The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nederlaag Federer
#1
Federer verliest van Haas!!!

Weliswaar op een invitatietoernooi in Melbourne, maar is dit een voorteken voor de AO. Hij is dus niet onverslaanbaar.

Nu wachten op de loting. Haas-Federer Firestarter
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#2
Federer wint de AO 2006 zonder setverlies.
Roofmagic
Reply
#3
Allemaal een vooropgezet plan kuiper. hier boeit t niks als ie verliest.
Nalbi geeft overigens op tegen kiefer, coria pakt ljubo in 2 en roddick sloopt Monfils in 2 korte setjes.

federer en monfils een jetlag?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#4
merijn s aalbers Wrote:Federer wint de AO 2006 zonder setverlies.

Federer wint de AO, zonder setverlies durf ik niet te zeggen maar zelden zo zeker geweest dat ie wint! Denk dak hem nu ook maar eens ga opnemen in me MV team...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#5
Er is naast de 200 punten ook nog eens 550 euro budget te verdienen, dus waarom niet. Bookies quoten hem op 1.40 om het toernooi te winnen :eeeek: .
Reply
#6
On a related note...the Australian Open has announced that in an effort to save time, they have already enscribed Roger Federer's name on the trophy as the champion of the 2006 tournament.

Note: The All England Lawn Tennis & Croquet Club is expected to make a similar announcement, naming Federer the winner in 2006 as well, in the next few days.
Reply
#7
Roger wint de titel in Australië, ik vind dit geen discussiepunt :razz:
Reply
#8
Elikian Wrote:On a related note...the Australian Open has announced that in an effort to save time, they have already enscribed Roger Federer's name on the trophy as the champion of the 2006 tournament.

Note: The All England Lawn Tennis & Croquet Club is expected to make a similar announcement, naming Federer the winner in 2006 as well, in the next few days.

Wat Wimbledon betreft kunnen ze ook meteen bij de winnaar van 2007, 2008, 2009, 2010 en 2011 invullen. Daarna kijken we wel verder.
Reply
#9
Jongens, let op Roddick...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
Ad Wim je haalt me de woorden uit mijn mond......!!
B&B "even uitwaaien"
Reply
#11
Undecided Undecided Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#12
Jongens wees nou niet zo zeker. Het gaat echt wel een keer mis. De mensen die beleggen weten daar alles van. De AEX zou ook zo doorstoten naar de 1000 punten en zie hij zakte van 700 naar 250.

Ik zeg niet dat dat met Roger gaat gebeuren, maar verliezen zou best eens kunnen, ook in een 1e of 2e ronde.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#13
kuiper Wrote:Jongens wees nou niet zo zeker. Het gaat echt wel een keer mis. De mensen die beleggen weten daar alles van. De AEX zou ook zo doorstoten naar de 1000 punten en zie hij zakte van 700 naar 250.

Ik zeg niet dat dat met Roger gaat gebeuren, maar verliezen zou best eens kunnen, ook in een 1e of 2e ronde.

Had dat niet te maken met de invoering van de euro?

Maar ik ben het er mee eens dat Federer best een keer gaat verliezen. Helaas is 1 van de 3 grote concurrenten (Nadal, Roddick en Nalbandian) al weggevallen... Maar daar gaat ie dit jaar nog wel van verliezen.
Reply
#14
Hij kan alleen van Nadal verliezen. Hewitt bakt er nooit een cake van alsie tegen Federer speelt en Roddick ook niet. Daar is Federer neit meer bang voor. Nadal wel, dat zag je wel op RG vorig jaar. Dat werd niet alleen gewonnen door Nadal, maar vooral ook verloren door Federer. Nerveus. Zo slecht had ik hem heel lang niet meer zien spelen.
Reply
#15
Elikian Wrote:Hij kan alleen van Nadal verliezen. Hewitt bakt er nooit een cake van alsie tegen Federer speelt en Roddick ook niet. Daar is Federer neit meer bang voor. Nadal wel, dat zag je wel op RG vorig jaar. Dat werd niet alleen gewonnen door Nadal, maar vooral ook verloren door Federer. Nerveus. Zo slecht had ik hem heel lang niet meer zien spelen.

Ja oké, op gravel zie ik wel meer mensen van hem verliezen (Coria, Nadal of een verrassing misschien), maar Nadal is nog steeds kansloos tegen Federer op de rest van de toernooien.

Zeker nog zo in het begin van dit jaar... Nadal moet nog heel veel leren op HC, Gras en Carpet (indoor). Heel misschien dat ie tegen het eind van het jaar Federer een beetje lastig kan maken op een andere ondergrond als Gravel!

Federer moet verslagen worden door een Safin of Nalbandian (Ljubi kan het ook maar denk niet in een GS en heeft toch altijd dat vreemde net-niet tegen fedex), iemand die van die extreme piekdagen heeft en dat ook 4 of 5 sets gewoon vasthouden.

Roddick kan nooit zolang zo'n hoog nivo vasthouden, maar Nalbi en Safin als die eenmaal op dreef zijn kunnen ze hem pakken! (En Nadal uiteraard op gravel)
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#16
Vrij slecht Nederlands hehe :oops:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#17
Roddick is juist de enige die Federer kan bijbenen in een GS. Hij heetf het hem twee jaar geleden op Wimbledon nog erg lastig gemaakt en dat is toch Fed's stekkie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Ad Wim Wrote:Roddick is juist de enige die Federer kan bijbenen in een GS. Hij heetf het hem twee jaar geleden op Wimbledon nog erg lastig gemaakt en dat is toch Fed's stekkie.

Roddick is heden ten dage compleet kansloos! 2 jaar geleden was nog in het begin van de Hiërarchie van Federer. Uiteindelijk zal Federer die best of 5 toch winnen van Roddick, ook al blijft Roddick goed bij dankzij z'n service.

Roddick moet gewoon winnen in 3 anders lukt het hem zowiezo niet! Tie breaks verliest ie 7 van de 10 keer tegen federer ondanks zijn service...

Denk wel dat op gras Roddick de grootste kans heeft om te winnen van fedex!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#19
Nadal was kansloos tegen Federer op HC? Miami finale gemist misschien? Wink
Reply
#20
Daar ben ik het inderdaad ook nie mee eens harry!

In de finale van het Masters toernooi over 5 sets stond Rafa 2 sets tegen 0 voor en een break in de 3e! Uiteindelijk ging het na een tiebreak in de derde Federer gemakkelijk af maar het jaar ervoor in Miami ging Federer er in straight sets af tegen Nadal! Weliswaar was Federer toen vermoeid van het toernooi daarvoor maar toch erg sterk van Nadal (toen was ie nog niet echt doorgebroken).

Op de AO zie ik het niemand Federer moeilijk maken. Roddick kan wel hard slaan maar mist het echte talent. Alleen als Federer een mindere dag heb kunnen de mannen met het echte talent hem verslaan op de AO. Dan denk ik aan Nalbandian en Safin die dan juist weer wel in de goede vorm moeten steken.

En dat verlies tegen Haas is gewoon zout in de ogen van de concurrentie strooien...
Reply
#21
Zand. Zout strooi je doorgaans in wonden. :wink:
Roofmagic
Reply
#22
Zout hebben ze meer last van Big Grin
Reply
#23
Je moet niet elke slak zout leggen, Merijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
kuiper Wrote:Federer verliest van Haas!!!

Weliswaar op een invitatietoernooi in Melbourne, maar is dit een voorteken voor de AO. Hij is dus niet onverslaanbaar.

Nu wachten op de loting. Haas-Federer Firestarter

In de achtste finale is het al zover: HAAS - FEDERER
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
#25
Hij wint nu ook maar nipt (derde set tiebreak) van Mirnyi...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
Hij wil alleen maar 'vlieguren' maken.
Roofmagic
Reply
#27
Kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat Federer in Grand Slams nu 11 wedstrijden ongeslagen is en 35 sets op rij gewonnen heeft.

11 x 3 = 33 dus waar komen deze twee sets vandaan?

Vraag twee: wanneer en waar begon deze onwaarschijnlijke serie.

Dank en groet,

Bumme
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#28
Australian Open zijn al 21 sets + de 12 van Roland Garros maakt 33. Tijdens de US Open verloor hij een set van Roddick in de finale, dus dat zal dan wel de 2e set geweest zijn. Dus de 3e en 4e set maakt 35.
Reply
#29
Genomico Wrote:Australian Open zijn al 21 sets + de 12 van Roland Garros maakt 33. Tijdens de US Open verloor hij een set van Roddick in de finale, dus dat zal dan wel de 2e set geweest zijn. Dus de 3e en 4e set maakt 35.
Dat kan wel kloppen, maar als ze de US Open meetellen, is hij natuurlijk meer dan 11 wedstrijden ongeslagen, hij is namelijk maar liefst 25 GS-wedstrijden achtereen ongeslagen :o

Ik neem aan dat ze bedoelen dat hij in 11 wedstrijden 33 sets op rij gewonnen heeft, wat natuurlijk een fantastische prestatie is! En daar tellen ze blijkbaar de twee laatste sets van de US Open finale bij op, zodat hij op GS-niveau 35 sets achtereen ongeslagen is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Ad Wim Wrote:Hij is namelijk maar liefst 25 GS-wedstrijden achtereen ongeslagen

Als hij van Nadal wint, dendert hij met twee vingers in de neus door naar 35.
Reply


Forum Jump: