The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Cincinnati
#91
5*-2
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
6-3* igor
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#93
1e set naar kunitsyn!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#94
Petszchner pakt de TB!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
kunitsyn mist 0-40 bij 5-5 in de 2e set ](*,)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#96
GVD Kuni!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#97
pfff, blake pakt ook nog de 2e set #-o
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
Lekker Petszschner! Kut Blake!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Gvd als Blake nu ook nog op zo'n zure wijze gaat winnen, raak ik wel redelijk woest op het FTM spook Wink
Reply
Kuni gaat Blake alsnog walsen! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
lekker kuni! Ook een eitje voor Davy dit want 't was barslecht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
mijn god, die vos...
maar goed, blake is dan ook we'll echt een 'gewaagde' keuze, en dan druk ik het nog positief uit.

en buurs moet toch rond de tmc bovenaan staan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Gvd als Blake nu ook nog op zo'n zure wijze gaat winnen, raak ik wel redelijk woest op het FTM spook Wink
volgens mij weet ik wie het spook is! jij hebt nu nl exact hetzelfde team als arco noemde directr na de deadline. arco kan volgens mij op jouw account dus wellicht dat hij per ongeluk op jouw account heeft ingelogd en dat team gemaakt heeft en dus zijn eigen team nooit volledig is geweest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja zou kunnen, maar dat is natuurlijk speculatie, en daar hebben we niet al te veel aan.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Gvd als Blake nu ook nog op zo'n zure wijze gaat winnen, raak ik wel redelijk woest op het FTM spook Wink
volgens mij weet ik wie het spook is! jij hebt nu nl exact hetzelfde team als arco noemde directr na de deadline. arco kan volgens mij op jouw account dus wellicht dat hij per ongeluk op jouw account heeft ingelogd en dat team gemaakt heeft en dus zijn eigen team nooit volledig is geweest...

Ja dat dacht ik ook net toen ik de stand zag. Maar het lijkt me dan weer sterk dat je per ongeluk een verkeerde username invult.
Reply
Die wordt bij mij automatisch opgeslagen, mss per ongeluk de verkeerde gekozen als ook die van Mindlight opgeslagen was.
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:Gvd als Blake nu ook nog op zo'n zure wijze gaat winnen, raak ik wel redelijk woest op het FTM spook Wink
volgens mij weet ik wie het spook is! jij hebt nu nl exact hetzelfde team als arco noemde directr na de deadline. arco kan volgens mij op jouw account dus wellicht dat hij per ongeluk op jouw account heeft ingelogd en dat team gemaakt heeft en dus zijn eigen team nooit volledig is geweest...

Ja dat dacht ik ook net toen ik de stand zag. Maar het lijkt me dan weer sterk dat je per ongeluk een verkeerde username invult.

Dit hadden CC en ik toch ook tijdens het eerste toernooi van het jaar? Als je je eigen team nog weet, kan je dat toch wel aan het einde vd week terugdraaien? Is met CC ook zo gedaan.
Reply
Tja das het risico van je team laten overnemen met vakanties :lol:
Reply
Ja precies, en stom dat ik er gisteren even onder invloed van de tweede set van Blake weer over begon, maar zoals al de hele week gezegd, ik moet het maar gewoon doen met dit team.
Reply
het was ook niet m'n bedoeling om een schuldige aan te wijzen. ik zag dit gewoon als een reele optie en dan is het we'll heel cru dat door wellicht een fout van arco zelf hij we'll zijn beoogde team krijgt em ml niet...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nee precies, mocht dat het geval zijn zou het zeker cru zijn, maar Arco kennende is het als het al fout gegaan is, zeker niet bewust gegaan. Dus ook ik wil zeker niet over schuldigen praten.
Reply
mindlight Wrote:Nee precies, mocht dat het geval zijn zou het zeker cru zijn, maar Arco kennende is het als het al fout gegaan is, zeker niet bewust gegaan. Dus ook ik wil zeker niet over schuldigen praten.

Arco zal misschien de schuldige zijn, maar dan zonder opzet. Hij heeft 'te goeder trouw' gehandeld en dit is gelukkig meteen gemeld, voor er een bal was geslagen. Ook is er meteen besloten Arco zijn team toe te kennen en ml met het 'arco-team' te laten zitten. Nu blijkt dat hij hiermee beter af is, is dat leuk voor ml maar geen reden om hieraan te tornen. Als Blake het toernooi had gewonnen, had ml pech gehad en hadden we ook niets meer veranderd.
Reply
Exact Tampie, hetzelfde als Hewitt alsnog het toernooi wint natuurlijk Smile.
Reply
Kut Haas! Kneus!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik zeg dus ook dat ik geen schuldige aan wil wijzen, en het gaat me ook niet per se om iets te veranderen, want ml berust er duidelijk in, ik vind het alleen heel erg scheef, dat arco dus een mogelijke fout alshetware kwijtgescholden wordt (volgens mij is dit ook niet altijd gebeurd) en ml's team, dat daar nota bene van de dupe wordt, niet aangepast wordt. en ik heb vanaf het begin al aangegeven dat ik dat inconsequent vind.

maar ik zal er nu over ophouden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:ik zeg dus ook dat ik geen schuldige aan wil wijzen, en het gaat me ook niet per se om iets te veranderen, want ml berust er duidelijk in, ik vind het alleen heel erg scheef, dat arco dus een mogelijke fout alshetware kwijtgescholden wordt (volgens mij is dit ook niet altijd gebeurd) en ml's team, dat daar nota bene van de dupe wordt, niet aangepast wordt. en ik heb vanaf het begin al aangegeven dat ik dat inconsequent vind.

maar ik zal er nu over ophouden.
Regels Ad...Regels...
Reply
even ter informatie: ik heb altijd teams veranderd mits tijdig aangegeven (dus niet 2 dagen later komen hey ik had dit en dit team). Arco was gewoon op tijd en mindlight heeft toen ook gelijk aangegeven dit team te laten staan. Als hij toen had aangegeven toch het andere team te willen had ik dit ook aangepast.
Reply
Exact Mac, en zo onderling zijn dit soort zaken dus prima op te lossen. Waarvoor ook dank richting jou uiteraard Smile
Reply
Kunitsyn gelukkig toch gewonnen =D>

Jammer dat Haas het niet heeft gered.... Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Doet jullie betfair stream het ook niet? Lijkt of er iets geblokt staat ivm geografische ligging ofzo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: