The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Profcoach 2009/2010
#31
Scholten! Wrote:Junker en Hofs :-"
Staat Junker ook in je basis??
Gezien je andere aanvallers (El Hamdaoui- N'Kufo- Suarez- Tomasson) zou je dat niet zo snel verwachten.
Reply
#32
Ik heb junker ook, maar helaas niet in de basis.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
buurs Wrote:Pieckenhagen - Wevers

Bahia - Douglas - El Akchaoui - Keller - Granqvist - Horvath

Honda - Affelay - Hofs - V.Elm - Strootman

El Hamdaoui - Suarez - Amaoh - Demouge - Junker
Bahia?! Undecided
Reply
#34
Ja, die heb ik uiteraard ook, scoort minimaal 5 kopgoals per jaar...
Reply
#35
2006/07 Feyenoord Nederland Eredivisie 26 2
2007/08 Feyenoord Nederland Eredivisie 28 3
2008/09 Feyenoord Nederland Eredivisie 30 2

Ook nog een aantal rode kaarten...en een lange blesuure in het vooruitzicht Wink
Reply
#36
Ja, er worden er natuurlijk ook een paar afgekeurd :8:

En die blessure heb ik dan totaal gemist, nja dan is hij maar gewoon wissel.
Reply
#37
Tomasson is natuurlijk de must-pick van Feyenoord!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Als hij niet zo blessuregevoelig zou zijn wel ja
Reply
#39
Maar dan heb ik nog altijd leuke wissels, of kan ik met 2 spitsen gaan spelen. EN vorig seizoen was het geloof ik maar 1 lange blessure...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
Ad Wim Wrote:Maar dan heb ik nog altijd leuke wissels, of kan ik met 2 spitsen gaan spelen. EN vorig seizoen was het geloof ik maar 1 lange blessure...

Klopt, waardoor hij maar tot 13 wedstrijden kwam.
Reply
#41
wie heeft even een tussenstandje van onze SL voor mij?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#42
Scholten Wanderers 33,82
Paul FC 32,33
Keizerstad United 31,84
Kuiper HGV 29,95
hotseknotsebegonia 29,66
Kapsalon 29,67
Jef United 29,58
Amazing Mitch 28,49
FC Haggie 27,710
De lijnensnuivers 26,8
11Buurscalona 25,312
Kooltjes 18,313
Team Rien 16,4

Goed begin is halve werk :x
Reply
#43
Kan niet makkelijk knippen, maar Scholten staat 1, jij 9e
Reply
#44
Haggie Wrote:wie heeft even een tussenstandje van onze SL voor mij?
1 Scholten Wanderers 33,8
2 Paul FC 32,3
3 Keizerstad United 31,8
4 Kuiper HGV 29,9
5 hotseknotsebegonia 29,6
6 Kapsalon 29,6
7 Jef United 29,5
8 Amazing Mitch 28,4
9 FC Haggie 27,7
10 De lijnensnuivers 26,8
11 Buurscalona 25,3
12 Kooltjes 18,3
13 Team Rien 16,4
Reply
#45
dank je voor de snelle reactie heren! Smile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#46
Goed begin, dit is ook een van de spellen die ik bij wil blijven houden. Haggie zie je in Zutphen bij de Vuelta!
Reply
#47
Ik ben gister bij de finish in Emmen geweest.

Was echt geweldig! Wat een spektakel en organisatie Notworthy
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#48
Ik was zaterdag in Assen. Wat een super dag gehad.
Ik ben met een collega heen gegaan, zonder VIP-kaart of iets dergelijks.
Wij zijn uiteindelijk (na een aantal securities te zijn ontlopen) beland in een super VIP-tent. Gratis eten en drinken en lekker slap ouwehoeren met Boogerd en Co Stompé. Wat een publiek (45.000 man).
Behoorlijk zat ´s avonds laat teruggekomen en zondagmiddag net op tijd uit bed om ze vlak bij ons huis langs te zien komen.

Musse is nog met een kameraad op de fiets naar Emmen gegaan en de finish daar gezien.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#49
Klinkt mooi al deze verhalen! Gaaf dat het een keer in Nederland is, en ze hebben een mooie regio uitgekozen.

Overigens, Musse, vertel eens hoe jouw vakantie was? :-"
Reply
#50
buurs Wrote:Ik ben gister bij de finish in Emmen geweest.

Was echt geweldig! Wat een spektakel en organisatie Notworthy

Idd, het was erg mooi. Eerst in Hoogeveen naar de renners gekeken, toen op de racefiets naar Emmen om daar de finish te zien. Na de race nog erg lang bij de bussen rondgelopen, wel jammer dat alle renners meteen gingen douchen en dus niet even op de foto konden. Schmyd en Westra kwamen nog wel naar buiten, alleen jammer genoeg gingen ze net weer naar binnen toen we bijna bij hun stonden. Al met al een geweldige vueltadag in het mooie Drenthe :8:

mindlight Wrote:Overigens, Musse, vertel eens hoe jouw vakantie was? :-"

M'n vakantie was erg gezellig :Big Grin De dag erna moest ik meteen weer naar school, dus we zaten daar lekker te slapen in de klas met zn allen :lol:
"Don't argue with idiots, they bring you down to their level and beat you with experience"
Reply
#51
Hier in Gelderland ook een geweldige Vueltadag. Samen met Haggie was ik aanwezig bij de start in Zutphen. De start zelf was niet zo bijzonder, het rondhangen bij de bussen daarentegen vond ik wel super. Sta op de foto met mijn Spaanse held Xavier Tondo (let op hem deze Vuelta), Jurgen Roelandts, Leonardo Duque en Igor Anton. Drie kwartier voor de bus van Euskaltel gestaan, wel Isasi, Hernandez en Anton naar buiten maar geen Sanchez. Die kwam pas tien minuten voor de start uit de bus en vertrok daarom ook vlot naar de start dus geen foto. Ook enorme media-aandacht voor Euskaltel, meerdere Spaanse camera's en journalisten. Die Spanjaarden uit de kleine teams vonden het allemaal geweldig die aandacht, zijn ze helemaal niet gewend. Tondo keek raar op toen ik vroeg of hij even naar de camera wilde kijken. Verder drukte bij de bus van de Rabo, maar daar zijn wij niet geweest uiteraard. Bij Astana heerste ook een kille sfeer.

Na de start weer snel richting mijn huis, waar ze om half 3 langskwamen. Haggie met Nederlandse vlag in de hand en ik met de camera. Hopelijk konden Roelandts en Sanchez het 'Allez Jürgen' en 'Vamos Sanchez' op de weg (als ze het gezien hebben) waarderen. Wat wel mooi was dat m'n ma de bidon van Bram Tankink kreeg toegeworpen en het feit dat sommige renners uitgerekend een plaspauze voor m'n huis hadden ingelast was ook enerverend.
Reply
#52
Heb me zojuist ook ingeschreven voor de subleague.
Samen met voetbalpoules is dit het spelletje wat ik ook nog speel qua eredivisie.
Mijn team (met Bahia)
Keeper

*
Martin Pieckenhagen Pieckenh...
*
Michel Vorm Vorm
Verdediger

*
André Bahia André Ba...
*
Csaba Horváth Horváth
*
Douglas Douglas
*
Paul Verhaegh Verhaegh
*
Kees Kwakman Kwakman
*
Marcel de Jong De Jong
Middenvelder

*
Koen van de Laak Van de L...
*
Keisuke Honda Honda
*
Ibrahim Afellay Afellay
*
Viktor Elm V. Elm
*
Said Boutahar Boutahar
Aanvaller

*
Rydell Poepon Poepon
*
Luis Suarez Suarez
*
Mounir El Hamdaoui El Hamda...
*
Björn Vleminckx Vleminckx
*
Charlison Benschop Benschop
What, me worry?
Reply
#53
Vuelta was inderdaad geweldig. Ben o.a. bij de doorkomst in Witteveen en over de kasseistrook bij Ees geweest. Wat een mensen overal en wat een sfeer.
Reply
#54
Tussenstand:

Code:
1 Scholten Wanderers 68
2 hotseknotsebegonia 63,7
3 Jef United 63,3
4 Kapsalon 58,7
5 De lijnensnuivers 58,6
6 Amazing Mitch 57,2
7 Keizerstad United 55,6
8 FC Haggie 49,7
9 Hi Ha Horsten 47
10 Kuiper HGV 46,8
11 Buurscalona 46,5
12 Paul FC 45,4
13 Kooltjes 32,7
14 Team Rien 30

Aaardige ronde voor mij, vooral dankzij Tomasson ML Wink
Scholten gaat goed! Ben verder wel benieuwd wie er achter sommige teams zitten, ik ben Kapsalon trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
Was het alweer vergeten :|
Reply
#56
Ohh ja, hier doe ik ook nog aan mee. Laat ik voor de komende ronde eens kijken of er nog gewisseld moet worden. :Big Grin
En leuk dat Tomasson een goede week heeft, nu eens een paar maanden achter elkaar.
Reply
#57
ik ben FC Haggie :wink: !

Wat is de reden achter Kapsalon Ad?

Buurscalona heeft alleen maar verstand van tennis, zo te zien..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Haggie Wrote:ik ben FC Haggie :wink: !

Wat is de reden achter Kapsalon Ad?

Buurscalona heeft alleen maar verstand van tennis, zo te zien..

Ik ben een slowstarter. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
Haggie Wrote:ik ben FC Haggie :wink: !

Wat is de reden achter Kapsalon Ad?

Buurscalona heeft alleen maar verstand van tennis, zo te zien..
Geintje met m'n voetbalteam. Heeft niks met kappers en knippen te maken trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:ik ben FC Haggie :wink: !

Wat is de reden achter Kapsalon Ad?

Buurscalona heeft alleen maar verstand van tennis, zo te zien..
Geintje met m'n voetbalteam. Heeft niks met kappers en knippen te maken trouwens.

Maar wel met een heerlijk gerecht na het stappen neem ik aan?
Reply


Forum Jump: