiere potten.

voor degenen met beelden, ik ben te herkennen aan een kroatieshirt en een spandoek met 'buurs is een loser'.

Wel mooi dat je zelfs tijdens de vakantie nog aan mij denkt :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#18
_Tampie Wrote:Ja maar Davydenko is gezien zijn kwaliteiten niet duur. En het is inderdaad een klein toernooi, maar ook daar worden relatief de grote puntenaantallen door de winnaars binnengesleept. Maar hij heeft wel een finaleplaats nodig om rendabel te zijn, en eigenlijk zelfs winst. Zijn loting is wel erg eenvoudig, en na vorige week heeft hij wat krediet bij me.

Als hij de finale haalt, is hij idd rendabel.
Maar zoals je al zegt, speelt hij niet iedere week goed.

De vraag is hoeveel motivatie hij heeft, aangezien hij ook snel richting amerika moet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
Buurs, wat heeft Spadea gedaan?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#20
Hanescu gaat erg lekker =D>
Reply
#21
Ik denk wel dat hij speelt om het toernooi te winnen. Hij is nooit echt terughoudend geweest daarin, won ook gewoon St. Polten voordat Roland Garros eraan kwam. En er zitten niet echt grote bedreigingen in zijn helft, maar je weet het nooit.
Reply
#22
_Tampie Wrote:Ik denk wel dat hij speelt om het toernooi te winnen. Hij is nooit echt terughoudend geweest daarin, won ook gewoon St. Polten voordat Roland Garros eraan kwam. En er zitten niet echt grote bedreigingen in zijn helft, maar je weet het nooit.

Ljubicic is toch wel een angstgegner voor Davy hoor.
Reply
#23
Voor Ljubicic ben ik niet zo bang, die ligt er toch al uit tegen de tijd dat Davy hem tegenkomt.
Reply
#24
Daar ga ik niet vanuit, in zijn thuisland, in een prutskwart, nee dat wordt de gedroomde SF zaterdag :8:
Reply
#25
mindlight Wrote:Daar ga ik niet vanuit, in zijn thuisland, in een prutskwart, nee dat wordt de gedroomde SF zaterdag :8:

Nee, Davy def. Cuevas uiteraard.
Reply
#26
en opnieuw wint josé zijn eerste ronde niet en verliest hij eerste set tb. Ik blijf hem nemen verdomme. Held!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
apart hier. gewoon een open park waar iedereen in en uit kan lopen, en de buitenbanen zijn gewoon gratis. spelers lopen idd gewoon over het park en het lijkt we'll alsof alle mooie vrouwen van heel kroatie hierheen zijn gekomen...

ik ga de tribune op, mooi dat de poll nog even online is gekomen. hup fognini en greul!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
We verwachten een uitgebreide reportage met foto's Ad. Zowel van de spelers als van die mooie vrouwen waar je het over hebt.
Reply
#29
On 2nd thought .. laat die tennissers maar zitten, die hebben we al vaak genoeg gezien.
Reply
#30
Greul en Vliegen trekken zich terug.

Voor hen Lammer en Zemlja
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: