The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Teams ronde 11
#1
Lijkt me qua budget een makkelijke ronde.
2 x NAC, 2 x NEC, 2x PSV, 2x Vitesse, 2x Groningen, 1 x Sparta ofzo.
Iemand overigens enige idee wat er aan de hand is met Lasse Nilson?
Waarom heeft ie niet gespeeld?
The great old Ludwig von...
Reply
#2
Nilsson krijgt steeds een terugslag als hij net weer fit lijkt van zijn rugblessure. Zou tegen Groningen spelen, terugslag dag voor de pot. Zou tegen PSV weer spelen, terugslag dag voor de pot. Die vervanger Pluim is trouwens best een goeie.
Reply
#3
gittermaster Wrote:2 x NEC

Ik denk dat Gitter gister, behalve de klassieker, niet veel mee heeft gekregen van het voetbal van dit weekend Undecided .

Nilsson is overigens blessé, deed tegen Grunn ook al niet mee en werd in de rust van Heracles thuis al gewisseld.
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#4
harry_bierdop Wrote:
gittermaster Wrote:2 x NEC

Ik denk dat Gitter gister, behalve de klassieker, niet veel mee heeft gekregen van het voetbal van dit weekend Undecided .

Nilsson is overigens blessé, deed tegen Grunn ook al niet mee en werd in de rust van Heracles thuis al gewisseld.

Ik weet dat NEC erg slecht draait, maar als je thuis tegen Willem II niet kunt winnen, is het echt dramatisch en dat verwacht ik niet.
Gewoon 2 verdedigers en een 1-0 overwinning, door een volley van 30 meter van Goosens.
The great old Ludwig von...
Reply
#5
:|
gittermaster Wrote:
harry_bierdop Wrote:
gittermaster Wrote:2 x NEC

Ik denk dat Gitter gister, behalve de klassieker, niet veel mee heeft gekregen van het voetbal van dit weekend Undecided .

Nilsson is overigens blessé, deed tegen Grunn ook al niet mee en werd in de rust van Heracles thuis al gewisseld.

Ik weet dat NEC erg slecht draait, maar als je thuis tegen Willem II niet kunt winnen, is het echt dramatisch en dat verwacht ik niet.
Gewoon 2 verdedigers en een 1-0 overwinning, door een volley van 30 meter van Goosens.


waarom neemie goossens dan niet?
Reply
#6
NEC heeft 2 van zijn laatste (25!!!) competitiewedstrijden gewonnen (lucky counterwedstrijd uit bij AZ en tegen een immens triest Heerenveen-thuis, laatste overwinning daarvoor was utrecht uit met de carnaval). En dan waren dat nog wedstrijden tegen teams die het spel (probeerden) te maken en NEC gebruik kon maken van de ruimtes. Laatste overwinning tegen die een team dat achteruit hangt en met 10 man achter de bal speelt kan ik me niet herinneren (laatste minuut in de beker vs Eindhoven door een goal die geen goal was + thuis tegen excelsior 120 minuten nodig hebben). NEC kan het spel niet maken met deze selectie en kan al helemaal niet scoren. Ik moet toegeven dat RKC wel heel dramatisch is maar de historie wijst uit dat NEC (in goede doen en in slechte doen) het relatief vaak erg beroerd doet tegen de teams waar iedereen van wint.

Derhalve zijn 2 verdedigers geen slechte keuze, ik acht de kans op een 0-0 zeker 50% :razz: . Overigens loopt El gehAKtbal al maanden gefrustreerd over het veld en over het algemeen is dat geen goed teken bij hem.

Het zou ook de druppel zijn geweest voor Lodeweges om op te stappen. In de rust van NEC-PSV zou er een opstootje/vechtpartij zijn geweest in de kleedkamer waarbij, hoe kan het ook anders, El Ak de oorzaak was en uiteraard vooraan stond. Opa Potje heeft politieagentje gespeeld en de boel uit elkaar gehouden..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#7
@ Waf: De kans dat dat niet gaat gebeuren is ook redelijk groot Wink
@ Harry: Dit is toch juist de pot om weer een overwinning te pakken? Ik kan me echt niet voorstellen dat NEC zondag een tegentreffer gaat krijgen en ik ga er ook wel vanuit dat ze scoren.
The great old Ludwig von...
Reply
#8
gittermaster Wrote:
harry_bierdop Wrote:
gittermaster Wrote:2 x NEC

Ik denk dat Gitter gister, behalve de klassieker, niet veel mee heeft gekregen van het voetbal van dit weekend Undecided .

Nilsson is overigens blessé, deed tegen Grunn ook al niet mee en werd in de rust van Heracles thuis al gewisseld.

Ik weet dat NEC erg slecht draait, maar als je thuis tegen Willem II niet kunt winnen, is het echt dramatisch en dat verwacht ik niet.
Gewoon 2 verdedigers en een 1-0 overwinning, door een volley van 30 meter van Goosens.
NAC - Willem II
NEC - RKC
is het programma volgens mij............ :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
#9
Ik had t al gezien, maar Harry had al RKC aangegeven, dus dacht, dat hoef ik niet meer aan te passen... :razz:
The great old Ludwig von...
Reply
#10
gittermaster Wrote:Lijkt me qua budget een makkelijke ronde.
2 x NAC, 2 x NEC, 2x PSV, 2x Vitesse, 2x Groningen, 1 x Sparta ofzo.
Iemand overigens enige idee wat er aan de hand is met Lasse Nilson?
Waarom heeft ie niet gespeeld?


What about AZ?
Ik heb een droom.
Reply
#11
2 slecht draaiende ploegen tegen elkaar. Typische 2-1 pot ofzo
The great old Ludwig von...
Reply
#12
7.10M / 136.85M

Isaksson (17.10M)

Kwakman (11.80M)
El-Akchaoui (9.10M)
Zomer (8.85M)
Manolev© (15.25M)

De Graaf (10.70M)
Mertens (9.25M)
Claudemir (9.50M)
Molhoek (8.75M)

Nkufo (19.00M)
Van Wolfswinkel (10.45M)
Reply
#13
Granqvist 9
Holla 4
Ik heb een droom.
Reply
#14
Granqvist 8, hij had kort na zijn doelpunt een gele kaart te pakken.
Reply
#15
EB Sports Wrote:Granqvist 8, hij had kort na zijn doelpunt een gele kaart te pakken.


Spelen 2
Winnen 3
Scoren 5
Gele kaart -1

Dat is 9 volgens mij ;-)
Ik heb een droom.
Reply
#16
Je vergeet een tegengoal.
Reply
#17
kratovsk Wrote:Je vergeet een tegengoal.


Das waar. Doet er verder ook niet toe. Er zijn in ieder geval niet veel (lees: geen) punten bij gekomen met 2 Spartanen en 2 Neccers.
Ik heb een droom.
Reply
#18
](*,) Team vergeten...van 108 naar 206
Reply


Forum Jump: