The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Washington
Wat een scheve verdeling in die draw zeg :eeeek:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/posting/2009/418/mds.pdf">http://www.atpworldtour.com/posting/2009/418/mds.pdf</a><!-- m -->
Reply
zeg dat ja! gek week je wordt dit, zo aan de vooravond van alle grote toernooien. vraag me af of roddick, potro etc hier vol gas gaan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies, en zeker Potro zit in een deel van het schema waar hij gemakkelijk de wals kan starten.

Aan de andere kant is het budget maar 11.000 dus het wordt wel interessant.
Reply
Roddick klaar voor rentree
WASHINGTON - Andy Roddick is er fysiek en mentaal klaar voor om terug te keren op de tennisbaan. De Amerikaan maakt woensdag zijn opwachting bij het toernooi in Washington.
Het wordt zijn eerste wedstrijd sinds de verloren finale op Wimbledon van de Zwitser Roger Federer.
"Het was hard voor mij om dat duel te verliezen'', keek hij maandag terug op de historische vijfsetter in Londen.
"Maar aan de andere kant, niet veel mensen krijgen de kans om voor die titel te spelen. De nederlaag deed pijn, maar het was ook mooi om zo'n wedstrijd te kunnen spelen. Dat gebeurt immers niet vaak.''
Na de finale meldde Roddick zich met een heupblessure af voor het duel in de kwartfinales van de Daviscup met Kroatië. Hij is inmiddels volledig hersteld.
''Ik voel me goed. Maar ik heb besloten niet de fout te maken door te vroeg terug te komen. Nu ben ik er weer helemaal klaar voor.''
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
prima isner en hewitt trouwens.
Reply
idd, prima start voor John en Leyton!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ginepri een set achter! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Becker kon hem uitserveren maar Ginepri komt sterk terug. Dag van karaktermannen dit =D>
Reply
De Chaunac wint, knappe zege =D>
Goed nieuws voor Haggie ook natuurlijk!
Reply
idd, een brok karakter die becker!

laat maar weer zien wat voor gekke weken dit zijn, dat @zelfs ginepri een toernooi kan winnen...
Reply
Was het even aan het volgen net. Volgens mij stond Ginepri in de tiebreak van de 3e set met 4-1 voor.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
A. Seppi 6 4 6
G. Gaudio 0 6 0

Seppi had fors ingezet op 2-1 winst en < 6.5 games.
Reply
Wat is die Cilic toch ook een sneu figuur Undecided Gelukkig Karlovic als backup genomen want dit is wederom een wanprestatie.
Reply
Ad Wim Wrote:idd, een brok karakter die becker!

laat maar weer zien wat voor gekke weken dit zijn, dat @zelfs ginepri een toernooi kan winnen...

Idd ook knap terug gekomen van Becker na een paar keer een lastige stand in de derde set. En "zelfs" Ginepri? Dat heeft hij wel vaker gepresteerd natuurlijk...
Reply
heb je zijn uitslagen dit jaar gezien? het zijn gewoon kermisweken, stilte voor de storm.

klote van gulbis zeg, en die berdych ook zo vaak gekozen, op basis waarvan dan?
en monsterachtig heeft hem natuurlijk weer :o

dat potro zoveel moeite heeft met lu stemt me dan wel weer gerust. en haas is natuurlijk een klasbak, maar dat wisten we al.
Reply
Elikian Wrote:A. Seppi 6 4 6
G. Gaudio 0 6 0

Seppi had fors ingezet op 2-1 winst en < 6.5 games.
ik denk eerder gaudio...
Reply
Berdych een hele logische keuze natuurlijk.

Potro wint gelukig nadat hij weer even moest wennen. Nu de belangrijke pot tegen waarschijnlijk Hewitt.
Reply
Waarom is Berdych in godsnaam een logische keuze? Hij verloor een paar weken geleden nog 63 63 van Kiefer en het is nou niet zo dat ie een eenvoudige loting heeft...
Een begrijpelijke keuze, verder wil ik niet gaan hoor.
Reply
Gulbis natuurlijk dramatische cijfers.

Mooie oop voor vandaag...
Reply
Ad Wim Wrote:heb je zijn uitslagen dit jaar gezien? het zijn gewoon kermisweken, stilte voor de storm.

klote van gulbis zeg, en die berdych ook zo vaak gekozen, op basis waarvan dan?
en monsterachtig heeft hem natuurlijk weer :o

dat potro zoveel moeite heeft met lu stemt me dan wel weer gerust. en haas is natuurlijk een klasbak, maar dat wisten we al.

Ja, het zat inwendig verre van goed bij hem, is toen geopereerd en nu op de weg terug. Als hij zijn oude niveau haalt is het gewoon een goede HC speler (en meer ook niet). En verliezen van Becker op HC is geen schande, de manier waarop is wel zuur.
Reply
Ginepri akelige prutser! Hij had Roddick moeten pakken, die echt niet voluit gaat nog deze week!

Potro's setverlies zegt mij genoeg! (nog) niet goed genoeg!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Zit nu op een camping in Belgie met een twijfelachtige en trage verbinding.
Maandagavond rond half 10 diverse vergeefse pogingen gedaan om online te komen en mijn team evt. aan te passen.
Team wat nu staat is van zondagavond laat.

Ik hoop weer thuis te zijn voor de deadline van Montreal.
Deze is lijkt me gewoon op maandagavond 10 uur, ook al is het een Masters.
Reply
Hoezo op maandag om 22 uur? Dan zijn de partijen al ruimschoots bezig en dat lijkt me juist in deze vakantietijd zeker niet wenselijk.

En volgens mij heeft tot nu toe elke deadline van een GS of TMS voor de eerste partij gelegen, dus ik stel voor dat we dat nu ook doen. En dan lijkt me zondagavond laat de beste optie, of eventueel maandagochtend vroeg.
Reply
Je hebt helemaal gelijk Ad,ik dacht dat de partijen in Montreal net als deze week in Washington om 22 uur zouden beginnen.
Persoonlijk zie ik de deadline van volgende week dan het liefst direct voor het begin van de eerste partij.17.00 uur?
Krijgen we misschien weer de discussie met de werkende deelnemers (waaronder ik normaal gesproken )dus is de laatst gebruikte oplossing bij een TMS van maandagochtend 10 uur de beste optie.
Reply
Gaat weer lekker, Schuettler van 5-3 naar 5-7 en Fish verliest de 2e set en meteen een break achter ](*,)
Reply
Ivo wint :Big Grin ...lekker voor FTM en Petzschner ook goed op weg..dat is weer gunstig voor de poll =D> =D>
Reply
En PP wint ook.... :8: =D>
Reply
Prima meteen de break voor Sela...Weg met Hewitt

edit: het is alweer 1-1
Reply
Geen 1 verrassing.
Soderling wint wel heel overtuigend van Youzhny en is in mijn ogen meteen kanshebber voor de titel
Reply
Ik geloof niet dat ik de Kroaten in de juiste week heb geselecteerd. Undecided

Maar verder mooie uitslagen, en toch wel verrassend hoor.
Hewitt =D>
Karlovic =D>

Soderling Notworthy
De Chaunac Notworthy
Isner Notworthy
Reply

Forum Jump: