The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stockholm / Moskou
Ad Wim Wrote:Nou, hij heeft een maand of zo geleden weer het licht gezien en is sindsdien redelijk on fire. Ik raad je aan om te kijken, volgens mij heeft ie al 12 winners geslagen in 4 games =D>
O ja, buurs?! Undecided

Waarom hield je je eigenlijk zo stil eerder, zat het weer allemaal niet mee? cry
Of heb je je dagelijkse zakje snoep nu weer gehad en kun je je energie niet kwijt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben een paar dagen naar Limburg geweest en heb af en toe op de mobiel gekeken.

In dit soort weken wordt geen verschil gemaakt, behalve met jou dan :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben blij dat ik je miserabele leven nog enige kleur geef.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klopt. Bedankt daarvoor!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Belucci, koning!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ai, soderling van 5-2 naar 5-5 in de 1e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen......

Excelsior :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
\Big Grin/
Reply
buurs Wrote:Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen......

Excelsior :-({|=

Laat ze er nog maar even genieten. Volgend jaar spannende wedstrijden tegen IJsselmeervogels, WKE en Rijnsburgse Boys. :lol: :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Notworthy Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen......

Excelsior :-({|=

Laat ze er nog maar even genieten. Volgend jaar spannende wedstrijden tegen IJsselmeervogels, WKE en Rijnsburgse Boys. :lol: :lol:
Dat kan niet, want WKE speelt op zondag.
Reply
Baghdatis zonder te spelen naar de finale door opgave Soderling.

Soderling retires from the tournament
Robin Soderling has today given the sad news that he does not compete in today's semifinal against Marcos Baghdatis. An arm injury put an end to the world nr ten.
Reply
andre Wrote:
kuiper Wrote:
buurs Wrote:Emmen pakt zijn 2e overwinning van de competitie tegen......

Excelsior :-({|=

Laat ze er nog maar even genieten. Volgend jaar spannende wedstrijden tegen IJsselmeervogels, WKE en Rijnsburgse Boys. :lol: :lol:
Dat kan niet, want WKE speelt op zondag.

Ik weet nog niet of Emmen in de zaterdag of zondag topklasse terecht komt.
Ze zullen wel aansturen op de zaterdag dan ontlopen ze WKE. :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
jaaaaaaa Belucci - Baghdatis finale!

Nu ook het toernooi winnen Thomaz Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
stelletje kneuzen van teletekst. Het er verkeerd neerzetten... Pfff
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ze hebben het al veranderd, stelletje kneuzen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Youzhny speelt erg lekker, maar mist inmiddels al 4 MP's, kom op man, maak het af [-o<
Reply
Klasse Mikhail! =D>
Reply
Baghdatis :x
Reply
Leuk om die topics terug te lezen.

Overigens verbaast het me wel dat- na een leuke en gezellige forumdag- het gedoe met Buurs alleen maar toegenomen lijkt te zijn. :-k
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
tja dat begrijp ik ook niet helemaal...Misschien omdat hij vervolgens alleen maar zekerder is geworden van zijn eerste plaats?!
Reply
Tripplexxx Wrote:Leuk om die topics terug te lezen.

Overigens verbaast het me wel dat- na een leuke en gezellige forumdag- het gedoe met Buurs alleen maar toegenomen lijkt te zijn. :-k

ik begrijp er ook niks van...

frustatie bij een aantal wellicht...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tripplexxx Wrote:Leuk om die topics terug te lezen.

Overigens verbaast het me wel dat- na een leuke en gezellige forumdag- het gedoe met Buurs alleen maar toegenomen lijkt te zijn. :-k
Ach ja, die jongen zal nooit veranderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tripplexxx Wrote:Leuk om die topics terug te lezen.

Overigens verbaast het me wel dat- na een leuke en gezellige forumdag- het gedoe met Buurs alleen maar toegenomen lijkt te zijn. :-k

Exact, dat gaf ik dus ook al aan, ik begrijp daar maar weinig van Smile
Reply


Forum Jump: