The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




New Haven
#31
mindlight Wrote:Zie FTM forum Ad, is de software Smile
Ik zie helemaal niks op het FTM-forum daarover, dus vandaar de twijfel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Nee kan ik me voorstellen OD, gelukkig maakt het nu niet zoveel uit en hopelijk kan Mac dit foutje eruit slopen Smile
Reply
#33
mindlight Wrote:Zie FTM forum Ad, is de software Smile

Hmm ja, dat FTM gedeelte vergeet ik vaak te lezen.
Reply
#34
Zie pagina 25 halverwege, maar het was een bug in de software die Mac hersteld heeft. Ik vermoed dat dit alleen bij de 500-toernooien hersteld is, en dat we er daarom nu weer tegenaan lopen, maar we zullen even op de reactie van Mac moeten wachten.

Het is overigens niet mogelijk dat het een invoerfout is, puntentelling kunnen we niets handmatig aan veranderen Smile
Reply
#35
Er staat idd dat het gerepareerd is, vandaar dus mijn twijfel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Blijft over dat het geen handmatige fout kan zijn...
Reply
#37
Ad Wim Wrote:Er staat idd dat het gerepareerd is, vandaar dus mijn twijfel.


Drawsheet is gewoon keurig ingevoerd en aan de puntenverdeling, zoals Mindlight reeds meldde, kunnen wij niets veranderen. Is gewoon een lacune in het programma, dus die twijfel was niet gerechtvaardigd. Beetje meer vertrouwen in het werk van je collega-organisatoren zou ik willen adviseren in deze. Overigens heb ik Mac vriendelijk gevraagd om de puntenverdeling boven de drawsheet te herstellen.
Reply
#38
Misschien neemt dat vertrouwen toe als de mensen in kwestie wat meer van zich laten horen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Ad Wim Wrote:Misschien neemt dat vertrouwen toe als de mensen in kwestie wat meer van zich laten horen...


Ogen en oren openzetten geef ik dan maar als advies mee en andermans inspanningen/initiatieven niet zo snel in twijfel trekken. Over initiatief gesproken: Mac is trouwens op vriendelijke toon gevraagd om de puntenverdeling, die automatisch wordt gegenereerd bij het invoeren van de draw, te herstellen. Waarvan akte!
Reply
#40
Wow, een advies van Arco, dat moet ik dan maar opvolgen!

En leuk dat initiatief, vooral nadat een collega-organisator dat een halve dag eerder ook al had gedaan. Misschien, bij afwezigheid van jezelf, wat meer vertrouwen in je collega-organisatoren leggen dat die ook/wel opletten? Misschien een advies?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Tuurlijk jongen, daarom vraagt Mac me net om de boel even op de mail te zetten om zo te kunnen aanpassen. Afijn, het komt voor elkaar, beter tweemaal gevraagd dan niet zullen we maar zeggen he Smile
Reply
#42
Lekker begin weer. Kut Mayer, kut Andreev, kut Kunitsyn. Maar Beck zal met iedereen afrekenen :razz:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#43
Kunitsyn is 1x gekozen :roll:
En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.
Reply
#44
mindlight Wrote:Kunitsyn is 1x gekozen :roll:
En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.

weet je door wie Kunitsyn is gekozen? Iemand die net boven mij staat :roll:
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
mindlight Wrote:En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.

Zeg het niet te hard. De tegenstander van Kim wil nog wel eens geblesseerd opgegeven. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#46
Ik denk straks 6-2 2-0 voor Andreev en dan winner K.Kim by retirement =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#47
er was idd geen rekening gehouden met t feit dat een 250 toernooi een schema kon hebben van meer dan 32. Vandaar de fout in de puntentoekenning. Ik zal deze bug vandeweek ook even fixen.
Reply
#48
kuiper Wrote:
mindlight Wrote:En dat Kim 1 potje won was al een wonder te noemen, 2 op rij is echt teveel gevraagd.

Zeg het niet te hard. De tegenstander van Kim wil nog wel eens geblesseerd opgegeven. :lol:

Net wat ik dacht.
Reply
#49
Jezus, die Mayer joh. Ik dacht dat Rochus aardig in vorm was...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Klasse Mayer, 6-0 1e set. :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#51
Mac Wrote:er was idd geen rekening gehouden met t feit dat een 250 toernooi een schema kon hebben van meer dan 32. Vandaar de fout in de puntentoekenning. Ik zal deze bug vandeweek ook even fixen.

Klasse Mac!
Reply
#52
SCHAAM JE ROCHUS, WIJVENSERVICE!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#53
Caps Lock kan ook uit he Wink

Het wordt tijd dat Andreev opgeeft Big Grin
Reply
#54
mindlight Wrote:Caps Lock kan ook uit he Wink

Het wordt tijd dat Andreev opgeeft Big Grin

Helaas, ik zie het al.
Buurs heeft Andreev, dus dat gaat niet door.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#55
Dent en Rochus winnen dit nog wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Ik hoop het Ad maar denk het niet. Rochus met zijn wijvenservice verliest op zeker zijn serve nog wel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#57
Ad Wim Wrote:Dent en Rochus winnen dit nog wel.

Dat mag ik toch niet hopen...
Reply
#58
Als Rochus nou eens een van zijn 100 kansen zou pakken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Klasse Igor! =D>
Reply
#60
Hmmm, Dent zit weer in de df-sfeer en Almagro mag ook wel eens stoppen met kloten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: