The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Profcoach 2009/2010
#61
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:ik ben FC Haggie :wink: !

Wat is de reden achter Kapsalon Ad?

Buurscalona heeft alleen maar verstand van tennis, zo te zien..
Geintje met m'n voetbalteam. Heeft niks met kappers en knippen te maken trouwens.

Maar wel met een heerlijk gerecht na het stappen neem ik aan?

ad kapt waarschijnlijk veel met voetbal.

dat is een passeerbeweging, ml :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
Niet alleen na het stappen, ML!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Dat is het enige moment waarop ik die handel eet eigenlijk, voor de rest kom ik ook eigenlijk nooit in dat soort toko's. Maar ik begrijp dat het fenomeen nog niet tot in Buurs' regionen is doorgedrongen...
Reply
#64
Ik denk dat zo'n zaak in die regionen meteen beklad wordt met allerlei Wildersachtige leuzen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Ja precies, terwijl ik juist dat soort zaken echt een aanvulling vind, net als vrijwel alle buitenlandse winkels. Mijn vlees (behalve varkensvlees uiteraard :8: ) haal ik altijd bij slagerij Islam. Het is daar altijd loeidruk, maar ik ben er nog nooit een andere Nederlander tegengekomen... Ja en laat die gasten lekker in hun eigen taal tegen elkaar praten, als ik geholpen word is het keurig Nederlands.

Maargoed ik dwaal ver af van het onderwerp waar het hier over dient te gaan. Hup team Rien :8:
Reply
#66
mindlight Wrote:Ja precies, terwijl ik juist dat soort zaken echt een aanvulling vind, net als vrijwel alle buitenlandse winkels. Mijn vlees (behalve varkensvlees uiteraard :8: ) haal ik altijd bij slagerij Islam. Het is daar altijd loeidruk, maar ik ben er nog nooit een andere Nederlander tegengekomen... Ja en laat die gasten lekker in hun eigen taal tegen elkaar praten, als ik geholpen word is het keurig Nederlands.

Maargoed ik dwaal ver af van het onderwerp waar het hier over dient te gaan. Hup team Rien :8:
Meen je dat echt?
Zaterdag moest ik voetballen tegen Marrokanen. Gewoon onderling eigen taal praten, bedreigend. Ik kan daar echt niet tegen.
Reply
#67
Ja natuurlijk meen ik dat echt. Alsof wij dat niet zouden doen als groep Hollanders in een ander land. Ik heb er toch verder geen last van? En wat is bedreigend? Ik heb vaker last met Nederlanders dan met mensen van buitenlandse komaf (en ja, ik woon in een Vogelaarwijk....)
Reply
#68
mindlight Wrote:Ja natuurlijk meen ik dat echt. Alsof wij dat niet zouden doen als groep Hollanders in een ander land. Ik heb er toch verder geen last van? En wat is bedreigend? Ik heb vaker last met Nederlanders dan met mensen van buitenlandse komaf (en ja, ik woon in een Vogelaarwijk....)
Ok..Knap van je.
Reply
#69
Daar is toch niets knaps aan? Gewoon op een normale manier met elkaar omgaan is de sleutel volgens mij. Smile
Reply
#70
Ik ben het hier, wederom, met ML eens. Ik haal mijn vlees, en andere dingen, bij slagerij Khalid :razz:
Hij spreekt wat gebrekkiger Nederlands, maar is wel altijd vriendelijk en doet z'n best.

En dat over taal, ik ben er in principe ook voor dat ze zoveel mogelijk Nederlands praten en vind dan ook dat er genoeg mis gaat in de taalontwikkeling, maar ik vind het absoluut geen probleem, laat staan bedreigend, als ze in hun eigen taal praten. Moet jij je het eens voorstellen hoe het is om al je wortels in een bepaald land, cultuur en taal te hebben en dan in een compleet ander land, cultuur en taal te leven...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#71
Natuurlijk moet het doel ook zijn dat het allemaal Nederlands wordt, maar dat gaat niet van de ene op de andere dag, en als je in een vreemd land met land- en cultuurgenoten bij een slagerij staat is het toch prima dat men in de eigen taal communiceert? Als je mij nu met een aantal Nederlanders in Rusland dropt, waar een Nederlandse slager zit, spreek ik daar volgend jaar ook nog Nederlands als ik daar landgenoten tegenkom.
Reply
#72
Dat is inderdaad ongeveer wat ik zeg. Die laatste vergelijking is niet helemaal toepasbaar volgens mij, maar goed, ik weet niet of we een dergelijke discussie hier aan moeten gaan. Wij zijn het trouwens ook gewoon eens :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#73
Neuj, was misschien niet helemaal goed inderdaad, maar was bedoeld om even wat aan te geven. En idd, ik wacht op reactie van Kooltje en anderen.... :8:
Reply
#74
Nee bij de slager hebben jullie zeker gelijk...
Als iedereen zoals jullie zou zijn op dit gebied zou het een stuk beter gaan met de samenleving.

Verder geen zin in discussie hierover dus laat ik het hierbij.
Reply
#75
Tussenstandje:
1 Scholten Wanderers 68
2 hotseknotsebegonia 63,7
3 Jef United 63,3
4 Kapsalon 58,7
5 De lijnensnuivers 58,6
6 Amazing Mitch 57,2
7 Keizerstad United 55,6
8 FC Haggie 49,7
9 Hi Ha Horsten 47
10 Kuiper HGV 46,8
11 Buurscalona 46,5
12 Paul FC 45,4
13 Kooltjes 32,7
14 Team Rien 30
Reply
#76
Subtiele manier om dit topic weer ontopic te krijgen Mitch, maar die beschamende stand stond er al Wink
Reply
#77
wie heeft er als bijnaam Kapsalon dan? En waarom?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#78
mindlight Wrote:Subtiele manier om dit topic weer ontopic te krijgen Mitch, maar die beschamende stand stond er al Wink
Oops..
Tsja, ik kijk meestal niet meer dan een pagina terug....
Reply
#79
mindlight Wrote:Neuj, was misschien niet helemaal goed inderdaad, maar was bedoeld om even wat aan te geven. En idd, ik wacht op reactie van Kooltje en anderen.... :8:
Kijk nu toevallig even naar de Algemene Beschouwing van Wilders en het wordt echt steeds gekker met die man. Wil ie nu een 'kopvoddentax' (dat woord alleen al Puke) gaan invoeren. Komt erop neer dat je 1000 euro per jaar belasting moet betalen als je een hoofddoek wilt dragen. Die gozer is het echt niet helemaal goed :crazy:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#80
=D>
Leven in die kamer...Kijk de hele dag al!
Reply
#81
heb je niets beters te doen tijdens je ziek zijn? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#82
Ik vind het ook altijd wel mooi, maar die Wilders wordt steeds gekker. Wel leuk hoe de overige kamerleden daarop reageren, en hem compleet onderuit halen, maar ik ben zo bang dat het volk weer valt voor die vreselijke kortzichtige one-liners.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#83
Ad Wim Wrote:Ik vind het ook altijd wel mooi, maar die Wilders wordt steeds gekker. Wel leuk hoe de overige kamerleden daarop reageren, en hem compleet onderuit halen, maar ik ben zo bang dat het volk weer valt voor die vreselijke kortzichtige one-liners.
Stuk over de gevangene en de zorg was perfect.
In dat stuk over die hoofddoeken slaat hij door. Net als tegen de voorzitter.
Voor de andere ook makkelijk scoren om hem aan te pakken.
Reply
#84
Haggie Wrote:heb je niets beters te doen tijdens je ziek zijn? :wink:
Nee helaas niet. Jij nog ideeen Wink
Reply
#85
Hier ook een flink stuk gezien vandaag, prachtig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#86
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het ook altijd wel mooi, maar die Wilders wordt steeds gekker. Wel leuk hoe de overige kamerleden daarop reageren, en hem compleet onderuit halen, maar ik ben zo bang dat het volk weer valt voor die vreselijke kortzichtige one-liners.
Stuk over de gevangene en de zorg was perfect.
In dat stuk over die hoofddoeken slaat hij door. Net als tegen de voorzitter.
Voor de andere ook makkelijk scoren om hem aan te pakken.
Met dat laatste draai je het wel ontzettend om. Als er een iemand is die makkelijk probeert te scoren, is het natuurlijk Wilders zelf wel. Wederom alleen maar afgeven en nooit zelf met oplossingen komen. En waar Wilders zelf nauwelijks onderbouwing heeft, had de rest dat vandaag wel in reactie op zijn onzin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Dat men reageert op die onzin is eigenlijk al erg genoeg, ik schaam me soms Nederlander te zijn als ik die blonde droeftoeter weer met zijn kop op de buis zie. Wat ik er via de radio van mee heb gekregen was het vandaag nog wat erger dan normaal :|
Reply
#88
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik vind het ook altijd wel mooi, maar die Wilders wordt steeds gekker. Wel leuk hoe de overige kamerleden daarop reageren, en hem compleet onderuit halen, maar ik ben zo bang dat het volk weer valt voor die vreselijke kortzichtige one-liners.
Stuk over de gevangene en de zorg was perfect.
In dat stuk over die hoofddoeken slaat hij door. Net als tegen de voorzitter.
Voor de andere ook makkelijk scoren om hem aan te pakken.
Met dat laatste draai je het wel ontzettend om. Als er een iemand is die makkelijk probeert te scoren, is het natuurlijk Wilders zelf wel. Wederom alleen maar afgeven en nooit zelf met oplossingen komen. En waar Wilders zelf nauwelijks onderbouwing heeft, had de rest dat vandaag wel in reactie op zijn onzin.

Analisten zeggen juist dat er geen goed weerwoord is vanuit de kamer.
Reply
#89
Eindelijk een goede week :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#90
De weekoverwinning bij competitiemanager :Big Grin

Profcoach alweer vergeten. Niet mijn spel.
Reply


Forum Jump: