The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Shanghai 2009
buurs Wrote:Ik zie zowel Nadal als Lopez winnen van Davy.

Davy speelde in de 1e set niet best.
Maar Djoko zal Davy nu snel breaken, ben ik bang.
Consequent van zulk soort uitspraken die ook consequent onzin blijken te zijn. Zo zie je maar weer dat FTM winnen lang niet alles met echte tenniskennis te maken heeft...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk Ad om oude uitspraken uit de hoed te toveren. Zo ken ik er nog wel een paar van MSN vorige week (Chardy, Kohlschreiber) :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kan iemand de punten effe bijwerken. Ik doe dat niet meer in finalaweekenden, anders krijg ik Buurs op mijn dak :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
wat maak je je nu belachelijk, Ad.

iedereen heeft toch zijn eigen iedeeën over partijen.

jij vond het een paar weken geleden belachelijk dat JoJo een WC kreeg....
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Leuk Ad om oude uitspraken uit de hoed te toveren. Zo ken ik er nog wel een paar van MSN vorige week (Chardy, Kohlschreiber) :Big Grin

Keurig Stille :lol:

die Ad Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:wat maak je je nu belachelijk, Ad.

iedereen heeft toch zijn eigen iedeeën over partijen.

jij vond het een paar weken geleden belachelijk dat JoJo een WC kreeg....
Is dat het beste dat je er tegenin te brengen hebt? Dat bewijst iig mijn gelijk, bedankt! En juist omdat jij consequent verkeerde uitspraken doet over partijen, haal ik ze natuurlijk terug :lol:
Fijne zondag nog, lees anders als vermaak nog even je uitspraken van de afgelopen pagina's terug!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat is juist het leuke van dit forum. Dingen voorspellen die niet uitkomen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar is Ad de beste in =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Leuk Ad om oude uitspraken uit de hoed te toveren. Zo ken ik er nog wel een paar van MSN vorige week (Chardy, Kohlschreiber) :Big Grin
Je begeeft je op glad ijs, ik denk dat ik ook nog wel wat leuke dingen kan terughalen als ik in mijn MSN-geschiedenis kijk Undecided

Maar laat ik de eer aan mezelf houden. Leuk trouwens dat je er weer bent, gaat het weer goed?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:wat maak je je nu belachelijk, Ad.

iedereen heeft toch zijn eigen iedeeën over partijen.

jij vond het een paar weken geleden belachelijk dat JoJo een WC kreeg....
Is dat het beste dat je er tegenin te brengen hebt? Dat bewijst iig mijn gelijk, bedankt! En juist omdat jij consequent verkeerde uitspraken doet over partijen, haal ik ze natuurlijk terug :lol:
Fijne zondag nog, lees anders als vermaak nog even je uitspraken van de afgelopen pagina's terug!

pfff, ik ga er geen tijd in steken om al die uitspraken van jou terug te halen, want dan ben ik vanavond nog bezig.

jij hebt er totaal geen verstand van.
Af en toe kom je met uitspraken die je ergens van het internet hebt geplukt.
Jij maakt je teams en poll niet voor niets op basis van hth's :lol:

Deze week was Kohlschreiber weer zo'n mooi voorbeeld Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het gaat al maanden goed maar ik kom hier niet veel meer. Staat geblokkeerd he op het werk en 's avonds ben ik niet zo heel veel meer op het internet. Maar ik ben de rest van de week weer afwezig hier en kom in het weekend effe glory hunten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Je snapt er nog steeds helemaal niks van, buurs, nergens van :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Je snapt er nog steeds helemaal niks van, buurs, nergens van :cry:

leef jij maar lekker in je eigen wereld...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een uitspraken weer buurs. Waarom probeer je in reactie op mij toch altijd met over de topuitspraken mij terug te pakken? Het lukt je nooit, dus waarom doe je het nog? Waarom breng je het niet gewoon normaal, met iets dat maar een beetje geloofwaardig klinkt?

En ik praat mensen van internet na? Dat zeg jij die altijd letterlijk alleen maar berichten van internet plukt Undecided

Ik zal het toch even proberen uit te leggen. Ik zit er inderdaad ook naast met uitspraken, net als iedereen hier, maar het verschil is dat ik niet denk (en beweer) dat ik de beste ben en de rest als figuranten wegzet. En ik sta niet bovenaan bij FTM, jij wel. En daarmee wil ik dus zeggen, op basis van al die foutieve uitspraken, dat het winnen (of 2e worden) bij FTM echt niet hoeft te betekenen dat je heel veel van echt tennis weet. Als ik soms uitspraken hoor van jou tijdens tenniswedstrijden dan kan ik echt niet voorstellen dat je bovenaan staat, want je hebt er echt geen kijk op. Dat maakt verder niet uit, want blijkbaar ben je wel goed met statistiek en geluk, want dat zijn mijns inziens hele grote factoren in het winnen van FTM.

Maar goed, je zult het wel weer niet begrijpen. Kwam vandaag in aanraking met flink wat mensen uit Emmen, en het zal wel stadgebonden zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Net als iedereen zijn mijn reacties tijdens wedstrijden meestal niet objectief...

Ik bekijk het natuurlijk vanuit mijn FTM-perspectief.

Ik hoor iedereen altijd zeggen (inclusief ik), dat iemand een bp mist.
Terwijl meestal het bp wordt weggewerkt door een goede service of goede bal van de tegenstander.
Dat hoort bij het spelletje natuurlijk.

Verder laat ik me hierover niet uit.

En wat versta jij onder echt tennis?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stille Wrote:Het gaat al maanden goed maar ik kom hier niet veel meer. Staat geblokkeerd he op het werk en 's avonds ben ik niet zo heel veel meer op het internet. Maar ik ben de rest van de week weer afwezig hier en kom in het weekend effe glory hunten
Grappig dat je op maandagavond dan wel iedere week tijd hebt :lol:
Reply
beetje jammer dat jullie stille nu zo wegzetten.

Feli met je goede week Kooltje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: