The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




St Petersburg / Lyon / Wenen
#91
Ad Wim Wrote:
Stille Wrote:Wie is de updates aan het doen. Alles staat scheef. Ik ben het niet hoor Ad want dat zal je direct denken als het niet goed staat :Big Grin
Jij bent toch ook geen organisatie meer?

Klopt maar het viel me op dat de winnaars bij de verkeerde wedstrijden stonden
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#92
Lekker Radek en Becker!
Kom op Marco
Reply
#93
Ik ga waarschijnlijk zondag naar de finale in Wenen. Eerst maar eens afwachten wie de finale halen. Als het me aanstaat koop ik gewoon een kaartje aan de kassa
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#94
Zaterdag speelt Rapid Wien? :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#95
Klopt om 1800 uur dus de halve finales ga ik niet redden. Zondag 1400 de finale. Kaart 1e ring kost 28 euro aan de kassa dus ik ga het maar doen denk ik. Lijkt me wel leuk om Monfils in de finale te zien :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#96
](*,) Seppi verliest de set
Reply
#97
Seppi speelt dramatisch...fout na fout
Reply
#98
Stille Wrote:Klopt om 1800 uur dus de halve finales ga ik niet redden. Zondag 1400 de finale. Kaart 1e ring kost 28 euro aan de kassa dus ik ga het maar doen denk ik. Lijkt me wel leuk om Monfils in de finale te zien :Big Grin

Melzer - Nieminen bedoel je?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#99
:lol:
Reply
De vormopleving van Korolev lijkt van korte duur te zijn geweest. Gelukkig voor zijn tegenstander gegaan ditmaal, hup Sergiy
Reply
Koro doet helemaal niet mee op de games van Stak...
Seppi gaat beter...
Reply
heel even beter...Geeft de break alweer weg...
Koro ook in de tweede een break achter...
ik ben weg :8:
Reply
Seppi pakt de set alsnog...
Koro rost alles in het net :cry:
Reply
Stakkie!! Klasse kerel, never in doubt!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff Seppi slappe pizzabakker...
Reply
kooltje Wrote:Seppi pakt de set alsnog...
Koro rost alles in het net :cry:

Vorige week sloeg Korolev perongeluk een set alles in en wint met 6-0. Vervolgens is het drie sets 3x niets! :lol:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekkere OOP vandaag in St. Petersburg. Eerst 4 2e ronde wedstrijden, daarna de resterende 3 1e ronde wedstrijden. Logisch toch #-o Confused
Reply
:lol: Gezien de namen is het wel logisch, maar had die potten dan gisterenavond gespeeld.
Reply
Lekker Phau!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Allez PHM!

Nog zo'n gast die 12x gekozen is en hier de finale gaat halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
PHM en Lyon is de laatste jaren niet de meest gelukkige combinatie geweest, maar we zullen zien, SF moet minimaal haalbaar zijn dit jaar.
Reply
Lijkt me geen gekke aanname dat een Fransman hier gaat winnen en ik denk niet dat Tsonga voluit zal gaan, dus zal het tussen PHM en Simon gaan.

Gaat goed met je 'jonge talent' trouwens...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja, niet alle talenten hebben het geluk tegen een geblesseerde speler of Korolev te loten natuurlijk. Toch komt die jongen er wel.
Reply
Nou, voorlopig niet op de ATP, want 5-1 achter staan tegen de oude, en ook nog eens vermoeide Rochus is niet best zeg. En tegen de tijd dat ie de ranking heeft om direct op de ATP terecht te komen, mocht ie dat al ooit halen, moet ie alweer met pensioen...

PHM loopt helaas weer te kloten, mist nu een 0-40, na eerder een break voorgestaan te hebben. Die Mayer slaat ook alleen maar aces, zonder dat was de set allang over Confused
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hup Hanescu en Gulbis!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fuck, het stond *5-2, maar nu *4-3 voor PHM...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Maar dan wint ie hem toch nog netjes met 7-5, mentaal ijzersterk weer. 12 aces voor Mayer deze set, 2 per game, waar slaat dat op?! :eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, Phm wint dik de 2e set ondanks al die aces tegen en Hanescu en Kohl gaan ook lekker =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Gulbis =D>
Verder prima uitslagen voor FTM, opgave Crivoi is niets aan te doen.
Reply
En Gulbis pakt ook nog eens de TB, lekker hoor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: