The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Status Tennispoll 2006
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik begin benieuwd te worden naar de tussenstand van de poll van de AO.
Wanneer kunnen we een nieuwe tussenstand verwachten?
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Herinner er me vanavond nog even aan :wink:
Reply
THE MAILMAN Wrote:Ik begin benieuwd te worden naar de tussenstand van de poll van de AO.
Wanneer kunnen we een nieuwe tussenstand verwachten?

Genomico Wrote:Herinner er me vanavond nog even aan :wink:

Niet meer nodig.
Reply
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Ik begin benieuwd te worden naar de tussenstand van de poll van de AO.
Wanneer kunnen we een nieuwe tussenstand verwachten?

Genomico Wrote:Herinner er me vanavond nog even aan :wink:

Niet meer nodig.

Kzie nog niks.... :wink:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Genomico Wrote:
THE MAILMAN Wrote:Ik begin benieuwd te worden naar de tussenstand van de poll van de AO.
Wanneer kunnen we een nieuwe tussenstand verwachten?

Genomico Wrote:Herinner er me vanavond nog even aan :wink:

Niet meer nodig.

Kzie nog niks.... :wink:

Nu wel, thanx for the good work Geno... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik feliciteer (als 1e) de Kabaggaan met zijn poll-overwinning op de AO 2007.
Ruime voorsprong (resp 6+7 punten) op nrs 2+3, Mist en Ad Wim.
Feli boys.

=D> =D> =D>
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Volgens mijn berekening neemt Ad Wim de leiding in de Champions Race na 2 toernooien.
Onder voorbehoud:
1. AdWim 24
2. Mist 22
3. Kabaggan 20
4. Omyaca 19
5. Juan Z. / Jappiesevic 17 punten.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bij deze dan maar de vraag, pollen we ook de MDE-partijen in het RR-systeem of alleen de main draw-partijen. Ik ben voor dat laatste, anders blijf je bezig en kun je straks ook wel kwalificatie gaan pollen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
MDE is toch in feite de eerste ronde? Het voelt misschien als een extra kwalificatieronde, maar zo is het niet bedoeld Tongue
Reply
Ik denk niet dat het handig is aangezien die wedstrijden dus soms ook al op zondag gespeeld worden. En het is niet de eerste ronde. Het is een Main Draw Elimination Round, dus een wedstrijd om in de Main Draw te komen. Als je op de draw klikt, krijg je die wedstrijd ook niet te zien bij de Main Draw, hij staat bij de kwalificaties.

Maar als meerdere mensen het graag wel willen, kunnen we het ook gewoon wel doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In de MD ER zijn de meeste spelers rechtstreeks tot het toernooi toegelaten, aangevuld met wat qualifiers en wild cards. De qualifiers kwalificeren zich voor deze MD ER, er zijn ook CR punten te verdienen. Ik vind het daarom meer op een eerste ronde lijken dan op een laatste kwalificatieronde.

Dat de MD ER bij de kwalificatie op de sheet staat, is denk ik vooral om praktische redenen.
Reply
Mist Wrote:In de MD ER zijn de meeste spelers rechtstreeks tot het toernooi toegelaten, aangevuld met wat qualifiers en wild cards. De qualifiers kwalificeren zich voor deze MD ER, er zijn ook CR punten te verdienen. Ik vind het daarom meer op een eerste ronde lijken dan op een laatste kwalificatieronde.

Dat de MD ER bij de kwalificatie op de sheet staat, is denk ik vooral om praktische redenen.

Ik ben dezelfde mening als Mist, want er worden inderdaad al CR punten toegekend, dus is het toch een vorm van een 1e ronde.
Als het organisatorisch mogelijk is, denk ik zeker dat we de MD ER moeten opnemen in de poll.
Maar ik sluit me natuurlijk aan bij de meerderheid als deze er anders over denkt.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik poll dan wel niet meer mee, maar de MDER is inderdaad onderdeel van de Main Draw. Valt namelijk onder het idee van het 32-draw Round Robin Systeem. (zonder die MDER heb je geen 32 draw Wink)
Reply
Oh oke, dan zat ik ernaast. Maar dan gaan veel mensen die poll vergeten of niet invullen denk ik, aangezien er weinig tijd zit tussen eind kwalificaties en de MDER.

Laten we het dan maar gewoon meenemen. Deze week al of vanaf volgende week beginnen? Dat laatste lijkt me handig aangezien er al partijen gespeeld zijn en vrijwel iedereen alleen RR-wedstrijden gepolld heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Voor deze week kunnen we het idd beter even laten voor wat het is.
Reply
Maar kijk naar Vina Del Mar, daar zijn die MDE partijen allemaal gisteren al gespeeld. Dan krijg je dus heel veel topics door al die MDE-rondes. Het lijkt mij dus niet handig, maar ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In Vina del Mar was geen MD ER. Dat is een loting met 24 spelers, waarbij drie kwalificanten meteen in een poule terechtgekomen.
Reply
:oops:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Volgens mij zijn we vandaag in Delray Beach vergeten te pollen.

Waar halen jullie trouwens die wedstrijden vandaan? Gewoon van livescore.com?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij zijn we vandaag in Delray Beach vergeten te pollen.

Waar halen jullie trouwens die wedstrijden vandaan? Gewoon van livescore.com?

Livescore kan, maar die willen nog wel eens een wedstrijd niet vermelden. Zeker als je de wedstrijden een dag van te voren daar vandaan haalt. Maar meestal wordt gewoon een hele 1e ronde in 1x gepolld. De wedstrijden kun je dan gewoon uit de draw halen.
Reply
Wat een Achterhoekse dominantie. Ad staat een beetje vreemd tussen de Superboeren CC, Scholten, Haggie en Tukker (?) Mist. Maar de rest zit hen op de hielen.
Reply
Is er ergens ook de totaalstand te zien?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.tennispoll.tk">http://www.tennispoll.tk</a><!-- w -->
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ik wacht nog steeds op de totaalstand van vorige week :lol:
Reply
Wil je graag horen dat je gewonnen hebt :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Luis Horna :lol:
Reply


Forum Jump: