The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
#1
The 2009 US Open men's and women's singles draws will be revealed on Thursday, August 27 at the Times Center in New York.

Ik heb vrijdag nog de tijd om zelf mijn team te maken, daarna op vakantie.
Kan de draw er vrijdagmorgen opgezet worden?

Wanneer is de deadline?
Reply
#2
Is al een draad over, Tampie. En de deadline zal zonder te veel tegenstand weer op maandag 10 uur liggen.

De loting zal zsm online komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Hoe laat start de US Open? Ik heb ergens gelezen 14.00 NYT = 20.00 EET. In dat geval zou de deadline op maandag 20.00 uur kunnen liggen. Op de website staat 11.00 NYT = 17.00 EET, misschien starten dan alleen de vrouwen?
Reply
#4
Het begint ieder jaar om 17 uur Nederlandse tijd en dus 11 uur 's morgens in NY.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
andre Wrote:Hoe laat start de US Open? Ik heb ergens gelezen 14.00 NYT = 20.00 EET. In dat geval zou de deadline op maandag 20.00 uur kunnen liggen. Op de website staat 11.00 NYT = 17.00 EET, misschien starten dan alleen de vrouwen?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.usopen.org/en_US/scores/schedule/eventschedule.html?promo=topnav">http://www.usopen.org/en_US/scores/sche ... omo=topnav</a><!-- m -->

Ze starten dus om 11 AM daar, 17 uur hier dus. Lijkt me dus het beste de deadline gewoon om 10 AM op maandag onze tijd te doen. Heb nog steeds geen tegenstand gehoord.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Deadline 17 uur lijkt me prima.
Reply
#7
Gaan we weer... ](*,)
Reply
#8
slotje
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#9
mindlight Wrote:Gaan we weer... ](*,)
Inderdaad...Deadline GS zou 1 uur voor eerste wedstrijd zijn.
Reply
#10
Dan zou 17 uur dus al niet kunnen, en waar staat die concrete afspraak?
Reply
#11
Reageer er dan gewoon niet op ML, deadline is maandagochtend 10 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Jullie zijn echt nog inconsequenter dan mijn demente oma... Undecided
Reply
#13
Volgens mij zijn demente oma's juist heel consequent in het herhalen van dingen.
Reply
#14
En volgens mij lagen de deadlines de afgelopen weken ook gewoon op maandagochtend 10 uur, dus waar onze huisproleet het over heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ad Wim Wrote:En volgens mij lagen de deadlines de afgelopen weken ook gewoon op maandagochtend 10 uur, dus waar onze huisproleet het over heeft...
GS zouden we anders doen. Maar je hebt weer eens last van je selectieve geheugen.
Reply
#16
Undecided En jij van selectief reageren, wijs dan eens aan waar die concrete afspraak te vinden zou zijn....
Reply
#17
Deadline Wimbledon: maandagochtend 9 uur Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
mindlight Wrote:Undecided En jij van selectief reageren, wijs dan eens aan waar die concrete afspraak te vinden zou zijn....
Ik ga niet voor jou zoeken omdat jij last heb van je selectieve geheugen.
Reply
#19
Goed, dan ga ik er verder ook niet op in Smile
Reply
#20
Ad Wim Wrote:Deadline Wimbledon: maandagochtend 9 uur Undecided
Haha mooi edit :lol:
Zoek het uit met je deadline...ik lees de mail wel.
Reply
#21
Je bent gewoon ontzettend triest bezig, komt totaal niet met argumenten en zit maar een beetje doelloos te schoppen zoals altijd. Wat is in godsnaam het nadeel dan van maadagochtend 10 uur, ten opzichte van 17 uur?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Eigenlijk zou je geirriteerd moeten raken van die onnozele berichten van Kooltje maar ik vind ze hilarisch. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#23
Ik wil vandaag de mail eruit gooien mbt de deadline. Ik kies voor maandag 09.00 uur. Vrijdagmorgen zal ik proberen de loting er al in te knallen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#24
Maandag 9 uur lijkt me prima, werkte bij Wimbledon ook prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
wat is het nou?
En kunnen we nu eens kappen met die nieuwe discussies iedere keer.
Lijkt wel een kleuterverblijf.

Afgesproken om altijd om 10 uur te gaan gymen op maandag, en dat iedereen op zn eigen tijd wil gaan gymen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#26
Nee, jij hebt altijd lekkere toevoegingen hier...

En je merkt wel over de mail wat het wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Ad Wim Wrote:Nee, jij hebt altijd lekkere toevoegingen hier...

En je merkt wel over de mail wat het wordt.


Zo ad heb je ergens anders wat gelezen ofzo, stoere jongen!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#28
Inderdaad ja, dit is inderdaad de eerste keer dat ik dat zeg...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: