The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Studio Voetbal
centre court Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?

maar goed, na 3 minuten kon men het gelukkig weer over az ajakkes hebben. bedankt molenaar, jij hebt gezien dat de boer het goed neerzet. wat een toevoegende waarde! gelukkig mag mulder ook wat stotteren. heeft 5 minuten nodig om te vertellen dat hij het helemaal niks vindt en dat het meer aan de zwakte van az lag.

ook nog even over hamdaoui, wat goed gedaan zeg van de boer ohohohohohohohohohohoho

we zijn al bijna een half uur verder.

goed, dan nog even over de scheidsrechters. een enorm zinnige duscussie volgt :roll: . het gaat om het gedrag van de spelers zelf? het is toch belachelijk wat lens doet bij de scheids, zegt de enorm veel toevoegende molenaar? we zoeken het even op. oh, het valt toch wel mee. niemand merkt even op dat ook vertongen zich belachelijk gedroeg, maar dat die toevallig niet geschorst is. oh nee, vertongen is natuurlijk van ajakkes.

dan hebben we het nog even over oud ajakkessied van gaal. enorm interessant, blijf die zaadstaaf lekker alle aandacht geven, je moet toch wel op de hoogte blijven van neuzen in de vreeemde.

even munsterman aan het woord. oh ja, hij heeft toch gelijk. dan gaan we afsluiten. oh nee, keje, ik wil nog even weten, ik hoor niks meer van cruyff, vertel eens molenaar.

wat een neuzenprogramma zeg.

Dat is precies de reden dat ik al een tijdje ben afgehaakt bij studio neus.

Mooi verwoord EJR! =D>

‘Er is meer voetbal dan de club van De Boer, Jack’
Gepubliceerd op 09 maart 2011 - 16:00
Studio Voetbal. We ergeren ons er nogal eens aan. Studio Ajax noemen we het dan. Omdat het eindeloos aanprijzen van die club ons dan teveel wordt. Omdat we wel eens wat anders willen, dan altijd maar weer diezelfde stad. Omdat de wereld verder reikt dan dat zooitje daar. Dat idee.

Zó. En dan nu een genuanceerde brief. Eentje uit Den Haag, aan Studio Ajax.

Geachte redactie,

Soms zijn er van die programma’s waar je sinds jaar en dag naar kijkt. Studio Sport om 19:00 is er zo één, en in een later stadium Studio Voetbal rond 22:30, waarbij je altijd hoopt op lekker veel minuten aandacht voor je eigen favoriete club, ongeacht de stand op de ranglijst. Uiteraard krijgen de hoog genoteerde clubs ook al sinds jaar en dag de meeste aandacht.

Nou ben ik heel toevallig, schrik niet, een FC Den Haag –fan en ben dus door de jaren heen gewend geraakt aan de extra aandacht die mijn club pas aan het eind van het seizoen krijgt als degradatie weer om de hoek komt kijken. Soms eerder, maar dat was alleen als er wat supporters op het veld huppelden of iets lelijks riepen. Geeft niet hoor, vind het altijd leuk want het blijft toch je cluppie he!

Nou wil het toeval dat ditzelfde cluppie dit seizoen per ongeluk ook bovenin meedraait. Wellicht is jullie dit ontgaan, vandaar mijn schrijven. Want waar sinds jaar en dag aandacht voor de topclubs hoogtij viert, is er iets veranderd dit seizoen. De aandacht voor plaats één tot en met zes is gehalveerd en daar valt mijn favoriete club net buiten. Is dit een bewustje? Of spelen de bezuinigingen jullie parten?

Na het vertrek van Hugo Borst, die de aandacht nog wel eens kon verleggen, is er slechts aandacht voor jullie favoriete club. En aangezien heel Nederland meebetaalt aan jullie programma, is het misschien wel aardig als clubs uit heel Nederland aan bod komen. Kan de rest van Nederland het nou wat schelen dat er een speler uit de selectie gezet is? Bij ons was dat schering en inslag de afgelopen jaren, nooit iets van gezien bij jullie. En de echte misstanden bij jullie club worden niet getoond of krijgen minieme aandacht. En daar betalen we met zijn allen dan aan mee.

Jullie gastheer bij dit wereldprogramma, heeft vast aandelen. Of een heerlijke drie sterrenstoel bij die club. Walgelijk. Als hij nou echt ballen heeft, gaat hij na een goed bord Chili con carne met zijn ster op datt shirt zitten, dan staat gelijk die derde o zo gewenste afdruk op dat ding. Op een andere manier lukt dat toch voorlopig niet.

Objectieve berichtgeving is een kunst. En deze verstaan jullie als landelijk medium duidelijk niet. Maar goed, nog een paar weken en dan kunnen jullie niet meer om ons heen. Dan krijgt jullie favoriete club een pak rammel van mijn favoriete club. Komen we toch nog in beeld. Vervelend maar waar.

Er is meer voetbal dan de club van De Boer, Jack. En is deze club hoofdsponsor van de grote Jack-show , of heeft Jack aandelen, pak dan je zooitje op en ga je lekker de hele dag dom ouwehoeren tegen de camera in die kut-UFO. Wij blij, jij blij. Kan je jezelf op grote schermen terugzien. Zijn wij verlost van je subjectieve gelul en kijken wij wel wat leuks. Katholiek Nederland ofzo, maar alles is momenteel leuker dan Jack..

DH

Hehe, leuk stukje recht uit het hart met een hoge kern van waarheid. Met de aandacht voor ADO bedoelt ie natuurlijk ook aandacht voor Utrecht, AZ of Groningen, maar dat hadden jullie als slimme voetballiefhebbers toch wel begrepen he?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
waf Wrote:3 minuten gepraat ovver castaignos. men vindt het maar niks, hij is nog niet toe aan zo'n stap. dat hoorde ik gek genoeg niet toen de zeer matige ryan bijbal voor 18 mio naar liverpool ging. toen was dat heel normaal. die hardloper was kennelijk wel slim genoeg?

maar goed, na 3 minuten kon men het gelukkig weer over az ajakkes hebben. bedankt molenaar, jij hebt gezien dat de boer het goed neerzet. wat een toevoegende waarde! gelukkig mag mulder ook wat stotteren. heeft 5 minuten nodig om te vertellen dat hij het helemaal niks vindt en dat het meer aan de zwakte van az lag.

ook nog even over hamdaoui, wat goed gedaan zeg van de boer ohohohohohohohohohohoho

we zijn al bijna een half uur verder.

goed, dan nog even over de scheidsrechters. een enorm zinnige duscussie volgt :roll: . het gaat om het gedrag van de spelers zelf? het is toch belachelijk wat lens doet bij de scheids, zegt de enorm veel toevoegende molenaar? we zoeken het even op. oh, het valt toch wel mee. niemand merkt even op dat ook vertongen zich belachelijk gedroeg, maar dat die toevallig niet geschorst is. oh nee, vertongen is natuurlijk van ajakkes.

dan hebben we het nog even over oud ajakkessied van gaal. enorm interessant, blijf die zaadstaaf lekker alle aandacht geven, je moet toch wel op de hoogte blijven van neuzen in de vreeemde.

even munsterman aan het woord. oh ja, hij heeft toch gelijk. dan gaan we afsluiten. oh nee, keje, ik wil nog even weten, ik hoor niks meer van cruyff, vertel eens molenaar.

wat een neuzenprogramma zeg.


Te vaak gespijbeld bij Nederlands?

Dead
Reply
Vanavond toch maar week eens kijken waar Djek het over gaat hebben. :waf:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Vanavond toch maar week eens kijken waar Djek het over gaat hebben. :waf:

Vooral benieuwd of Cvitanich nog ff afgebrand wordt door Jack. Berg afbranden is lekker makkelijk, maar die Cvitanich is echt nog 3 niveau's minder.

Goal van Bakkal zal wel 36x voorbij komen met de vermelding hoe schandaaalig het is dat die geteld is.
Reply
Hahaha, zag je Jack net met zijn kop op onweer. Geweldig!
En het opvallendste nieuws van deze week. ja jack kom maar op, het verlies van Ajax (de knappe winst van Ado)? de knappe zeges van PSV en twe in Europa? Nee juist, v B met een sjaalatje als 1 vd 20 kandidaten om trainer te worden bij fcuking Sporting. Hahaha, wat een gast en wat een programma.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Hahaha, zag je Jack net met zijn kop op onweer. Geweldig!
En het opvallendste nieuws van deze week. ja jack kom maar op, het verlies van Ajax (de knappe winst van Ado)? de knappe zeges van PSV en twe in Europa? Nee juist, v B met een sjaalatje als 1 vd 20 kandidaten om trainer te worden bij fcuking Sporting. Hahaha, wat een gast en wat een programma.

Haha wilde net hetzelfde zeggen. De nieuwe voorzitter van Sporting lik me reet Portugal. Wat kan mij dat gdv schelen!
Djek keek trouwens wel wat sipjes. Heeft z'n cluppie verloren vandaag?
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Peter Wrote:
EJR Wrote:Vanavond toch maar week eens kijken waar Djek het over gaat hebben. :waf:

Vooral benieuwd of Cvitanich nog ff afgebrand wordt door Jack. Berg afbranden is lekker makkelijk, maar die Cvitanich is echt nog 3 niveau's minder.

Goal van Bakkal zal wel 36x voorbij komen met de vermelding hoe schandaaalig het is dat die geteld is.

Cvitawie? Niet gezien vandaag. Ajax leunt enorm op verdediging en tikkietakkie-voetbal van Eriksen en Suljemani. Leuk voor in de zaal, maar niet in de Eredivisie. Echt gevaarlijk zijn ze niet in de 16.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Sulejmani raakt ook geen pepernoot. Puur dankzij Eriksen is het soms nog aardig. Nu krijgen ze Heracles-thuis zonder Vertonghen. Ik ben benieuwd!
Reply
Peter Wrote:
EJR Wrote:Vanavond toch maar week eens kijken waar Djek het over gaat hebben. :waf:

Vooral benieuwd of Cvitanich nog ff afgebrand wordt door Jack. Berg afbranden is lekker makkelijk, maar die Cvitanich is echt nog 3 niveau's minder.

Goal van Bakkal zal wel 36x voorbij komen met de vermelding hoe schandaaalig het is dat die geteld is.

En idd, vorige week totaal geen aandacht voor het Poeponnetje, want het was ADO maar. Deze week haalde Djek het Poeponnetje maar wat te graag aan om de goal van Bakal te kunnen bespreken. Nare man ben je Djek!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Peter Wrote:
EJR Wrote:Vanavond toch maar week eens kijken waar Djek het over gaat hebben. :waf:

Vooral benieuwd of Cvitanich nog ff afgebrand wordt door Jack. Berg afbranden is lekker makkelijk, maar die Cvitanich is echt nog 3 niveau's minder.

Goal van Bakkal zal wel 36x voorbij komen met de vermelding hoe schandaaalig het is dat die geteld is.

En idd, vorige week totaal geen aandacht voor het Poeponnetje, want het was ADO maar. Deze week haalde Djek het Poeponnetje maar wat te graag aan om de goal van Bakal te kunnen bespreken. Nare man ben je Djek!

zeer professioneel overtredinkje van bakkal en mijn overtuiging is dat als een neus dit doet dit ook als zodanig wordt getypeerd door jack.
Reply
Djek wordt oud.
Ik heb een droom.
Reply
Quote:Studio Voetbal, terug naar de basis
Deze petitie tekenen

Gisteravond wederom met verbazing Studio Voetbal gezien. 41 minuten over die club uit Amsterdam omdat Johan Jezus Christus Cruijff afgelopen week iets gezegd schijnt te hebben. Mensen zijn er onderhand schijtziek van. Het is respectloos ten top tegenover alle overige 17 eredivisie clubs zoals Jack van gelder momenteel op alternatieve wijze Ajax TV maakt. Terug naar de basis. Reportages over spelers, uit het oog springende situaties met in het achterhoofd dat de essentie van voetbal doelpunten maken is. Ten tijde van Japan, Libië etc de situatie bij Ajax tot overmaat van ramp ook nog een ramp noemen is niet langer acceptabel.
DE PETITIE:

Er is tijdens studio voetbal zo\'n overmatige vorm van andacht voor Ajax dat het niet objectief meer is en het neerbuigend en respectloos overkomt ten opzichte van overige clubs.
Nieuws
Inititatiefnemers
Kris Groenewold

<!-- e --><a target="_blank" href="mailto:krisgroenewold@live.nl">krisgroenewold@live.nl</a><!-- e -->
Statistisch
176 ondertekeningen
151 ip addressen
Meer informatie
Bekijk alle ondertekeningen
Bekijk de reacties

Petitie tekenen
Ik:


met als woonplaats:


onderteken de petitie "Studio Voetbal, terug naar de basis".

mijn e-mailadres is:


Ik vind het prima dat mijn naam onder de petitie zichtbaar is.
Ik ontvang graag updates over deze petitie.
Ik ontvang graag updates van deze website.

Opmerking (Optioneel)
Reply
Dat jullie niet gewoon een film gaan kijken als Studio Voetbal is. :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Waar zal het vanavond over gaan? Ik gok:
- Cruijff vs directie Ajax deel zoveel...
- De strijd om het kampioenschap (Twente-PSV)
- Charlton Vicento
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Waar zal het vanavond over gaan? Ik gok:
- Cruijff vs directie Ajax deel zoveel... 50 minuten
- De strijd om het kampioenschap (Twente-PSV) 3 minuten
- Charlton Vicento 2 minuten
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.axci.nl/studiovoetbal">http://www.axci.nl/studiovoetbal</a><!-- m -->

Teken de petitie!!!
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
http://www.linkedin.com/pub/kris-groenewold/21/310/4a9

Code:
Manage kitchen
Hunsingoheerd

Hospitality industry

July 2000 – August 2000 (2 months)

bijbaantje - Ik heb tijdens deze zomervakantie, n.a.v. een snuffelstage de hele keuken onderhouden. Voor een groot deel bestond dit uit bestellen van maaltijden voor de volgende dag, waarbij voor iedere bewoner rekening gehouden moet worden met een bepaald dieet.

Hij kan deze petitie zo weer opnemen op zijn 'CV' ](*,)

http://www.marneruiters.com/ringsteken4juli.pdf

Kris kan er wat van, het gekkie

http://www.twitvid.com/KNXIA

Party on, Kris!
Reply
alleen vermeulen stelt zeer terechte kanttekening bij cruyff, maar omdat drie man geen cruyff tegenspraak dulden, mag hij niet 1 keer uitpraten. dat mag keje molenaar wel, hoewel die werkelijk nietszeggend loopt te zeveren.

goed punt van vermeulen was dat cruyff helemaal nooit heeft gekeken op de toekomst en ook niemand heeft gesproken van de toekomst. hij gaat af op de bevindingen van bergkamp en jonk, die nota bene zelf trainer zijn daar en dus eigenlijk gewoon lopen te judassen.

je kunt best vinden dat je beter individueel kunt trainen dan per team trainen (hoewel het altijd een aanname zal blijven dat dat beter zou zijn) maar je kunt dan ook eerst je organisatie dat laten weten en vervolgens kijken of je de trainers hebt die dat kunnen uitvoeren. nu zeggen ze dat iedereen op moet rotten (oh nee, een ander baantje voor ze vinden) en zegt het bestuur terecht dat ze zich daar niet voor leent.

en kijk, dat cruyff dat verder niet interesseert, daar is het een domme (edocht overschatte) amsterdomse jongen voor. maar zo'n lulletje rozewater met glijmiddel molenaar, die zou toch het verstand moeten hebben om dat te onderkennen.

ook dat gelul dat cruyff aan de basis staat bij het succes van barca, is gewoon geroep in de ruimte. en ook dat het beter zou gaan met een nieuwe structuur, het heeft allemaal toch geen zin als de talenten in nederland kunnen worden weggekeocht als ze 15 zijn.

maar daar gaan ze wat aan doen. toen het allemaal feyenoorders waren, werd er niet gesproken met platini, maar nu er ook ajakkesjeugd in het geding is, gaat de knjb opeens wel actie ondernemen. stelletje tiefeslijers.
Reply
IK heb het gister geprobeerd... Waterreus werd ook steeds afgekapt... Ben maar mooi overgeschakeld naar Studio Europa op Sport 1 Smile
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
waf Wrote:alleen vermeulen stelt zeer terechte kanttekening bij cruyff, maar omdat drie man geen cruyff tegenspraak dulden, mag hij niet 1 keer uitpraten. dat mag keje molenaar wel, hoewel die werkelijk nietszeggend loopt te zeveren.

goed punt van vermeulen was dat cruyff helemaal nooit heeft gekeken op de toekomst en ook niemand heeft gesproken van de toekomst. hij gaat af op de bevindingen van bergkamp en jonk, die nota bene zelf trainer zijn daar en dus eigenlijk gewoon lopen te judassen.

je kunt best vinden dat je beter individueel kunt trainen dan per team trainen (hoewel het altijd een aanname zal blijven dat dat beter zou zijn) maar je kunt dan ook eerst je organisatie dat laten weten en vervolgens kijken of je de trainers hebt die dat kunnen uitvoeren. nu zeggen ze dat iedereen op moet rotten (oh nee, een ander baantje voor ze vinden) en zegt het bestuur terecht dat ze zich daar niet voor leent.

en kijk, dat cruyff dat verder niet interesseert, daar is het een domme (edocht overschatte) amsterdomse jongen voor. maar zo'n lulletje rozewater met glijmiddel molenaar, die zou toch het verstand moeten hebben om dat te onderkennen.

ook dat gelul dat cruyff aan de basis staat bij het succes van barca, is gewoon geroep in de ruimte. en ook dat het beter zou gaan met een nieuwe structuur, het heeft allemaal toch geen zin als de talenten in nederland kunnen worden weggekeocht als ze 15 zijn.

maar daar gaan ze wat aan doen. toen het allemaal feyenoorders waren, werd er niet gesproken met platini, maar nu er ook ajakkesjeugd in het geding is, gaat de knjb opeens wel actie ondernemen. stelletje tiefeslijers.

Calimero
Reply
Gaat vanavond wrs de hele uitzending over de - volgens de snavels onterechte - vrije trap van Janko waaruit de 3-2 viel.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
ik hoor het wel van je; ik ben gestopt met kijken naar dat programma.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
EJR Wrote:Gaat vanavond wrs de hele uitzending over de - volgens de snavels onterechte - vrije trap van Janko waaruit de 3-2 viel.

En wat vindt meneer de Ooienvaar dan van deze beslissing? Was het niet gewoon een vrije trap voor Ajax en zijn er dit seizoen geen spelers geweest die een vooronderzoek aan hun broek kregen voor een dergelijke ellenboog als die Janko geeft?
Nogmaals: Dit gebeurt een aantal keer per wedstrijd en ik wil er niets mee afdoen aan de bekerwinst van Twente maar discutabel is het zeker.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Het viel mee, Van Gelder fakkelde zelfs de verdediging van Ajax en Van der Wiel in het bijzonder af en de overtreding werd niet eens getoond. Wink
Reply
Bumme Wrote:
EJR Wrote:Gaat vanavond wrs de hele uitzending over de - volgens de snavels onterechte - vrije trap van Janko waaruit de 3-2 viel.

En wat vindt meneer de Ooienvaar dan van deze beslissing? Was het niet gewoon een vrije trap voor Ajax en zijn er dit seizoen geen spelers geweest die een vooronderzoek aan hun broek kregen voor een dergelijke ellenboog als die Janko geeft?
Nogmaals: Dit gebeurt een aantal keer per wedstrijd en ik wil er niets mee afdoen aan de bekerwinst van Twente maar discutabel is het zeker.

Ik herinner me nog een schandalige donkerrode overtreding van Jan V. tegen Excelsior thuis die 'slechts' met geel werd bestraft. Jan had dus eigenlijk helemaal niet mee mogen doen gisteren.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Overdune Wrote:Het viel mee, Van Gelder fakkelde zelfs de verdediging van Ajax en Van der Wiel in het bijzonder af en de overtreding werd niet eens getoond. Wink

het viel mee? heb je het commentaar bij de doelpunten van twente gezien? dat was niet goed van twente, dat was slecht verdedigd van ajakkes!

als jack van gelder het nederlands elftal van commentaar voorziet, zegt hij dan dat het een mooi doelpunt is van nederland, of kijkt hij of slowakije niet toevallig een verdedigingsfout maakt?

dit is wel heel slecht verdedigd van vd wiel. of, jack, het is heel goed gedaan van luk de jong en de mij in zeer positieve zin opvallende linksback van twente, buijse. erg goeie wedstrijd van die gast! maar het was geen mooie pass, nee, het was ene grote fout van vd wiel. heeeeeeel irritant, die kutbril van jack.

ik weet nu al precies hoe het loopt. iedereen praat twente het kampoienschap aan. ajakkes in de underdogpositie. des te knapper is het natuurlijk volgende week als ze thuis in de aarsrena winnen. met medewerking van de scheids, maar ja, niet zeuren twente, jullie kregen tijdens de bekerfinale ook een dubieuze vrije trap op een gevaarlijke positie bij de middenlijn.

dat ajakkes even daarvoor een even dubieze vrije trap kreeg aan de rand van de 16, daar hoor ik niemand over.
Reply
waf Wrote:ik weet nu al precies hoe het loopt. iedereen praat twente het kampoienschap aan. ajakkes in de underdogpositie. des te knapper is het natuurlijk volgende week als ze thuis in de aarsrena winnen. met medewerking van de scheids, maar ja, niet zeuren twente, jullie kregen tijdens de bekerfinale ook een dubieuze vrije trap op een gevaarlijke positie bij de middenlijn.

Voorspelbaar inderdaad. Zo zal het gaan.
Reply
waf Wrote:
Overdune Wrote:Het viel mee, Van Gelder fakkelde zelfs de verdediging van Ajax en Van der Wiel in het bijzonder af en de overtreding werd niet eens getoond. Wink

het viel mee? heb je het commentaar bij de doelpunten van twente gezien? dat was niet goed van twente, dat was slecht verdedigd van ajakkes!

als jack van gelder het nederlands elftal van commentaar voorziet, zegt hij dan dat het een mooi doelpunt is van nederland, of kijkt hij of slowakije niet toevallig een verdedigingsfout maakt?

dit is wel heel slecht verdedigd van vd wiel. of, jack, het is heel goed gedaan van luk de jong en de mij in zeer positieve zin opvallende linksback van twente, buijse. erg goeie wedstrijd van die gast! maar het was geen mooie pass, nee, het was ene grote fout van vd wiel. heeeeeeel irritant, die kutbril van jack.

ik weet nu al precies hoe het loopt. iedereen praat twente het kampoienschap aan. ajakkes in de underdogpositie. des te knapper is het natuurlijk volgende week als ze thuis in de aarsrena winnen. met medewerking van de scheids, maar ja, niet zeuren twente, jullie kregen tijdens de bekerfinale ook een dubieuze vrije trap op een gevaarlijke positie bij de middenlijn.

dat ajakkes even daarvoor een even dubieze vrije trap kreeg aan de rand van de 16, daar hoor ik niemand over.

Ook irritant dat de JOS steeds zegt dat Ajax de Dubbel nog kan winnen. Ik heb nog niet een keer gehoord dat Twente nog de Triple kan winnen. Of de commentator gisteren over Boilesen: "In z'n eerste bekerfinale". Die gozer speelt een blauwe maandag in het eerste en nu al de insinuatie dat ie er nog 3 gaat spelen de komende jaren.

Theo Jansen heeft gisteren weer z'n klasse laten zien, net als Preudomme. Sterke wissels weer met Janko en Bajrami. Met Chadli, Ruiz, De Jong en Janko achter de hand gaat Twente zeker weer scoren in de Arena.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Calimero
Reply
Dugarry Wrote:Calimero

Bedankt voor je nutteloze bijdrage.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply


Forum Jump: