The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Fabian Wrote:
centre court Wrote:Hoppakee. laat de eagles maar komen!

En anders 020 maar. Aboutaleb... 15000 snavels naar Rotterdam? Hoe dan? Hoe dan?

Ach, na jullie gedrag gister zou het zomaar een publieksloze finale kunnen worden.
Als wij de finale halen en we mogen niet komen, zou ik als Ajax zijnde gewoon weigeren te spelen, optyfen met die kutbeker.
Uitsluiting voor 3 jaar ? Nou en.
'

wat een taal! Foei. We zullen geen rotjes meer afsteken sorry.

Heerlijke wedstrijd gezien gisteren. De eerste helft moet Twente natuurlijk gewoon afstand nemen. Een aantal uitstekende reddingen van Mulder. Ik denk dat de hoge heren van Feyenoord toch nog even goed moeten overwegen of ze dit jongetje wel weg gaan sturen.
In de eerste helft zijn bijna alle duels + de afvallende bal voor fcT. Ruiz kan lekker vrij aannemen overal op het veld.
2e helft zit Feyenoord er ineens kort op, wint duels en maakt gebruik van de zijkanten.
Finale! Doe maar Ajaks.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Gaat niet om de rotjes alleen, 25 man opgepakt, gezeik voor het stadion, gezeik in de stad.
Reply
Fabian Wrote:Gaat niet om de rotjes alleen, 25 man opgepakt, gezeik voor het stadion, gezeik in de stad.

Agh die 10 ME busjes in de stad. Volgens mij werden er alleen een paar kereltjes uit de tram gehaald.
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
Legion Wrote:
Fabian Wrote:Gaat niet om de rotjes alleen, 25 man opgepakt, gezeik voor het stadion, gezeik in de stad.

Agh die 10 ME busjes in de stad. Volgens mij werden er alleen een paar kereltjes uit de tram gehaald.

Lees het nog maar eens goed na allemaal.
Als ze al dingen zoeken om het zonder supporters, of 1 groep daarvan te doen, heb je weer goede voeding gegeven in ieder geval.
Reply
Dit kan en gebeurt alleen in Nederland, wat een kloteland vol regeltjes, wetjes, maar veel te lage straffen en geen fatsoenlijke voetbalwet.

Quote:Sportweek: Ajax weet nog niet of het supporters mee naar de Kuip mag meenemen als de club zich donderdagavond voor de bekerfinale plaatst.

De Amsterdamse vereniging is in afwachting van een besluit van burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam. Ajax speelt donderdagavond de halve finale van de nationale beker tegen Go Ahead Eagles. De winnaar voetbalt op 25 april in de Kuip de eindstrijd tegen Feyenoord.

De burgemeesters van Rotterdam en Amsterdam hebben vorig jaar afgesproken dat duels tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 alleen worden bijgewoond door fans van de thuisclub. Ze namen die beslissing na een reeks van ongeregeldheden tussen beide supportersgroepen.

Uitzondering
Voor wedstrijden als de bekerfinale en de Johan Cruijff Schaal kan echter een uitzondering worden gemaakt. De bekerfinale wordt altijd in Rotterdam gespeeld. De Arena krijgt de strijd om de Johan Cruijff Schaal jaarlijks toegewezen.

Feyenoord en Ajax stonden in 1980 voor het laatst tegenover elkaar in de eindstrijd van de KNVB-beker.


Quote:Mogelijk Kuip vol Ajacieden

Door PowNed, woensdag 24 maart 2010 23:22,

Rotterdam, Bron: - Tijdens de finale van de KNVB Beker zal de Kuip mogelijk alleen gevuld zijn met publiek van de uitploeg (Ajax of Go Ahead Eagles). Dit in verband met ongeregtheden rond de wedstrijd tussen Feyenoord en FC Twente (2-1 winst Feyenoord red.) in de Kuip woensdag avond.

Feyenoord supporters staken tijdens het duel onder andere enkele vuurwerkbommen en fakkels af, en gooide deze tijdens de wedstrijd zelfs in de richting of op het veld.

Een vergelijkbaar feit gebeurde vorig seizoen bij NAC Breda. De Fans van NAC staken toen ook tijdens een bekerwedstrijd vuurwerk af. Hierna werd NAC een straf opgelegt, de club mocht één wedstrijd geen publiek ontvangen.

Het is echter ook nog de vraag, indien Ajax zich plaatst voor de finale, of Ajax supporters wel naar de Kuip mogen, in verband met eerdere rellen waardoor er geen uitsupporters meer mogen komen van Ajax en Feyenoord bij onderlinge duels.


Wel raar dat dit bij wedstrijden tussen bv:

AS Roma - Lazio Roma, Celtic - Rangers, Inter - AC, Liverpool - Manchester, Barca - Real, Schalke - Dortmund etc.etc. niet eens ter sprake komt en waarschijnlijk zelfs nog nooit aan gedacht is.

Wat een kneuzenkermis, hopelijk geen Ajax supporters in de Kuip, dan lekker thuisblijven als club zijnde en die kolere beker gewoon lekker afschaffen. Zelfs de lotingen zijn al een aanfluiting, ieder jaar weer. Nu heeft Ajax een makkie op weg naar de bekerwinst, maar kan me ook herinneren dat Feyenoord enkele jaren bijna alles thuisspeelde, tegen de meest nietige kutclubjes. Het rijtje van Ajax slaat echter alles, niet eens één club die de laatste 5 jaar ook maar iets van betekenis gewonnen heeft, laat staan een beker of kampioenschap, op Eagles na uiteraard, die zijn dit seizoen periodekampioen geworden, HULDE! :cheers:

Ajax:
AGOVV
Dordt
WHC
NEC
Eagles
Feyenoord
Reply
Mijn hemel, welke josti heeft dat 2e stuk geschreven? Undecided
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Eens kijken of Feyenoord in de klassenjustitie boven NAC staat.

Inderdaad een knullige havenarbeider die dit geschreven heeft denk ik.
Reply
Bron = Ajaxshowtime, vrij uit de lucht gegrepen verhaal dus.
Maar het zou best werkelijkheid kunnen worden.

Als Ajax maar met 1600 mag komen, of zelfs zonder, moet je gewoon als club zeggen 'We spelen niet'.
Reply
Fabian Wrote:moet je gewoon als club zeggen 'We spelen niet'.

Dat doen wij hier het hele jaar al! :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol:
The great old Ludwig von...
Reply
Kunt er donder op zeggen dat er geen Ajacieden aanwezig zullen zijn. Hoe wil je dat gaan beveiligen dan? Ze hebben er al moeite mee om 2 treinen met 1600 man bij de Kuip te krijgen. Laat staan 15000 man.
Dan maar geen Ajacieden in de Kuip, dan blijven wij wel thuis met de JC Schaal tegen Twente.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is er niemand die het vreemd vindt dat de beker-finale niet op neutraal terrein wordt gespeeld? DIt geldt overigens ook voor de JC Schaal. Op basis waarvan is beslist dat De Kuip altijd het decor moet zijn? Ook al krijg je de helft van de supporters er zal toch een soort van 'thuis'-voordeel ontstaan voor Feijenoord.

In Engeland is het zo dat wanneer Man U. in de halve finale speelt van de FA cup (van oudsher ook op neutraal terrein) er volgens mij wordt uitgeweken naar Anfield Road (of nu misschien wel het Emirates Stadium).
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
Reply
centre court Wrote:Kunt er donder op zeggen dat er geen Ajacieden aanwezig zullen zijn. Hoe wil je dat gaan beveiligen dan? Ze hebben er al moeite mee om 2 treinen met 1600 man bij de Kuip te krijgen. Laat staan 15000 man.
Dan maar geen Ajacieden in de Kuip, dan blijven wij wel thuis met de JC Schaal tegen Twente.

Dan moet Ajax gewoon weigeren om te spelen.
Reply
Fabian Wrote:
centre court Wrote:Kunt er donder op zeggen dat er geen Ajacieden aanwezig zullen zijn. Hoe wil je dat gaan beveiligen dan? Ze hebben er al moeite mee om 2 treinen met 1600 man bij de Kuip te krijgen. Laat staan 15000 man.
Dan maar geen Ajacieden in de Kuip, dan blijven wij wel thuis met de JC Schaal tegen Twente.

Dan moet Ajax gewoon weigeren om te spelen.

Want Ajax heeft het publiekelijke en knvb'elijke recht om altijd bevoordeeld te worden. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Box Brother Wrote:Is er niemand die het vreemd vindt dat de beker-finale niet op neutraal terrein wordt gespeeld? DIt geldt overigens ook voor de JC Schaal. Op basis waarvan is beslist dat De Kuip altijd het decor moet zijn? Ook al krijg je de helft van de supporters er zal toch een soort van 'thuis'-voordeel ontstaan voor Feijenoord.

In Engeland is het zo dat wanneer Man U. in de halve finale speelt van de FA cup (van oudsher ook op neutraal terrein) er volgens mij wordt uitgeweken naar Anfield Road (of nu misschien wel het Emirates Stadium).

yep, ik ben dat met je eens. Inderdaad zelfde geldt voor JC schaal. Stadion mag imo nooit van een van de 2 finalisten zijn...
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Box Brother Wrote:Is er niemand die het vreemd vindt dat de beker-finale niet op neutraal terrein wordt gespeeld? DIt geldt overigens ook voor de JC Schaal. Op basis waarvan is beslist dat De Kuip altijd het decor moet zijn? Ook al krijg je de helft van de supporters er zal toch een soort van 'thuis'-voordeel ontstaan voor Feijenoord.

In Engeland is het zo dat wanneer Man U. in de halve finale speelt van de FA cup (van oudsher ook op neutraal terrein) er volgens mij wordt uitgeweken naar Anfield Road (of nu misschien wel het Emirates Stadium).

yep, ik ben dat met je eens. Inderdaad zelfde geldt voor JC schaal. Stadion mag imo nooit van een van de 2 finalisten zijn...


Jaren geleden besloten om een traditie er van te maken.
Weinig mensen liepen ( en volgens mij nog steeds) warm voor de beker en supercup.

Ze zouden idd 1 (of 2) reserve stadion(s) moeten doen voor het geval 1 vd 2 clubs de finale bereiken.( bv PSV en Vitesse)
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ajax dit seizoen ongekend productief in bekertoernooi
26/03/2010 08:01

Ajax ontdeed zich donderdagavond in de halve finale van het bekertoernooi met een ruime zege van Go Ahead Eagles. Met de 6-0 overwinning in Deventer schroefden de Amsterdammers hun doelpuntentotaal in de strijd om de KNVB-beker op naar 27 in vijf wedstrijden.

Daarmee is het aantal bekerdoelpunten van dit seizoen nu al het op een na hoogste in de bekerhistorie van Ajax (zie onderstaande graphic). Slechts één keer liet de club in één jaargang nóg meer treffers noteren in bekerverband: dat was in het seizoen 1960/61, toen de teller na negen duels op veertig goals uitkwam.

De 27 treffers van Ajax in het bekertoernooi kwamen op naam van twaalf verschillende Ajacieden. Van hen nam Luis Suarez er de meeste voor zijn rekening: zes. De Uruguayaanse aanvaller maakte al die treffers in de met 14-1 gewonnen uitwedstrijd tegen de amateurs van WHC op 23 december 2009.

Inclusief de wedstrijden in de Eredivisie en de Europa League staat de doelpuntenteller voor Ajax dit seizoen al op 128. Behalve de 27 bekergoals maakte de ploeg van trainer Martin Jol dit seizoen 85 doelpunten in de competitie en zestien in Europees verband.

--
Pff.. en waarom geen artikeltje over makkelijkste weg naar de finale ooit? :razz:

Gezien de road to the final alleen al verdiend er maar 1 club de beker dit jaar en dat is Feyenoord.
Reply
Daarom des te mooier dat Ajax um pakt :Big Grin
Reply
Peter Wrote:Ajax dit seizoen ongekend productief in bekertoernooi
26/03/2010 08:01

Ajax ontdeed zich donderdagavond in de halve finale van het bekertoernooi met een ruime zege van Go Ahead Eagles. Met de 6-0 overwinning in Deventer schroefden de Amsterdammers hun doelpuntentotaal in de strijd om de KNVB-beker op naar 27 in vijf wedstrijden.

Daarmee is het aantal bekerdoelpunten van dit seizoen nu al het op een na hoogste in de bekerhistorie van Ajax (zie onderstaande graphic). Slechts één keer liet de club in één jaargang nóg meer treffers noteren in bekerverband: dat was in het seizoen 1960/61, toen de teller na negen duels op veertig goals uitkwam.

De 27 treffers van Ajax in het bekertoernooi kwamen op naam van twaalf verschillende Ajacieden. Van hen nam Luis Suarez er de meeste voor zijn rekening: zes. De Uruguayaanse aanvaller maakte al die treffers in de met 14-1 gewonnen uitwedstrijd tegen de amateurs van WHC op 23 december 2009.

Inclusief de wedstrijden in de Eredivisie en de Europa League staat de doelpuntenteller voor Ajax dit seizoen al op 128. Behalve de 27 bekergoals maakte de ploeg van trainer Martin Jol dit seizoen 85 doelpunten in de competitie en zestien in Europees verband.

--
Pff.. en waarom geen artikeltje over makkelijkste weg naar de finale ooit? :razz:

Gezien de road to the final alleen al verdiend er maar 1 club de beker dit jaar en dat is Feyenoord
.

Calimero
Reply
Als Ajax wint van Feyenoord, zijn ze dus ook beter dan PSV en Twente en hebben ze verdiend de beker gewonnen :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Als jij daardoor beter kan slapen, moet je dat vooral denken, maar ja dromen zijn bedrog want de realiteit is hard! Feyenoord gaat er natuurlijk met de beker er vandoor, maar ja das logisch,
Insane life.
Reply
Fabian Wrote:Bron = Ajaxshowtime, vrij uit de lucht gegrepen verhaal dus.
Maar het zou best werkelijkheid kunnen worden.

Als Ajax maar met 1600 mag komen, of zelfs zonder, moet je gewoon als club zeggen 'We spelen niet'.

was je ook maar zo stellig als psvee maar met 1500 man naar de jc schaal mag komen. daar heb ik je nog nooit over gehoord.

inconsequente jankebek.

en dan al die ajakkessieden die nu opeens gaan lopen zeiken dat de bekerfinale in de kuip wordt gespeeld. nooit hebben ze dat hier gezegd bij de jc schaal, maar nu is het opeens een item. maar goed, dat jullie zielig zijn dat was me al langer bekend. blijf vooral zoeken naar zaken waarbij ajakkes benadeeld wordt. 8-[
Reply
:lol: :lol: :lol:
alsof de JC schaal ook maar enig nut heeft.. Net als de beker overigens.
Maar goed, laat ons lekker zielig zijn en zoeken naar zaken waarbij ajax benadeeld wordt :lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:alsof de JC schaal ook maar enig nut heeft.. Net als de beker overigens.

als je dan van mening bent dat het allebei geen nut heeft, is het dus des te vreemder dat je het inconsequent zou benaderen.

ik heb toen direct gezegd dat het idioot was dat er geen psvee fans naar de aarsrena gingen (net zoals dat overigens in dit geval onaanvaardbaar zou zijn). maar toen is die pot wel gespeeld. en je kan het bagatelliseren wat je wil, het is gewoon een van de 6 of 7 prijzen die je kunt winnen, ook al is het de minst aansprekende.

het zou toch te triest zijn als daar gewoon niet 50000 mensen kunnen gaan kijken. als ik ga neem ik shinji en dirk niet mee trouwens. mij te link.
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Bron = Ajaxshowtime, vrij uit de lucht gegrepen verhaal dus.
Maar het zou best werkelijkheid kunnen worden.

Als Ajax maar met 1600 mag komen, of zelfs zonder, moet je gewoon als club zeggen 'We spelen niet'.

was je ook maar zo stellig als psvee maar met 1500 man naar de jc schaal mag komen. daar heb ik je nog nooit over gehoord.

inconsequente jankebek.

en dan al die ajakkessieden die nu opeens gaan lopen zeiken dat de bekerfinale in de kuip wordt gespeeld. nooit hebben ze dat hier gezegd bij de jc schaal, maar nu is het opeens een item. maar goed, dat jullie zielig zijn dat was me al langer bekend. blijf vooral zoeken naar zaken waarbij ajakkes benadeeld wordt. 8-[

Hou je muil joh, zielig randfiguur.
Ik reageer hier alleen nog maar op zaken omtrent Ajax, wat heb ik nou met psv te maken? Kutventje.
Reply
Quote:'Finale mogelijk over twee duels'
Uitgegeven: 29 maart 2010 09:46
Laatst gewijzigd: 29 maart 2010 09:48

AMSTERDAM - De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax wordt mogelijk over twee wedstrijden verdeeld; één in Rotterdam en de andere in Amsterdam, zo meldt AD Sportwereld maandag. Volgens het dagblad is die optie nadrukkelijk besproken door Feyenoord, Ajax, de KNVB en de gemeente Rotterdam. Het spelen van twee wedstrijden zou alleen een optie zijn wanneer de veiligheid rond de finale, die op 25 april gespeeld wordt in de Kuip, niet gegarandeerd kan worden en Ajax-supporters daarom niet welkom zijn in Rotterdam.

Aboutaleb
Ahmed Aboutaleb, burgemeester van de Maasstad, stemde er afgelopen vrijdag mee in dat de wedstrijd onder strenge voorwaarden met Ajax-publiek gespeeld mag worden. Een woordvoerder van Aboutaleb verklaarde volgens het AD dat het spreiden van de bekerfinale over twee wedstrijden tot nu toe nooit als optie is besproken. In competitieverband worden wedstrijden tussen Feyenoord en Ajax tot 2014 zonder fans van de bezoekende club gespeeld.
De KNVB heeft maandag een overleg met de gemeente Rotterdam.

Tuurlijk, maak de agenda nog maar voller! :crazy:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Fabian Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Bron = Ajaxshowtime, vrij uit de lucht gegrepen verhaal dus.
Maar het zou best werkelijkheid kunnen worden.

Als Ajax maar met 1600 mag komen, of zelfs zonder, moet je gewoon als club zeggen 'We spelen niet'.

was je ook maar zo stellig als psvee maar met 1500 man naar de jc schaal mag komen. daar heb ik je nog nooit over gehoord.

inconsequente jankebek.

en dan al die ajakkessieden die nu opeens gaan lopen zeiken dat de bekerfinale in de kuip wordt gespeeld. nooit hebben ze dat hier gezegd bij de jc schaal, maar nu is het opeens een item. maar goed, dat jullie zielig zijn dat was me al langer bekend. blijf vooral zoeken naar zaken waarbij ajakkes benadeeld wordt. 8-[

Hou je muil joh, zielig randfiguur.
Ik reageer hier alleen nog maar op zaken omtrent Ajax, wat heb ik nou met psv te maken? Kutventje.

Undecided

Kan je deze insteek trouwens ook even overbrengen op Peter?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
De grootste prijs van ons aller Feyenoord dit jaar zal het behalen van de Europa League zijn. Of ze dat nou in de competitie doen of via de beker zal me aan mn dikke vette kakkerlakkerskontje roesten.

Jammer dat we gisteren weer punten verloren tegen een op papier minder elftal, maar goed, kop op en hard blijven trainen dan komt het vanzelf wel.
Reply
Dugarry Wrote:De grootste prijs van ons aller Feyenoord dit jaar zal het behalen van de Europa League zijn. Of ze dat nou in de competitie doen of via de beker zal me aan mn dikke vette kakkerlakkerskontje roesten.

Jammer dat we gisteren weer punten verloren tegen een op papier minder elftal, maar goed, kop op en hard blijven trainen dan komt het vanzelf wel.

Dan liever via de beker. Dan heb je tenminste nog wat extra blingbling voor in de kast en kom je in een lijstje. Als je 3e, 4e of 5e wordt weet na dit seizoen niemand meer. Ajax heeft hem 17 keer gewonnen en Feyenoord 11 keer, dus ik zou het erg op prijs stellen als ze hem de komende 7 edities zouden winnen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Dit wordt lachuh, Ajax adjes naast Fey adjes in de neutrale vakken....


Quote:10.000 kaarten per club voor bekerfinale
Uitgegeven: 31 maart 2010 12:20
Laatst gewijzigd: 31 maart 2010 14:27

ROTTERDAM - Feyenoord en Ajax krijgen voor hun supporters elk tienduizend kaarten voor de bekerfinale op 25 april in De Kuip.
De voetbalbond KNVB heeft ingestemd met dit voorstel van burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam.

De overige toegangsbewijzen worden verkocht aan 'neutrale' supporters; die kaarten worden op naam geregistreerd.



Omdat er strenge eisen zijn gesteld aan de verkoop van kaarten aan andere supporters, zal de KNVB de doelgroepen zelf benaderen die hiervoor in aanmerking komen. Daarnaast wordt in de periode tot de finale en op de dag zelf streng opgetreden tegen zwarthandel.

De bond is verheugd dat aanhangers van beide clubs bij de wedstrijd aanwezig kunnen zijn. De bond betreurt het wel dat het duel al om 14.00 uur moet beginnen, omdat op dat tijdstip nog wordt gespeeld in het amateurvoetbal.

''Juist het bekervoetbal is er voor alle voetballers. De KNVB had gerekend op de gemeente om de langlopende afspraak over het tijdstip van de bekerfinale na te komen'', aldus de bond.


Johan Cruijff Schaal

Er moesten afspraken over de kaartverdeling gemaakt worden, omdat beide clubs in 2009 hadden afgesproken vijf jaar lang bij competitieduels geen fans meer mee te nemen naar de uitwedstrijden. Dat gold niet voor de bekerfinale en de Johan Cruijff Schaal, die altijd in respectievelijk De Kuip en de Arena worden gespeeld.

Na de finale gaat de KNVB de gang van zaken evalueren en beraadt de bond zich op afspraken voor volgende edities van de bekerfinale.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: