The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Shanghai 2009
#31
Dat denk ik inderdaad ook, en ik vraag me toch af of dat de winnende combinatie zal zijn. Maargoed, dat hoeft bij Buurs ook niet natuurlijk, tenzij hij vergeet een team te maken, gaat hij gewoon de titel pakken dit jaar
Reply
#32
ik hoop met Verdasco, Tsonga en Roddick verschillen met dannis te hebben...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#33
mindlight Wrote:Dat denk ik inderdaad ook, en ik vraag me toch af of dat de winnende combinatie zal zijn. Maargoed, dat hoeft bij Buurs ook niet natuurlijk, tenzij hij vergeet een team te maken, gaat hij gewoon de titel pakken dit jaar
Inderdaad ML, dus daar hoeven we het ook niet meer over te hebben. Hopelijk wordt de sfeer wat beter hier dan...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#34
Ja precies, dat hoop ik ook Smile
Reply
#35
Kleine voorspelling, ik denk dat Djokovic 18x gekozen zal zijn. Zo vaak kiest het gros voor hem na een goede week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
Shit, Potro en Roddick toch 9 en 10 keer gekozen, jammer. En Safin ook 10x Sad

Kohlschreiber dan maar als absolute troef!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
14x, valt mee. Verdasco zo vaak vind ik wel verrassend.
Reply
#38
9x Haas ook wel verrassend, voor de rest eigenlijk redelijk voorspelbaar allemaal. Maar er kunnen wel flinke verschillen gaan komen. Niet heel veel jongens door bijna iedereen gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Buurs gaat inderdaad weer onwijs op safe. Kiest alleen voor Potro ipv Djoko, maar voor de rest heel voorspelbaar. Ach ja...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#40
alles of niets deze week. djoko, tsonga en verdasco tegen potro en een hoop andere shit...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
Troeven hier zijn koning Ivan, Chardy, Monfils en Troicki. Vooral Ivan en Monfils gun ik wel wat.
Reply
#42
Ik gun juist Chardy en Troicki wel iets. Die had ik eerst ook, plus een hoop anderen, ipv Potro. Maar Potro leek me toch een grotere en leukere gok.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Mij leek juist het hebben van een groot team een leuke gok, en daarbij kon ik vrijwel al mijn helden opnemen in het team. Chardy gun ik ook nog wel wat, al heeft hij niet de juiste begeleiding momenteel :8:
Reply
#44
Dat is ook leuk, maar in zo'n week moet je toch echt wel de winnaar hebben. Is net zoveel als 5 verrassende kwartfinalisten...

Slechts 3 man met Potro, Djoko, Roddick. Laat dat de halve dan maar worden, dan doet Kohl de rest wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Die drie mogen er juist niet in komen, ik hoop op Soderling en Davy in de SF, de rest haalt dan wel voldoende punten.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat met een andere plaats op de ranglijst ik een ander team zou hebben, dit is een onzin-team.
Reply
#46
mindlight Wrote:Die drie mogen er juist niet in komen, ik hoop op Soderling en Davy in de SF, de rest haalt dan wel voldoende punten.

Maar ik moet eerlijk toegeven dat met een andere plaats op de ranglijst ik een ander team zou hebben, dit is een onzin-team.
Dat zijn er wel meer... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#47
Dat klopt inderdaad, en dat is dan ook wel weer geinig zo aan het einde van het seizoen.

Maar ik zie net dat 1 pick al volledig verkeerd is. Gasquet wint niet van Ferrer, dat is 1 van zijn lastigste tegenstanders, hij speelt liever tegen Nadal :eeeek: Undecided
Reply
#48
Leuke week toch wel. Geen enkele speler 20x gekozen.
Finalisten zullen het verschil maken voor de weekwinst. Ik verwacht Verdasco tegen Djokovic.
Potro lijkt mij in 1 week niet veel te kunnen verbeteren.

7 uur start de eerste partij.
Belangrijkste voor FTM is dat Belucci van Chiundinelli wint.
Reply
#49
Djokovic - Verdasco klinkt als muziek in mijn oren Kooltje, lijkt me goed plan!
Belucci moet natuurlijk verliezen zometeen over een paar uurtjes!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
Die Chiudinelli staat een break achter, het lijkt wel of die gast me week na week naait. Kom op man, Bellucci moet hij kunnen hebben.
Reply
#51
Alle kleintjes hier! De meeste spelers van iedereen! Lekker laf en lekker veel juichen(of schelden). Hup Belluci in het duel der qualies!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#52
Jaja, ik ken het gevoel CC, al heb ik 1 speler minder, die zo te zien Bellucci heet. Hup Chiu!
Reply
#53
Helaas regen op de buitenbanen.
Llodra Robredo en Karlo Blake kunnen wel spelen...Hup Llodra!

Edit: Llodra Robredo begint ook niet...

Karlo tegen Blake 5-2...8 aces van Karlo
Reply
#54
Op zich gunstig die regen, dan gaat de poll nog ergens over.
Reply
#55
Positief is dat er weer gespeeld wordt. Belucci echter meteen gebroken :x
Reply
#56
Lekker Thomas!!
Kom op nou Llodra!
Reply
#57
Llodra verwacht ik niets van, maar die 35 punten zitten zovast in de tas. Chiudinelli mag wel eens wat gas gaan geven zo langzamerhand.
Reply
#58
Hop, Llodra is al 1 goedkope knakker weg, nu Chiudinelli nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Llodra inderdaad eraf. Blake draait het nog om tegen Karlo.
Belucci op 5-4* voorsprong...Kom op Thomaz!
Reply
#60
Winst Bellucci, dit begint niet best, al zijn dit niet de belangrijkste jongens.
Reply


Forum Jump: