The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Bangkok/Kuala Lumpur
#1
JoJo speelt volgende week weer =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#2
Topper! Hopelijk is ie redelijk fit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#3
belachelijk dat ze hem een wc geven, ben benieuwd hoeveel games ie haalt tegen hewitt. ik denk 3, als ie al niet eeerder oipgeeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
We zullen het zien.

Ik heb liever dat ze hem een WC geven, dan een local hero die 1200e van de wereld staat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
Srichapan weer op de tour...Samen met Udomchoke in het dubbelspel.
Reply
#6
ik niet. als die local hero jong is, doe die dan maar, naast dent en baghdatis.

joachim is gewoon allang niet meer serieus te nemen. laat hem lekker challengers gaan spelen als ie zo graag terug wil komen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
De database is open! Er zijn drie te kiezen q's die nog in het schema geplaatst moeten worden. Laat het even weten als er iets verkeerd gegaan is.
Reply
#8
Ad Wim Wrote:ik niet. als die local hero jong is, doe die dan maar, naast dent en baghdatis.

joachim is gewoon allang niet meer serieus te nemen. laat hem lekker challengers gaan spelen als ie zo graag terug wil komen...
Kittipong Wachiramanowong 25.06.1990

Dit wil Ad zien!
Reply
#9
Kittipong is geen eens zo slecht =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#10
Q spots in Kuala Lumpur:

Q Yani - Q Evans

Acasuso - Q Bopanna

Q Kukushkin - K. Beck


Bangkok zal morgen pas bekend zijn.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#11
Staan erbij, alleen Evans is te kiezen.
Reply
#12
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=o6o60eEwNPQ&feature=player_embedded#t=134[/youtube]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#13
Mwa, ik vind de WC Johansson niet zo gek hoor, Dent krijgt ook al maanden WC's voor allerlei toernooien, dat is gewoon nodig om terug te komen. Baghdatis hetzelfde laken een pak, alledrie oudere spelers, en Johansson gun ik (en ja, dat is persoonlijk) het misschien nog wel het meeste van die drie gasten.
Reply
#14
Budget is een stuk minder ruim dan vorige week...Spannend!
Reply
#15
Het budget is hetzelfde, maar de spelers zijn duurder Wink. Nee maar snap wat je bedoelt, ik vind het ook stukken minder gemakkelijk deze week.
Reply
#16
mindlight Wrote:Het budget is hetzelfde, maar de spelers zijn duurder Wink. Nee maar snap wat je bedoelt, ik vind het ook stukken minder gemakkelijk deze week.
Wilde er nog een procentueel aan toevoegen inderdaad...

Eigenlijk onmogelijk om alle 8 de favorieten voor de halve finales te kiezen. Erg interessant...
Reply
#17
Eens kijken of je het in zo'n week ook kan dan. Wink
Reply
#18
mindlight Wrote:Mwa, ik vind de WC Johansson niet zo gek hoor, Dent krijgt ook al maanden WC's voor allerlei toernooien, dat is gewoon nodig om terug te komen. Baghdatis hetzelfde laken een pak, alledrie oudere spelers, en Johansson gun ik (en ja, dat is persoonlijk) het misschien nog wel het meeste van die drie gasten.
Het persoonlijke a la, maar Dent en Baghdatis hebben gewoon challengers gespeeld om terug te komen en Dent begon met quali WCs en maakte het vervolgens ook gewoon waar. Hij is nu in minder dan een jaar van 1000 naar 120 gegaan.
Baghdatis is een ander verhaal want die is alweer een hele tijd terug en blijft een beetje rond plek 100 hangen en komt niet echt omhoog. Toch heeft hij ook resultaten geboekt en is bereid challengers en quali's te spelen.
En nogmaals, die Johansson moet eerst maar eens laten zien dat ie een paar weken achter elkaar fit kan blijven. Geef die jongen WCs voor challengers of quali's prima, en dan mag ie het eens laten zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Kijk, als het nou bezig zou blijven met WC's voor ATP toernooien ben ik het met je eens, maar ook Dent begon zijn terugkeer met een paar WC's op ATP niveau, en is pas wat later challengers gaan spelen. (hij heeft notabene 8 ATP toernooien gespeeld voor zijn eerste challenger).

Laten we het bij Johansson nou eerst even afwachten, ik schat namelijk in dat hij best bereid is die challengers te gaan spelen.
Reply
#20
De q's van Bangkok staan er ook bij. Alleen Chiudinelli en Mayer kunnen gekozen worden en die spelen tegen elkaar.
Reply
#21
Klasse OD =D>
Reply
#22
Duurt even, maar dan heb je ook wat. Wink
Reply
#23
:lol: Zeg dat, en dat twee weken achtereen! Netjes hoor
Reply
#24
Die Isner Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Ja, ik hoop dat hij verliest!
Reply
#26
Derde set TB, nadat Kittypong de wedstrijd kon uitserveren. Dit zal Isner nu alsnog wel gaan winnen.
Reply
#27
en hij wint :0
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#28
Helaas druk met werk...Zijn er afzeggingen?
Reply
#29
Heb gisteravond in 1 minuut een team gemaakt en die staat nog steeds.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Deze week mag mijn held het doen Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: