The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV Eindhoven - AFC Ajax
#1
Kan zomaar op het juiste moment komen, de druk ligt bij PSV want verliezen is Ajax op zijn vroegst rond de winterstop weer in het vizier krijgen. Een gelijkspel is voor PSV ook niet ideaal maar zou ik als PSV-er op dit moment voor tekenen.
Ik heb er echter alle vertrouwen in en verwacht dan ook een nette 1-3.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#2
Bumme Wrote:Kan zomaar op het juiste moment komen, de druk ligt bij PSV want verliezen is Ajax op zijn vroegst rond de winterstop weer in het vizier krijgen. Een gelijkspel is voor PSV ook niet ideaal maar zou ik als PSV-er op dit moment voor tekenen.
Ik heb er echter alle vertrouwen in en verwacht dan ook een nette 1-3.

Beetje hetzelfde als vorig jaar. Ajax in vorm, PSV niet. Toen werd het 6-2( dacht ik).
Nu denk ik 3-0.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#3
Bumme Wrote:Kan zomaar op het juiste moment komen, de druk ligt bij PSV want verliezen is Ajax op zijn vroegst rond de winterstop weer in het vizier krijgen. Een gelijkspel is voor PSV ook niet ideaal maar zou ik als PSV-er op dit moment voor tekenen.
Ik heb er echter alle vertrouwen in en verwacht dan ook een nette 1-3.

Tsja, PSV moet winnen, Ajax zal loeren op de counter en een puntje. Heb er vertrouwen in dat we Ajax kunnen pakken. Schat Twente toch eigenlijk hoger in dan Ajax op het moment. Ajax is nog niet getest dit jaar (ze hadden Groningen-uit gewoon op het ideale moment), Twente al 3x en dat deden ze niet slecht. Als je in Enschede een terecht punt pakt (Twente het beste spel, PSV de beste kansen) moet je dus gewoon van Ajax kunnen winnen in eigen huis.

Bovendien denk ik dat het een voordeel voor PSV is dat heel Ajax alweer zonder dat het ergens op gebaseerd kan worden zevert over een titel. Hoogmoed komt nog steeds voor de val.
Reply
#4
Undecided Undecided Undecided
Peter, jij zou ook best als ajacied doorkunnen hoor, als het op arrogantie aan komt. Daarom vind ik je ook wel een leuke vent...
The great old Ludwig von...
Reply
#5
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Kan zomaar op het juiste moment komen, de druk ligt bij PSV want verliezen is Ajax op zijn vroegst rond de winterstop weer in het vizier krijgen. Een gelijkspel is voor PSV ook niet ideaal maar zou ik als PSV-er op dit moment voor tekenen.
Ik heb er echter alle vertrouwen in en verwacht dan ook een nette 1-3.

Tsja, PSV moet winnen, Ajax zal loeren op de counter en een puntje. Heb er vertrouwen in dat we Ajax kunnen pakken. Schat Twente toch eigenlijk hoger in dan Ajax op het moment. Ajax is nog niet getest dit jaar (ze hadden Groningen-uit gewoon op het ideale moment), Twente al 3x en dat deden ze niet slecht. Als je in Enschede een terecht punt pakt (Twente het beste spel, PSV de beste kansen) moet je dus gewoon van Ajax kunnen winnen in eigen huis.

Bovendien denk ik dat het een voordeel voor PSV is dat heel Ajax alweer zonder dat het ergens op gebaseerd kan worden zevert over een titel. Hoogmoed komt nog steeds voor de val.

Gaat dat ook op als je onterecht een punt pakt in eigen huis tegen VVV?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#6
=D>
Reply
#7
Willen de joden nog een paar spandoekjes van ons lenen?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#8
Vret Mien Gras Wrote:Willen de joden nog een paar spandoekjes van ons lenen?

Het is dat je er zelf over begint maar ik zou me de tering schamen voor die flutdoekjes die "jullie" zondag lieten zien.
Dat eeuwige calimero gejank als er een speler of (assistent) trainer naar een andere club gaat begint me zo verschrikkelijk tegen te staan.
"Wij" maken niet anders mee maar ons hoor je zelden klagen, zo gaat het namelijk in het leven en dus ook in de voetballerij. Dat jullie het niet lief van Fred en Erik vinden is prima maar die doeken slaan de plank totaal mis en zijn ook niet grappig ( oke, misschien die ene over het uitspreken van de "S" dan een heel klein beetje).

Dus als antwoord op je vraag: Nee bedankt, die doeken hebben we niet nodig!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#9
Dat eeuwige geneuzel om onze kleine vriend Calimero erbij te betrekken begint mij zo verschrikkelijk tegen te staan.
Wil je me nu duidelijk maken dat jullie ook spelers en trainers verliezen en er nooit over zeiken? Moet ik onder "wij" alle ajacieden verstaan of praat je over jezelf?
En dan "zelden klagen", hahahahaha de tranen biggelen me over de wangen.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#10
Vret Mien Gras Wrote:Dat eeuwige geneuzel om onze kleine vriend Calimero erbij te betrekken begint mij zo verschrikkelijk tegen te staan.
Wil je me nu duidelijk maken dat jullie ook spelers en trainers verliezen en er nooit over zeiken? Moet ik onder "wij" alle ajacieden verstaan of praat je over jezelf?
En dan "zelden klagen", hahahahaha de tranen biggelen me over de wangen.

Ga jij mij dan vertellen dat dit geen "piep-piep-hallo" doeken waren? Ik heb een normaal doek gezien en de rest was allemaal richting Ten Hag en Fred Rutten. Natuurlijk balen wij ervan als er weer eens een goede speler verkocht wordt en natuurlijk roepen wij ook wel eens wat richting het huidige bestuur maar mensen die goed geweest zijn voor Ajax zijn nog altijd heel hartelijk welkom ( van Gaal vorig seizoen nog).
Dat jullie er zoveel tijd insteken om Rutten op deze manier te verwelkomen zou je tranen moeten bezorgen, en dan niet van het lachen maar van verdriet.

Dankzij Rutten staan jullie nu in de top van Nederland en tellen jullie volledig mee, vergeet dat niet........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#11
Vret Mien Gras Wrote:Willen de joden nog een paar spandoekjes van ons lenen?


Heb je een paar voorbeelden of foto's voor me Vretje?
Reply
#12
[Image: FCT-PSV%20Spandoeken.jpg]

vind ze ook een beetje triest maar met die S kan ik zeker om lachen, maar ja het hoort nu een maal bij voetbal
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
#13
Undecided Wat een jankerige kneusjes daar in Twente, tsjongejonge... Wat denken jullie zelf, dat iedereen altijd en eeuwig bij dezelfde club blijft? En heeft Rutte jullie dan zo'n streek geleverd? Zonder hem waren jullie nog nergens. Sluit me volledig aan bij Bumme. Weer duidelijk dat we hier nog steeds met een klein clubje te maken hebben!
Reply
#14
:lol: En spelen :wink: kunnen die domme boeren ook al niet, geLLukkig, jezus dan ben je dom!
Reply
#15
Quote:En spelen kunnen die domme boeren ook al niet
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
#16
gittermaster Wrote:
Quote:En spelen kunnen die domme boeren ook al niet
:lol:

:wink: vergeten... :oops:
Reply
#17
:wink: :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#18
Wat een trieste doeken zeg, had de helft nog niet eens gezien. Weinig respect.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#19
namaaksupporters. :razz:
Reply
#20
Ronnie D. Wrote:
Peter Wrote:
Bumme Wrote:Kan zomaar op het juiste moment komen, de druk ligt bij PSV want verliezen is Ajax op zijn vroegst rond de winterstop weer in het vizier krijgen. Een gelijkspel is voor PSV ook niet ideaal maar zou ik als PSV-er op dit moment voor tekenen.
Ik heb er echter alle vertrouwen in en verwacht dan ook een nette 1-3.

Tsja, PSV moet winnen, Ajax zal loeren op de counter en een puntje. Heb er vertrouwen in dat we Ajax kunnen pakken. Schat Twente toch eigenlijk hoger in dan Ajax op het moment. Ajax is nog niet getest dit jaar (ze hadden Groningen-uit gewoon op het ideale moment), Twente al 3x en dat deden ze niet slecht. Als je in Enschede een terecht punt pakt (Twente het beste spel, PSV de beste kansen) moet je dus gewoon van Ajax kunnen winnen in eigen huis.

Bovendien denk ik dat het een voordeel voor PSV is dat heel Ajax alweer zonder dat het ergens op gebaseerd kan worden zevert over een titel. Hoogmoed komt nog steeds voor de val.

Gaat dat ook op als je onterecht een punt pakt in eigen huis tegen VVV?

Gelijkspel was de enige terechte uitslag. PSV maakte het spel en VVV kreeg zeker prima kansen, maar was ook vanaf minuut 1 bezig met tijdrekken. Dan verdien je nooit een zege mi. Maar goed.. als ze Honda houden gaan nog veel meer ploegen punten verspelen tegen VVV en zie ik die ploeg bovenin het rechterrijtje eindigen.


En PSV-Ajax zijn wedstrijden op zich natuurlijk, dus wat er toen gebeurde maakt sowieso niets uit voor zondag.

Tov van de 6-2 is Ajax Vermaelen kwijt achterin, maar zal hun middenveld niet zo overlopen worden nu ze De Zeeuw erbij hebben. Die zal wel een laf blok gaan vormen met Enoh en Aissati op de bank naast Sulejmani denk ik. PSV heeft tov de 6-2 alleen Brechet ingeruild voor Ooijer. En Bakkal zal spelen ipv Mendez. Das om het even. Zeker niet verzwakt dus. De voorhoede die toen 6x tegen toen met Vermaelen mss iets sterkere achterhoede kon scoren staat er nog. Ik ben vol vertrouwen, al zal het vast niet weer een monsterscore worden. 2-1. [-o<

Succes iig Ajacieden.
Reply
#21
Vorig jaar 6-2, nu nauwelijks iets veranderd aan beide kanten en het wordt maar 2-1? Laffe indekkert, zeg dan gewoon dat het weer 6-2 wordt.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#22
sowieso weer een geniaal stukje proza van onze petert waarin ie zichzelf weer eens tegenspreekt.

mooiste stukje vind ik nog wel dit:
Quote:maar was ook vanaf minuut 1 bezig met tijdrekken. Dan verdien je nooit een zege mi.

Undecided geniaal
Reply
#23
Mac Wrote:sowieso weer een geniaal stukje proza van onze petert waarin ie zichzelf weer eens tegenspreekt.

mooiste stukje vind ik nog wel dit:
Quote:maar was ook vanaf minuut 1 bezig met tijdrekken. Dan verdien je nooit een zege mi.

Undecided geniaal

Mijn persoonlijke voorkeur:

Eerst dit opmerken:

"Als je in Enschede een terecht punt pakt (Twente het beste spel, PSV de beste kansen) moet je dus gewoon van Ajax kunnen winnen in eigen huis."

en dan:

"En PSV-Ajax zijn wedstrijden op zich natuurlijk, dus wat er toen gebeurde maakt sowieso niets uit voor zondag. "

Undecided Undecided Undecided
Reply
#24
Mac Wrote:sowieso weer een geniaal stukje proza van onze petert waarin ie zichzelf weer eens tegenspreekt.

mooiste stukje vind ik nog wel dit:
Quote:maar was ook vanaf minuut 1 bezig met tijdrekken. Dan verdien je nooit een zege mi.

Undecided geniaal

Wat vind je er niet aan kloppen? Jij vind het wel mooi als van die laffe tijdrekkende clubs daar punten mee pakken?
Reply
#25
Flixieluv Wrote:Mijn persoonlijke voorkeur:

Eerst dit opmerken:

"Als je in Enschede een terecht punt pakt (Twente het beste spel, PSV de beste kansen) moet je dus gewoon van Ajax kunnen winnen in eigen huis."

en dan:

"En PSV-Ajax zijn wedstrijden op zich natuurlijk, dus wat er toen gebeurde maakt sowieso niets uit voor zondag. "

Undecided Undecided Undecided

Wat klopt er niet aan? Twente-PSV is gezien de huidige verhoudingen een topper (duel op zich) net als PSV-Ajax dat zal zijn. Maar als je niveau Twente aankunt kun je niveau Ajax ook aan.

En had jij t eerst niet over dat je zo' n hekel hebt aan het gebruik van stigmatiserende smileys? Over jezelf tegenspreken gesproken met je Undecided Undecided Undecided . :roll:
Reply
#26
Mukkus Wrote:Vorig jaar 6-2, nu nauwelijks iets veranderd aan beide kanten en het wordt maar 2-1? Laffe indekkert, zeg dan gewoon dat het weer 6-2 wordt.

Ik zeg toch dat ze nu een defensief blok gaan optrekken met de Zeeuw erbij, dan krijg je een saaiere pot die evengoed gedomineerd zal worden door PSV. Maar dus wel minder goals.
Reply
#27
Peter Wrote:Tov van de 6-2 is Ajax Vermaelen kwijt achterin, maar zal hun middenveld niet zo overlopen worden nu ze De Zeeuw erbij hebben. Die zal wel een laf blok gaan vormen met Enoh en Aissati op de bank naast Sulejmani denk ik.

Succes iig Ajacieden.

Dit noemen ze ook wel 'het psv blok'..... Undecided
Reply
#28
Hup Tukkers, spandoeken meeslepen naar het trainingsveld! Een vuile verrader bevindt zich op jullie terrein! Undecided


FC Twente verwelkomt Vennegoor of Hesselink
14/08/2009 10:33

Jan Vennegoor of Hesselink traint tijdelijk mee met het tweede elftal van FC Twente. De dertigjarige spits die op zoek is naar een nieuwe club houdt zijn conditie in Enschede op peil.

'We proberen Jan op deze manier van dienst te zijn', reageerde Steve McClaren, trainer van de Tukkers, tegenover TC/Tubantia. Vennegoor of Hesselink stond van 1996 tot 2001 onder contract bij FC Twente. In die periode speelde hij 142 competitieduels, waarin hij 59 keer scoorde.

Daarna volgden vijf seizoenen PSV en drie seizoenen Celtic. Sinds deze zomer is de negentienvoudig international transfervrij en zoekt hij naar een nieuwe club. De voorkeur van de spits gaat uit naar een werkgever in het buitenland.
Reply
#29
Peter Wrote:
Flixieluv Wrote:Mijn persoonlijke voorkeur:

Eerst dit opmerken:

"Als je in Enschede een terecht punt pakt (Twente het beste spel, PSV de beste kansen) moet je dus gewoon van Ajax kunnen winnen in eigen huis."

en dan:

"En PSV-Ajax zijn wedstrijden op zich natuurlijk, dus wat er toen gebeurde maakt sowieso niets uit voor zondag. "

Undecided Undecided Undecided

Wat klopt er niet aan? Twente-PSV is gezien de huidige verhoudingen een topper (duel op zich) net als PSV-Ajax dat zal zijn. Maar als je niveau Twente aankunt kun je niveau Ajax ook aan.

En had jij t eerst niet over dat je zo' n hekel hebt aan het gebruik van stigmatiserende smileys? Over jezelf tegenspreken gesproken met je Undecided Undecided Undecided . :roll:


Lees jij je teksten wel is terug voordat je een posting doet?
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
#30
Over jezelf belachelijk maken gesproken. Ben je aan de zuip ofzo daar op vakantie, Peter? Je reacties getuigen normaliter al niet van enige inhoud, maar nu span je toch echt de kroon. Man, man, man wat een draaikonterij.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply


Forum Jump: