The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Shanghai 2009
#91
Eigenlijk wel een saai eerste dagje zo. Straks nog Safin en dan is het alweer afgelopen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
Ad Wim Wrote:Eigenlijk wel een saai eerste dagje zo. Straks nog Safin en dan is het alweer afgelopen.
Saai en slechte uitslagen

Volgens mij vergeet jij...
Gonzo Zverev
JCF Stepanek
Gulbis Fognini
Reply
#93
Ja, maar die zijn echt allemaal onbelangrijk voor FTM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
De dubbele break voor Mayer en de set voor Ferrer!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#95
Ad Wim Wrote:Ja, maar die zijn echt allemaal onbelangrijk voor FTM.
Gulbis 8x, Gonzo 5x mogen er toch wel af...
Reply
#96
Gonzo gaat er wel af tegen Davy, zoals gewoonlijk. Gulbis mag wel winnen, ben benieuwd in een confrontatie met Djoko.
Reply
#97
Ik ben daar helemaal niet benieuwd naar, ik heb liever dat Gulbis verliest van Fognini.

Ferrer alweer de break, Wawrinka moet hem een keer gaan pakken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Gasquet weer dramatisch van start...
Wawrinka gelijk op met Kubot, die kan nog winnen...
Mayer zal inmiddels wel gewonnen hebben Sad
Reply
#99
Hop, Mayer wint, iig de juiste quali genomen. Hij leek me ook, samen met Schuettler, de makkelijkste loting te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat lijkt mij inderdaad ook wel, maar Petzschner achtte ik kansrijker tegen Robredo, maargoed, deze week gaat snel vergeten worden. Ik zou het niet eens erg vinden als MVA hier wint.
Reply
Ik ook niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer niet meer in de problemen...
Wawrinka de tb in..kom op!
Reply
Nou, hop in die TB Wawrinka! Ferrer gaat gelukkig nog goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Godver joh Wawrinka, wat ben jij toch ook ver afgezakt zeg ](*,)

Mijn opvulling Safin ipv Schuettler en Kubot pakt nog niet echt goed uit, al had ik Safin genomen omdat ik dacht dat bijna niemand die zou hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gaat lekker :roll:
Reply
Hahaha, Wawrinka wint alsnog de TB met 6 punten op rij vanaf 1-5 =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol:
Hup Rainer!
Reply
Ai ai ai, dit kan wel eens de slechtste masters week ooit worden :lol:
Reply
Schuettler gaat het eerste mindere resultaat worden, maar die was wel ingecalculeerd en moet Haas maar mee afrekenen. Hopen dat iig Wawrinka nog wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gonzo werkt een 15-40 weg op 5-5 en breakt vervolgens op 6-5 zelf wel, jammer.

Wawrinka-Kubot gaat nog gelijk op, hup Stan!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zit je gewoon 3 uur en tien minuten naar een SB te turen, komt er weer zo'n rukuitslag uit. :lol: Undecided
Reply
Lekker Stan!

MVA gaat ook goed tegen Schuettler.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Wawie!
Schuettler schaam je!
Kom op Zverev!
Reply
Schuettler schaam je? MVA moet zich schamen als hij dit niet wint.
Reply
Denk dat Schuettler dit nog wel wint.

Zverev wint de TB van Gonzo met 7-0 :lol:
Gonzo mag zich eerder schamen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha 7-0 inderdaad! Top!
Reply
Ai, Schuettler breakt.

Stepanek kan nog belangrijk worden voor de poll, hup Radek!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kut schuettler en kut kubot! Icon_evil
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Kut Schuettler, kut Kubot, kut Petzschner, kut Llodra, kut Chiudinelli, kut Gasquet :-({|=
Reply
Het kan niet op, nu wint Gonzo weer door opgave Undecided
Reply


Forum Jump: