The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




St Petersburg / Lyon / Wenen
#1
De DB is open, quali's komen zodra ze bekend zijn. Deadline gewoon morgenavond 22 uur. Succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#2
Ga ik deze week voor het eerst in de TM historie Dolgopolov kunnen kiezen? [-o<
Reply
#3
Nu kan Hanescu het wel :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#4
Ad Wim Wrote:De DB is open, quali's komen zodra ze bekend zijn. Deadline gewoon morgenavond 22 uur. Succes!

Ik wil Ad, ML en de rest van de organisatie toch even complimenteren met het werk dat ze verrichten.

Het lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar de DB staat iedere week bijna direct na de bekendmaking van de draws weer open.

Top mannen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#5
=D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#6
Inderdaad. Hoewel ik het nog wel eens wil vergeten, vind ik het wel prettig dat de DB altijd snel open is. :wink:
Reply
#7
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:De DB is open, quali's komen zodra ze bekend zijn. Deadline gewoon morgenavond 22 uur. Succes!

Ik wil Ad, ML en de rest van de organisatie toch even complimenteren met het werk dat ze verrichten.

Het lijkt allemaal vanzelfsprekend, maar de DB staat iedere week bijna direct na de bekendmaking van de draws weer open.

Top mannen!

Dank Buurs, we doen het graag, maar wel leuk dat je het nog even speciaal noemt Smile
Reply
#8
Tsonga heeft al twee 250 toernooien gewonnen...Dit toernooi maakt voor hem dus weinig uit?
Reply
#9
Zelfde geldt voor Cilic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#10
ik heb 25man :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#11
Ik ook zoiets voorlopig, maar ik wacht nog even op de kwalificatie van Dolgopolov, met hem en Ljubicic staat de basis van mijn team dan in ieder geval goed.
Reply
#12
Ljub/Kohl en Troi zitten bij mij alleen boven de 1000.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#13
Ai, de slechtst denkbare loting voor Dolgopolov :|
Ik zal de quali's gelijk even toevoegen voor St Petersburg.
Reply
#14
Nee, juist een prachtige loting, Ginepri pakt ie gewoon!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Nee, 2 helden tegenover elkaar betekent meestal ongeluk. Desalniettemin, hup Dolgo =D>
Reply
#16
Ongeluk voor jou ja, dus dat is goed nieuws voor Dolgo!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
Nee, reeel kijkend zou ik Zeballos een mooiere loting hebben gevonden, en Ginepri raakt in vorm. Ik vrees dat dat nog een stapje te hoog is voor vriend Oleksandr.

Wel doet het me deugd dat we wellicht nog een jong talent aan het werk kunnen zien deze week (helaas niet kiesbaar), maar Millot in Lyon is iemand om in de gaten te houden.
Reply
#18
Nou jong jong jong, hij is drie jaar ouder dan Dolgopolov en nog lang niet zover als Dolgopolov twee jaar geleden al was...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#19
Ik vergelijk hem toch nergens?

Maar we zullen zien, hij is in ieder geval ook lang niet zo blessuregevoelig als Dolgopolov, hoewel het de laatste tijd eindelijk wat beter gaat met Oleksandr.
Reply
#20
Maar ik vergelijk hem wel. En dat als reactie op 'jong talent'. Hij is ongeveer net zo oud als de gemiddelde leeftijd van de top 10, dus echt een jong talent kun je hem niet noemen. Maar het is leuk dat ie zich een keer kwalificeert. Ik hoop dat ie tegen Greul of Ram uitkomt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#21
Crivoi wint van Hernych en Beck pakt de 1e set van Troicki. Het begint alweer gek...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Ik ook, zeker in het geval Ram heeft hij er nog 20 punten bij. En inderdaad, echt jong is hij niet meer, moet ook bekennen dat ik hem 2 jaar jonger in mijn hoofd had. En sommige spelers bloeien pas laat natuurlijk.
Reply
#23
Almagro pielt er weer een wedstrijd uit, wat een vechter is het toch ook! Weer 20 aces Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#25
Dat lijkt mij een mustpick in dat kwart.
Reply
#26
Er staat op teletekst dat Monaco een Spanjaard is en Beck een Oostenrijker. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#27
Nou, daar gaan we: de eerste ATP-pot van Dolgo in jaren, hup!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#28
HupRobby!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#29
Hop, en meteen de break!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#30
Dolgopolov Notworthy
Reply


Forum Jump: