The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV Eindhoven - AFC Ajax
#31
Ik was al niet meer van plan om op z'n laatste tot mij gerichte post te reageren: de beste man is zo dom dat uitleggen gewoon geen zin heeft, en hij draait dat het een aard heeft.
Reply
#32
Tripplexxx Wrote:Je reacties getuigen normaliter al niet van enige inhoud

ik vind dat nogal meevallen, is wat mij betreft een van de weinigen op dit forum die een beetje voetbalinzicht heeft. valt ook niet mee, hij moet zich telkens toch maar weer verweren tegen al die samenklonterende en elkaar nooit kritisch benaderende ajakkes nerds.

ik vind het ook geen draaikonterij, hij lult zichzelf alleen een beetje vast. maar als men hem niet op inhoud kan pakken is het blijkbaar leuk om de vorm erbij te halen.....
Reply
#33
[Image: FeyenoordSpandoek_442860b.jpg]
Reply
#34
Ik vind ook wel dat Peter doorgaans nuttige dingen zegt, maar ik vind ook dat hij hier een beetje onzin praat. Ik denk ook dat hij dat doet om de boel wat op te jagen. En ik waardeer zijn amsterdamse arrigantie wel. :razz:
Het is natuurlijk wel een beetje in je eigen straat lullen als je Groningen uit winnen "het juiste moment" noemt en VVV thuis gelijk tussen neus en lippen door noemt.
Twente uit was niet op het juiste moment omdat Twente nu al in topvorm is? En groningen is nu nog zoekende? Knappe conclusie na ongeveer 2 a 3 wedstrijden.

Laten we gewoon lekker zondag afwachten en na de amsterdamse overwinning conclusies trekken
The great old Ludwig von...
Reply
#35
gittermaster Wrote:Ik vind ook wel dat Peter doorgaans nuttige dingen zegt, maar ik vind ook dat hij hier een beetje onzin praat. Ik denk ook dat hij dat doet om de boel wat op te jagen. En ik waardeer zijn amsterdamse arrigantie wel. :razz:
Het is natuurlijk wel een beetje in je eigen straat lullen als je Groningen uit winnen "het juiste moment" noemt en VVV thuis gelijk tussen neus en lippen door noemt.
Twente uit was niet op het juiste moment omdat Twente nu al in topvorm is? En groningen is nu nog zoekende? Knappe conclusie na ongeveer 2 a 3 wedstrijden.

Laten we gewoon lekker zondag afwachten en na de amsterdamse overwinning conclusies trekken

ik heb vnl een hekel aan algemene beschuldigingen als: je reactie's hebben normaliter al weinig inhoud. daar kun je je dus niet tegen verdedigen omdat je niet weet over welke reactie's hij het dan heeft.

en zondag is de bal rond en je weet nooit hoe die ken rollen. het zijn wedstrijden op zich. details zullen bepalend zijn. en het wedstrijdverloop natuurlijk. ajakkes lijkt beter in vorm, hoewel psvee knap gelijk gespeeld heeft tegen twente dat vanwege de voorronde cl vroeg in vorm moest zijn.

ajakkes heeft echter als voordeel dat de scheids altijd op z'n hand heeft. zou de scheids weer juichen bij een doelpunt voor ajakkes? :wink:
Reply
#36
gittermaster Wrote:Ik vind ook wel dat Peter doorgaans nuttige dingen zegt, maar ik vind ook dat hij hier een beetje onzin praat. Ik denk ook dat hij dat doet om de boel wat op te jagen. En ik waardeer zijn amsterdamse arrigantie wel. :razz:
Het is natuurlijk wel een beetje in je eigen straat lullen als je Groningen uit winnen "het juiste moment" noemt en VVV thuis gelijk tussen neus en lippen door noemt.
Twente uit was niet op het juiste moment omdat Twente nu al in topvorm is? En groningen is nu nog zoekende? Knappe conclusie na ongeveer 2 a 3 wedstrijden.

Laten we gewoon lekker zondag afwachten en na de amsterdamse overwinning conclusies trekken

Geloof dat jij het als een van de weinigen wel snapt. Tuurlijk vind ik het leuk om zo net voor PSV-Ajax wat Amsterdammers op scherp te zetten.. en het lukt weer aardig. Zegt mi meer over die mensen dan over mij. Dat over Groningen op het juiste moment valt wel mee trouwens hoor.. zover ik weet hebben ze nog geen nieuwe spits en voor de vacante linkshalfplek alleen Zonneveld? Dan komt Groningen over 2 weken voor PSV net zo goed op het juiste moment en moeten wij daar ook gewoon winnen. Als dat niet gebeurd en Ajax pakt morgen PSV dan vind ik dat je kunt oordelen dat Ajax verder is dan PSV, nu nog niet.
Wat is trouwens slechter.. na 70 minuten tegen RKC thuis nog gelijk, of tegen VVV na 90? Ik denk dat VVV de verrassing van het jaar gaat worden met Honda en denk dus het 1e, ook al levert het 2 punten meer op.

Maar met inhoudsloze reakties van anderen op de man als " Undecided " op een serieuze mening van mij dat een ploeg die tijdrekt nooit een zege kan verdienen kan ik niks. Ga er dan met argumenten tegenin. Wordt t nog eens een echt forum.

@xxx-> zou idd zomaar de zon kunnen zijn. Of de drank. Of een combinatie van die 2. Denk het laatste. Wink
@flixie-> valt mee dat dom. laatst informeel gesprekje gehad met een kantoor waar ik mogelijk wil gaan werken. iq-testje wees uit dat slechts 9% van de afgestudeerden aan een universiteit de test beter maakte, 7% ongeveer gelijk en 84% minder. En al ben ik dom wat dan nog?.. kan ik dan toch nog niks aan doen? Mogen domme mensen geen mening hebben van jou? Wist niet dat dit een hoogbegaafdenforum was. Wat doe jij hier dan eigenlijk zelf nog? Of mss ben jij wel te dom om mij te begrijpen blabla.. leuk he dat op de man spelen. :roll:
@waf->we vechten idd tegen dezelfde Amsterdamse bierkaai.

Maar zullen we weer overgaan op PSV-Ajax ipv al dit zinloze geneuzel?
Reply
#37
ik ben hier al jaren geleden gestopt met het voeren van inhoudelijke discussies omdat hier geen normale inhoudelijke discussies gevoerd kunnen worden. Zowel jij als mensen als waf kunnen op zo'n manier blijven doorzeuren en doordraaien dat het ellenlange discussies worden waarbij nauwelijks meer naar de ander geluisterd wordt. Bij een discussie ga je in op de argumenten van de ander en blijf je niet alleen je eigen mening herhalen op een net iets andere manier.

Anyway waarom ik dat zei is dat ik het geniaal vindt dat iemand die z'n eigen clubje vereert omdat ie op de meest lelijke manier met 1-0 wedstrijden op slot kan gooien maar vervolgens wel aanmerkingen kan hebben op een club die hoogstwaarschijnlijk in de degradatieregionen mee gaat strijden en die tijd aan het rekken is om er een gelijkspel uit te slepen tegen het grote psv. Hypocriet noem ik dat en daarom zette ik een smily neer. Mag je op de man vinden, dat is ook zo, maar ook daar is niks mis mee, ook daarvoor is een forum.
Reply
#38
waf Wrote:ajakkes heeft echter als voordeel dat de scheids altijd op z'n hand heeft. zou de scheids weer juichen bij een doelpunt voor ajakkes? :wink:

Quote:Ajax niet blij met aanstelling Vink
Uitgegeven: 15 augustus 2009 13:10
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2009 13:10
AMSTERDAM - Bij Ajax is men niet erg gelukkig met de aanstelling van Pieter Vink als scheidsrechter voor de topper tegen PSV. In Amsterdam is men enkele eerdere cruciale fouten van de arbiter niet vergeten.

"Hij schijnt nog steeds voor gemengde gevoelens bij Ajax te zorgen", zegt coach Martin Jol over de man die op verzoek van de club een tijd geen wedstrijden van de Amsterdammers floot.
"Ik loop te lang mee in de voetballerij om uit te gaan van het goede van de mens, maar ga wel uit van zijn objectiviteit." "Hij is een van de beste scheidsrechters van Nederland. Dus moet hij PSV - Ajax in goede banen kunnen leiden", vervolgt de Hagenaar tegenover De Telegraaf.

Vraagtekens
De vraagtekens die de hoofdstedelingen zetten bij Vink zijn vooral gebaseerd op enkele dubieuze beslissingen in de laatste edities van Willem II - Ajax en SC Heerenveen - Ajax. Zo kreeg Evander Sno tijdens het duel in Tilburg een volkomen onterechte rode kaart die later dan ook kwijtgescholden werd door de tuchtcommissie van de KNVB.

De redacteur vergeet even te melden dat Ajax regelmatig ook volkomen onterecht geen rode kaarten krijgt voor overtredingen in wedstrijden die door andere scheidsrechters worden gefloten.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#39
Xtragaap4de
wellus nietus.... welles nietus...
The great old Ludwig von...
Reply
#40
Mac Wrote:ik ben hier al jaren geleden gestopt met het voeren van inhoudelijke discussies omdat hier geen normale inhoudelijke discussies gevoerd kunnen worden. Zowel jij als mensen als waf kunnen op zo'n manier blijven doorzeuren en doordraaien dat het ellenlange discussies worden waarbij nauwelijks meer naar de ander geluisterd wordt. Bij een discussie ga je in op de argumenten van de ander en blijf je niet alleen je eigen mening herhalen op een net iets andere manier.

Anyway waarom ik dat zei is dat ik het geniaal vindt dat iemand die z'n eigen clubje vereert omdat ie op de meest lelijke manier met 1-0 wedstrijden op slot kan gooien maar vervolgens wel aanmerkingen kan hebben op een club die hoogstwaarschijnlijk in de degradatieregionen mee gaat strijden en die tijd aan het rekken is om er een gelijkspel uit te slepen tegen het grote psv. Hypocriet noem ik dat en daarom zette ik een smily neer. Mag je op de man vinden, dat is ook zo, maar ook daar is niks mis mee, ook daarvoor is een forum.

Je kent het verschil tussen defensief spelen en tijdrekken blijkbaar niet?
Reply
#41
Weinig tot niks vh voetbal meegekregen de afgelopen 2 weken. Resultaten van PSV stemmen logischerwijs niet echt tot optimisme. Ben benieuwd straks. Succes allemaal!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#42
Mac Wrote:Bij een discussie ga je in op de argumenten van de ander en blijf je niet alleen je eigen mening herhalen op een net iets andere manier.

dat doe ik ook prutser. maar als de argumenten van iemand anders mij niet welgevallig zijn, dan blijf ik bij mijn mening. ik kan me geen discussie met jou herinneren trouwens, ik dacht dat jij ook zo'n meeloper was zonder eigen mening.

Quote:Anyway waarom ik dat zei is dat ik het geniaal vindt dat iemand die z'n eigen clubje vereert omdat ie op de meest lelijke manier met 1-0 wedstrijden op slot kan gooien maar vervolgens wel aanmerkingen kan hebben op een club die hoogstwaarschijnlijk in de degradatieregionen mee gaat strijden en die tijd aan het rekken is om er een gelijkspel uit te slepen tegen het grote psv. Hypocriet noem ik dat en daarom zette ik een smily neer. Mag je op de man vinden, dat is ook zo, maar ook daar is niks mis mee, ook daarvoor is een forum.

exact hetzelfde als al die ajakkesieden die moord en brand schreeuwen over het gedrag van robben en van bommel, maar over sneuarez hoor is ze niet.
idd hypocriet, maar daarover hoor ik je niet en peter moet zich telkens wel verdedigen.
Reply
#43
2. 0-1

Keeper te koop teab. Spreekt vloeiend zweeds.

Wat een kutterugspeelbal van Salcido, maar wat een nog grotere blunder van Isakson.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#44
Heerlijk!
Ik heb een droom.
Reply
#45
Heerlijke wedstrijd. Wat is die Ooijer vervelend bezig zeg. Suarez laat zich niet gek maken.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#46
heel verveledn, maar toch die gele kaart nu voor Suarez, zo onterecht
The great old Ludwig von...
Reply
#47
jezus, die Vink moet echt eens wat minder fluiten....
The great old Ludwig von...
Reply
#48
gvd, kk doelpunt uit een vrije trap die elemaal geen vrije trap was.
The great old Ludwig von...
Reply
#49
Mooie goal Andre! cry
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#50
:lol:
Ik zie 11 Suarezjes bij PSV rondlopen...
The great old Ludwig von...
Reply
#51
@peter: typisch zo'n reactie waardoor ik ermee gestopt ben. Je leest de inhoud van mn post niet eens.

Quote:exact hetzelfde als al die ajakkesieden die moord en brand schreeuwen over het gedrag van robben en van bommel, maar over sneuarez hoor is ze niet.
idd hypocriet, maar daarover hoor ik je niet en peter moet zich telkens wel verdedigen.

Zoveelste keer dat je dit zegt en volgens mij heb ik ook al zeker 2x gezegd dat de ajax supporters juist daar erg over klagen. Vraag elke random ajax-supporter wat hij vindt van suarez en hij zal zeggen dat ie moet stoppen met de schwalbes en het gezuig maar dat het een fantastische voetballer is.

Maar goed ik laat me weer meeslepen in deze nutteloze ellenlange discussies. Ik ga wel weer terug naar het lezen van de uitstekende voetbalintelligente posts van peter en zal me weer beperken tot het sporadisch posten van een nutteloze smiley.

ontopic: zeer vermakelijke wedstrijd. Overwinning zit er zeker in maar zal zeker niet makkelijk worden. Druk is groot.
Reply
#52
Schitterende 2-2 van PSV. Doedelzak legt de dieptreurige gesteldheid van het nederlandse verdedigen nog maar eens bloot.

Edit: en de nederlandse keepers: 3-2
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
#53
wat een wedstrijd....
The great old Ludwig von...
Reply
#54
zo dom dat stekelnburg die bal terug geeft, PSV deed t de eerste helft ook niet. Echt dom!
The great old Ludwig von...
Reply
#55
FC Gatenkaas vs FC Nog ergere gatenkaas 4-3

Leuke wedstrijd, maar het had ook 4-4, 7-6 of 4-5 kunnen zijn. PSV iets beter en dus verdiende overwinning.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
#56
Was misschien wel gunstig voor PSV die misser van Isaksson, daardoor moesten ze er direct vol tegenaan. Dikverdiende overwinning daarna, duidelijk de betere ploeg. Mooie wedstrijd.
Reply
#57
Mooie pot, verdiende zege.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
gittermaster Wrote:Laten we gewoon lekker zondag afwachten en na de amsterdamse overwinning conclusies trekken
[Image: 128830796501019047.jpg]
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#59
hahahaha, das een makkelijke post he denieuwe... :razz:
Vooruit hij is je gegund...
Daarom waradeer ik Peter wel, die durft t ook vooraf te zeggen...
The great old Ludwig von...
Reply
#60
Bumme Wrote:
Vret Mien Gras Wrote:Dat eeuwige geneuzel om onze kleine vriend Calimero erbij te betrekken begint mij zo verschrikkelijk tegen te staan.
Wil je me nu duidelijk maken dat jullie ook spelers en trainers verliezen en er nooit over zeiken? Moet ik onder "wij" alle ajacieden verstaan of praat je over jezelf?
En dan "zelden klagen", hahahahaha de tranen biggelen me over de wangen.

Ga jij mij dan vertellen dat dit geen "piep-piep-hallo" doeken waren? Ik heb een normaal doek gezien en de rest was allemaal richting Ten Hag en Fred Rutten. Natuurlijk balen wij ervan als er weer eens een goede speler verkocht wordt en natuurlijk roepen wij ook wel eens wat richting het huidige bestuur maar mensen die goed geweest zijn voor Ajax zijn nog altijd heel hartelijk welkom ( van Gaal vorig seizoen nog).
Dat jullie er zoveel tijd insteken om Rutten op deze manier te verwelkomen zou je tranen moeten bezorgen, en dan niet van het lachen maar van verdriet.

Dankzij Rutten staan jullie nu in de top van Nederland en tellen jullie volledig mee, vergeet dat niet........

Tuurlijk hebben we veel aan Rutten te danken.
Elke wedstrijd is een wedstrijd die je ook met spandoeken probeert te beinvloeden. Maar goed, sommige supporters zijn zeer kort door de bocht. Zo is ook niet iedereen fan van Kufo, maar jah hij blijft scoren en ons punten bezorgen. Vannacht is hij eervol ontvangen in het trainingscomplex in Hengelo:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=Rnf35BpiSyM">http://www.youtube.com/watch?v=Rnf35BpiSyM</a><!-- m -->

Ik heb trouwens nergens gezegd dat ik de spandoeken terecht vind.

En flixi, ik krijg plaatsvervangendschaamtegevoel betreft het feit dat ik op 1 forum met jou zit!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply


Forum Jump: