The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel / Valencia
#1
De database is open. Q's zijn nog niet allemaal bekend (alleen de Rochusjes hebben zich geplaatst en zijn te kiezen, maar plaats is nog niet bekend), maar komen er zsm in.

Weer even ter controle; klopt het budget van 22000?
Reply
#2
Ja, klopt. Klasse OD!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#3
Geen probleem! Hoe doe je trouwens een update van de vorige week (Lyon etc dus) terwijl de nieuwe database al open is?
Reply
#4
Gewoon hetzelfde: 'ronde verwerken'. De sluiting van de week vergt echter nog wel wat aandacht, moet ik dat doen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#5
Ja dat is goed, heb dat nog nooit gedaan. Ik zal de q's in de loop van de avond nog wel in de gaten houden, maar als je eerder bent dan ik mag jij dat ook doen natuurlijk.
Reply
#6
De qualis staan er ook in. Melzer heeft zich terug getrokken, let daar even op (mocht je je team al gemaakt hebben).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#7
Gaat Karlo het WR aantal aces over best of 3 verbeteren?

19 aces en we zitten in de 2e game van de 2e set.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#8
Met een beetje pech gaat hij in ieder geval het record over 2 gespeelde sets pakken. Wat haalt die gast toch rare records dit jaar, en hij verliest consequent de partijen waarin hij dat doet.
Reply
#9
jammer, 28 aces in 10 games + tb...

hadden er minimaal 50 kunnen worden...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Komt Montanes even goed weg zeg, die Bautista miste (minimaal 1) MP...
Reply
#11
MP?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
Uhh, keek niet goed, was inderdaad bp. Trouwens, zou Gasquet wel spelen deze week? Hij heeft zich afgemeld voor Parijs...
Reply
#13
Evenals Youzhny trouwens, maar daar schijnt het aan zijn hoogzwangere vrouw te liggen en de quali's daar passen niet in het schema.
Reply
#14
Ik weet niet wat het met hem is, hij meldde zich ook al af voor Orleans twee weken geleden, wat ie zou spelen. Die uitspraak van z'n hoger beroep is ergens deze weken, maar weet ook niet precies wanneer.
Maar ja, het kan ook zijn dat ie geen zin heeft om qualis te spelen, al had ie missch een WC gekregen...

En Youzhny's seizoen is klaar ja, maar die heeft de punten ook niet meer nodig, dus logisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Ja, daar zou ik toch wel op gegokt hebben als ik hem was, hoewel die WC hem wellicht alsnog beloofd is... Toch blijft het maar vreemd met die gast, hopelijk is dit gedonder dit jaar afgesloten en kan hij weer eens gewoon een periode achtereen tennissen.
Reply
#16
Ad Wim Wrote:Ik weet niet wat het met hem is, hij meldde zich ook al af voor Orleans twee weken geleden, wat ie zou spelen. Die uitspraak van z'n hoger beroep is ergens deze weken, maar weet ook niet precies wanneer.
Maar ja, het kan ook zijn dat ie geen zin heeft om qualis te spelen, al had ie missch een WC gekregen...

En Youzhny's seizoen is klaar ja, maar die heeft de punten ook niet meer nodig, dus logisch.

Nja, ik kan me voorstellen dat hij graag Parijs zou spelen, hij is best in vorm en deze week gaat hij 0 punten halen door de rotte loting. Indoor kan hij best wat gasten hebben natuurlijk.
Reply
#17
Als hij al speelt deze week...

En ik vraag me af of het ooit nog wat wordt met Gasquet, denk niet dat ie nog snel in de top 10 komt, zoveel gasten hebben hem inmiddels ingehaald.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
Top-10 denk ik ook niet snel, maar hij staat nu wel erg laag gezien zijn wel aanwezige klasse. Zo rond plek 20-25 moet hij vrij steady kunnen presteren.
Reply
#19
Lekker Bohli, erg belangrijk potje voor de poll dit.
Reply
#20
Grrr, gaat het toch nog mis.
Reply
#21
Maar hij breakt terug!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
Wat een (toch nog) lastige week..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#23
mp overleefd door Bohli, maar dan mist ie een 0-30 op 5-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#24
Grrr gsm Seppi, mooi moment om er hier een einde aan te breien.
Reply
#25
Kak! Onze gok niet beloond...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#26
speler voor Buurs erbij, zal wel een lopez-je worden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#27
Vamos Monaco!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#28
Buurs heb je nou serieus Seppi, Montanes, Martin, C.Rochus en Monaco???? Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Adje heeft Falla, dat is ook niet heel sterk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
centre court Wrote:Buurs heb je nou serieus Seppi, Montanes, Martin, C.Rochus en Monaco???? Undecided

Monaco gaat Davy pakken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: