The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




S5.com
#91
Zojuist mijn 3e dorp gesticht :Big Grin :-({|= :-({|=
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#92
Eigen blauwdrukken
Naam Dorp Veroverd
De Unieke Trainers Talenten (1/2)
Schatkamer: 20, Effect: Account
02 Killing Fields gisteren 22:27


Wheheh artifact

Over gehele account halve trainingstijd voor troepen!!! Big Grin

een imp per 40 seconden Big Grin en een EC in een minuut Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#93
Even een update voor de s5-spelers: Gisteren heb ik mijn vallen gevuld met poppetjes van Blue Angel, en toen hij gisterenavond laat opnieuw aanviel heb ik zijn troepen vrijgelaten met de gedachte dat mijn vallen gratis gerepareerd zouden worden. Dat was ook zo, maar het duurde wel erg lang. Hij is niet meer terug geweest en ik denk dat hij ook wel vooe gezien houdt.
Nu is er een andere grapjas dat zo ongeveer zijn hele leger beetje bij beetje in de vallen van mijn tweede dorp stalt.
Het begon ermee dat hij zowel mijn eerste als tweede dorp aanviel met 10 bijltjes die gevangen werden. Daarna viel hij mijn tweede dorp aan:

Subject: 1 M attacks Barend Bluf
Sent: on 10.12.09 at 23:09:33
Attacker mapoSend IGM from the village 1 M Reinforcement Send resources
1.450 Clubswinger Spearman Axeman Scout Paladin Teutonic Knight Ram Catapult Chief Settler Hero
Troops 9 49 10 10 0 0 0 0 0 0 1
Prisoners 9 49 10 10 0 0 0 0 0 0 1
Information None of your soldiers returned.
Loss Lumber10860 + Clay6305 + Iron6725 + Crop3520 = 27410

Vervolgens viel hij nog twee keer aan met wat speertjes en bijltjes, alles gevangen.

Nu weet ik niet goed wat hij wil, is hij gewoon dom en denkt hij zijn gevangen troepen weer vrij te krijgen door telkens aan te vallen, of doet hij het bewust en gebruikt hij mij als stalling. Ik vermoed eerder het laatste, hoewel ook zijn held vast zit. Straks komt hij weer en dan zorg ik dat mijn vallen al volzitten met eigen troepen, zijn troepen maak ik af met de rest van mijn verdedigers, en ik laat mijn eigen troepen weer vrij. Kijken of hij dan nog steeds terugkomt. Als hij niet op meer dan 4 uur lopen had gezeten, had ik al lang mijn zwaardjes naar hem gestuurd, maar ik vind het te ver.
Later meer.
May The Schwartz Be With You
Reply
#94
Hij kan jouw vallen niet als stalling gebruiken, want zijn mannen eten nog steeds zijn eigen graan, als ze in jouw vallen zitten. (anders zouden vallen ook volledig hun doel voorbijschieten)
Het gaat er niet om hoe vaak je valt, wat telt is hoe vaak je weer opstaat.
Reply
#95
Ja dat weet ik wel, maar als zijn graanproductie groot genoeg is zou het misschien een optie zijn. Als zijn troepen in zijn eigen dorp staan verbruiken ze evenveel. Het gaat erom dat ze nu niet gedood kunnen worden door derden. Maar het was maar een idee van mij. Ik denk bij nader inzien dat hij langzaam aan mijn vallen vol wilde laten lopen en daarna toeslaan. Daarvoor heeft mijn tactiek (zie vorige post) gewerkt, ik heb 9 knuppels afgemaakt, waarna hij prompt kwam aanvallen uit twee dorpen met 5 knuppels en 59 bijlen, en 10 speren en 50 bijlen, die allemaal weer achter slot en grendel zitten. Ik weet niet hoe lang ik hiermee door kan gaan. Mijn vallen zullen steeds voller raken, ik denk dat hij sneller troepen maakt dan ik vallen, dus het zal hem toch een keer lukken. Het gaat trouwens om mapo from the village 1 M , misschien valt er voor jullie wat te halen.
Helaas heeft onverwacht een ander al mijn zwaardjes gemold die in mijn andere dorp stonden... En nu moet ik daar weer eerst vallen repareren.
Ik heb nog iets raars ontdekt. Ik heb trappers van verschillend niveau, en als je maximum aantal vallen niet is bereikt kan je in alle trappers evenveel vallen maken, alleen hoe hoger het niveau, hoe sneller het gaat. In trapper 20 duurt het 1:21, en in trapper 12 3:08 per stuk.
May The Schwartz Be With You
Reply
#96
dat is toch logisch van die tijd? Een kolo maken met resi lvl 10 duurt ook veel langer dan bij lvl 20, net zoals troepen maken in de stallen, barakken dan wel werkplaats...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#97
Ja, dat snap ik wel, maar het zijn precies dezelfde vallen en dan is het een beetje raar dat er verschil is in tijd. Je kan ook niet in verschillende trappers tegelijkertijd vallen maken, het is 1 wachtrij.
May The Schwartz Be With You
Reply
#98
Heren en Dame, blue man houdt open huis in zijn 2e dorp.
Hoofddorp? geen idee.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
#99
Even een dag niet geweest en zie dat ik 5 keer al ben aangevallen op 1 dag..volgens mij mag dat toch niet ? Geen idee bij wie ik dat kan melden ?
Insane life.
Reply
laatst een mh gesproken, bashen mag, tig x per dag
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply


Forum Jump: