The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




KNVB Beker 2009-2010
Riekki Wrote:Mulder krijgt toch duidelijk een tik op zijn hand van de Jong?!?

denk dat Mulder zijn reactie genoeg zei! Even kort appelleren maar daarna geen enkel protest, alleen ongeloof over eigen ketser! Als het echt een overtreding was dan wordt er echt wel feller gereageerd en ook door medespelers dan!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Ik vind overigens El Ahmadi wel echt gegroeid deze 2e seizoenshelft! Vind um er er eigenlijk wekelijks bovenuit steken bij Feyenoord!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Ik vind overigens El Ahmadi wel echt gegroeid deze 2e seizoenshelft! Vind um er er eigenlijk wekelijks bovenuit steken bij Feyenoord!


El Ahmadi, de enige Feyenoorder welke Ajax beter zou maken.
Ik heb een droom.
Reply
Vind Braamhaar overigens erg goed fluiten! Laat veel doorspelen van beide kanten en is ook niet kinderachtig! Al had die gele kaart voor suarez niet gehoeven!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Vind Braamhaar overigens erg goed fluiten! Laat veel doorspelen van beide kanten en is ook niet kinderachtig! Al had die gele kaart voor suarez niet gehoeven!


Euh, dat was gewoon een strafschop Harry.
Ik heb een droom.
Reply
Gewoon, gewoon? Hij legt een halve seconde z´n hand op z´n schouder en Suarez gaat alweer liggen alsof materazzi op hem in is komen glijden. Die actie in de 4e minuut (ook met Suarez en ik meen Gio) vond ik dan veel eerder een pingel. Daar is Suarez er al voorbij en trekt Gio hem 2 of 3 keer naar achter (om snel weer los te laten zodat het niet op vasthouden lijkt), op zich slim van Gio want hij weet ook wel dat een scheids toch zelden in een 4e minuut een pingel gaat geven voor zoiets.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Sjaak Wrote:
harry_bierdop Wrote:Vind Braamhaar overigens erg goed fluiten! Laat veel doorspelen van beide kanten en is ook niet kinderachtig! Al had die gele kaart voor suarez niet gehoeven!


Euh, dat was gewoon een strafschop Harry.

Omdat er heel even een handje achter tegen zijn rug aankomt? Het is geen zaalvoetbal. Was gewoon een Suaresje-schwalbe. Terecht geel. Braamhaar inderdaad uitstekend gefloten. Op een enkel uitworpje na had hij het telkens bij het rechte eind. Eerste doelpunt ook terecht niet afgefloten.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Nee, en het tweede ook niet.
May The Schwartz Be With You
Reply
Keurig stand gehouden na de vroege 2-0. Dan verwacht je eerder 6-0 en is het gespeeld. Nu alle kans op 6 mei. Heksenketel!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bredanaar Wrote:
Sjaak Wrote:
harry_bierdop Wrote:Vind Braamhaar overigens erg goed fluiten! Laat veel doorspelen van beide kanten en is ook niet kinderachtig! Al had die gele kaart voor suarez niet gehoeven!


Euh, dat was gewoon een strafschop Harry.

Omdat er heel even een handje achter tegen zijn rug aankomt? Het is geen zaalvoetbal. Was gewoon een Suaresje-schwalbe. Terecht geel. Braamhaar inderdaad uitstekend gefloten. Op een enkel uitworpje na had hij het telkens bij het rechte eind. Eerste doelpunt ook terecht niet afgefloten.


Ik ben geen Ajaxied maar jullie duidelijk ook niet. Als je het door een neutrale bril bekijkt: Suarez is 2 penalties onthouden. Eerlijk is eerlijk. Wees blij dat er over 2 weken nog een soort wedstrijd is. Ajax scoort ook in de Kuip minimaal 1 keer, en ik zie Feyenoord er toch echt geen 4 maken!
Ik heb een droom.
Reply
Sjaak Wrote:
Bredanaar Wrote:
Sjaak Wrote:
harry_bierdop Wrote:Vind Braamhaar overigens erg goed fluiten! Laat veel doorspelen van beide kanten en is ook niet kinderachtig! Al had die gele kaart voor suarez niet gehoeven!


Euh, dat was gewoon een strafschop Harry.

Omdat er heel even een handje achter tegen zijn rug aankomt? Het is geen zaalvoetbal. Was gewoon een Suaresje-schwalbe. Terecht geel. Braamhaar inderdaad uitstekend gefloten. Op een enkel uitworpje na had hij het telkens bij het rechte eind. Eerste doelpunt ook terecht niet afgefloten.


Ik ben geen Ajaxied maar jullie duidelijk ook niet. Als je het door een neutrale bril bekijkt: Suarez is 2 penalties onthouden. Eerlijk is eerlijk. Wees blij dat er over 2 weken nog een soort wedstrijd is. Ajax scoort ook in de Kuip minimaal 1 keer, en ik zie Feyenoord er toch echt geen 4 maken!

dus jij bent eerlijk omdat je geen ajakkessied bent en/of als je het geen pingels vond is het geen neutrale bril. dat is toch geen argument?

de eerste had hij hem gekregen als hij was gaan liggen. maar dat deed hij niet. dan viel het dus wel mee. doorvoetballen dus. de tweede was imo geen pingel. hij ging in dat geval veel te makkelijk liggen, wss nog met die eerste situatie in zijn achterhoofd. terecht geel, want als je het een schwalbe vindt is het per definitie geel. hij had nog wel een keer geel mogen hebben vanwegen buitenproportioneel protesteren. doen alle ajakkessieden trouwens doorlopend, bij elk fluitje lopen ze te zeiken.

ik zag niks fout bij die bal op mulder, behalve het handelen van mulder zelf dan. ook denk ik dat bruins net buitenspel stond.

jammer dat tomasson zo knullig doorspeelde op el amadi, anders heb je een grote kans op 0-1. ook jammer dat mulder (zo snel) in de fout ging. toen het 2-0 werd was de wedstrijd eigenlijk al gedaan. ajakkes dacht dat feyenoord zou komen, maar dat gebeurde, me dunkt terecht, niet.
Reply
waf Wrote:ajakkes dacht dat feyenoord zou komen, maar dat gebeurde, me dunkt terecht, niet.

En dat was puur omdat ze niet konden, niet omdat ze niet wilden. Feijenoord was nog slechter dan ik had verwacht. Ajax was trouwens ook niet best en de wedstrijd was verder niet om aan te zien.

Ik vond het beide geen pingel trouwens, maar geel voor Suarez vond ik ook zwaar onterecht. Als je het geen pingel vindt is het niet per definitie een schwalbe. Er bestaat ook nog zoiets als een overtreding die niet zwaar genoeg is voor een pingel.
Ik begin me ook steeds meer zorgen te maken over de linksbackpositie van het NL-elftal, want GVB was weer niet goed.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:en dat was puur omdat ze niet konden, niet omdat ze niet wilden.

goh, knap dat jij dat weet zeg. :roll:

Quote:Feijenoord was nog slechter dan ik had verwacht.


tuurlijk joh, oordeel jij lekker over een wedstrijd die in 7 minuten is beslist.

Quote:Ajax was trouwens ook niet best en de wedstrijd was verder niet om aan te zien.

zeg maar gerust dat ajakkes slecht was. dat komt door feyenoord of door ajakkes. jij zal het antwoord wel weer weten. 8-[

Quote:Ik vond het beide geen pingel trouwens, maar geel voor Suarez vond ik ook zwaar onterecht. Als je het geen pingel vindt is het niet per definitie een schwalbe. Er bestaat ook nog zoiets als een overtreding die niet zwaar genoeg is voor een pingel.
Ik begin me ook steeds meer zorgen te maken over de linksbackpositie van het NL-elftal, want GVB was weer niet goed.

klopt, er bestaan overtredingen die niet zwaar genoeg zijn voor een pingel. maar er bestaan ook overtredingen die niet zwaar genoeg zijn voor een pingen en ook niet zwaar genoeg om te vallen. sneuarez viel wel. dat had imo niet gehoeven. gewoon geel dan he.
Reply
mwoah, ik vond Feyenoord niet zo slecht hoor. Had een zwakker feyenoord verwacht. Op het middenveld konden ze in de tweede helft redelijk combineren en dat kunnen niet veel teams in de arena...
Ik vond Ajax afgezien van het eerste kwartier wel slecht, kwam misschien ook een beetje door de tactiek van Feyenoord. In de rust denk ik dat Been iets gezegd heeft in de trend van "laten we proberen er uit de counter er in ieder geval 1 te maken" en Jol iets heeft gezegd in de trend van "laat ze maar komen tot de 16 en van daaruit verdedigen" wat resulteerde in een zeer saaie tweede helft.

Ik vond beide vermeende strafschoppen terecht niet gegeven, de eerste was een overtreding, als ie gaat vallen krijgt ie m denk ik wel, want dat moet de grens gezien hebben. Die tweede was echt te licht voor een pingel.

Echter geel vond ik ook erg apart. Imo kun je wel vallen en geen geel krijgen voor een schwalbe en was dit daar een prima voorbeeld van.

Ik ga ervanuit dat Ajax in de Kuip ook wint en die beker wel binnen is.

De laatste thuiswedstrijd van het seizoen zit er op en achteraf het beste Ajax van de laatste jaren, helaas afgesloten met een matige bekerpot, maar niet te klagen dit seizoen...
The great old Ludwig von...
Reply
Wat een prutswedstrijd zeg.

Een finale onwaardig. Beide teams zijn daar schuldig aan. Ajax had door moeten ballen en er 3, 4 of 5 nul van moeten maken, Feyenoord mag wel wat vaker trainen, of wat langer per sessie, ook goed. Wat een ontzettende slechte ploeg, schande dat dit de vijfde ploeg van Nederland is dit seizoen.

Gelukkig is de finale al gespeeld na het dramatische anti-voetbal van Feyenoord en is de op een na kleinste prijs van het seizoen binnen \Big Grin/ :yeah: Hakkuh

Hoorde net op de radio iemand beweren dat Feyenoord nog kans had, ze hoeven slechts met 3-0 of 4-1 te winnen :notfunny: :notfunny: :notfunny:

Of 2-0 en dan gokken op pingels met sterkeeper Mulder :notfunny: :notfunny: :notfunny:

Tewwe keer geen pingel imo. 1e moet ie gana liggen, doet hij niet, voordeel en komt tot een schot. 2e is wel heel amper geraakt, als je dan al gaat liggen of een pingel geeft kun je iedere wedstrijd wel 9 penalties geven. Belachelijk dat die verrekte mongol daar geel voor geeft trouwens, hij wordt geraakt en valt, dat is niet per definitie een schwalbe. Dan had hij de 1e keer die treinkaper ook ook geel moeten geven, wel voordeel, maar vasthouden is geel. Die grensrechters in NL zijn trouwens allemaal toe een een geleidehond, wat een randdebielen zeg.

Was blij dat na een goede Luik-Bastenaken-Luik en een 0-4 overwinning van The Mighty Reds mijn zondag al niet meer stuk kon, maar wat was het bar en boos daar in de ArenA Icon_evil Icon_evil Icon_evil
Reply
Deze wedstrijd is denk ik het voorbeeld waarom een finale over 2 wedstrijden geen zak aan is. 2e helft was niet om aan te zien en dat was volgens mij puur vanwege het feit dat ajax het wel goed vond en feyenoord hoopte de schade beperkt te houden en wellicht zelfs een doelpuntje mee te pikken.

Maar goed al met al natuurlijk een goed resultaat. Afmaken in de kuip moet normaalgesproken geen probleem zijn.
Reply
Mac Wrote:Deze wedstrijd is denk ik het voorbeeld waarom een finale over 2 wedstrijden geen zak aan is. 2e helft was niet om aan te zien en dat was volgens mij puur vanwege het feit dat ajax het wel goed vond en feyenoord hoopte de schade beperkt te houden en wellicht zelfs een doelpuntje mee te pikken.

Maar goed al met al natuurlijk een goed resultaat. Afmaken in de kuip moet normaalgesproken geen probleem zijn.


Iedereen wil wel een doelpuntje meepikken, maar daar zul je toch echt de middenlijn voor over moeten normaal gesproken.
Reply
dat lukte ze vrij aardig hoor. In het duel op het middenveld was feyenoord gister gewoon beter dan ajax. Alleen zo gauw de 16 in beeld kwam kregen ze allemaal spontaan faalangst en lukte niks meer.
Reply
gittermaster Wrote:mwoah, ik vond Feyenoord niet zo slecht hoor. Had een zwakker feyenoord verwacht. Op het middenveld konden ze in de tweede helft redelijk combineren en dat kunnen niet veel teams in de arena...
Ik vond Ajax afgezien van het eerste kwartier wel slecht, kwam misschien ook een beetje door de tactiek van Feyenoord. In de rust denk ik dat Been iets gezegd heeft in de trend van "laten we proberen er uit de counter er in ieder geval 1 te maken" en Jol iets heeft gezegd in de trend van "laat ze maar komen tot de 16 en van daaruit verdedigen" wat resulteerde in een zeer saaie tweede helft.


het is slecht dat je zo begint, maar goed, een jonge keeper kun je dit niet verwijten.

ik denk dat het zinloos is de minuten 7-90 te analyseren. ajakkes wil eigenlijk geen tegengoal, feyenoord gaat niet blind aanvallen omdat er nog een terugwedstrijd komt, terwijl feyenoord erg goed is in reactievoetbal (jammer van die kutbal van toamsson op el amadi de eerse minuut) en juist niet in voetbal op de helft van de tegenstander. te weinig kwaliteit voorin.

dat is ook gelijk de reden dat het in de thuiswedstrijd wss niet gekeerd zal kunnen worden. maar je weet nooit, de bal is rond. als het nu nog uitverkocht raakt houdt feyenoord er een aardige recette aan over. alle beetjes helpen.
Reply
Ik vind dat er bij alle 22 spelers nauwelijks wat lukte. Die Urby was zooooo slecht en die Suarez was zoooo slecht en die Pantelic was zooooo slecht.

Verdediging was wel in orde. Toby en Jan hadden de boel aardig op de rit. Op de eerste 10 minuten na was het meer een nacompeitieniveau Jupiler League dan een bekerfinale.
Reply
Mac Wrote:dat lukte ze vrij aardig hoor. In het duel op het middenveld was feyenoord gister gewoon beter dan ajax. Alleen zo gauw de 16 in beeld kwam kregen ze allemaal spontaan faalangst en lukte niks meer.

dat is het niet. als je compact speelt doe je concessies aan je mankracht voorin. je wint het middenveld, maar de paar spitsen die er dan staan staan tegen een overmacht aan verdedigers. dan kun je als verdediging makkelijk overend blijven. ajakkes hoefde geen speler door te schuiven. het stond immers 2-0.

faalangst begrijp ik ook niet goed. bruins is een keer teruggefloten, en voor de rest wat schoten van de 16. ajakkes heeft eigenlijk maar 1 kans gecreeerd, de tweede goal van de jong. met de kanttekening dat het daarna niet meer echt nodig was.
Reply
Dat is er dan nog altijd 1 meer dan Feyenoord. De Stekel was gewoon nog schoon en kon ongedouched naar de kantine, en dat in, een wat men noemt, bekerfinale.... =D>

Gelukkig zou de harde kern de finale boycotten, dus uitverkocht zal het wel niet raken, tenzij ze nog 40.000 teletekstsupporters opscharrelen die wel hun vrije avond willen verkloten en een ereronde willen zien van Louis met de beker \Big Grin/
Reply
Zou Feyenoord wel hebben geweten dat de 0 houden alleen achterin belangrijk is?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
=D> :lol: =D>
Reply
Zo, dat heeft ongeveer 4 minuten geduurd Undecided Undecided

In de Arena ook al 8 minuten. Schitterende finale van een minuut of 12.
:-({|=
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ajacieden feli met de beker
Make tea, not war
Reply
Ik hoor de Zeeuw dadelijk alweer: 'Dan zal men wel weer zeggen dat ik een naaierd ben, maar Makaay schopt me gewoon door de helft' Undecided
Echt wat een tering pleuris ventje Dead

Feli aan de ajacieden.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Ik hoor de Zeeuw dadelijk alweer: 'Dan zal men wel weer zeggen dat ik een naaierd ben, maar Makaay schopt me gewoon door de helft' Undecided
Echt wat een tering pleuris ventje Dead

Feli aan de ajacieden.

waarom kreeg hij daar geen geel voor? uberschwalbe.

sowieso floot luinge dramatisch. ik ben ook niet anders van hem gewend. niet dat het van invloed was op de wedstrijd, maar werkelijk alles tegen feyenoord. zelfs de buitenspelgoal (not) maar daar kon hij dan weer niks aan doen.

ik sprak de griet die verantwoordelijk was voor de ballenmeisjes. die schaamde zich de pleuris. Undecided

verder was het echt ongelooflijk bout. de kuip was een vesting, ik heb me 12 keer moeten identificeren, in de stad waren zowat alle winkels dicht, mensen konden niet van amsterdam naar rotterdam ,met de trein (gewoon werkende mensen dus he...) omdat de politie dat verboden had. in de stadion mocht niks, geen vuurwerk, geen spreekkoren (in de aarsrena mag uiteraard wel joden joden gezongen worden, of bommen op rotterdam, dan wordt niet gezegd dat de wedstrijd onmiddellijk gestaakt wordt en de volgende pot zonder publiek is :| )

en dat allemaal omdat de ajakkes internethoolies hadden gezegd dat ze 10000 kaarten hadden (beslissing: finale over 2 wedstrijden) en nu omdat feyenoordsupporters zo boos waren over al die domme beslissingen dat ze per internet gedreigd hadden met rellen. aboutaleb is sinds hoek van holland helemaal de weg kwijt.

nu was het natuurlijk binnen 4 minuten helemaal gespeeld, maar gelukkig heeft het publiek zich gedragen. gvd, het leek thialf wel, of een wedstrijd van ajakkes in de aarsrena. wat een saaie bedoening.....
Reply
Waf, hebben zou je jou gisteren ook nog gehuldigd als opper Calimero


Wat een in en in trieste ploeg heeft Feyenoord (waarmee ze zich overigens wel identificeren met meeblaatsupportertje Wafmans), niet te geloven, die moeten wel keer op keer bevoordeeld zijn door de KNVB om uberhaupt in de finale te komen. En dan nog beweren dat Luinge dramatisch heeftgefloten, hoe simpel en achterlijk kun je zijn. Hij kan best te hard of te zacht om niet in het ritme gefloten hebben, maar floot in ieder geval op de goede momenten en wees dan de goede kant op. Die schele grens die de eerste helft Ajax twee goals ontnam om ze de afdroging nog even uit te stellen, die was pas dramatisch.

Sjappoo voor Ajax, lekker tikkie-takkie spelen, kastje naar de muur verhaal en afdrogen die handel, simpele 6-1.

Vraag me af of er ooit een club de beker zo simpel heeft gewonnen met op weg louter ploegen als AGOVV, Dordrecht, Feyenoord, WHC en Go Ahead tegenkomend.

Gister lekker na werktijd in een kroegje op het Leidsche gekeken, er werden heerlijke pilseners geserveerd en onder een luid "zij krijgen voetballes" kregen we van de kastelijn zelfs nog een paar Van Dobben bitterballen op te koop toe :eten: :eten: :eten: :eten: :eten:

En dat terwijl ik in eerste instantie niet eens wilde gaan kijken, na 4 minuten was het overwerken al weer goedgemaakt Hakkuh
Reply
Woef, uiteraard wel de buitenspel-goal vermelden en dan niet de 2 momenten in de eerste helft waar Ajax 2x werd teruggefloten ( suarez alleen op de keeper ), die geen buitenspel waren.

Maar goed, ga rustig verder met je eigen verhaal, altijd weer dolkomisch om te lezen.
Reply


Forum Jump: