The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs
#31
En dat jij dat niet wist verwijt je nu de organisatie? Normaal gesproken worden deze uitslagen best wel verwerkt, maar blijkbaar kwam het daar dit keer niet van. Iedere speler lijkt mij toch ook zelf verantwoordelijk voor het checken van uitslagen/afzeggingen etc, en moet niet blind op de FTM sheet afgaan.
Reply
#32
kooltje Wrote:Buurs Buurs Buurs...Murray en Blake :oops:

vind je dat gek in mijn positie?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#33
Het is wel een kopie van vorig jaar. Je probeert wanhopig je voorsprong te consolideren (terwijl dat nu niet eens nodig is), maar door dat te doen geef je Stille wel zijn zijden draadje.
Reply
#34
mindlight Wrote:Het is wel een kopie van vorig jaar. Je probeert wanhopig je voorsprong te consolideren (terwijl dat nu niet eens nodig is), maar door dat te doen geef je Stille wel zijn zijden draadje.

blake is toch een rendabele speler, maar ik verwacht murray verder.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#35
Murray moet er sowieso zsm uit, dan komt het wel goed. Verder een grote hup voor Hanescu, Monfils en Gonzalez.
Reply
#36
gonzo heeft hier in 6 pogingen nog nooit een partij gewonnen, dus dat gaat lastig worden.

en murray mag er van mij direct uit :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
mindlight Wrote:En dat jij dat niet wist verwijt je nu de organisatie? Normaal gesproken worden deze uitslagen best wel verwerkt, maar blijkbaar kwam het daar dit keer niet van. Iedere speler lijkt mij toch ook zelf verantwoordelijk voor het checken van uitslagen/afzeggingen etc, en moet niet blind op de FTM sheet afgaan.

Lees jij een verwijt aan de organisatie?
Het valt mij op dat de laatste keren voor de deadline helemaal geen uitslagen worden verwerkt.
Het moest vanmorgen even snel omdat ik gisteren niet online was, en heb niet aan de 2 potjes gedacht.

Is er een reden voor het niet bijwerken? Ik vind het prettiger als het wel is bijgewerkt. Voor Buurs ook makkelijk, kan hij een aantal spelers die hij gaat kiezen makkelijker vinden in de draw :wink: .
Reply
#38
Ik lees geen verwijt, ik vraag of het verwijtend bedoeld is...

En natuurlijk is het prettiger als het is bijgewerkt, dat geldt denk ik voor iedereen, maar is er deze keer niet van gekomen. Tsja, dat kan gebeuren.
Reply
#39
_Tampie Wrote:
mindlight Wrote:En dat jij dat niet wist verwijt je nu de organisatie? Normaal gesproken worden deze uitslagen best wel verwerkt, maar blijkbaar kwam het daar dit keer niet van. Iedere speler lijkt mij toch ook zelf verantwoordelijk voor het checken van uitslagen/afzeggingen etc, en moet niet blind op de FTM sheet afgaan.

Lees jij een verwijt aan de organisatie?
Het valt mij op dat de laatste keren voor de deadline helemaal geen uitslagen worden verwerkt.
Het moest vanmorgen even snel omdat ik gisteren niet online was, en heb niet aan de 2 potjes gedacht.

Is er een reden voor het niet bijwerken? Ik vind het prettiger als het wel is bijgewerkt. Voor Buurs ook makkelijk, kan hij een aantal spelers die hij gaat kiezen makkelijker vinden in de draw :wink: .

Icon_question
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
What the f*ck is er met karlovic aan de hand??

3 servicegames gehad en pas 1 ace geslagen ](*,)
Reply
#41
Hehe, ik vond de meesten ook al wat hoog zitten. Volgens mij verwachtte iedereen een 3-setter.

Ik vraag me eerder af wat er met Kohl aan de hand is; 2 services games, 93% 1e service en toch 2x gebroken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#42
En nu ligt het een tijdje stil....
Reply
#43
Toch niet, ik zal mis zitten. Hup Karlo, aces en winnen graag.
Reply
#44
Ad Wim Wrote:Hehe, ik vond de meesten ook al wat hoog zitten. Volgens mij verwachtte iedereen een 3-setter.

Ik vraag me eerder af wat er met Kohl aan de hand is; 2 services games, 93% 1e service en toch 2x gebroken...

Kohl ziet er erg vermoeid uit.. Volgens mij gewoon toe aan rust en aan een nieuw fris seizoen....
Reply
#45
Kohl verliest de set met 6-2 van Seppi indoors :|

Zal wel vermoeidheid of een blessure zijn...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
cruijff Wrote:
Ad Wim Wrote:Hehe, ik vond de meesten ook al wat hoog zitten. Volgens mij verwachtte iedereen een 3-setter.

Ik vraag me eerder af wat er met Kohl aan de hand is; 2 services games, 93% 1e service en toch 2x gebroken...

Kohl ziet er erg vermoeid uit.. Volgens mij gewoon toe aan rust en aan een nieuw fris seizoen....
Aha, dank. Dat zullen wel meer mensen hebben deze week. Wel leuk, want dat maakt het onvoorspelbaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#47
Ad Wim Wrote:Kohl verliest de set met 6-2 van Seppi indoors :|

Zal wel vermoeidheid of een blessure zijn...

uhh staat 3-5 nu he...
Reply
#48
Ja gek, stond net even 2-6. Wellicht een challenge...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#49
Karlo pakt wel gewoon de tb...Jammer...kom op pablo!
Reply
#50
Ook wel behoorlijk verdiend. 12 aces deze set, doe het maar in 2 dan Karlo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
En de break in de tweede. Gaf net maar vier punten weg in de set op zijn service dus zo goed als GSM Wink
Reply
#52
Dat lijkt mij ook. Gewoon niet verslappen Ivo, en dit moet binnen zijn.
Reply
#53
Kohl exit, dat is de eerste van vele verrassingen deze week denk ik. Karlo is los nu en slaat opeens heel veel aces.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Toch nog 27 aces in totaal... Karlovic eindigt de partij met een lovegame met 4 aces Smile
Reply
#55
Karlo eindigt met 4 aces Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
karlo net te laat warm met zijn service...jammer :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
Hoe Beck een 34ste plaats op de ranglijst heeft kunnen bereiken is mij een raadsel.
Hup Millot :lol:
Reply
#58
Beck was het eerste half jaar in topvorm, en kan op alle ondergronden overweg.

Winst Millot zou niet erg zijn, maar dat lijkt me nog wat te hoog gegrepen voor hem (hoewel winnen van Bolelli en Gil in de quali's best netjes is).
Reply
#59
Opwarmertje voor Berdych om later deze week Nadal te pakken..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Tja, zo staan er wel meer mensen op hoge plekken waar je ze totaal niet verwacht. Zal wel met het nieuwe rankingsysteem te maken hebben, wellicht dat dat volgend jaar wat meer gelijkgetrokken wordt.

Hup Millot, ontzettend talent!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: