The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FC Groningen - Ajax
#1
Rommedahl in de basis omdat Kennedy blessé is. Aissati op de bank.

Denk dat weinigen dit eind vorig seizoen hadden gedacht. Maar goed, der lijken er in Amsterdam ook maar weinigen te zijn die inzien dat Aissati een mooiweervoetballer is die niet meeverdedigd waardoor hij alleen bruikbaar is in duels tegen de kleintjes die niet aan aanvallen denken tegen Ajax. Helaas ziet Jol het blijkbaar wel. Sad

Dat ie in Kennedy wat ziet in een 4-4-2 kan ik ook nog begrijpen, maar Rommedahl kan toch echt niet als je kampioen wilt gaan worden. :o
Reply
#2
Verrassend geen Isi....................voorkeur voor Zeeuw en Enoh.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#3
Aardig potje tot nu toe, niet heel goed voetbal maar wel veel tempo.

Heb Eredivisie Live na de competitie van vorig seizoen stopgezet en was van plan het na mijn vakantie (begin september) weer te nemen maar ze geven de wedstrijden toch allemaal door, relaxed dus.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#4
ik vind sulejmani tot nu toe de uitblinker bij Ajax
The great old Ludwig von...
Reply
#5
het had echt wel 0-3 kunnen staan, verbazingwekkend makkelijk gaat t in Groningen. Zal dat nou echt door vertrek van Berg komen?
The great old Ludwig von...
Reply
#6
gittermaster Wrote:het had echt wel 0-3 kunnen staan, verbazingwekkend makkelijk gaat t in Groningen. Zal dat nou echt door vertrek van Berg komen?

Die 0 uit 0-3 wel ja. Groningen heeft echt behoefte aan een spits!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#7
@ peter: die Rommedahl deed het echt niet zo beroerd hoor.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#8
PSV daarentegen. Als zelfs Marcellis gaat blunderen.. Engelaar slechtste man. Afellay verkopen aan Arsenal en Honda halen zou absoluut geen slechte zaak zijn, al ist bij VVV natuurlijk makkelijker uitblinken dan bij PSV. Gelukkig ist maar een spelletje anders zou ik niet echt met een fijn gevoel op vakantie gaan vannacht. Wink feli ajacieden en tukkers, de 1e schifting is gemaakt. Wink
Reply
#9
Peter Wrote:PSV daarentegen. Als zelfs Marcellis gaat blunderen.. Engelaar slechtste man. Afellay verkopen aan Arsenal en Honda halen zou absoluut geen slechte zaak zijn, al ist bij VVV natuurlijk makkelijker uitblinken dan bij PSV. Gelukkig ist maar een spelletje anders zou ik niet echt met een fijn gevoel op vakantie gaan vannacht. Wink feli ajacieden en tukkers, de 1e schifting is gemaakt. Wink

Peter heeft dringend behoefte aan vakantie volgens mij. De Zeeuw moest eerst maar eens bewijzen geen Lindenberghje te worden. Nou, De Zeeuw maakt Ajax beter. Rommedahl speelde prima. Bij Feyenoord speelde de jeugdkeeper (had Peter ook oordeel over) ook een prima wedstrijd. Sneu dat hij geblesseerd raakte.

En PSV had prima aankopen gedaan haha. Ooijer is echt een oude man. Engelaar laat zien waarom hij niet meer in het Nederlandse elftal staat. Affelay heeft het niet meer om over Marcellis maar niet te spreken. Tijdperk PSV is voorbij, zoveel is wel duidelijk. Toivonen wel goed, mooie goals!
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
#10
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:PSV daarentegen. Als zelfs Marcellis gaat blunderen.. Engelaar slechtste man. Afellay verkopen aan Arsenal en Honda halen zou absoluut geen slechte zaak zijn, al ist bij VVV natuurlijk makkelijker uitblinken dan bij PSV. Gelukkig ist maar een spelletje anders zou ik niet echt met een fijn gevoel op vakantie gaan vannacht. Wink feli ajacieden en tukkers, de 1e schifting is gemaakt. Wink

Peter heeft dringend behoefte aan vakantie volgens mij. De Zeeuw moest eerst maar eens bewijzen geen Lindenberghje te worden. Nou, De Zeeuw maakt Ajax beter. Rommedahl speelde prima. Bij Feyenoord speelde de jeugdkeeper (had Peter ook oordeel over) ook een prima wedstrijd. Sneu dat hij geblesseerd raakte.

En PSV had prima aankopen gedaan haha. Ooijer is echt een oude man. Engelaar laat zien waarom hij niet meer in het Nederlandse elftal staat. Affelay heeft het niet meer om over Marcellis maar niet te spreken. Tijdperk PSV is voorbij, zoveel is wel duidelijk. Toivonen wel goed, mooie goals!

Toivonen meteen goed omdat ie 2x scoort? Zn spel is vaak matig, vandaag ook weinig bijzonders op de goals na. Duidelijk geen echte nummer 9.

Ooijer was vandaag nog de beste die achterin rondliep, Ibi is niet in vorm maar onzin om te stellen dat hij het meteen niet meer heeft.. die komt er wel weer. Marcellis was nipt voldoende vandaag, alleen een megablunder. Die maakt iedereen wel eens, maakt je niet meteen een slechte speler. Jou "topclubwaardige" Verhaegh zag er ook lekker uit tegen Willem II bij oa die 2e goal zeg. Is die nou meteen niet meer topclub-waardig? Engelaar was idd erg slecht vandaag, was bekend dat zn omschakeling een zwakke plek is en dat legde VVV met zn snelle aanvallers prima bloot helaas.

Verder moet De Zeeuw idd nog bewijzen geen Lindenberghje te zijn (nooit gezegd dat ik eraan twijfel dat hij het beter zal doen bij Ajax. Lindenbergh en Perez waren toen ze naar Ajax gingen de besten bij AZ maar redden het niet. De Zeeuw was niet de beste bij AZ maar kan het best redden bij Ajax, bv. omdat die nu een mindere selectie hebben dan in de tijd dat Lindenbergh kwam) en hoop ik van harte dat Rommedahl nog 33x in de basis zal staan bij Ajax. Reken maar dat het 9 van de 10x niks is. Mijn mening veranderd niet door 1 goede pot, hopelijk die van Jol wel zodat hij in de basis blijft.

Over die Darley had en heb ik geen mening. Wel over dat Feyenoord met een jeugdkeeper op doel niet serieus te nemen is. En dat is na 1 goede helft van een jeugdkeeper niet veranderd. Ik wil wel eens zien hoe zo'n jongen zich houdt in potjes tegen PSV, Ajax, AZ of Twente.

En so what als uiteindelijk blijkt dat Rommedahl dit seizoen topscorer van de eredivisie wordt, Darley Feyenoord kampioen maakt en PSV VVV een voorstel doet om Honda met Afellay te ruilen omdat die laatste het niet meer heeft? Ik pretendeer nergens een kenner te zijn (al denk ik dat je zonder enige kennis van het NL-voetbal niet presteert bij CM zoals ik vorig jaar deed), geef louter mijn mening. Daar is een forum voor. Lekker discussieren en niet iedere discussie hoeft een winnaar op te leveren. Meningen mogen verschillen. Waarom is iemand opeens aan vakantie toe als hij ergens anders over denkt dan jij? Je zou er beter aan doen zelf ook eens te komen met een mening en dan het liefst als je eens ergens anders over denkt dan de meute, zoals ik dat ook doe. We hebben Bocaloca en Mukkus al voor het inhoudsloze geneuzel.
Reply
#11
Peter, iig een prettige vakantie.
Mijn gevoel na deze competitiestart is uiteraard erg lekker en ook heel lang geleden dat ik zo'n gevoel had.
Zal de slagroom er volgende week ook op komen?
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#12
Adder Wrote:Peter, iig een prettige vakantie.
Mijn gevoel na deze competitiestart is uiteraard erg lekker en ook heel lang geleden dat ik zo'n gevoel had.
Zal de slagroom er volgende week ook op komen?

Slagroom als je van RKC wint? :razz:

Verder is Twente mss wel een grotere concurrent dan PSV dit jaar dus je hoopt dat PSV daar wel wint neem ik aan? Wink

Na PSV-Ajax (3-1 [-o< ) ben ik terug en praten we verder.
Reply
#13
Tripplexxx Wrote:Peter heeft dringend behoefte aan vakantie volgens mij.

Hij heeft niet alleen behoefte aan vakantie, maar ook aan een vakantieliefde. Dattie even lekker een andere 12-jarige mag vingeren of aftrekken....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#14
Mooi hoe zo'n Ajax-topic meteen door peter weer gedegradeerd wordt tot psv zooi...
Reply


Forum Jump: