The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Stockholm / Moskou
#31
Ad Wim Wrote:Ik vind het ook een vreemde keuze. Hij is heel duur en je kunt er eigenlijk alleen maar mee verliezen. En waar ik Soderling wel duidelijk zie winnen daar, vind ik het met Davy maar link, met zijn zware afgelopen weken en moeilijke loting.

Wat is zwaar? Hij heeft alleen deze week de finale gehaald. Wanneer hij deze niet haalde, toch altijd 3a4 dagen rust tussen de toernooien. Davy op 80% van afgelopen week wint ook deze week! Ik kan snappen dat je het link vind. Ik sta alleen nu op een plaats waar ik net niets heb. Slechter dan vorig jaar en buiten de centen. Vorige week dacht ik ook binnen te zijn na het verlies van Potro, moet je zien hoe die fucking week voor mij afloopt. Als safin wint, so be it...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#32
Kuala Lumpur ook gewonnen, hè?

En wat ik zei, je kunt er maar heel weinig mee winnen en veel mee verliezen. Ik zou 1 of 2 weken wachten om zo'n in mijn ogen gok te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
ohja klopt ook. Ja goed, misschien wat vroeg. Maar ik baal van vorige week, echt zoveel verloren.. Niet normaal..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#34
Korolev :lol: Die gaat er natuurlijk gewoon af tegen Kunitsyn, dit is zijn toernooi \Big Grin/
Reply
#35
Jojo-Luczak 75 62! Hop!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#36
Haggie Wrote:Jojo-Luczak 75 62! Hop!
:lol: was al een tijdje bekend hoor...
Reply
#37
dacht ik wel. Maar ik zag t vanochtend pas en niemand had er iets over gezegd. Hij moet het toernooi winnen, zou mooi zijn!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#38
Odesnik al 2x een break voorgestaan en 2x op 30-0, maar 2x terug gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
Fabio :x
Odesnik mist weer een bp...
Reply
#40
Fognini komt nog wel goed, even wennen.

Odesnik mist 15-40 en Hanescu houdt eindelijk een keer. Odesnik 2 uit 5, Hanescu 2 uit 2...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#41
Fabio meteen weer gebroken...Gaat lekker Ad :roll:
Reply
#42
En nu natuurlijk wel de break voor Hanescu, nu alweer een buursweek...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Wayne komt terug naar 5-5...
Fognini valt me echt tegen...
Reply
#44
Ad Wim Wrote:En nu natuurlijk wel de break voor Hanescu, nu alweer een buursweek...

hanescu serveert voor de set bij 5*-3 en wordt teruggebroken... :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
GSM Stakhosky tegen 17 wc-speler...6-0 6-2...
Fognini komt er niet meer aan op service Kukushkin
Reply
#46
Pfffff Hanescu pakt de set en Fognini verkloot het helemaal. ](*,)
Reply
#47
En nu natuurlijk 7-5 Hanescu...

Fognini is duidelijk niets vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Fognini slaat al acht aces maar haalt maar 60% binnen op zijn eerste service. :roll:
Reply
#49
Fabio komt terug naar 3-4*, hij werkt in ieder geval deze 0-40 weg...Door!!!
Reply
#50
Nou wat positiefs...
Odesnik naar 2-0
Reply
#51
4-4 =D>
Reply
#52
hanescu staat lang stil...

dan vertrouw ik het bij hem niet en gezien vorige week... :-k
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Tuurlijk, beetje vertrouwen. Odesnik een break voor, waar hebben we dat eerder gezien? Zal wel weer terug gebroken worden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
fogini ontsnapt van dubbele break achterstand en nu gelijk...

Ad-week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#55
En natuurlijk wordt Odesnik weer terug gebroken op zijn 1e bp...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
buurs Wrote:fogini ontsnapt van dubbele break achterstand en nu gelijk...

Ad-week!
Dubbele break achterstand?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
haha stond 5-4 Kuk nu 5-4 Fabio =D>
Reply
#58
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:fogini ontsnapt van dubbele break achterstand en nu gelijk...

Ad-week!
Dubbele break achterstand?

hij ontsnapte toch, dus uiteindelijk bleef het 1 break.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#59
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:fogini ontsnapt van dubbele break achterstand en nu gelijk...

Ad-week!
Dubbele break achterstand?

hij ontsnapte toch, dus uiteindelijk bleef het 1 break.
Klopt...was *2-4 0-40...
Maar Fabio is er nog niet...Kom op!
Reply
#60
Zeg dan niet 'van' #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: