The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Profcoach 2009/2010
#1
Nu we toch bezig zijn met nieuwe (voetbal)spellen, ik heb een subleague aangemaakt voor het gratis voetbalmanagementspel Profcoach (<!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.profcoach.nl">www.profcoach.nl</a><!-- w -->).

Login: FTM
ww: buurs

Let op, het begint komend weekend, dus je moet voor vrijdag 18 uur aangemeld zijn en je team gemaakt hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
:roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#3
:-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#4
Ik heb me ingeschreven.

Er is geen budget...dat is dan wel weer jammer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Tuurlijk doe ik mee, alleen mijn computer pakt het wachtwoord niet. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#6
Sta er ook bij..
Reply
#7
I'm in.
Reply
#8
Hoe kun je een speler uit je opstelling halen?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
Leuk doe ik al jaren aan mee :8:
B&B "even uitwaaien"
Reply
#10
buurs Wrote:Hoe kun je een speler uit je opstelling halen?

Naar Selecteren linksboven gaan...
Reply
#11
Pas 6 man jongens, jullie hebben nog maar tot morgenavond 18 uur!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
kom op MANNEN :eeeek: jullie hebben toch ook verstand van voetbal????? :8: :8:
B&B "even uitwaaien"
Reply
#13
Ik heb al een team staan.

Zal het dit weekend even toevoegen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
das te laat buurs
B&B "even uitwaaien"
Reply
#15
aadje Wrote:das te laat buurs

nogmaals: ik heb al een team staan.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
in.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#17
Ben erbij..succes all.
Kunnen we geen leuk prijsje verzinnen?
Reply
#18
Dan moet er dus ook een inleg komen, van mij hoeft dat niet zo eigenlijk Smile
Reply
#19
De eer is volgens mij altijd al prijs genoeg, voor mij iig wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#20
voor mij ook, ik houd het wss 4a5 weken vol en dan vergeet ik het weer. Ik hoop dit jaar competitiemanager, voetbabbel en totocup vol te houden...:wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#21
Ben wel benieuwd wat voor teams iedereen heeft. Ik heb:

Castro - Aerts
Granqvist - Popov - Horvath - Douglas - Kwakman - Boakye
Afellay - Honda - Mertens - Hofs - Fledderus
Suarez - El Ham - Tomasson - Vlemminckx - De Ceulaer

Alleen niet echt tevreden over Aerts en Boakye, maar je moet wat als je van ieder team er eentje moet nemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Romero - Pieckenhagen
de Fauw - Bahia - El Akchaoui - Kwakman - Granqvist - Kargbo
Dzsudzsak - Mertens - Honda - Losada - Knopper
Suarez - N'Kufo - Poepon - Kolk - Benson
Reply
#23
Aerts- Pieckenhagen
Kwakman- Horvath- De Roover- Van Mosselveld- Boakye- El Akchaoui
Mertens- Hofs- Honda- Afellay- V. Elm
El Hamdaoui- N'Kufo- Suarez- Tomasson- Junker

Arts en Boakye waren bij mij juist zekerheidjes. Heb expres gekozen voor een sterke voorhoede, dan vandaar uit verrassen met het middenveld en de verdediging. Zie wel veel overeenkomsten met bovenstaande teams.
Reply
#24
Probleem is met die 4 spitsen, dat er maar wekelijks 3 kunnen spelen en dat vond ik zonde. Daarom heb ik maar voor Douglas gekozen ipv N'Kufo. Had ook Vlaar kunnen nemen ipv Tomasson.

En Kwakman, Mertens, Suarez, El Ham, Honda en Afellay leken me zekerheidjes. Nu maar hopen dat ze allemaal nog in Nederland blijven...

Al vind ik Doedelzak van Mitch ook wel een mooie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Rouwelaar, Pieckenhagen
El Akchaoui, Pocongoli, de Fauw, Douglas, Bak Nielsen, Granqvist
Honda, Van den Bergh, Strootman, Dzsudzsak, Hofs
Suarez, Cisse, Van Wolfsburg, Demouge, Benson.
Reply
#26
Velthuizen, Lesjal
Douglas, Kwakman, Horvath, De Fauw, Swinkels, Bahia
Martens, Honda, Dzsudzsak, Lovre, Strootman
Suarez, v. Wolfswinkel, Vleminckx, Overtoom, Benschop

Niet een al te beste voorhoede, ik weet het.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#27
Velthuizen, Seliga
Kwakman, De Fauw, El Akchaoui, Looms, Bahia,Granqvist
Honda, Mertens, Affelay, Grindheim, v/d Bergh
Suarez, El Hamdaoui, Ruiz, Benschop, Demouge
Reply
#28
Junker en Hofs :-"
Reply
#29
Boschker - Pieckenhagen
Vlaar, De Fauw, El Akchaoui, Kwakman, Swinkels, Granqvist
Affelay, Honda, Hofs, V. Elm, vd Bergh
Benschop, Suarez, El Hamdaoui, v. Wolfswinkel, Poepon

Iedereen kiest uiteraard veel dezelfde grote namen. Het gaat meer om het op het goede moment opstellen van deze spelers, dat voor de verschillen gaat zorgen.
Reply
#30
Pieckenhagen - Wevers

Bahia - Douglas - El Akchaoui - Keller - Granqvist - Horvath

Honda - Affelay - Hofs - V.Elm - Strootman

El Hamdaoui - Suarez - Amaoh - Demouge - Junker
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: