The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




youtube supportersliedjes topic
#31
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Wij zingen tenminste nog een beetje...

Wil je Ajax nou echt in verband gaan brengen met (een beetje) sfeer? :crazy:

:lol: :lol: :lol:
Dat deze opmerking nou juist van een PSV supporter moet komen....
The great old Ludwig von...
Reply
#32
Gister was de sfeer best wel ok bij Ajax volgens mij. True?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#33
was zeker oke. Stadion was halfvol, maar er werd echt 2 x zo hard gezongen. Sowieso sinds 410 verhuisd is naar de andere kant vh stadion, is de sfeer veel beter. Wat Bumme ook al aangaf in ander topic; voorgaande seizoenen had er echt een fluitconcert geweest na dit resultaat, nu kwam er een applaus van zuid en 410. Het voelt gewoon allemaal beter nu, duidelijke lijn etc etc
The great old Ludwig von...
Reply
#34
De beste sfeer in Europa komt helaas niet uit Nederland maar uit Wenen. <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=wgOFOvZHdQY">http://www.youtube.com/watch?v=wgOFOvZHdQY</a><!-- m -->. Geniet er van en check ook deel 2
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#35
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
Fabian Wrote:Wij zingen tenminste nog een beetje...

Wil je Ajax nou echt in verband gaan brengen met (een beetje) sfeer? :crazy:

:lol: :lol: :lol:
Dat deze opmerking nou juist van een PSV supporter moet komen....

Dus de slechte sfeer bij PSV is voor jou een reden om de slechte sfeer bij Ajax ok te vinden? Confused Ik breng PSV nergens in verband met sfeer. Twente en Feyenoord komen wel eens in de buurt, maar voor echte sfeer moet je naar Engeland.
Reply
#36
wat is at nou voor een slechte conclusie. Je wilt me bepaalde woorden in de mond leggen. Ik vind de sfeer bij Ajax helemaal niet slecht. Sterker nog; ik vind de sfeer prima. Blijft desalniettemin grappig o dat uit jouw mond te horen, maar dat zijn 2 zaken die los van elkaar staan.
The great old Ludwig von...
Reply
#37
gittermaster Wrote:wat is at nou voor een slechte conclusie. Je wilt me bepaalde woorden in de mond leggen. Ik vind de sfeer bij Ajax helemaal niet slecht. Sterker nog; ik vind de sfeer prima. Blijft desalniettemin grappig o dat uit jouw mond te horen, maar dat zijn 2 zaken die los van elkaar staan.

De sfeer bij PSV is slecht maar beter dan bij Ajax. Als jij de sfeer in Amsterdam prima vind hebben we een ander beeld bij wat sfeer is.
Reply
#38
Dan weet ik wel zeker dat wij een ander beeld bij sfeer hebben. Prima, korte discussie, ook weleens leuk Smile
The great old Ludwig von...
Reply
#39
In Engeland is al jaren geen goede sfeer meer, daarvoor worden de 'echte' fans door de hoge entreegelden uit het stadion geweerd. In de PL is alleen Stoke echt goed qua sfeer. Ik kom maandelijks in diverse landen. Rapid is momenteel toonaaangevend in Europa. Kijk eens op de site <!-- w --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.tornadosrapid.at">www.tornadosrapid.at</a><!-- w -->. Echt een mooie site met veel sfeerbeelden vanuit heel Europa. Overigens is de sfeer bij Ajax beter dan bij PSV.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#40
By the way gate 13 van Panathinaikos en de originals van AEK kunnen er ook wat van :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#41
dat wat stille zegt, kan ik alleen maar bevestigen. fantastische sfeer, uit en thuis bij rapid!
uit altijd volle bak en iedere wedstrijd 90 minuten zingen; de wedstrijd tegen HSV was een absoluut hoogtepunt, onvoorstelbare goede sfeer (het kan alleen nog net niet tippen aan de midden-zuid van excelsior Wink)
EXCELSIOR IS DE CLUB VAN ROTTERDAM!!!
[color=#FF0000]EXCELSIOR-SPARTA 4-3[/color]
EXCELSIOR-FEYENOORD 2-1
[color=#FF0000]SPARTA-EXCELSIOR 0-1[/color]
Reply


Forum Jump: