The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montreal
#31
Dat zou kunnen, maar in deze draw verwacht ik niet zoveel verschillen als in IW en Miami eerder dit jaar. Zijn weinig echt leuke outsiders in vorm met een goede loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Mwa ik verwacht toch een leuke tweedeling tussen Roddick en Djokovic hoor. Verder een toch wel behoorlijk aantal jongens die een paar rondes kunnen pakken, terwijl ze niets kosten, maar dat gaat dan weer ten koste van een topper.
Reply
#33
Neem nou niet weer Karlovic Wink

En ik zie dus niet heel veel zekere 1e ronde winnaars, en zeker geen die ook nog een makkelijke seed hebben in de 2e ronde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
mindlight Wrote:Mwa ik verwacht toch een leuke tweedeling tussen Roddick en Djokovic hoor. Verder een toch wel behoorlijk aantal jongens die een paar rondes kunnen pakken, terwijl ze niets kosten, maar dat gaat dan weer ten koste van een topper.
Ook een grote tweedeling tussen Federer en Murray verwacht ik. Samen met Roddick/Djokovic en dan wat klein grut. Denk dat het gros daarvoor gaat.
Reply
#35
Ik denk dat vrijwel iedereen Murray heeft, en slechts een enkeling Federer...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Ik heb Murray niet, maar Federer ook niet :8:
Reply
#37
Maar we weten dat jouw teams zelden standaard zijn :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
mindlight Wrote:Ik heb Murray niet, maar Federer ook niet :8:
Leuk! Tsonga, Gonzo of Davy dan toch zeker...Gewaagde keuze!
Reply
#39
Ik heb denk ik wel 1 iemand die maar weinigen zullen hebben, en die hopelijk ook onder de radar is gebleven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
4 man hier...Dit wordt hem...
Reply
#41
Moet nu een (hopelijk korte) meeting in, ben benieuwd zo!
Reply
#42
mindlight Wrote:Moet nu een (hopelijk korte) meeting in, ben benieuwd zo!
Succes met beide.
Benieuwd naar het team van Monsterachtig. Verwacht iig Murray en Roddick bij hem maar je weet het nooit.
Reply
#43
Buurs' team kun je alweer uittekenen. En waarsch snapt ie ook niet helemaal dat ie onderhand een beetje moet gaan gokken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
Ad Wim Wrote:Buurs' team kun je alweer uittekenen. En waarsch snapt ie ook niet helemaal dat ie onderhand een beetje moet gaan gokken...
Zet Buurs zijn team even neer voor tien uur..kijken of het klopt.
Reply
#45
Ad Wim Wrote:Buurs' team kun je alweer uittekenen. En waarsch snapt ie ook niet helemaal dat ie onderhand een beetje moet gaan gokken...

Zet mijn team hier nu neer dan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Ad Wim Wrote:Buurs' team kun je alweer uittekenen. En waarsch snapt ie ook niet helemaal dat ie onderhand een beetje moet gaan gokken...

Afgelopen weken toch 500 pnt ingelopen.

Nu ook weer een heel verschillend team met Vos.

Gaat spannend worden.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#47
Federer, Roddick, Potro en Bogo hier. Murray lijkt me ook erg goed maar verwacht een geweldige Federer
Reply
#48
F. Dancevic Montreal 10 in 593
A. Murray Montreal 10 in 8260
A. Roddick Montreal 10 in 5470
J. Isner Montreal 0 in 754
J. Del Potro Montreal 10 in 5005
S. Querrey Montreal 10 in 1495

Geen Hewitt, Murray moet hem eraf slaan.
Reply
#49
mur, djo, pot en isner
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
TJa, te laat, maar je kunt Buurs' team altijd wel raden. Nu was het wel duidelijk dat hij Roddick, Potro en Murray zou nemen en een hoop kleintjes. En daarom wint ie dus nooit, je moet af en toe een verrassing nemen. En zeker nu, als je in moet halen... #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Overdune Wrote:F. Dancevic Montreal 10 in 593
A. Murray Montreal 10 in 8260
A. Roddick Montreal 10 in 5470
J. Isner Montreal 0 in 754
J. Del Potro Montreal 10 in 5005
S. Querrey Montreal 10 in 1495

Geen Hewitt, Murray moet hem eraf slaan.
Geen Hewitt lijkt me ook niet zo gek met JCF in R1.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Hoezo standaard, mijn team is gewoon de top 6 meest gekozen. :razz:
Reply
#53
Ad Wim Wrote:TJa, te laat, maar je kunt Buurs' team altijd wel raden. Nu was het wel duidelijk dat hij Roddick, Potro en Murray zou nemen en een hoop kleintjes. En daarom wint ie dus nooit, je moet af en toe een verrassing nemen. En zeker nu, als je in moet halen... #-o

Volgens mij kan ik niet veel meer verschillen met Vos hebben.... :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#54
Ja, omdat híj durft, jij hebt zoals altijd weer een standaard, laf team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Ad Wim Wrote:TJa, te laat, maar je kunt Buurs' team altijd wel raden. Nu was het wel duidelijk dat hij Roddick, Potro en Murray zou nemen en een hoop kleintjes. En daarom wint ie dus nooit, je moet af en toe een verrassing nemen. En zeker nu, als je in moet halen... #-o
Dat hij alle kleintjes in het deel van Potro en Roddick neemt is dan wel weer verrassend. Murray moet het alleen doen bovenin.
Reply
#56
Haggie Wrote:mur, djo, pot en isner
Dan heb je nog wat onbenut gelaten, maar verder prachtig team!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Monster heeft Federer...Dat bevestigd mijn vertrouwen Wink
Reply
#58
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:TJa, te laat, maar je kunt Buurs' team altijd wel raden. Nu was het wel duidelijk dat hij Roddick, Potro en Murray zou nemen en een hoop kleintjes. En daarom wint ie dus nooit, je moet af en toe een verrassing nemen. En zeker nu, als je in moet halen... #-o
Dat hij alle kleintjes in het deel van Potro en Roddick neemt is dan wel weer verrassend. Murray moet het alleen doen bovenin.
Ach ja, dat zijn natuurlijk wel allemaal verwachte kleintjes. Maar het nemen van een grote jongen wordt vrijwel altijd beloond.

En de hele week zit ie Roddick af te zeiken omdat ie zo slecht is, en dan neemt ie hem nu toch Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:mur, djo, pot en isner
Dan heb je nog wat onbenut gelaten, maar verder prachtig team!
Hij heeft een heel ander team...
Reply
#60
kooltje Wrote:Monster heeft Federer...Dat bevestigd mijn vertrouwen Wink
Denk toch nog steeds dat Murray de betere HC-speler is. Maar die heeft een lastige loting tot de SF...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: